-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Дизельне паливо (налив), дизельне паливо (по талонах) (Код за ДК 021:2015 – 09130000-9 - Нафта і дистиляти)
Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України (далі – КМУ) від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації вживаються в значеннях, визначених Законом та Особливостями.
Торги відмінено
7 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 76 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 76 000.00 UAH
Період уточнення:
06.11.2024 13:24 - 11.12.2024 00:00
Відповідь надана
дискримінаційні вимоги
Номер:
b286782ecab347119cbe2d588d8a8f3c
Дата опублікування:
08.11.2024 13:11
Опис:
Вимога щодо надання у складі пропозиції "сертифікатів відповідності та/або походження, та/або переміщення, виданих не раніше 2024 року, на ім’я Учасника від виробника або іноземного постачальника мовою оригіналу" – є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Відповідну вимогу зможуть виконати виключно підприємства, які мають власні нафтопереробні заводи. Підприємства, які здійснюють трейдерську діяльність та мають великий досвід у виконанні подібних поставок нафтопродуктів – не зможуть виконати відповідну вимогу. Сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015 "Бензин автомобільний Євро. Технічні умови" на бензини автомобільні та ДСТУ 7688:2015 "Паливо дизельне Євро. Технічні умови" видаються підприємству заводу-виробника на підставі укладеного договору з органом з оцінки відповідності, а не учасники, які здійснюють діяльність з продажу палиива(наливом). Вимагаючи наявність сертифікатів відповідності, виданих на ім’я учасника – Замовник дискримінує всіх учасників торгів, які не мають прямих відносин з виробником, а співпрацюють з партнерами у яких відносини з виробниками або ж являються постачальниками українського або імпортованого палива. Замовник дискримінує учасників, які не мають відповідних документів. Дані документи якості запропонованого товару видаються безпосередньо виробнику, а не Учаснику, який не виступає виробником. Наведеною вимогою Замовник дискримінує учасників які діють на умовах партнерських договорів та значною мірою зменшує коло потенційних учасників. Замовник дискримінує учасників, які не мають відповідних документів та значною мірою зменшує коло потенційних учасників. Вище наведені вимоги адаптовані під підприємства, які мають власні нафтопереробні заводи та унеможливлює участь підприємств які працюють по принципу трейдера та мають чималий досвід у виконанні подібних поставок нафтопродуктів. Вимагаючи від учасників надання Сертифікатів відповідності та/або походження, та/або переміщення,виданих не раніше 2024 року, на імя Учасника - Замовник обмежує в праві на участь учасників, які на пряму не співпрацюють з органами сертифікації/відповідності та не мають можливості отримати такий документ, оскільки паливо на сертифікацію передає безпосередньо виробник. Отже, наведена вимога значно звужує коло тих учасників які не мають такого роду документів, окрім тих, які є виробниками товару або власниками нафтобаз. Зокрема, учасники, які діють на умовах партнерських договорів не взмозі будуть прийняти участь при встановленні даної вимоги, а це свідчить про порушення основних принципів з проведення публічних закупівель, зокрема створює недобросовісну конкуренції серед учасників, у якій прийматиме участь мала кількість учасників. Статтею 5 Закону України „Про публічні закупівлі” передбачено що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Закупівлі повинні здійснюватись за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Ознайомившись з ТД Замовника, вважаємо, що в порушення вимог ст. 5 Закону, Замовником встановлені дискримінаційні вимоги до Учасників, які полягають в наступному: що потенційні учасники, які є постачальниками (трейдерами) вітчизняного чи імпортованого палива не мають змогу прийняти участі у закупівлі, в зв’язку з дискримінаційними умовами та такими, що суперечать частини 5 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». До прикладу наводимо задоволене рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 01.05.2024р № 7761-р/пк-пз згідно закупівлі UA-2024-04-16-0125536-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-16-012536-a) Враховуючи вищнаведене, просимо внести зміни до Оголошення, а саме, ВИКЛЮЧИТИ з нього вимоги, які передбачають надання учасниками Копій сертифікатів відповідності виданих не раніше 2024 року, на ім’я Учасника від виробника або іноземного постачальника мовою оригіналу. Не заперечуючи проти необхідності надання Сертифікату відповідності ВИРОБНИКА (а не учасника), в якому зазначаються технічні характеристики пропонованого палива. Вимоги до здійснення оцінки відповідності пального вимогам технічних регламентів (результати яких оформлюються у формі Сертифікатів відповідності) визначені Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Враховуючи наведене, з метою недопущення обмеження, спотворення та усунення конкуренції під час здійснення цієї закупівлі, не допущення надмірного витрачання коштів замовника, а також з метою упередження вчинення протиправних корупційних дій, пропонуємо внести зміни до пункту 1.5 Таблиці 1 Технічні вимоги Додатку № 3 до ТД, ВИКЛЮЧИВШИ з нього відповідні незаконні вимоги.».
Також у пункту 1.6 Таблиці 1 Технічні вимоги Додатку № 3 до ТД вимагається : Учасник має надати в підтвердження, договори на постачання паливо-мастильних матеріалів з виробниками або з іноземними постачальниками, дійсними на момент розкриття тендерних пропозицій та/або гарантійний лист (повідомлення тощо) від виробника або іноземного постачальника щодо постачання палива. Просимо додати можливість надання договору чи гарантійного листа або від виробника або від іноземного або від українського постачальника. Пункт потребує внесення змін. Враховуючи , той факт , що у прийнятих в Україні національних стандартах ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» відсутнє встановлення вимоги щодо надання учасниками процедури закупівлі документів , що віднесені до п.1.6 .
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за звернення. Будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
08.11.2024 14:01
Відповідь надана
дискримінаційні вимоги
Номер:
85932fd5ac8f46899e7651a874153898
Дата опублікування:
08.11.2024 12:45
Опис:
Вимога щодо надання у складі пропозиції "сертифікатів відповідності та/або походження, та/або переміщення, виданих не раніше 2024 року, на ім’я Учасника від виробника або іноземного постачальника мовою оригіналу" – є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Відповідну вимогу зможуть виконати виключно підприємства, які мають власні нафтопереробні заводи. Підприємства, які здійснюють трейдерську діяльність та мають великий досвід у виконанні подібних поставок нафтопродуктів – не зможуть виконати відповідну вимогу. Сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015 "Бензин автомобільний Євро. Технічні умови" на бензини автомобільні та ДСТУ 7688:2015 "Паливо дизельне Євро. Технічні умови" видаються підприємству заводу-виробника на підставі укладеного договору з органом з оцінки відповідності, а не учасники, які здійснюють діяльність з продажу палиива(наливом). Вимагаючи наявність сертифікатів відповідності, виданих на ім’я учасника – Замовник дискримінує всіх учасників торгів, які не мають прямих відносин з виробником, а співпрацюють з партнерами у яких відносини з виробниками або ж являються постачальниками українського або імпортованого палива. Замовник дискримінує учасників, які не мають відповідних документів. Дані документи якості запропонованого товару видаються безпосередньо виробнику, а не Учаснику, який не виступає виробником. Наведеною вимогою Замовник дискримінує учасників які діють на умовах партнерських договорів та значною мірою зменшує коло потенційних учасників. Замовник дискримінує учасників, які не мають відповідних документів та значною мірою зменшує коло потенційних учасників. Вище наведені вимоги адаптовані під підприємства, які мають власні нафтопереробні заводи та унеможливлює участь підприємств які працюють по принципу трейдера та мають чималий досвід у виконанні подібних поставок нафтопродуктів. Вимагаючи від учасників надання Сертифікатів відповідності та/або походження, та/або переміщення,виданих не раніше 2024 року, на імя Учасника - Замовник обмежує в праві на участь учасників, які на пряму не співпрацюють з органами сертифікації/відповідності та не мають можливості отримати такий документ, оскільки паливо на сертифікацію передає безпосередньо виробник. Отже, наведена вимога значно звужує коло тих учасників які не мають такого роду документів, окрім тих, які є виробниками товару або власниками нафтобаз. Зокрема, учасники, які діють на умовах партнерських договорів не взмозі будуть прийняти участь при встановленні даної вимоги, а це свідчить про порушення основних принципів з проведення публічних закупівель, зокрема створює недобросовісну конкуренції серед учасників, у якій прийматиме участь мала кількість учасників. Статтею 5 Закону України „Про публічні закупівлі” передбачено що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Закупівлі повинні здійснюватись за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Ознайомившись з ТД Замовника, вважаємо, що в порушення вимог ст. 5 Закону, Замовником встановлені дискримінаційні вимоги до Учасників, які полягають в наступному: що потенційні учасники, які є постачальниками (трейдерами) вітчизняного чи імпортованого палива не мають змогу прийняти участі у закупівлі, в зв’язку з дискримінаційними умовами та такими, що суперечать частини 5 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». До прикладу наводимо задоволене рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 01.05.2024р № 7761-р/пк-пз згідно закупівлі UA-2024-04-16-0125536-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-16-012536-a) Враховуючи вищнаведене, просимо внести зміни до Оголошення, а саме, ВИКЛЮЧИТИ з нього вимоги, які передбачають надання учасниками Копій сертифікатів відповідності та/або походження, та/або переміщення, виданих не раніше 2024 року, на ім’я Учасника від виробника або іноземного постачальника мовою оригіналу. Не заперечуючи проти необхідності надання Сертифікату відповідності ВИРОБНИКА (а не учасника), паспорту якості виробника, в якому зазначаються технічні характеристики пропонованого палива. Вимоги до здійснення оцінки відповідності пального вимогам технічних регламентів (результати яких оформлюються у формі Сертифікатів відповідності) визначені Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Відповідно до вимог частини 2 статті 25 зазначеного Закону, процедури оцінки відповідності вимогам технічних регламентів застосовуються ВИРОБНИКАМИ, а у випадках, в яких згідно з відповідними технічними регламентами обов’язки виробників покладаються на імпортерів, розповсюджувачів або інших осіб, - імпортерами, розповсюджувачами чи іншими особами. При цьому, вимоги до палива, яке є предметом закупівлі, встановлені Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927. Зазначений Технічний регламент НЕ ЗОБОВ’ЯЗУЄ інших учасників ринку, ніж виробники (імпортерів, розповсюджувачів), замовляти здійснення оцінки відповідності пального вимогам технічних регламентів, за умов наявності чинного Сертифіката відповідності, виданого ВИРОБНИКУ. Таким чином, вимога замовника щодо надання сертифікату відповідності ВИДАНОГО САМЕ УЧАСНИКУ, штучно обмежує можливість участі у торгах для учасників, які мають відповідний Сертифікат відповідності, однак який (згідно з вимогами Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності») виданий НА ІМ’Я ВИРОБНИКА. Аргументи про те, що будь-який учасник може ініціативно звернутися до органу з оцінки відповідності та замовити сертифікат відповідності на своє ім’я - не витримують критики, адже, по-перше, закон НЕ ВИМАГАЄ цього від учасників, які є розповсюджувачами пального та мають чинні сертифікати відповідності, видані на ім’я виробника, і по-друге, тривалість процедури здійснення оцінки відповідності пального вимогам технічних регламентів не дозволить вчасно отримати такий сертифікат, та, відповідно, взяти участь у закупівлі. За умов такого штучного обмеження кількості ймовірних учасників цієї закупівлі, участь у ній візьмуть лише компанії, які були заздалегідь проінформовані про встановлення замовником такої нетипової та протизаконної обмежувальної вимоги. Зазначене надасть таким компаніям можливість отримати прибутки, недосяжні за умов існування суттєвої конкуренції, що також призведе до надмірного витрачання коштів замовника. У свою чергу, наявність такої впевненості може свідчити про існування негласних попередніх домовленостей між замовником та таким учасником, що має ознаки протиправних та корупційних діянь, які переслідуються законом. Враховуючи наведене, з метою недопущення обмеження, спотворення та усунення конкуренції під час здійснення цієї закупівлі, не допущення надмірного витрачання коштів замовника, а також з метою упередження вчинення протиправних корупційних дій, пропонуємо добровільно внести зміни до пункту 1 Таблиці № 2 Додатку № 1.1 до Оголошення, ВИКЛЮЧИВШИ з нього відповідні незаконні вимоги.». У разі відмови від усунення з Оголошення зазначеної незаконної вимоги, залишаємо за собою право поінформувати відповідні правоохоронні та контролюючі органи.
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за звернення. Будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
08.11.2024 14:01
Відповідь надана
не зрозуміло що вимагають
Номер:
deef62698cb04e9cbbaf8ab6fddef340
Дата опублікування:
07.11.2024 19:19
Опис:
2.31. Заповнена таблиця Технічні вимоги Додатку № 3 до Тендерної документації та копії скриншотів ресурсу із адресою такого ресурсу у мережі Інтернет, відповідно п 6.3. таблиці Додатку 4 до Тендерної документації????? чого скріншот потрібен не зрозуміло???? п.6.3. таблиці Додатку 4 - додаток 4 у вашій ТД це проект договору .
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за звернення. Будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
08.11.2024 11:38
Відповідь надана
щодо аналогічних договорів
Номер:
09adb519d6e94a1f9a097792d489d94c
Дата опублікування:
07.11.2024 19:15
Опис:
Шановний Замовник. Маємо на меті прийняти участь у торгах. Проясніть будь ласка: для виконання вимоги про виконання аналогічного договору (не менше одного договору). * Під аналогічним договором слід розуміти договір на поставку пального талонами та наливом (дизельного палива), з обсягом поставки не менше ніж 50% від обсягу закупівлі - можемо надати окремо договір по наливу дизпаливу та окремо по дизпаливу в талонах? Бо якщо це в одному договорі вимагається, то ми будемо це оскаржувати. Дякую.
По пункту 2.14. Надати Затверджену фінансову звітність учасника за останній звітний період (сума чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)) рядок 2000 звіту про фінансові результати повинна бути не менше очікуваної вартості закупівлі.- це явна дискримінація . Видаліть. Рядок 2000 жодним чином не впливає на можливість виконати Договір поставки. Тим паче фінансовий критерій виключений зі ст.16 для торгів нашого предмету.
2.22.Учаснику необхідно надати довідку про відсутність задоволених судових позовів щодо нього в зв’язку з порушенями з його боку при виконанні договору щодо поставки товару, аналогічному предмету закупівлі - це що за довідка? Вона явно є дискриманаційна . Надати довідку про відсутність позовів з боку Вашого підприємтва до учасника? Чи всіх на світі замовників , за всі роки? ця вимога підлягає оскарженню.
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за звернення. Будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
08.11.2024 11:38