• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Куртка чоловіча зимова водія екстреної медичної допомоги, 18110000 - 3 - Формений одяг за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

Торги відмінено

1 175 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 875.00 UAH
Період уточнення: 06.11.2024 11:48 - 11.11.2024 00:00
Відповідь надана

сертификация

Номер: e9d0ccb83e564518ac5c8624b394e284
Дата опублікування: 07.11.2024 11:31
Опис: З 1 січня 2018 року скасовується обов'язкова сертифікація продукції, яка виконувалася відповідно до Декрету (і власне втрачає чинність сам Декрет). Це означає, що вся продукція, яка входила до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженого Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягає обов'язковій сертифікації. Законом України «Про технічне регулювання та оцінку відповідності» передбачається об'єднати норми законів «Про підтвердження відповідності», «Про стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності» та декрету Кабінету міністрів від 10 травня 1993 року № 46-9 сертифікації», одночасно визначаючи їх як такі, що втратили чинність. В нарушение п. 3 ст 22 закона про закупки Вы продолжаете требовать а Именно -3. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до ЗАКОНОДАВСТВА, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Докладніше: https://kodeksy.com.ua/pro_publichni_zakupivli/22.htm 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Докладніше: https://kodeksy.com.ua/pro_publichni_zakupivli/22.htm А Вы все это нарушаете - напсано в СООТВЕТСТВИИ ЧС ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВОМ !! А Законодательно скертификация отменена
Відповідь: Шановний потенційний учасник, якщо ваші права порушені, у вас є можливість подати скаргу на тендерну документацію, якщо помітили там дискримінаційні вимоги, але не пізніше ніж за 4 дні до кінцевої дати подання пропозицій. Якщо АМКУ задовольнить скаргу – Замовник буде змушений вносити зміни до тендерної документації та прозвітувати про це в електронній системі закупівель. Звертаю увагу, що суб’єкт оскарження, повинен добросовісно користуватися своїми правами, визначеними Законом та не зловживати своїм правом на оскарження, що може призвести до затягування чи скасування закупівлі за ініціативою чи з вини Скаржника. Замовник сумлінно дотримується принципів здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» і жодним чином не порушив принцип проведення процедури закупівлі.
Дата відповіді: 08.11.2024 11:58
Відповідь надана

куртки

Номер: c302477c2f234dd984acd79be72ddf37
Дата опублікування: 07.11.2024 08:50
Опис: Ваш ответ не соответствует действительности . Вы пишите что не есть основанием для отклонения . НО в прошлом тендере пол этим курткам как раз за это меня и отклонили . Вот выписка из Вашего протокола . Учасник ТОВ «Простиль» на підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі які зазначені в Додатку 2 до тендерної документації, не надав: - копії протоколів випробувань на перевірку відповідності всіх вимог щодо основної тканини виданий не раніше 2023 р., завірені належним чином учасником, із зазначеними в них відомостями про проведення відповідних лабораторних випробувань, назви та іншої інформації, яка дає змогу ідентифікувати матеріал; Протоколи мають бути видані на ім’я постачальника тканини, з яким співпрацює виробник. - копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на основну тканину, завірену належним чином учасником; - копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на світлоповертальні стрічки, завірену належним чином учасником; - гарантійного листа від постачальника матеріалу та світлоповертаючих стрічок, який є і заявником експертизи Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, яким підтверджується можливість постачання тканини та світлоповертаючих стрічок на адресу учасника. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Простиль» не відповідає встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону и что скажеьте на это !! а это как раз п4 си 22 Закона полная дискриминация
Відповідь: Шановний потенційний учасник, Замовник сумлінно дотримується принципів здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення постачальника закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 07.11.2024 11:18
Відповідь надана

Сертификация

Номер: 62259978e7814659979a957543fce394
Дата опублікування: 06.11.2024 12:46
Опис: - копії протоколів випробувань на перевірку відповідності всіх вимог щодо основної тканини, завірені належним чином учасником, із зазначеними в них відомостями про проведення відповідних лабораторних випробувань, назви та іншої інформації, яка дає змогу ідентифікувати матеріал; Протоколи мають бути видані на ім’я постачальника тканини, з яким співпрацює виробник. - копії протоколів випробувань на перевірку відповідності всіх вимог щодо світлоповертаючих стрічок, завірені належним чином учасником, із зазначеними в них відомостями про проведення відповідних лабораторних випробувань, назви та іншої інформації, яка дає змогу ідентифікувати матеріал. Протоколи мають бути видані на ім’я постачальника світлоповертаючих стрічок, з яким співпрацює виробник. - копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на основну тканину, завірену належним чином учасником; - копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на світлоповертальні стрічки, завірену належним чином учасником; З 1 січня 2018 року скасовується обов'язкова сертифікація продукції, яка виконувалася відповідно до Декрету (і власне втрачає чинність сам Декрет). Це означає, що вся продукція, яка входила до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженого Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягає обов'язковій сертифікації. Законом України «Про технічне регулювання та оцінку відповідності» передбачається об'єднати норми законів «Про підтвердження відповідності», «Про стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності» та декрету Кабінету міністрів від 10 травня 1993 року № 46-9 сертифікації», одночасно визначаючи їх як такі, що втратили чинність. На саму продукцію - Куртка чоловіча зимова - надані всі документи та протоколи випробувань продукці 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, та обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Докладніше: https://kodeksy.com.ua/pro_publichni_zakupivli/22.htm
Відповідь: Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (в останній редакції) (далі - Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості). Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз’яснення/нь державних органів або не накладення електронного підпису. В разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Дата відповіді: 07.11.2024 08:36