• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення населених пунктів Роздорської селищної територіальної громади

Торги відмінено

3 648 827.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 245.00 UAH
Період уточнення: 05.11.2024 13:27 - 27.11.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо техніка (налагоджувальника)

Номер: dce8348caea3486690f0533b224b9a94
Дата опублікування: 26.11.2024 16:05
Опис: Шановний Замовнику. На підтвердження наяності працівників відповідної кваліфікації Вами вимагається зокрема обов’язкова наявність Техніка (налагоджувальника). Оскільки згідно Національного класифікатору України "Класифікатор професій" існує безліч посад та професій, що пов’язані з професією Технік або налагоджувальник, прошу дати відповідь чи буде прийнято як відповідність цій вимозі наявність у учасника Електромонтажника-налагоджувальника? Дякуємо.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за ваше звернення! Так буде прийнято.
Дата відповіді: 29.11.2024 13:02
Відповідь надана

Стосовно внесення змін згідно з Протоколом 5 від 22.11.2024

Номер: d4f2a93272234c358cddae112d74bc86
Дата опублікування: 24.11.2024 20:02
Опис: Шановний Замовнику! Протоколом №5 від 22.05.2024р. Вами зокрема вирішено: “Внести зміни до Додатку 3, а саме, додати Відомість робіт(дефектні акти) і перелік матеріалів з експертизи”. Вирішено, але нічого не додано – відомість робіт і перелік матеріалів з експертизи відсутні!! Ви є посадовими особами і несете відповідальність за свої слова і за дотримання норм законодавства під час проведення закупівлі. Виконайте Ваше ж рішення і додайте вказані Вами документи, а саме: Відомість робіт(дефектні акти) і перелік матеріалів з експертизи.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за ваше звернення! Необхідні зміни будуть внесені.
Дата відповіді: 25.11.2024 11:10
Відповідь надана

Про Додаток 3 продовження

Номер: dfee752bc38a40c2a7f9e6fbe7fe5086
Дата опублікування: 24.11.2024 20:01
Опис: Шановний Замовнику! Припиніть вносити чергові дискримінаційні вимоги на заміну видаленим!! У Додатку 3 продовження Вами наведено: У разі, якщо учасник пропонує «еквівалент» обладнання то він повинен погодити його з розробником проекту, пройти за свій рахунок повторну експертизу та надати погодження Територіального підрозділу ДСНС України та структурним підрозділом з питань цивільного захист обласної адміністрації до моменту підписання Договору про закупівлю. Робочий проект пройшов експертизу та отримав позитивний експертний висновок тому зміни (аналоги) в місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення на території Роздорської селищної територіальної громади не передбачено. Шановний Замовник, право на пропозицію еквіваленту передбачено законодавством України, у Вас відсутні повноваження передбачати або не передбачати зміни (аналоги) під час закупівлі МАСЦО. Вимога щодо погодження з розробником проєкту і проходження експертизи є дискримінаційною, обмежує конкуренцію і значно звужує коло потенційних учасників. Право на пропозицію еквіваленту безпосередньо та безумовно передбачено чинним законодавством України. При цьому можливості щодо встановлення додаткових умов, окрім підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам запроєктованого обладнання або наявності кращих характеристик, законодавством жодним чином не передбачено. Тому Ваші дії є протизаконними та такими, що порушують Закон України «Про публічні закупівлі», антимонопольне законодавство, законодавство щодо захисту конкуренції. По-перше, Еквівалент — продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату. Заміна обладнання на еквівалентне не впливає на конструктивні, технічні та технологічні рішення проєкту і не є коригуванням проєкту. Подання в тендерній пропозиції «еквівалента» говорить про те, що учасник пропонує щось рівноцінне, заміну іншим товаром, аналогічним за технічними, функціональними та якісними характеристиками, що спроможне виконати проєктні рішення, і коригувати проєктну документацію в результаті такої заміни не потрібно, це свідчить про відповідність тендерної пропозиції проєктним рішенням та тендерній документації. По-друге, вимога замовників про необхідність коригування проєкту та повторну експертизу відкоригованої проєктно-кошторисної документації вже неодноразово розглядалась Комісією АМКУ і за результатами розгляду така вимога визнавалась дискримінаційною. Зокрема в рішенні Комісії № 9309-р/пк-пз від 28.05.2024 по закупівлі № UA-2024-05-06-007067-a Комісія дійшла висновку, що Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у документації зазначеної вимоги. За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які у разу запропонування еквівалентного обладнання погодять його з розробником проєкта та пройдуть за свій рахунок повторну експертизу до момента укладання договору про закупівлю, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. По-третє, вимога містить умову щодо погодження відкоригованої документації з розробником існуючого проєкту. Така вимога щодо погодження з будь-якою третьою стороною, а саме комерційною організацією, з якою учасник, що пропонує еквівалент, не має жодних стосунків і яка жодним чином не зобов’язана вступати з учасником у стосунки, реагувати на їх запити та щось їм погоджувати, є дискримінаційною та її виконання не залежить від спроможностей або волі учасників. Вказана вимога залежить лише від волі сторонньої комерційної структури – реагувати чи не реагувати на запити учасників, яким чином і в які строки тощо, що жодним чином не передбачено чинним законодавством України. Також згідно з п. 6.1 Настанови щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво ДСТУ 8907:2019 строки проведення експертизи проектної документації на будівництво становлять: - для об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками становить не більше ніж 30 календарних днів. Яким чином, на Вашу думку, учасник до підписання договору, може розробити нову проєктно-кошторисну документацію, погодити її із Замовником і розробником існуючого проєкту, та провести експертизу, яка займає 30 днів??? Припиніть маніпуляції з тендерною документацією. Окрім викладеного вище, вказані вище зміни згідно з Додатком 3 продовження не оформлені Протоколом №5 від 22.11.2024р. та переліком змін, а отже не є законними. Знову звертаємо увагу, що Вами внесені зміни таким чином, щоб термін оскарження припадав на вихідні дні! У зв’язку з викладеним, наполегливо просимо видалити Додаток 3 продовження із тендерної документації.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за ваше звернення! Необхідні зміни внесені Додаток 3 продовження видалений.
Дата відповіді: 25.11.2024 11:09
Відповідь надана

Бронювання працівників

Номер: b1885177769a41a9bd10fa95a922327a
Дата опублікування: 21.11.2024 20:03
Опис: Шановний Замовник. Умова тендерної документації щодо надання учасником в складі пропозиції Гарантійного листа, змістом якого підтверджується, що працівники котрі будуть залучені до виконання робіт на об’єктах Замовника, відповідно до Постанови КМУ від 27 січня 2023 р. № 76 «Деякі питання реалізації положень Закону України “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію” щодо бронювання військовозобов'язаних на період мобілізації та на воєнний час» мають бронювання на період мобілізації та на воєнний час, а також надання на виконавців робіт в складі пропозиції витягу з "Резерв+", який підтверджує бронювання або оновлення даних працівниками є дискримінаційною і вже не один раз розглядалась АМКУ. Крім того, що вона є дискримінаційною, вона ще й не витримує критики ні з юридичної, ні з етичної точки зору. З юридичної – бо нормами чинного законодавства не передбачено обов’язкового бронювання компаніями військовозобов’язаних працівників. З етичної – бо компанію, яка не має можливості забронювати працівників позбавляють права на участь у тендері і відповідно отримати якийсь заробіток, щоб мати змогу зберегти діяльність в умовах воєнного стану. Це так ми підтримуємо вітчизняний бізнес? За результатами розгляду АМКУ скарги по закупівлі UA-2022-08-23-004482-a умова щодо підтвердження бронювання була визнана дискримінаційною по відношенню до суб’єктів господарювання, які не мають можливості забронювати своїх працівників, а необхідність її встановлення замовником не доведена та документально не підтверджена. Видаліть, будь ласка наведену дискримінаційну вимогу з ТД.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за ваше звернення! Необхідні зміни будуть внесені.
Дата відповіді: 22.11.2024 19:10
Відповідь надана

Довідки від ДФС

Номер: dcc23c1c312049db8b36795dc03fdf79
Дата опублікування: 21.11.2024 19:30
Опис: Шановний Замовник. Як Ви вимагаєте від учасника документи, видані органом, що ліквідований?? У пункті 7.8 додатку 2 вимагається: копія витягу або повідомлення або довідки ДФС про неперебування учасника в переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податків, копія витягу або повідомлення або довідки ДФС про відкриті рахунки Учасника в банках. Доводимо до відома, що Державна фіскальна служба (ДФС) ліквідована (реорганізована). Починаючи з 01.01.2022, Державною фіскальною службою України припинено виконання функцій органу виконавчої влади України. Внесіть, будь ласка, зміни.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за ваше звернення! Необхідні зміни будуть внесені.
Дата відповіді: 22.11.2024 19:10
Відповідь надана

Електробезпека

Номер: 2042e1bf28094bc7acc8bfd4401699fc
Дата опублікування: 21.11.2024 13:57
Опис: Шановний Замовник! Додаток 2 ТД містить формулювання про наявністьу керівника робіт та виконавців навчань котрі підтверджують проходження ними інструктажів"- загальний курс з ОП; та иати ІІ група і ІV з електробезпеки до і вище 1000 В. Надайте роз'яснення на якій підставі вив вимагаєте навчання саме за курсом "загальний курс з ОП", оскільки жодним нормативно правовим актом не встановлено саме навчання за даним формулюванням, чи можливо ви мали на увазі, що це загальне навчання з охорони праці, котре вимагається відповідно до ЗУ "Про охорону праці"? відносно другого питання вимагаємо прибрати невідповідність, вимоги підтвердження електробезпеки "до і вище 1000 В. " відповідно до Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ДНАОП 0.00-1.21-98) не можлива видача посвідчення на працівників ІІІ групи дозволу на виконання робіт вище 1000В. Враховуючи взагалі абсуржність ставити вимогу вище 1000В, до якої підстанції ви зібрались підключати дане обладнання. Надайте обгрунтування даної вимоги
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за ваше звернення! Необхідні зміни будуть внесені.
Дата відповіді: 22.11.2024 19:10
Відповідь надана

Щодо невідповідностей у внесених змінах

Номер: 25d7611206a7459d9767ba93589109fa
Дата опублікування: 21.11.2024 13:03
Опис: Шановний Замовнику. Дякуємо за внесення змін за результатами звернень потенційних учасників. Наразі деякі зміни, що внесені в один додаток тендерної документації, в іншому залишені без змін. З метою приведення додатків до тендерної документації у відповідність один одному, просимо Вас, У Додатку 2 Документи Учасника Нова редакція 2: у п. 2.1 абзац про підтвердження наявності офісного приміщення викласти у наступній редакції: «Обов’язкова наявність в Учасника офісного приміщення для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власне або орендоване. Надати документи, що підтверджують наявність такого приміщення: якщо приміщення власне - свідоцтво про державну реєстрацію, якщо приміщення залучене – договір оренди (нотаріально завірений у разі, якщо такий договір підлягає нотаріальному посвідченню згідно з чинним законодавством).» П. 7.6 викласти у наступній редакції: «Учасник на виконання вимог з охорони праці надає сканований з оригіналу Дозвіл Державної служби України з питань праці або скановану з оригіналу Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, зареєстрованої уповноваженими органами у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». Наданий Учасником документ повинен бути виданий на його ім’я або на субпідрядну організацію та містити наступні види робіт: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.» Це буде відповідати п. 3.11 Додатку 3 Технічні характеристики (нова редакція). Адже Вами були внесені зміни, якими наявність дозволу на демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд було вилучено. П. 7.7 викласти у наступній редакції: «При виконанні робіт повинні бути дотримані і застосовані заходи із захисту довкілля, на підтвердження надати Гарантійний лист від Учасника щодо застосування під час виконання робіт заходів із захисту довкілля та щодо зобов’язання утилізувати сміття і відходи з переліком цих заходів, які виникатимуть під час надання робіт, ресурсами учасника.» Це буде відповідати п. 3.10 Додатку 3 Технічні характеристики (нова редакція). У Додатку 3 Технічні характеристики (нова редакція): Вилучити пункт 3.8, адже він дублює інформацію з пункту 3.10. З пункту 3.7 вилучити вимогу про необхідність підписання та пропечатки кошторисної документації експертом будівельним, адже це не передбачено жодними нормами чинного законодавства України. Просимо внести зазначені зміни та завантажити остаточні редакції Додатку 2 та Додатку 3 з цими змінами. Дякуємо.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за ваше звернення! Дійсно через велику кількість звернень та мін допущено деякі помилки. Необхідні зміни будуть внесені.
Дата відповіді: 22.11.2024 19:09
Відповідь надана

Стосовно Відомості обсягів робіт

Номер: 8662b806b7d04d25a62fecc209abaaf3
Дата опублікування: 21.11.2024 10:17
Опис: Шановний Замовнику! Повторно звертаємося до Вас стосовно надання всієї необхідної інформації для розрахунку ціни пропозиції. Відповідно до п. 5.1. Настанови з визначення вартості будівництва – Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає: 1. Відомість обсягів робіт, 2. Відомість ресурсів до відомості обсягів робіт без цін, або затверджену проектну документацію. В складі тендерної документації відсутня Відомість обсягів робіт. Просимо завантажити на майданчик Відомість обсягів робіт або нульовий кошторис (без цін) у форматі imd!!! В іншому випадку будемо змушені звернутися до ДАСУ з інформацією про порушення під час проведення закупівлі, а саме ненадання Замовником інформації та документації, що передбачена чинним законодавством України.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за ваше зернення! Необхідні міни будуть внесені .
Дата відповіді: 22.11.2024 19:06
Відповідь надана

Оскарження умов закупівлі

Номер: 21c16438ab1b40d586ad04b996a25a86
Дата опублікування: 17.11.2024 20:41
Опис: Шановний Замовник. Вами внесені зміни у вихідний день (субота) пізнім вечором. До вказаних змін у нас як потенційного учасника є зауваження і ми хотіли б їх оскаржити. Але внаслідок того, що вони розміщені в неробочий час, а саме у суботу після 23.00, та термін оскарження встановлений Замовником також до початку робочого часу, у тому числі банків для здійснення оплати за скаргу в АМКУ, а саме до 00.00 18.11.2024 року, ми як потенційний учасник фактично не маємо можливості реалізувати своє право на оскарження. Просимо встановити строки оскарження належним чином, щоб у учасників була можливість реалізувати надане законом право. В іншому випадку будуть усі підстави відміни закупівлі внаслідок неможливості усунення порушень.
Відповідь: Шановний учаснику, всі зміни внесено до Тендерної документації вчасно у відповідності до вимог законодавства та дозволів майданчику.
Дата відповіді: 19.11.2024 16:35
Відповідь надана

Щодо працівників відповідної кваліфікації

Номер: e151e305607c49ac8357e61a2800091f
Дата опублікування: 17.11.2024 19:29
Опис: Шановний Замовнику! Дякуємо за відповідь на питання про конкретизацію посад. Звертаємо Вашу увагу, що в кадрових вимогах в розділах постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016р.№852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення", на яку Ви посилаєтесь, до посади електромонтер охоронно-пожежної сигналізації в дужках додаються інші посади, згідно з якими також дозволяється виконання робіт протипожежного призначення, а саме: електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів. Це ще раз підтверджує нашу правоту щодо незаконності конкретизації посади в тендерній документації. Ще раз відзначаємо, що автоматизована система централізованого оповіщення не є охоронно-пожежною сигналізацією. Вами вимагається низка посвідчень на працівників, які підтверджують навчання та/або перевірку знань. Ці посвідчення підтверджують належну кваліфікацію працівників. Тому відсутня потреба вказувати конкретну посаду фахівця. Окрім того, якщо Ви стверджуєте, що обладнання МАСЦО є функціонально пов'язаним з системами протипожежного захисту і це для Вас дуже важливо, чому Ви не вимагаєте підтвердження навчання та/або перевірки знань працівників з пожежної безпеки. Повторно просимо Вас внести зміни до тендерної документації та видалити конкретний перелік працівників відповідної кваліфікації. Цим Ви обмежуєте конкуренцію, що може суттєво позначитися на фінансових результатах закупівлі.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за ваше звернення! Необхідні міни будуть внесені.
Дата відповіді: 19.11.2024 16:36