• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення населених пунктів Роздорської селищної територіальної громади

Торги відмінено

3 648 827.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 245.00 UAH
Період оскарження: 05.11.2024 13:27 - 27.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (щодо прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника)

Номер: 2a15b17d47404281913044641e9c865c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-05-007855-a.b4
Назва: Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (щодо прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника)
Скарга:
Виконавчим комітетом Роздорської селищної ради (далі – Замовник) проведено відкриті торги з особливостями «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення населених пунктів Роздорської селищної територіальної громади», номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2024-11-05-007855-a. 15.01.2025 року Протоколом №10 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовником було ухвалено рішення про визначення переможцем закупівлі Учасника ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР" (ЄДРПОУ 34774188). Це рішення Замовника є незаконним, у зв’язку з наявністю підстав для відхилення тендерної пропозиції ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР". Також це рішення порушує права та охоронювані законом інтереси ТОВ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА» з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси ТОВ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА». Зазначене обґрунтовуємо наступними підставами. 1. Відповідно до пункту 3.9 Додатку 3 до тендерної документації (нова редакція) в останній редакції від 25.11.2024р. вимагається: у зв’язку з наявністю шкідливих та небезпечних умов праці на об’єкті та керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442, Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документ (акт, або довідку, або інший документ) щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць Учасника за умовами праці, виданий територіальним органом управління Держпраці або технічною інспекцією праці профспілок щодо керівника робіт (відповідно до займаної посади на підприємстві Учасника), інженера з проектно-кошторисної роботи, електромонтера ОП сигналізації, налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів. Учасником ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР" не надано у складі тендерної пропозиції документу (акту, або довідки, або іншого документу) щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць Учасника за умовами праці, виданий територіальним органом управління Держпраці або технічною інспекцією праці профспілок щодо керівника робіт (відповідно до займаної посади на підприємстві Учасника), інженера з проектно-кошторисної роботи, електромонтера ОП сигналізації, налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів. У зв’язку із зазначеним, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР", керуючись абзацом першим підпункту 2 пункту 44 Особливостей: через невідповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. 2. Відповідно до пункту 3.10 Додатку 3 до тендерної документації (нова редакція) в останній редакції від 25.11.2024р. вимагається: при виконанні робіт повинні бути дотримані і застосовані заходи із захисту довкілля а сміття та відходи які виникатимуть під час надання робіт повинні не складуватись на території замовника, а одразу утилізуватись ресурсами учасника, на відповідність даного пункту Учасником надається договір зі спеціалізованою організацією про надання послуг з управління великогабаритними та ремонтними відходами. Учасником ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР" не надано у складі тендерної пропозиції договору зі спеціалізованою організацією про надання послуг з управління великогабаритними та ремонтними відходами. У зв’язку із зазначеним, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР", керуючись абзацом першим підпункту 2 пункту 44 Особливостей: через невідповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. 3. Відповідно до пункту 2.2 Додатку № 2 до тендерної документації (Нова редакція) на виконавців робіт необхідно надати: Сканована копія витягу з протоколу (або сканована копія протоколу) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та сканована копія посвідчення що підтверджують навчання та/або перевірку знань з: - Сканована копія витягу з протоколу (або сканована копія протоколу) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та сканована копія посвідчення що підтверджують навчання та/або перевірку знань з: - - загальний курс з ОП; - - група ІІІ з електробезпеки до 1000 В - - «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07); - - «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13) - Сертифікат (лист) підтвердження завірений виробником (офіційним представником, дилером, дистриб’ютором тощо)матеріалів щодо проходження навчання щодо монтажу та пусконалагоджувальних робіт обладнання (для обладнання передбаченого проектом або еквівалент). Учасником ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР" у складі тендерної пропозиції надані посвідчення на виконавців робіт, що підтверджують перевірку знань Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів та групу з електробезпеки (допуск до роботи в електроустановках напругою до 1000 В) видані самим же ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР", а не спеціалізованим навчальним центром. Звертаємо увагу, що усі члени комісії ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР" повинні пройти навчання та перевірку знань з електробезпеки в порядку, установленому Типовим Положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05). Комісія вважається правочинною, якщо до її складу входять не менше трьох осіб. До складу комісії можуть залучатися особи, які пройшли навчання та перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Члени комісії повинні мати групу з електробезпеки та рівень допуску до робіт в електроустановках із відповідною напругою не нижчі, ніж у працівників, яких вони перевіряють. Учасником ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР" надано підтвердження про перевірку знань Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98) та підтвердження присвоєння групи з електробезпеки лише на одного з членів комісії – керівника Смагу Сергія Станіславовича. На інших членів комісії підтвердження проходження навчання та перевірки знань Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98) не надано. Зважаючи на ненадання Учасником вказаних документів, Замовник повинен був забезпечити розміщення повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Prozorro. 4. Тендерною документацією, а саме пунктом 7.13 Додатку № 2 до тендерної документації (Нова редакція) Учасник в складі пропозиції надає Гарантійний лист, змістом якого підтверджує, виконання робіт на 1 етапі до 15.12.2024р. Зважаючи, що сьогодні вже 15.01.2025 року і учасники не можуть виконати зобов’язання згідно з гарантійним листом про виконання робіт 1 етапу до 15.12.2024 року, Замовник повинен відмінити закупівлю у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з детальним описом таких порушень, які неможливо виправити. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників) закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Під час проведення закупівлі та прийняття рішення про визначення переможця закупівлі Замовником були порушені основоположні норми Закону України «Про публічні закупівлі» Зазначені вище факти підтверджують, що тендерна пропозиція Учасника ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР" не відповідає умовам Технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і повинна була бути відхилена Замовником відповідно до п. 44 Особливостей. Визначення Замовником переможцем закупівлі Учасника ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР" є зловживанням та дискримінацією учасників, є незаконним, порушує права та охоронювані законом інтереси ТОВ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА» та суперечить законодавству у сфері публічних закупівель.
Дата розгляду скарги: 28.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.01.2025 16:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.01.2025 12:40
Дата виконання рішення Замовником: 12.02.2025 13:19
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення про визначення приватного підприємства "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР" (код ЄДРПОУ 34774188) переможцем за процедурою закупівлі-« Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення населених пунктів Роздорської селищної територіальної громади», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-11-05-007855-а скасоване.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА", Станіслав Зацепін 380637305670 ecobudbezpeka@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 7b5cf076dcc84a1882fd90a1262b4215
Заголовок пункту скарги: Невідповідність тендерної пропозиції переможця умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пункту 3.9 Додатку 3 до тендерної документації (нова редакція) в останній редакції від 25.11.2024р. вимагається: у зв’язку з наявністю шкідливих та небезпечних умов праці на об’єкті та керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442, Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документ (акт, або довідку, або інший документ) щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць Учасника за умовами праці, виданий територіальним органом управління Держпраці або технічною інспекцією праці профспілок щодо керівника робіт (відповідно до займаної посади на підприємстві Учасника), інженера з проектно-кошторисної роботи, електромонтера ОП сигналізації, налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів.
Учасником ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР" не надано у складі тендерної пропозиції документу (акту, або довідки, або іншого документу) щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць Учасника за умовами праці, виданий територіальним органом управління Держпраці або технічною інспекцією праці профспілок щодо керівника робіт (відповідно до займаної посади на підприємстві Учасника), інженера з проектно-кошторисної роботи, електромонтера ОП сигналізації, налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: bbc4df0e5f3c412eb5ab997af983b791
Заголовок пункту скарги: Невідповідність тендерної пропозиції переможця умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пункту 3.10 Додатку 3 до тендерної документації (нова редакція) в останній редакції від 25.11.2024р. вимагається: при виконанні робіт повинні бути дотримані і застосовані заходи із захисту довкілля а сміття та відходи які виникатимуть під час надання робіт повинні не складуватись на території замовника, а одразу утилізуватись ресурсами учасника, на відповідність даного пункту Учасником надається договір зі спеціалізованою організацією про надання послуг з управління великогабаритними та ремонтними відходами.
Учасником ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР" не надано у складі тендерної пропозиції договору зі спеціалізованою організацією про надання послуг з управління великогабаритними та ремонтними відходами.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 161199310c9c48da92dbadcd8c9e72ef
Заголовок пункту скарги: Невиявлення Замовником невідповідностей у документах згідно з кваліфікаційними вимогами та нерозміщення повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пункту 2.2 Додатку № 2 до тендерної документації (Нова редакція) на виконавців робіт необхідно надати:
Сканована копія витягу з протоколу (або сканована копія протоколу) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та сканована копія посвідчення що підтверджують навчання та/або перевірку знань з:
- Сканована копія витягу з протоколу (або сканована копія протоколу) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та сканована копія посвідчення що підтверджують навчання та/або перевірку знань з:
- - загальний курс з ОП;
- - група ІІІ з електробезпеки до 1000 В
- - «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07);
- - «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13)
- Сертифікат (лист) підтвердження завірений виробником (офіційним представником, дилером, дистриб’ютором тощо)матеріалів щодо проходження навчання щодо монтажу та пусконалагоджувальних робіт обладнання (для обладнання передбаченого проектом або еквівалент).
Учасником ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР" у складі тендерної пропозиції надані посвідчення на виконавців робіт, що підтверджують перевірку знань Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів та групу з електробезпеки (допуск до роботи в електроустановках напругою до 1000 В) видані самим же ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР", а не спеціалізованим навчальним центром. Звертаємо увагу, що усі члени комісії ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР" повинні пройти навчання та перевірку знань з електробезпеки в порядку, установленому Типовим Положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05). Комісія вважається правочинною, якщо до її складу входять не менше трьох осіб. До складу комісії можуть залучатися особи, які пройшли навчання та перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Члени комісії повинні мати групу з електробезпеки та рівень допуску до робіт в електроустановках із відповідною напругою не нижчі, ніж у працівників, яких вони перевіряють.
Учасником ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР" надано підтвердження про перевірку знань Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98) та підтвердження присвоєння групи з електробезпеки лише на одного з членів комісії – керівника Смагу Сергія Станіславовича. На інших членів комісії підтвердження проходження навчання та перевірки знань Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98) не надано.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 01b6a0e86be64be38e4f3bc26c9f79b4
Заголовок пункту скарги: Порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо виправити
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Тендерною документацією, а саме пунктом 7.13 Додатку № 2 до тендерної документації (Нова редакція) Учасник в складі пропозиції надає Гарантійний лист, змістом якого підтверджує, виконання робіт на 1 етапі до 15.12.2024р.
Зважаючи, що сьогодні вже 17.01.2025 року і учасники не можуть виконати зобов’язання згідно з гарантійним листом про виконання робіт 1 етапу до 15.12.2024 року, Замовник повинен відмінити закупівлю у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з детальним описом таких порушень, які неможливо виправити.
Вимоги: Зобов'язати замовника відмінити процедуру закупівлі
Вимога
Є відповідь

порушення законодавства України у сфері цивільного захисту

Номер: d3753216a8554841867af66bf4d541a7
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-05-007855-a.b3
Назва: порушення законодавства України у сфері цивільного захисту
Вимога:
Виконавчим комітетом Виконавчий комітет Роздорської селищної ради Дніпропетровської області був проведений тендер на закупівлю «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення населених пунктів Роздорської селищної територіальної громади» (UA-2024-11-05-007855-a). Даний тендер проведено з порушенням вимог п. 10 Постанови КМУ від 27.09.2017 №733 (далі – Постанова), а саме технічне завдання (далі – ТЗ) не було погоджено з відповідним структурним підрозділом з питань цивільного захисту Автономної Республіки Крим, обласних держадміністрацій та територіальним органом ДСНС, як того вимагає Постанова. До Громадської організації «Центр запобігання та моніторингу надзвичайних ситуацій» (далі - ГО), яка здійснює громадський контроль за виконанням органами державної влади та місцевого самоврядування забезпечення належного цивільного захисту населення, впровадження систем оповіщення населення, надійшла відповідь Головного управління ДСНС України у Дніпропетровській області, лист № 49 02-11686/49 07 від 20.12.2024, що відповідне ТЗ на впровадження місцевих автоматизованих систем централізованого оповіщення (МАСЦО) в селищі Роздори, Дніпропетровської області до Головного управління на погодження не надходило. (додається). Таким чином при проведенні процедури закупівлі було грубо порушено законодавство України у сфері цивільного захисту. З метою запобігання перевитрат, нецільового використання бюджетних коштів, безумовного виконання законодавства України вимагаємо скасувати рішення стосовно визначення переможця тендера UA-2024-11-05-007855-a та повідомлення про намір укласти з ним договір. В разі не скасування торгів по закупівлі UA-2024-11-05-007855-a ми звернемось в ДАСУ.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: відповідь на запит від 17.01.2025 року
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

порушення законодавства України у сфері цивільного захисту

Номер: cbb325555c214c509e780effcf896459
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-05-007855-a.c2
Назва: порушення законодавства України у сфері цивільного захисту
Вимога:
Виконавчим комітетом Виконавчий комітет Роздорської селищної ради Дніпропетровської області був проведений тендер на закупівлю «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення населених пунктів Роздорської селищної територіальної громади» (UA-2024-11-05-007855-a). Даний тендер проведено з порушенням вимог п. 10 Постанови КМУ від 27.09.2017 №733 (далі – Постанова), а саме технічне завдання (далі – ТЗ) не було погоджено з відповідним структурним підрозділом з питань цивільного захисту Автономної Республіки Крим, обласних держадміністрацій та територіальним органом ДСНС, як того вимагає Постанова. До Громадської організації «Центр запобігання та моніторингу надзвичайних ситуацій» (далі - ГО), яка здійснює громадський контроль за виконанням органами державної влади та місцевого самоврядування забезпечення належного цивільного захисту населення, впровадження систем оповіщення населення, надійшла відповідь Головного управління ДСНС України у Дніпропетровській області що відповідне ТЗ на впровадження місцевих автоматизованих систем централізованого оповіщення (МАСЦО) в селищі Роздори, Дніпропетровської області до Головного управління на погодження не надходило. (додається). Таким чином при проведенні процедури закупівлі було грубо порушено законодавство України у сфері цивільного захисту. З метою запобігання перевитрат, нецільового використання бюджетних коштів, безумовного виконання законодавства України вимагаємо скасувати рішення стосовно про визначення переможця тендера UA-2024-11-05-007855-a та повідомлення про намір укласти з ним договір.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: вимога відредагована
Дата скасування: 16.01.2025 18:38
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (щодо дискримінаційних умов тендерної документації)

Номер: 7e9614be1a2f46d6912be47970225fe4
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-05-007855-a.c1
Назва: Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (щодо дискримінаційних умов тендерної документації)
Скарга:
Виконавчим комітетом Роздорської селищної ради (далі – Замовник) оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення населених пунктів Роздорської селищної територіальної громади», номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2024-11-05-007855-a. Маючи намір взяти участь у вказаній закупівлі, ТОВ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА» у встановленому законодавством порядку зверталося до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Замовником надавалися відповіді, що будуть внесені відповідні зміни. Станом на сьогодні деякі зміни внесені Замовником до тендерної документації, але містять невідповідності, адже в різних додатках одна і та ж сама вимога має різні варіанти, або Замовник дав відповідь, що будуть внесені зміни, але зміни не вніс. Також у тендерній документації відсутні документи, що передбачені чинним законодавством для розрахунку Учасником ціни пропозиції.
Дата розгляду скарги: 02.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.11.2024 17:48
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 04.12.2024 16:34
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА", Станіслав Зацепін 380637305670 ecobudbezpeka@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: a615f319090543bd9de8bb48f6c2f477
Заголовок пункту скарги: Ненадання документів у складі тендерної документації, що передбачені чинним законодавством
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 5.1. Настанови з визначення вартості будівництва – «Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію».
Згідно зі ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити у т.ч. інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
В складі тендерної документації відсутня Відомість обсягів робіт.
На запитання потенційних учасників щодо надання Відомості обсягів робіт, Замовник дав наступну відповідь: «Шановний учасник, дякуємо за ваше звернення! Необхідні зміни будуть внесені.»
Проте станом на сьогоднішній день Відомість обсягів робіт досі відсутня, що позбавляє потенційних учасників, зокрема ТОВ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА» взяти участь у публічній конкурентній закупівлі.
Не надавши Відомість обсягів робіт, Замовник значно звузив коло потенційних учасників – фактично до одного, адже жоден інший учасник, окрім проектної організації, у якої є у розпорядженні проект, не зможе виконати вимогу замовника про надання у складі пропозиції Розрахунку вартості робіт відповідно до Додатку 2 до тендерної документації, розроблений згідно з Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва» що затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві” у формі кошторисної документації без наявності Відомості обсягів робіт.
Відомість устаткування надана у складі тендерної документації Замовником також у якомусь незрозумілому вигляді.
Вимоги: Зобов'язати замовника надати необхідні документи, роз'яснення

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 617422ad885b4a699aa5c6750553a8e2
Заголовок пункту скарги: Невідповідності у тендерній документації після внесених змін
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Замовник тричі вносив зміни до тендерної документації і станом на сьогоднішній день додатки до тендерної документації містять низку невідповідностей.
П. 7.6 Додатку 2 Документи Учасника Нова редакція 2 викладено у наступній редакції:
«Учасник на виконання вимог з охорони праці надає сканований з оригіналу Дозвіл Державної служби України з питань праці або скановану з оригіналу Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, зареєстрованої уповноваженими органами у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». Наданий Учасником документ повинен бути виданий на його ім’я або на субпідрядну організацію та містити наступні види робіт: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд.»
При цьому в пункті 3.11 Додатку 3 Технічні характеристики (нова редакція), який містить аналогічну вимогу, вона наведена у наступній редакції:
«Учасник на виконання вимог з охорони праці надає сканований з оригіналу Дозвіл Державної служби України з питань праці або скановану з оригіналу Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, зареєстрованої уповноваженими органами у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». Наданий Учасником документ повинен бути виданий на його ім’я або на субпідрядну організацію та містити наступні види робіт: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.»
Вимогу про надання дозволу на монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд Замовником було вилучено з Додатку 3 за результатами звернень потенційних учасників.
Пункти 3.8 і 3.10 Додатку 3 Технічні характеристики (нова редакція) дублюють один одного, тільки один пункт викладено у редакції зі змінами за результатами звернень учасників, а інший в старій редакції, а саме:
П. 3.8 «При виконанні робіт повинні бути дотримані і застосовані заходи із захисту довкілля а сміття та відходу які виникатимуть під час надання робіт повинні не складуватись на території замовника, а одразу утилізуватись ресурсами учасника, на відповідність даного пункту Учасником надається договір зі спеціалізованою організацією про надання послуг з управління великогабаритними та ремонтними відходами»
П. 3.10. При виконанні робіт повинні бути дотримані і застосовані заходи із захисту довкілля, на підтвердження надати Гарантійний лист від Учасника щодо застосування під час виконання робіт заходів із захисту довкілля та щодо зобов’язання утилізувати сміття і відходи з переліком цих заходів, які виникатимуть під час надання робіт, ресурсами учасника.
Враховуючи вищевикладене, просимо зобов’язати Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення змін до тендерної документації та завантажити остаточні редакції Додатку 2 та Додатку 4 до тендерної документації з коректними змінами.
3. Згідно з останньою редакцією «Додатку 2 Документи Учасника Нова редакція 2» пунктом 2.2 на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник обов’язково повинен мати зокрема Інженера – проектувальника в частині кошторисної документації або інженер з проектно – кошторисної роботи (або інший суміжний працівник, на якого покладено обов’язки з розробки кошторисної документації, на дану особу в складі тендерної пропозиції надати кваліфікаційний сертифікат категорії - інженер – проектувальник, та в сертифікаті повинна бути зазначено інформацію про можливість виконання робіт з «інженерно – будівельне проектування в частині кошторисної документації).
Проте закупівля UA-2024-11-05-007855-a не стосується виконання проєктних робіт, а є закупівлею електромонтажних робіт згідно з кодом за ДК 021:2015: 45310000-3 на будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 7b0d9f6ef28f44cfa3fae63a15b29f44
Заголовок пункту скарги: Щодо працівників відповідної кваліфікації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Згідно з останньою редакцією «Додатку 2 Документи Учасника Нова редакція 2» пунктом 2.2 на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник обов’язково повинен мати зокрема Інженера – проектувальника в частині кошторисної документації або інженер з проектно – кошторисної роботи (або інший суміжний працівник, на якого покладено обов’язки з розробки кошторисної документації, на дану особу в складі тендерної пропозиції надати кваліфікаційний сертифікат категорії - інженер – проектувальник, та в сертифікаті повинна бути зазначено інформацію про можливість виконання робіт з «інженерно – будівельне проектування в частині кошторисної документації).
Проте закупівля UA-2024-11-05-007855-a не стосується виконання проєктних робіт, а є закупівлею електромонтажних робіт згідно з кодом за ДК 021:2015: 45310000-3 на будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації