-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Грунтосуміш
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), наведена у Додатку 1 до тендерної документації.
Завершена
1 966 523.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 832.62 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 832.62 UAH
Період уточнення:
04.11.2024 17:25 - 29.11.2024 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
89d07ab7662c428ab8fec2992bd89e5d
Дата опублікування:
07.11.2024 12:04
Опис:
Шановний Замовнику. Згідно пп. 6.2.1 Додатку 2 до тендерної документації вимагається надання учасниками у складі тендерної пропозиції враховану таблицю даних платника податку з кодами УКТ ЗЕД/ ДКПП товарів, робіт та послуг, вказаних у тендерній документації замовника (за наявності); лист головного управління ДПС (Міжрегіонального управління та/або ДПС України) за місцем обліку про відсутність виданих податкових накладних, складених учасником процедури закупівлі, реєстрація яких була зупинена з кодами УКТ ЗЕД/ДКПП товарів, робіт та послуг, вказаних у тендерній документації замовника за останній календарний рік до дати подання документів. Вимога про надання цих документів є дискримінаційною. Наявне рішення комісії АМКУ №6018-р/пк-пз від 03.04.2024 по закупівлі UA-2024-03-19-011791-a по аналогічному питанню. Вимагаємо внести зміни до ТД шляхом виключення пп. 6.2.1 Додатку 2 зі складу тендерної документації. В іншому випадку будемо вимушені подати Скарку до АМКУ. Сподіваємось на взаємопорозуміння
Відповідь:
КП УЗН Оболонського району розглянуто звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації за предметом закупівлі «Грунтосуміш (код 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника)» та за результатами розгляду повідомляємо про таке.
Тендерна документація за вищевказаним предметом закупівлі розроблена замовником у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами, далі – Особливості).
Відповідно до пункту 28 Особливостей «Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.».
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.».
Відповідно до підпункту 6.2.1 пункту 6 Додатку 2 тендерної документації за вищевказаним предметом закупівлі «Учасник зобов'язаний зареєструвати податкові накладні в ЄРПН за результатами здійснення господарських операцій з замовником. Для гарантування замовнику його права на податковий кредит учасник надає докази відсутності зупинення реєстрації у нього виданих податкових накладних з кодами УКТ ЗЕД/ДКПП товарів, робіт та послуг, вказаних у тендерній документації замовника, такі як: враховану таблицю даних платника податку з кодами УКТ ЗЕД/ ДКПП товарів, робіт та послуг, вказаних у тендерній документації замовника (за наявності); лист головного управління ДПС (Міжрегіонального управління та/або ДПС України) за місцем обліку про відсутність виданих податкових накладних, складених учасником процедури закупівлі, реєстрація яких була зупинена з кодами УКТ ЗЕД/ДКПП товарів, робіт та послуг, вказаних у тендерній документації замовника за останній календарний рік до дати подання документів (вимога стосується тільки учасників – платників ПДВ).».
Звертаємо увагу, що подання таблиці даних платника податків є правом, а не обов’язком платника податків, тож, врахована таблиця даних платника податку з кодами УКТ ЗЕД/ ДКПП товарів, робіт та послуг вказаних у тендерній документації (про яку йде мова у рішенні АМКУ №6018-р/пк-пз від 03.04.2024 по закупівлі UA-2024-03-19-011791-a) надається учасниками лише за її наявності.
Підтвердження ж відсутності фактів зупинення податкових накладних за операціями, аналогічними вказаним в тендерній документації, є правомірною вимогою замовника, і має на меті гарантування спроможності учасника виконувати свої обов’язки за договором про закупівлю, зокрема, здійснювати своєчасну та безперешкодну реєстрацію податкових накладних для запобігання створенню власних податкових ризиків для замовника та дотримання умов податкового планування.
Така вимога не є дискримінаційною для жодного з учасників процедури закупівлі, та містить однакові для всіх учасників способи її виконання (надсилання запиту до ГУ ДПС стосовно підтвердження фактів, викладених у змісті вимоги, та отримання листа-відповіді).
Враховуючи вищевикладене, внесення змін в тендерну документацію вважаємо недоцільним.
Дата відповіді:
08.11.2024 15:54