-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Грунтосуміш
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), наведена у Додатку 1 до тендерної документації.
Завершена
1 966 523.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 832.62 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 832.62 UAH
Період оскарження:
04.11.2024 17:25 - 29.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року про встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації
Номер:
f69340322cba421a8141bbb7d5bc9447
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-04-014221-a.a1
Назва:
порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року про встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації
Скарга:
В підпункті 6.2.1 пункту 6 «Інші документи, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку 2 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Замовником було передбачено надання у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі: враховану таблицю даних платника податку з кодами УКТ ЗЕД/ ДКПП товарів, робіт та послуг, вказаних у тендерній документації замовника (за наявності); лист головного управління ДПС (Міжрегіонального управління та/або ДПС України) за місцем обліку про відсутність виданих податкових накладних, складених учасником процедури закупівлі, реєстрація яких була зупинена з кодами УКТ ЗЕД/ДКПП товарів, робіт та послуг, вказаних у тендерній документації замовника за останній календарний рік до дати подання документів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Податкова накладна.pdf 08.11.2024 16:06
- рішення від 03.04.2024 №6018.pdf 08.11.2024 16:06
- Фін звіт 9міс АБУ.pdf 08.11.2024 16:06
- Фінансовий звіт за 2023 рік.pdf 08.11.2024 16:06
- sign.p7s 08.11.2024 16:08
- Скарга Оболонське УЗН.pdf 08.11.2024 22:03
- Скарга Оболонське УЗН.docx 08.11.2024 22:03
- Довідка ДПС відсутність заборгов.pdf 12.11.2024 17:10
- рішення від 12.11.2024 № 18232.pdf 12.11.2024 17:09
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.11.2024 № 18663.pdf 21.11.2024 14:08
- Рішення від 20.11.2024 № 18663.pdf 25.11.2024 16:43
- Лист від 14.11.2024 № 809.pdf 14.11.2024 19:32
- Лист від 14.11.2024 № 809.DOC 14.11.2024 19:32
- Протокол виконання рішення АМКУ.pdf 27.11.2024 09:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.11.2024 16:29
Дата розгляду скарги:
20.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.11.2024 17:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.11.2024 16:43
Дата виконання рішення Замовником:
27.11.2024 09:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Керуючись частиною 22 статті 18 Закону з урахуванням Особливостей, на виконання рішення Комісії № 18663-р/пк-пз від 20.11.2024, вирішено внести зміни до тендерної документації щодо умов проведення процедури закупівлі відкриті торги за предметом закупівлі: Грунтосуміш (код 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника) - у Додатку 2 тендерної документації у пункті 6 підпункт 6.2.1 виключити.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ee19013f92514376a64f29a855690c33
Заголовок пункту скарги:
порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року про встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
В підпункті 6.2.1 пункту 6 «Інші документи, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку 2 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Замовником було передбачено надання у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі: враховану таблицю даних платника податку з кодами УКТ ЗЕД/ ДКПП товарів, робіт та послуг, вказаних у тендерній документації замовника (за наявності); лист головного управління ДПС (Міжрегіонального управління та/або ДПС України) за місцем обліку про відсутність виданих податкових накладних, складених учасником процедури закупівлі, реєстрація яких була зупинена з кодами УКТ ЗЕД/ДКПП товарів, робіт та послуг, вказаних у тендерній документації замовника за останній календарний рік до дати подання документів. Зазначена вимога тендерної документації порушує права Скаржника та особисті інтереси як учасника торгів і не дає можливості останньому прийняти участь у цих торгах
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобов’язати Замовника прибрати вимоги про надання врахованої таблиці даних платника податку з кодами УКТ ЗЕД/ ДКПП товарів, робіт та послуг, вказаних у тендерній документації замовника (за наявності); лист головного управління ДПС (Міжрегіонального управління та/або ДПС України) за місцем обліку про відсутність виданих податкових накладних, складених учасником процедури закупівлі, реєстрація яких була зупинена з кодами УКТ ЗЕД/ДКПП товарів, робіт та послуг, вказаних у тендерній документації замовника за останній календарний рік до дати подання документів з тендерної документації