-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 – 09110000-3: Тверде паливо (вугілля ДГ 13-100)
Завершена
341 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 706.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 706.25 UAH
Період уточнення:
11.05.2018 10:14 - 18.05.2018 09:00
Відповідь надана
питання щодо відповідності тендерних пропозиції
Номер:
acc9e7e1cebc418691b6087041925b95
Дата опублікування:
14.05.2018 09:58
Опис:
Доброго дня!
Додатком 3 до тендерної документації Ви вимагаєте від переможця торгів на виконання вимоги статті 17 Закону надати інформацію в паперовому вигляді в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи переможця та завірена печаткою (у разі наявності), просимо уточнити, чи потрібно надавати інформацію в електроному вигляді з розміщенням в системі публічних закупівель «PROZORO», чи вимагається надання в паперомому вигляді за юридичною адресою Замовника? Дякуємо.
Відповідь:
Доброго дня! У відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне: документи, які передбачені для УЧАСНИКА необхідно розміщувати в системі публічних закупівель «PROZORRO», а документи, які передбачені для ПЕРЕМОЖЦЯ надсилаються в паперовому вигляді за юридичною адресою Замовника.
Дата відповіді:
16.05.2018 11:19
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
f96871e4ffeb432f9bfe4e7d5f3b9d70
Дата опублікування:
11.05.2018 20:49
Опис:
Уважно вивчивши тендерну документацію на закупівлю вугілля кам’яного розміщену Замовником на електронних майданчиках, звертаємо Вашу увагу на невідповідність певних вимог до Учасників основним принципам публічних закупівель. Вимога Замовника щодо надання документального підтвердження наявністі умов, що забезпечать можливість контролю з боку Замовника за зважуванням товару у місцях доставки (мобільні, стаціонарні ваги тощо), тобто в конкретно визначеному місці є дискримінацією учасників. Адже потенційно, ніхто із безпосередніх учасників кам’яного вугілля не може відповідати даним вимогам Замовника. Встановлюючи вимоги що до визначеного місця зважування вугілля Замовник заздалегідь надає перевагу певним Учасникам, чим порушує основні принципи Закону «Про публічні закупівлі».
Для Замовника вимоги стосовно зважування мають полягати лише в можливості контролю кількості вугілля в момент його поставки на склад Замовника. А відтак вважаємо що Замовник може вимагати зважування вугілля в момент його поставки на ваговій, яку вкаже Замовник в безпосередній близькості від місця поставки. Постачальник в такому разі повинен дати згоду на контроль кількості товару та оплатити вартість зважування за власний рахунок. В усіх інших випадках вимоги Замовника щодо наявності в учасника мобільних, стаціонарних вагів на певній території, а саме у місцях доставки, є дискримінаційними. Практика розгляду подібних питань Антимонопольним комітетом України, дає підстави для твердження, що тендерна документація не повинна містити вимог відносно наявності в Учасника мобільних, стаціонарних вагів на певній території, а саме у місцях доставки, тому що дані вимоги Замовника кваліфікуються як такі, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому просимо Вас внести зміни до тендерної пропозиції в цій частині. Дякуємо!
Відповідь:
Відповідно до статті 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник вимагає від Учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з критеріїв. Замовником було встановлено критерій наявність обладнання та матеріально-технічної бази: наявність власних транспортних засобів, навантажувальної техніки або договору з іншим суб’єктом підприємницької діяльності про оренду транспортних засобів, навантажувальної техніки та документально підтверджена наявність умов, що забезпечать можливість контролю з боку Замовника за зважуванням товару у місцях доставки (мобільні, стаціонарні ваги тощо).Повідомляємо, що з метою належного вхідного контролю та захисту економічних інтересів держави для забезпечення вимог Інструкції Держарбітражу СРСР ВІД 15.06.1965 р" Про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання по кількості", яка передбачає,що приймання продукції,яка постачається без тари, а також приймання по вазі брутто відбуваються на складі одержувача - під час доставки продукції постачальником, а також у зв'язку з відсутністю вагового обладнання у Замовника, Учасники повинні забезпечити можливість контролю кількості вугілля, яке поставляється в медичні заклади, що розташовані в межах Бахмацького району Чернігівської області. Враховуючи специфіку предмета закупівлі, одним з обов'язкових елементів матеріально-технічної бази є вагове обладнання та можливість проведення контролю поставленого товару по кількості.
Тому вважаємо, що вимога щодо наявності вагового обладнання, яке може бути використане по місцю доставки вугілля не зобов'язує Учасника мати таке обладнання на території Бахмацького району, Постачальники мають забезпечити можливість контролю кількості вугілля. На нашу думку, дана вимога не є дискримінаційною.
Дата відповіді:
17.05.2018 09:43
Відповідь надана
дискримінаційні вимоги до Учасника
Номер:
c92190a3d0c74dd8a95904e522e94fa4
Дата опублікування:
11.05.2018 13:14
Опис:
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що Замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії, зокрема, наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Встановивши п.6 Додаток 4 документації вимоги стосовно наявності в Учасника тільки власних транспортних засобів, навантажувальної техніки або договору з іншим суб’єктом підприємницької діяльності про оренду транспортних засобів, навантажувальної техніки, звертаємо увагу, що Вами обмежено коло учасників Процедури закупівлі та позбавлено можливості учасників, які мають дійсні договори з надання відповідних послуг (якщо учасник користується ними на договірних засадах), подати пропозиції конкурсних торгів та взяти участь у процедурі закупівлі.
Вищезазначені критерії обмежують конкуренцію та зменшують кількість потенційних учасників, оскільки надається перевага тим учасникам, у яких в наявності власні транспортні засоби, навантажувальна техніка або саме договір з іншим суб’єктом підприємницької діяльності про оренду транспортних засобів, навантажувальної техніки, а це в свою чергу призведе до того що торги втратять своє основне призначення. Практика розгляду подібних питань Антимонопольним комітетом України, дає підстави для твердження, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог відносно наявності в Учасника тільки власних або орендованих транспортних засобів, тому що дані вимоги Замовника кваліфікуються як такі, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Встановлена зазначена вимога порушує один із принципів здійснення закупівель визначений ст. 3 Закону, а саме недискримінація учасників.
На підставі вищенаведеного просимо тендерний комітет внести відповідні зміни у цій частині тендерної документації та усунути дискримінаційні вимоги.
Відповідь:
Відповідно до статті 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник вимагає від Учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з критеріїв. Замовником було встановлено критерій наявність обладнання та матеріально-технічної бази: наявність власних транспортних засобів, навантажувальної техніки або договору з іншим суб’єктом підприємницької діяльності про оренду транспортних засобів, навантажувальної техніки та документально підтверджена наявність умов, що забезпечать можливість контролю з боку Замовника за зважуванням товару у місцях доставки (мобільні, стаціонарні ваги тощо).Повідомляємо,що вугілля - дуже специфічний вантаж, при його неправильної навантаженні спостерігаються істотні втрати вугілля при транспортуванні. Тому необхідно дуже ретельно підходити до вибору транспортного засобу, щоб не втратити в якості, адже роздроблена сировина цінується значно нижче. Для найбільшої ефективності транспортування твердого палива необхідно враховувати максимально підходящі для дороги транспортні засоби, їх вантажопідйомність. Тому, вимога щодо наявності власних транспортних засобів, навантажувальної техніки або договору з іншим суб’єктом підприємницької діяльності про оренду транспортних засобів, навантажувальної техніки не є дискримінаційною.
Дата відповіді:
17.05.2018 10:21
Відповідь надана
питання щодо ціни за одиницю предмета закупівлі
Номер:
c04f5932eb7a41fe937b14ed4a711b18
Дата опублікування:
11.05.2018 12:45
Опис:
Ви плануєте закупити збагачене вугілля марки ДГ 13-100, зольністю до 13 %, вологістю до 10% оголошеною вартістю за 1 тонну - 2509,191176 грн. Повідомляємо Вам, що в основного виробника вугілля ДП "Львіввугілля" ще не збагачене вугілля (рядове) і без врахування доставки із зольністю 14 % та вологістю до 14% з 05.01.18 становить 3015 грн. При розрахунку оголошеної вартості вугілля ДГ 13-100 зольністю до 13 %, вологістю до 10% якими ціновими джерелами ви керувалися? Чи це є розрахунок на « земельну пилюку» для одного учасника ТОВ «ЧЕРНІГІВЕКОРЕСУРС», яку Вам поставляли в минулому році? Пропонуємо Вам змінити якісні характеристики вугілля кам'яного, згідно ДСТУ 7146-2010 або зменшити загальну кількість товару.
Відповідь:
п.3 постанови Кабінету Міністрів України від 31 грудня 1993 р. №1076 «Про зміну цін на вугілля та вугільну продукцію» (із внесеними змінами та доповненями)» передбачено, що Державному комітетові по вугільній промисловості за погодженням з Міністерством економіки дозволено змінювати /не частіше одного разу на місяць/ рівень оптових цін на вугілля та вугільну продукцію у разі підвищення більш як на 15 відсотків цін на матеріальні ресурси, обладнання та послуги, що їх оплачують підприємства вугільної промисловості.
Нами встановлена ціна на основі аналізу цін на ринку вугільної промисловості. Якісні характеристики відповідають загальним вимогам Державних стандартів України.
Дата відповіді:
17.05.2018 10:41