• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 66130000-0 Брокерські послуги та пов’язані послуги на ринках цінних паперів і товарів (Послуги з митного оформлення для апарату управління ПрАТ "Укргідроенерго")

Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.

Завершена

395 464.80 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 3 900.00 UAH
Період уточнення: 01.11.2024 14:13 - 10.11.2024 00:00
Відповідь надана

загальні питання

Номер: 1bc0ffe8f06e4526bf4c1f039ff8f4aa
Дата опублікування: 07.11.2024 16:58
Опис: Відповідно до п. 1 Розділу 3 тендерної документації: «Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію в цілому. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає вимогам до предмета закупівлі. У випадку відсутності КЕП на тендерну пропозицію або протокол перевірки КЕП не відповідає вимогам встановленим тендерною документацією, учасник вважається таким, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. У разі подання тендерної пропозиції учасником нерезидентом накладення на тендерну пропозицію КЕП не вимагається.» У зв’язку з набуттям чинності Постановою «Про затвердження вимог до форматів удосконалених електронних підписів та печаток, які використовуються для надання електронних публічних послуг, та вимог до створення та перевірки удосконалених електронних підписів та печаток, що базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» № 1298 з 31.12.2023 замість кваліфікованого електронного підпису можна використовувати удосконалений підпис, якщо законом не вимагається інше. Тому, зважаючи на норми Постанови № 1298, звертаємось до замовника та просимо внести зміни до тендерної документації щодо можливості учасником підписати документи та пропозицію в цілому УЕП.
Відповідь: Шановний учасник, з приводу вашого звернення, повідомляємо наступне. Тендерну документацію Замовника закупівлі розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі” (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами та доповненнями) (далі – Постанова, Особливості), наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» (далі – Наказ), який складено відповідно до пунктів 1 та 11 частини першої статті 9, частини восьмої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі»; інших нормативно-правових актів, які регулюють сферу публічних закупівель. Постанова № 1298 від 12.12.2023 «Про затвердження вимог до форматів удосконалених електронних підписів та печаток, які використовуються для надання електронних публічних послуг, та вимог до створення та перевірки удосконалених електронних підписів та печаток, що базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, яка дозволяє використання удосконаленого електронного підпису (УЕП)», на яку посилається учасник, надає можливість застосування УЕП у ряді випадків, якщо інше не вимагається законодавством або документацією. Водночас, відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так, відповідно до пункту п. 1 Розділу 3 тендерної документації учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію в цілому. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає вимогам до предмета закупівлі. У випадку відсутності КЕП на тендерну пропозицію або протокол перевірки КЕП не відповідає вимогам встановленим тендерною документацією, учасник вважається таким, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Отже, Замовником у тендерній документації чітко визначено необхідність використання учасникам закупівлі саме КЕП. Тому, щоб уникнути можливих відхилень пропозиції, учаснику варто дотриматися цієї вимоги та використовувати КЕП для підпису тендерної пропозиції. Слід також зазначити, що на сьогоднішній день Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020, є чинним. Відповідно до п. 3. Вказаного Порядку розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. Отже, закупівельним законодавством накладання удосконаленого електронного підпису не передбачено. За вказаних обставин, Замовник не погоджує внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 08.11.2024 16:16
Відповідь надана

Питання по ТП

Номер: 647881009ebd4f2eb46fed6d3fe78643
Дата опублікування: 06.11.2024 10:02
Опис: Доброго дня, хотіли уточнити такий момент. Підпункт 2.1 пункту 2 Додатку 1 про перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі, передбачає одного або більше агентів з митного оформлення. При цьому Ви висуваєте вимогу про наявність конкретної освіти агентів, а саме диплом спеціаліста або магістра про здобуття вищої освіти за спеціальністю Товарознавство та експертиза в митній справі. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ст.418 Митного Кодексу України агент з митного оформлення це фізична особа - резидент, що перебуває в трудових відносинах з митним брокером і безпосередньо виконує в інтересах особи, яку представляє митний брокер, дії, пов’язані з пред’явленням митному органу товарів, транспортних засобів комерційного призначення, а також документів, потрібних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення. Відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затверджений наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 26 листопада 2008 року №557, агент з митного оформлення повинен відповідати наступним кваліфікаційним вимогам: - оформляти вантажні митні декларації різних типів на перевезення вантажу в міжнародному сполученні; - перевіряти правильне заповнення і комплектність перевізних та супроводжувальних документів; - нараховувати митні платежі та збори, керуючись Тарифними посібниками та наказами Державного митного комітету України і так далі. Також Довідником передбачено: -Агент з митного оформлення I категорії: базова або вища неповна освіта відповідного напрямку, стаж роботи на посаді агента з митного оформлення II категорії — не менше 1 року; -Агент з митного оформлення II категорії: для спеціаліста — без вимог до стажу роботи, для бакалавра — стаж роботи на посаді агента з митного оформлення не менше 2 років. - Агент з митного оформлення: неповна вища освіта без вимог до стажу роботи. Звертаємо Вашу увагу на зазначення «вища освіта відповідного напрямку». В Довіднику, так само як і Митному Кодексі відсутні зазначення певної, конкретної спеціальності. При цьому обидва нормативні документи висувають чіткі вимоги до знань, навичок і кваліфікації агента з митного оформлення. Визначальним при віднесенні агента з митного оформлення до тієї чи іншої категорії є стаж роботи. Агенти з митного оформлення ТОВ «Брокер-Україна» мають вищу освіту, досвід роботи більш ніж 7 років та відповідно до вищезазначеного є агентами з митного оформлення II (найвищої) категорії. Таким чином, пропонуємо Вам внести зміни до підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 1 про перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в частині встановлення кваліфікаційних вимог до агентів з митного оформлення, а саме встановити мінімально допустимий рівень категорії агентів з митного оформлення та/або мінімальний стаж роботи на посаді агента з митного оформлення. Дякую!!
Відповідь: Замовником внесені зміни до пункту 2.1. таблиці №1 додатку №1 тендерної документації.
Дата відповіді: 08.11.2024 16:11