• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівель КНП «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері та дитини» за адресою: вул. Чехова, 101 м. Черкаси (монтаж системи протипожежного захисту)"

Торги не відбулися

10 591 350.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 52 956.75 UAH
Період уточнення: 30.10.2024 16:40 - 11.11.2024 00:00
Відповідь надана

Ліцензія ДСНС

Номер: 4bf163f3595442a0be5c067f716487b3
Дата опублікування: 06.11.2024 17:06
Опис: Що стосується ліцензії ДСНС хочемо наголосити: В Додатку 1 вами передбачено що учасник може надати Декларацію відповідно до постанови Кабінету міністрів України від 18.03.2022 № 314. Проте в Додатку 3 в пункті 7 у вас вказано надати виключно Ліцензію ДСНС. Тому якщо учасник не має ліцензії ДСНС, а здійснює діяльність на підставі Декларації відповідно до 314 Постанови. У вас будуть підстави відхилити даного учасника так як він не виконав вимоги пункту 7 Додатку 3. Тому просимо внести зміни, в пункт 7 Додатку 3
Відповідь: Добрий день, дякуємо за звернення. Відповідні зміни буде внесено до тендерної документації.
Дата відповіді: 07.11.2024 09:02
Відповідь надана

екларації відповідно до Постанови КМУ 314 від 18.03.2022 року

Номер: d2b478bc09ff4b6193f4e0665c793093
Дата опублікування: 06.11.2024 10:23
Опис: Шановний Замовнику ви вимагаєте Ліцензію видану ДСНС, або наказ про видачу ліцензії. Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі. Так як 18 березня 2022 року, Кабінетом Міністрів України була прийнята Постанова № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» В даній постанові передбачено, що в перідр дії воєнного стану, право на здійснення робіт, може набуватися на підставі декларації замість ціцензії. Те що дана вимога являється дискримінаційною підтверджено в Рішенні АМКУ - Рішення № 5088-р/пк-пз від 12.07.2022 - Рішення №5090-р/пк-пз від 12.07.2022 - Рішення № 5082-р/пк-пз від 12.07.2022 та ін. Тому просимо внести зміни до документації, та передбачити можливість надання Декларації відповідно до Постанови КМУ 314 від 18.03.2022 року «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» 01.11. ви вказали щн внесете зміни і передбачите можливість надання Декларації відповідно до Постанови КМУ 314 від 18.03.2022 року «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» Проте 05.11. вами внесено зміни до документації, але вами не передбачено можливості надання Декларації відповідно до Постанови КМУ 314 від 18.03.2024 року. Проссимо внести зміни, щоб не затягувати час проведення закупівлі скаргою до АМКУ
Відповідь: Шановний Учасник! Звертаємо Вашу увагу, що п.3.4 розділу 3 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 1 до Тендерної документації чітко передбачено, надання Копії ліцензії на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення Державної служби України з надзвичайних ситуацій або декларації про провадження господарської діяльності (поданих у відповідності до постанови Кабінету міністрів України від 18.03.2022 № 314). А також зазначаємо, що постанови Кабінету міністрів України від 18.03.202у № 314 не існує, тому посилання на цю Постанову не приймається до уваги, а посилання на нормативно-правові акти які зазначені в Тендерній документації, є чинними на момент публікації процедури закупівлі, з усіма змінами та доповненнями.
Дата відповіді: 06.11.2024 16:42
Відповідь надана

дискримінація

Номер: bccc0b464d4b4417a93dd187f76466ea
Дата опублікування: 05.11.2024 14:37
Опис: Вимога:Учасник у складі тендерної пропозиції надає : Сертифікат ISO 9001:2015 на систему менеджменту якості стосовно електромонтажних робіт; SIC.COVID-FREE: 2020 (система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій); ДСТУ EN ISO 22301:2021 Безпека та стабільність. Системи управління неперервністю бізнесу. Відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", та Кодексу цивільного захисту України, господарська діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення здійснюється на підставі отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Отримання додаткових сертифікатів для можливості надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не передбачено жодним нормативно-правовим актом. Таким чином Замовник не має права вимагати документи, які не є обов’язковими під час здійснення діяльності. Вичерпний та законний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, для одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначають Ліцензійні умови, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення". Дані стандарти можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити та виконувати передбачені стандартами політику і завдання, ураховуючи правові й інші вимоги». Тобто, момент номер один, «МОЖУТЬ ЗАСТОСОВУВАТИ», а не «ЗОБВ’ЯЗАНІ». Далі у цьому ж вступі зазначається, що «Дані стандарти, як і інші стандарти, не призначено для збільшення чи змінення правових вимог щодо організації». Тобто дані стандарти не можуть утворювати або припиняти певні правові наслідки для суб’єкта господарювання, зокрема, й в такий спосіб – як створення перешкоди для прийнятті участі у закупівлі (тобто дискримінації). У тексті самих стандартів у розділі « Сфера застосування» також зазначено: «Цей стандарт організація може використовувати ». Знову ж таки «МОЖЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ», а не «ЗОБОВ’ЯЗАНІ». Тобто ми бачимо, що дані стандарти мають виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб’єкта господарювання, а не обов’язок. А все що не є обов’язковим не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінації учасників, яким визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Встановлюючи вимоги щодо надання сертифікатів, Замовник лобіює інтереси учасника Процедури закупівлі, який має відповідні документи. Відповідно до п.4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.» Видаліть дані сертифікати і не створюйте дискримінаційних умов для участі.
Відповідь: Добрий день! Шановний Учаснику, дана вимога не є дискримінаційною та встановлена у відповідності до норм чинного законодавства України. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.Зазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційною, та такою, що порушує Ваші права та інтереси. Впровадити у себе стандарти ISO 9001:2015 на систему менеджменту якості стосовно електромонтажних робіт; SIC.COVID-FREE: 2020 (система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій) та ДСТУ EN ISO 22301:2021 Безпека та стабільність. Системи управління неперервністю бізнесу.на сьогодні може кожен суб’єкт господарювання, який постійно покращує якість надаваних послуг/робіт. Разом з тим, звертаємо Вашу увагу, що усі стандарти ISO передбачають періодичну перевірку суб’єктів господарювання (дотримання вимог стандарту у своїй господарській діяльності), які їх впровадили на предмет виконання усіх вимог безпосередньо самого стандарту.
Дата відповіді: 05.11.2024 16:04
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: cfae4029a971483a91b8646cd381c1ad
Дата опублікування: 05.11.2024 14:32
Опис: Вимога: лист від Виробника обладнання та/або дилера та/або дистриб’ютора щодо постачання та гарантійного обслуговування обладнання. Дана вимога є дискримінаційною. Виробники оладнання та/або дилера та/або дистриб’ютора мають можливість на власний розсуд надавати певним учасникам гарантійні листи, іншим ж учасникам відмовляти в їх наданні, або зволікаючи час – не надавати. Не зрозуміло також у разі надання даного листа, яким чинном Ви будете виріщувати чи мають можливість вони виконати свою гарантію? Також не зрозуміло, що Вам надасть цей лист? Договор у Вас буде з учасником, тому юридична відповідальність буде направлена на Учасника, а не на виробника(представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера дистриб’ютора. Окрім цього, не зрозуміла сама правова природа та поняття "гарантійного листа". Ні Закон, ні Цивільний та Господарський кодекси України не містять такого поняття як "гарнатійний лист". Відповідно і відсутня юридична визначеність такого листа та його правові наслідки. Також зазначаємо, що виробник (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера дистриб’ютора уповноваженого на це виробником можуть не надати гарантійні листи такого змісту, та подібна вимога суттєво звужує коло учасників, адже деякі виробники(представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера дистриб’ютора уповноваженого на це виробником не мають змоги або бажання надати гарантійні листи саме з таким формулюванням як встановлює Замовник. Просимо видалити дану вимогу.
Відповідь: Добрий день, тендерна документація сформована відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, та виробничих потреб замовника. Вимога надання у пакеті тендерної документації учасника листа від Виробника обладнання та/або дилера та/або дистриб’ютора щодо постачання та гарантійного обслуговування обладнання, свідчить лише про те, що Замовник потребує додаткових гарантій якості виконання робіт та гарантування в подальшому виконання учасниками взятих на себе за договором зобов’язань в повному обсязі. Внесення змін до тендерної документації не потребується.
Дата відповіді: 06.11.2024 13:51
Відповідь надана

Специфікація Кабель

Номер: a1882ebcc9934b6eba3f98d5ed552d5c
Дата опублікування: 31.10.2024 15:18
Опис: Доброго дня. В Технічному завданні у вас не вказано які необхідні кабелі, короби, гофротруби. НАПРИКЛАД: У вас вказано "Провід перший одножильний або багатожильний у загальному обплетенні у прокладених трубах або металорукавах, сумарний переріз до 2,5 мм2" Під дане визначення може потрапити кабелі різного призначення. Ви вказуєте одножильний або багатожильний, тобто нам незрозуміло який кабель на скільки жил вам потрібен? Також вказано перерізом до 2,5 мм. Проте під дане визначення потрапляють різні кабелі. Який саме кабель і з яким перерізом невідомо. Також не вказано чи це сигнальний кабель, чи вогнестійкий, чи силовий. Просимо надати підсумкову відомість ресурсів, або специфікацію з робочого проекту Провід перший одножильний або багатожильний у загальному обплетенні у прокладених трубах або металорукавах, сумарний переріз до 6 мм2
Відповідь: За результатами розгляду запитання до процедури закупівлі будуть внесені відповідні зміни в додаток № 1 до тендерної документації
Дата відповіді: 01.11.2024 10:54
Відповідь надана

Ліцензія ДСНС

Номер: 3a09107f760a440d94c8d7c97c5d16eb
Дата опублікування: 31.10.2024 15:11
Опис: Доброго дня. В документації ви встановили вимогу "Копію ліцензії на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення Державної служби України з надзвичайних ситуацій;" Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі. Так як 18 березня 2022 року, Кабінетом Міністрів України була прийнята Постанова № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» В даній постанові передбачено, що в перідр дії воєнного стану, право на здійснення робіт, може набуватися на підставі декларації замість ціцензії. Те що дана вимога являється дискримінаційною підтверджено в Рішенні АМКУ - Рішення № 5088-р/пк-пз від 12.07.2022 - Рішення №5090-р/пк-пз від 12.07.2022 - Рішення № 5082-р/пк-пз від 12.07.2022 та ін. Тому просимо внести зміни до документації, та передбачити можливість надання Декларації відповідно до Постанови КМУ 314 від 18.03.2024 року «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану»
Відповідь: Добрий день. За результатами розгляду запитання до процедури закупівлі будуть внесені відповідні зміни в додаток № 1 до тендерної документації.
Дата відповіді: 01.11.2024 10:57