• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівель КНП «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері та дитини» за адресою: вул. Чехова, 101 м. Черкаси (монтаж системи протипожежного захисту)"

Торги не відбулися

10 591 350.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 52 956.75 UAH
Період оскарження: 30.10.2024 16:40 - 11.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: ea6f454842a14587879b549a5335cf56
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-30-012276-a.b1
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 11.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.12.2024 16:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.12.2024 17:37
Дата виконання рішення Замовником: 27.12.2024 16:24
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "АТОМЕНЕРГОРЕСУРС" (код ЄДРПОУ 43840156) переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи "Капітальний ремонт будівель КНП "Черкаський міський пологовий будинок "Центр матері та дитини" за адресою: вул. Чехова, 101 м. Черкаси (монтаж системи протипожежного захисту)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-30-012276-a скасовано.
Автор: ТОВ "ТОП ФАЄР", Михайло Подоляк +380976619363 topfire2022@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 96ac6abd170146609977a080536a86f8
Заголовок пункту скарги: Неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: В пункті 11 Додатку 3 Тендерної документації Замовником встановлена вимога «У складі тендерної пропозиції Учасник надає сформовану з урахуванням вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, кошторисну документацію, яка має складатися з: договірної ціни (тверда), локального(их) кошторису(ів) та підсумкової відомості ресурсів у форматі PDF та у програмному комплексі АВК-5/ іншому сумісному з ним ПК, з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм України.»

Що стосується договірної ціни:

В пункті 11 Додатку 3 Тендерної документації, чітко зазначено ДОГОВІРНА ЦІНА (ТВЕРДА).
В складі тендерної пропозиції Переможець надав файл «Договірна ціна та кошторисні розрахунки.pdf». В якій зазначено вид договірної ціни «ДИНАМІЧНА».


Тому тендерна пропозиція Переможця закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та повинна була бути відхилена Замовником. Не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ "АТОМЕНЕРГО­РЕСУРС", Замовник порушив вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимоги Особливостей.

26.11.2024 року Замовник звернувся до ТОВ "АТОМЕНЕРГО­РЕСУРС" з вимогою про усунення невідповідностей, а саме змінити вид договірної ціни з динамічної на тверду.
Відповідно до пункту 43 Особливостей «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).»
Тому Замовник не мав права звертатися до учасника з вимогою про усунення невідповідностей, а повинен був відхилити тендерну пропозицію ТОВ "АТОМЕНЕРГО­РЕСУРС", так як вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Аналогічна позиція міститься в Рішеннях АМКУ – №18050-р/пк-пз від 07.11.2024

Що стосується підсумкової відомості ресурсів:

В Пункті 6.1 Тендерної документації вказано «6.1. Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 3 до цієї тендерної документації.»
В додатку 3 Тендерної документації міститься - Відомість обсягів робіт.
Також в Додатку 3 вказано «Специфікації щодо технічних характеристик обладнання та матеріалів додаються окремими файлами»
В тендерній документації замовником розміщені файли Специфікація_.docx, Специфікація_2.docx та Специфікація_3.docx в яких міститься перелік необхідного обладнання та матеріалів.

В складі пропозиції Переможця міститься міститься файл «Договірна ціна та кошторисні розрахунки.pdf». На сторінках 12-16 даного файлу міститься Підсумкова відомість ресурсів.
В підсумковій відомості ресурсів Переможець передбачив такі матеріали як :
Найменування Одиниця виміру Кількість
Бірка маркувальна 100 шт. 4,3649
Втулка В17 100 шт. 4,04064
Втулка В22 100 шт. 0.11712
Втулка В28 100 шт. 0,00366
Втулка В69 100 шт. 0,15
Дріт сталевий оцинкований, діаметр 2 мм т 0.0108

Усі вище зазначені матеріали, котрі містяться в пропозиції Переможця взагалі відсутні в технічному завданні, яке міститься в Додатку № 3 та Специфікаціях до тендерної документації.
Отже, наявні невідповідності підсумкової відомості ресурсів з технічним завданням, а саме: наявність матеріалів, які взагалі не вимагався технічним завданням, що свідчить про спотворення цінової пропозиції та невідповідність пропозиції Учасника ТОВ "АТОМЕНЕРГО­РЕСУРС" встановленим технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Аналогічна позиція міститься в Рішеннях АМКУ:
- Рішення №13016-р/пк-пз від 30.07.2024
- Рішення № 12623-р/пк-пз від 23.07.2024
- Рішення №16575 -р/пк-пз від 09.10.2024

Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "АТОМЕНЕРГО­РЕСУРС" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на неправомірну відміну закупівлі

Номер: df8a7cdb0f544ad2b266d17ace98ec21
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-30-012276-a.c2
Назва: Скарга на неправомірну відміну закупівлі
Скарга:
Дата розгляду скарги: 15.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.01.2025 16:30
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 17.01.2025 14:49
Автор: ТОВ "ТОП ФАЄР", Михайло Подоляк +380976619363 topfire2022@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 3a71ebb7162b4994b6444d83dc7cb1a9
Заголовок пункту скарги: Необгрунтовано скорочення видатків
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Причина відміни: Скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
З даним рішення замовника не погоджуємося та аргументуємо це наступним.

При відміні закупівлі на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей (Скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг), Замовник повинен надати документальне підтвердження що дійсно відбулося скорочення видатків саме на дану закупівлі яку Замовник скасовує.
Дана Закупівля має назву «ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівель КНП «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері та дитини» за адресою: вул. Чехова, 101 м. Черкаси (монтаж системи протипожежного захисту)"»
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-30-012276-a
До Протоколу відміни закупівлі Замовник додає довідку про зміну кошторису на 2024 рік, проте в даній не міститься жодної інформації, що відбулося скорочення видатків САМЕ на закупівлю UA-2024-10-30-012276-a.
Навпаки вище зазначена довідка не має жодного відношення до даної закупівлі.
Згідно інформації розміщеної на веб порталі уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-10-29-017912-a:
Закупівля проводиться за кодом КЕКВ: 3132 — Капітальний ремонт інших об’єктів
ДК021-2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Джерело фінансування Місцевий бюджет – СФ бюджет розвитку (Скриншот наводимо)


Проте Замовник до Протоколу відміни (як доказ скорочення видатків) надає довідку про зміни до кошторису на КЕКВ: 3210 Капітальні трансфери підприємствам (установам, організаціям),
Код програми класифікації видатків 0712030 Лікарсько-акушерська допомога вагітним, породіллям та новонародженим


Тому наголошуємо, що дана закупівля проводиться за кодом КЕКВ: 3132 — Капітальний ремонт інших об’єктів, ДК021-2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи.
А у замовника відбулося скорочення видатків за кодом КЕКВ: 3210 Капітальні трансфери підприємствам (установам, організаціям), Код програми класифікації видатків 0712030 Лікарсько-акушерська допомога вагітним, породіллям та новонародженим
!!!Наша закупівля не має жодного відношення, до Лікарсько-акушерської допомоги вагітним, породіллям та новонародженим.
З наданих замовником документів, можна зробити висновок, що видатки за кодом КЕКВ: 3132 — Капітальний ремонт інших об’єктів, на закупівлю ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівель КНП «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері та дитини» за адресою: вул. Чехова, 101 м. Черкаси (монтаж системи протипожежного захисту)"» Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-30-012276-a, не були скорочені, і у
Замовника відсутні законні підстави відміняти дану закупівлю.
Замовник жодним чином не довів та документально не підтвердив, необхідність відміни закупівлі з підстав вказаних в Протоколі №102 від 27.12.2024 року.

Також вважаємо за необхідне наголосити, що згідно інформації розміщеної на веб порталі уповноваженого органу Кінцевий строк виконання робіт 31 жовтня 2025 року.
Тобто оплата за виконання даних робіт буде здійснюватися після 31 жовтня 2025 року, а скорочення видатків у 2024 році, жодним чином не може вплинути на оплату робіт після 31.10.2025 року.

Відповідно до вище викладеного, вважаємо, що Рішення Замовника про відміну закупівлі є безпідставним та необґрунтованим
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)