-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 – 90910000-9 Послуги з прибирання «Послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій будівель КНП «Ірпінський міський центр первинної медико – санітарної допомоги» Ірпінської міської ради Київської області» на 2025 рік
Торги не відбулися
4 469 466.64
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 347.33 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 347.33 UAH
Період уточнення:
30.10.2024 15:12 - 24.11.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо протоколів перевірки знань
Номер:
fbea016685444337b939e50855c50f2f
Дата опублікування:
31.10.2024 18:04
Опис:
Вами встановлено вимоги: «- на кожного прибиральника приміщень згідно інформації, яка подана у Формі довідки про наявність відповідних працівників для надання послуг, надати відскановані оригінали ПРОТОКОЛІВ та посвідчень (чинних на момент подання) щодо проходження навчання та перевірки знань …».
«…на менеджера згідно інформації, яка подана у Формі довідки про наявність відповідних працівників для надання послуг, надати відсканований оригінал ПРОТОКОЛУ та посвідчення щодо перевірки знань …».
«…надати у складі пропозиції на відповідного працівника Учасника ПРОТОКОЛ та посвідчення щодо перевірки знань НПАОП 0.00-7.11-12 та НПАОП 0.00-8.11-12. …».
«…надати відсканований оригінал ПРОТОКОЛУ та посвідчення про те, що особа пройшла навчання та перевірку знань з пожежної безпеки (посвідчення мають бути чинними на момент подання).»
«…Надати відсканований оригінал ПРОТОКОЛУ засідання відповідної комісії та посвідчення (в посвідченні має бути прописано посада працівника та місце роботи) працівника Виконавця (інженера з охорони праці, у складі пропозиції надати наказ про прийняття на роботу даного працівника), який пройшов навчання та перевірку знань законодавства України з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці та виробничої санітарії, надання домедичної допомоги потерпілому в разі нещасного випадку, НПАОП 0.00-1.71-13 та ДНАОП 0.00-4.15-98, що є чинними на момент подачі.»
«Надати на працівників учасника, які мають необхідні знання та досвід, для виконання висотно-верхолазних робіт, яких планується залучити до надання послуг (у кількості не менше 2-х спеціалістів) документи, підтверджуючі проходження навчання НПАОП 0.00-1.15-07 Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті та верхолазних робіт, згідно розділів 1-6, 7.2, 7.10 та 7.11 (ПРОТОКОЛ та посвідчення чинні на момент подання).»
Зазначаємо, що вимоги є надмірними, адже навчальні заклади не надають загальний протокол перевірки знань, бо він містить інформацію про всіх осіб, які проходили навчання, в тому числі, осіб інших суб’єктів господарювання, тому Учасники мають ВИТЯГИ З ПРОТОКОЛІВ. З об’єктивних причин потенційні учасники не можуть надати саме протоколи, тому просимо доповнити вимогу в такій редакції, а саме: «оригінал протоколу (ів)/витягу (ів) з протоколу про перевірку знань».
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Дякуємо за ваше запитання. Відповідно до чинного законодавства, замовники мають право встановлювати інші вимоги, які вважають за необхідне.
Ви можете надати витяги з протоколів відповідних, це не буде вважатися помилкою та надати відповідне роз’яснення. Вимога не є дискримінаційною, адже будь-який учасник може отримати даний протокол. Також Ви можете приховати інформацію, яка не стосується вимог тендерної документації.
Дата відповіді:
01.11.2024 12:43
Відповідь надана
висновки СЕЕ і технічний паспорт
Номер:
91262926d1694bd8a98c9e122f5b2156
Дата опублікування:
31.10.2024 14:38
Опис:
Шановний Замовнику. Підпунктами 3 і 4 розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації вимагається від Учасника надати висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідні засоби. Доводимо до Вашого відома, що визначення офіційного документа під назвою «висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи» та його обов’язкову наявність містив Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", який втратив чинність у зв’язку з прийняттям Закону України № 2573-IX від 06.09.2022 "Про систему громадського здоров’я". А тому видача таких висновкі наразі не відповідає чинному законодавству. Тобто їх наявність у Учасника торгів також не відповідає Закону. Виходячи з цього, Ви всупереч Закону вимагаєте у потенційних учасників надання таких висновків. З огляду на викладене, пропонуємо скасувати ці Ваші вимоги.
Окрім того, у згаданому підпункті 3 Ви вимагаєте надання Учасником: "Технічний паспорт виробника (підписаний та з печаткою, яка ідентифікує даного виробника". Ця вимога є дискримінаційною через те, що чинним законодавством вже давно скасовано обов"язкову наявність печатки на будь-яких документах. Тому вимагаємо виключити цю незаконну вимогу, а саме, надання техпаспорту з печаткою та підписом виробника.
Відповідь:
Шановний Учаснику.
Дякуємо за запитання. Просимо промоніторити аналогічні закупівлі та рішення АМКУ по даному питанню. Вважаємо, що Ваші твердження є хибними, адже на даний час всі виробники на миючі та інші засоби отримують Висновок СЕС. Ці висновки є важливими для забезпечення безпечності та ефективності продукції, яка використовується у закладах охорони здоров’я, і на ринку існує безліч виробників, які можуть їх надати.
Щодо печатки, то скасування обов’язку не означає заборону на її проставлення. Виробники можуть і надалі ставити печатку у графі "затверджено", що є нормальною практикою відповідно до стандартів. Таким чином, ця вимога не є дискримінаційною і потенційний учасник ніяк не обґрунтував неможливість отримання такого технічного паспорта.
Дата відповіді:
01.11.2024 12:41
Відповідь надана
Реєстр застрахованих осіб
Номер:
6e1b27fc58ed424dae1e2ea8b31795d8
Дата опублікування:
31.10.2024 14:15
Опис:
Надсилаємо повторно через ігнорування Замовником суті аналогічного попереднього звернення. Додатком 1 до тендерної документації передбачено надати на кожного прибиральника приміщень згідно інформації, яка подана у Формі довідки про наявність відповідних працівників Відомості про трудову діяльність з Реєстру застрахованих осіб. Відповідно до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон) у 2011 році створений Державний реєстр загальнообов’язкового державного соціального страхування. Реєстр застрахованих осіб формує та веде Пенсійний фонд, користувачами цього реєстру є органи доходів і зборів та фонди загальнообов’язкового державного соціального страхування. Таким чином потенційний Учасник торгів ніякого відношення до цього реєстру не має, а тому ця вимога є дискримінаційною, не може бути виконаною з об"єктивних причин. Пропонуємо видалити цю вимогу
Відповідь:
Шановний Учаснику! Роботодавець має можливість отримати доступ до цих відомостей і може отримати їх через електронні сервіси Пенсійного фонду України і це вже є загальновідомий факт. Відомості беруться оперативно. Тому Ваша пропозиція не має змісту і ніяким чином не дискримінує потенційних учасників. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді:
01.11.2024 12:39
Відповідь надана
вимога суперечить Закону
Номер:
dd5b86cc004747588d099b28b69c1344
Дата опублікування:
31.10.2024 14:09
Опис:
Доброго дня. Підпунктом 9 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації для Учасника торгів передбачено таке: "На підтвердження якості та відповідності вимогам технічного завдання комплексних систем для прибирання, надати в складі тендерної пропозиції фото системи з описом характеристик та висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, що підтверджує відповідність даної системи санітарним і гігієнічним нормам України, а саме комплексної системи для прибирання з наступними характеристиками:...". Визначення офіційного документа під назвою «висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи» та його обов’язкову наявність містив Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", який втратив чинність у зв’язку з прийняттям Закону України № 2573-IX від 06.09.2022 "Про систему громадського здоров’я", а тому вимога тендерної документації щодо надання у складі тендерної пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи суперечить чинному законодавству і повинна бути вилученою.
Відповідь:
На сьогодні існує багато виробників, зацікавлених у підтвердженні санітарної та гігієнічної безпеки своєї продукції, зокрема комплексних систем для прибирання. Тому ми зберегли вимогу надати висновок, що підтверджує відповідність цих систем санітарним нормам. Це є необхідним для забезпечення безпечного надання послуг та мінімізації ризиків для здоров’я персоналу і відвідувачів закладу охорони здоров’я.
Твердження про невідповідність чинному законодавству є необґрунтованим, оскільки висновок СЕС оформляється компетентними органами для підтвердження відповідності продукції санітарним нормам на запит виробника. Висновок СЕС видається уповноваженими органами з метою підтвердження відповідності продукції.
Варто зазначити, що термін "суперечить чинному законодавству" означає, що діючі норми прямо забороняють певне положення. Наша вимога не є дискримінаційною, оскільки кожен Учасник має можливість отримати відповідний висновок.
Дата відповіді:
01.11.2024 12:38
Відповідь надана
щодо переліку документів для прибиральників
Номер:
23fae7c60d6b47c784a04807cafa4bd9
Дата опублікування:
31.10.2024 13:45
Опис:
Зі змісту Додатку 1 до тендерної документації передбачено, зокрема, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати "протокол і посвідчення щодо організації роботи з охорони праці, медичних оглядів, управління роботами з профілактики та ліквідації наслідків аварій" на кожного прибиральника. Такі документи чинним законодавством для некваліфікованих працівників не передбачені, а тому просимо виключити їх з переліку необхідних документів. У разі Вашої незгоди з нашою позицією, просимо вказати конкретні пункти, статті відповідного нормативного акта, де передбачено саме організацію роботи з охорони праці, медичні огляди, а також управління роботами з профілактики та ліквідації наслідків аварій. Дякуємо.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Дякуємо за запитання.
Просимо Вас ознайомитися зі статтею 18 Закону України «Про охорону праці», відповідно до якої працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії.
Просимо Вас також ознайомитися з НПАОП 0.00-4.12-05 (ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці), яке встановлює порядок навчання та перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та ІНШИХ ПРАЦІВНИКІВ у процесі трудової діяльності, а також учнів, курсантів, слухачів та студентів навчальних закладів під час трудового і професійного навчання. Типове положення спрямоване на реалізацію в Україні системи безперервного навчання з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварій. Прибиральники відносяться до інших працівників.
Відповідно Загальний курс з ОП обов’язковий для всіх працівників суб’єктів господарювання.
Дата відповіді:
01.11.2024 12:37
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
06a4f64eeb1d49689a08e2e726826ac9
Дата опублікування:
31.10.2024 11:28
Опис:
Доброго дня, шановний Замовнику. Додатком 1 до тендерної документації передбачено надати на кожного прибиральника приміщень згідно інформації, яка подана у Формі довідки про наявність відповідних працівників Відомості про трудову діяльність з Реєстру застрахованих осіб. Відповідно до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон) у 2011 році створений Державний реєстр загальнообов’язкового державного соціального страхування. Реєстр застрахованих осіб формує та веде Пенсійний фонд, користувачами цього реєстру є органи доходів і зборів та фонди загальнообов’язкового державного соціального страхування. Таким чином потенційний Учасник торгів ніякого відношення до цього реєстру не має, а тому ця вимога є дискримінаційною, не може бути виконаною з об"єктивних причин. Пропонуємо видалити цю вимогу.
Відповідь:
Доброго дня! Шановник Учасник .
Працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи, а також учні, курсанти, слухачі та студенти під час трудового і професійного навчання проходять на підприємстві за рахунок роботодавця інструктажі, навчання та перевірку знань з питань охорони праці, надання першої допомоги потерпілим від нещасних випадків (п. 3.1 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань хорони праці, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці від 26.01.2005 № 15; НПАОП 0.00-4.12-05; далі — Типове положення). При цьому типова програма навчання з питань охорони праці посадових осіб передбачає тему «Надання першої допомоги потерпілим у разі настання нещасного випадку» (додаток 4 до Типового положення). А також згідно цього положення:
п. 6. Організація проведення інструктажів з питань охорони праці
п. п .6.1. Працівники, під час прийняття на роботу та періодично, повинні проходити на підприємстві інструктажі з питань охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасних випадків, а також з правил поведінки та дій при виникненні аварійних ситуацій, пожеж і стихійних лих.
Дата відповіді:
31.10.2024 12:10
Відповідь надана
Незаконні вимоги Замовника
Номер:
fcd7190cd3fd42789adec4f33adeb2d7
Дата опублікування:
31.10.2024 11:18
Опис:
Додатком 1 до тендерної документації перебачено обов"язок Учасника надати "на кожного прибиральника приміщень згідно інформації, яка подана у Формі довідки про наявність відповідних працівників для надання послуг, надати відскановані оригінали протоколів та посвідчень (чинних на момент подання) щодо проходження навчання та перевірки знань законодавства України про охорону праці, , пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці, медичних оглядів, профілактики професійних захворювань, надання першої медичної допомоги потерпілим в разі нещасного випадку, управління роботами з профілактики та ліквідації наслідків аварій." Прохання пояснити, яким чином у прибиральника можуть бути протокол і посвідчення щодо організації роботи з охорони праці, медичних оглядів, управління роботами з профілактики та ліквідації наслідків аварій, яким нормативно-правовим актом це передбачено. Хіба прибиральник є посадовою або службовою особою, яка відповідальна за організацію роботи у цих напрямках або особою, відповідальною за медичні огляди? На нашу думку, ці вимоги Замовника є явно дискримінаційними і суперечать чинному законодавству, а тому підлягають видаленню.
Відповідь:
Доброго дня! Шановник Учасник . Працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи, а також учні, курсанти, слухачі та студенти під час трудового і професійного навчання проходять на підприємстві за рахунок роботодавця інструктажі, навчання та перевірку знань з питань охорони праці, надання першої допомоги потерпілим від нещасних випадків (п. 3.1 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань хорони праці, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці від 26.01.2005 № 15; НПАОП 0.00-4.12-05; далі — Типове положення). При цьому типова програма навчання з питань охорони праці посадових осіб передбачає тему «Надання першої допомоги потерпілим у разі настання нещасного випадку» (додаток 4 до Типового положення). А також згідно цього положення: п. 6. Організація проведення інструктажів з питань охорони праці п. п .6.1. Працівники, під час прийняття на роботу та періодично, повинні проходити на підприємстві інструктажі з питань охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасних випадків, а також з правил поведінки та дій при виникненні аварійних ситуацій, пожеж і стихійних лих.
Дата відповіді:
31.10.2024 12:10