-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт частини другого поверху стаціонарного відділення медичної реабілітації для дорослих на 200 ліжок КП «ДОСРЦ «Солоний Лиман» ДОР» за адресою: вул.Лиманська, 94 с.Новотроїцьке Новомосковського району Дніпропетровської області»
Торги не відбулися
14 754 615.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 73 773.08 UAH
мін. крок: 0.5% або 73 773.08 UAH
Період уточнення:
29.10.2024 15:46 - 14.11.2024 00:00
Відповідь надана
інформація в ТД не узгоджується між собою
Номер:
df576bc67287462589b88df7175546f5
Дата опублікування:
07.11.2024 09:40
Опис:
Шановний Замовнику. По додатку 4 (техзавдання) договірна ціна є динамічною, по Додатку 7 (проект договору) договірна ціна вже тверда. Пропонуємо остаточно визначитись з видом договірної ціни (тверда чи динамічна) та внести відповідні зміни в умови тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня шановний учасник! дякуємо за звернення, зміни будуть внесені.
Дата відповіді:
08.11.2024 16:26
Відповідь надана
Стосовно кваліфікаційних критеріїв
Номер:
9c11e69a761c47c4bf556c6caaf153c2
Дата опублікування:
06.11.2024 20:49
Опис:
Шановний замовнику, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
1. Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору (не менше трьох).
2. Копії вказаних у довідці аналогічних договорів та документів, що підтверджують виконання робіт за наданими договорами (в тому числі мають бути надані додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору).
Аналогічним вважається договір з виконання робіт з будівництва/ реконструкції/капітального ремонту об’єктів соціальної сфери.
Аргументуйте, будь ласка, чому саме не менше трьох об’єктів, та чому саме соціальної сфери? Зрештою роз’ясніть, що Ви вважаєте соціальною сферою? Окрім того, такі умови тендерної документації неодноразово визнавались АМКУ як дискримінаційні. Просимо проаналізувати практику АМКУ та внести зміни до тендерної документації в цій частині, що надасть можливість ширшому колу учасників взяти участь в закупівлі, та призведе до економії коштів.
Відповідь:
Доброго дня шановний учасник! дякуємо за звернення, зміни будуть внесені.
Дата відповіді:
08.11.2024 16:26
Відповідь надана
уточнення по документації
Номер:
c6c78d8bdcf54bb2b26d6dcd577f6795
Дата опублікування:
06.11.2024 14:38
Опис:
Згідно вимог Додатку 4, замовник вказує, що вартість технологічного обладнання не включена до очікуваної вартості предмета закупівлі. Надайте роз’яснення, що мається на увазі під вартістю технологічного обладнання, та вкажіть конкретні найменування цього технологічного обладнання. Дякую
Відповідь:
Доброго дня шановний учасник!
Згідно з вимогами Додатку 4 до тендерної документації, Замовник зазначає, що вартість технологічного обладнання не включена до очікуваної вартості предмета закупівлі. Це означає, що до основного кошторису даної закупівлі не входить придбання специфічного обладнання, необхідного для забезпечення функціонування об'єкта. Таке обладнання буде закуплено окремо, в межах іншої закупівлі, організованої Замовником.
Що мається на увазі під технологічним обладнанням
Під технологічним обладнанням у цьому контексті розуміється спеціалізоване обладнання, яке необхідне для виконання основних функцій об'єкта, але не належить до стандартних будівельних матеріалів або конструкцій, що входять до загального обсягу будівельних робіт (медичне обладнання). Це обладнання виконує вузькоспеціалізовані завдання та є необхідним для повноцінного функціонування об'єкта після завершення будівельних робіт. Закупівля такого обладнання здійснюється на пізнішому етапі проекту, щоб гарантувати його відповідність актуальним технічним вимогам.
Отже, в межах проекту буде проведена окрема процедура закупівлі для придбання та встановлення специфічного технологічного обладнання, яка не вплине на загальний кошторис будівельних робіт та не входить до предмету основного договору.
Дякуємо за розуміння, і сподіваємося, що надане роз’яснення допоможе уточнити особливості закупівлі.
Дата відповіді:
08.11.2024 16:25
Відповідь надана
про надання додаткових розяснень
Номер:
12cb658754ed46d39810d354cf914fd9
Дата опублікування:
06.11.2024 14:38
Опис:
Шановний Замовнику, умовами тендерної документації визначено, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку №4 до тендерної документації. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати інформацію та документи, які визначені у Додатку №4 до тендерної документації та підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. В додатку 4 зазначено наступне: 2. Вимоги щодо виконання робіт:
2.2. Під час роботи Підрядник зобов'язаний виконувати вимоги встановлені законодавством України та інших нормативно правових актів, а також відповідність вимогам ДБН, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки, охорони здоров'я та природоохоронного законодавства. Свої зобов’язання учасник підтверджує шляхом надання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа.
2.3. Згідно графіку виконаних робіт за 2024 рік останній акт надати до 25.12.2024 року.
Поясніть, будь ласка, що замовником мається на увазі і що являє собою графік виконаних робіт за 2024 рік, чому останній акт надати до 25.12.2024? Роз’ясніть більш детально умови додатку 4.
Відповідь:
Доброго дня шановний учасник закупівлі!
Дякуємо вам за ваше звернення!
По суті звернення відповідаємо наступне:
У відповідності до умов Додатку №4 тендерної документації, учасник зобов'язаний у складі проекту договору заповнити та надати графік виконання робіт за 2024 рік, а також подавати акти виконаних робіт відповідно до цього графіку. Останній акт виконаних робіт за графіком повинен бути наданий Замовнику не пізніше 25 грудня 2024 року. Це означає, що Підрядник має завершити та оформити всі заплановані роботи до цієї дати. Така вимога пов'язана з необхідністю отримати від Підрядника підтвердження виконання зобов’язань за 2024 рік.
Пункт 2.2. вимагає, щоб Підрядник дотримувався всіх нормативно-правових актів, що діють в Україні, а також вимог державних будівельних норм (ДБН), охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки, охорони здоров'я та природоохоронного законодавства. Учасник підтверджує готовність дотримуватися цих норм, надаючи гарантійний лист у складі тендерної пропозиції. Цей лист є офіційним зобов'язанням учасника дотримуватись встановлених стандартів під час виконання робіт. До таких вимог відносяться зокрема, але не обмежуючись, вимоги встановлені НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті, ДБН А.3.2-2-2009 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення (НПАОП 45.2-7.02-12), ДБН В.1.1.7-2016 Пожежна безпека об’єктів будівництва, ДБН В.1.2-7:2008 Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Основні вимоги до будівель і споруд. Пожежна безпека, затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 26 січня 2008 року № 39
Пункт 2.3. Додатку 4
Графік виконання робіт на 2024 рік, складається учасником закупівлі відповідно до Технічної специфікації, Дефектних актів самостійно та подається учасником у складі тендерної пропозиції, відповідно до об’єму запланованих робіт та фактичної можливості учасника. Оскільки необхідно враховувати фактори такі як індивідуальну спроможність учасника відносно штату працівників, допоміжних будівельних засобів, наявності матеріально – технічної бази тощо, які впливають на строки та якість виконання робіт.
Таким чином, графік виконання робіт розробляється та подається учасником самостійно у складі тендерної пропозиції.
Щодо останніх актів виконаних робіт які необхідно подати до 25.12.2024 року.
Засновником підприємства Замовника закупівлі є – Дніпропетровська обласна рада.
Для проведення відповідної закупівлі та виконання капітального ремонту використовується бюджет місцевого самоврядування - Дніпропетровської обласної ради.
Бюджетні асигнування - повноваження розпорядника бюджетних коштів, надане відповідно до бюджетного призначення, на взяття бюджетного зобов'язання та здійснення платежів, яке має кількісні, часові та цільові обмеження.
Так відповідно до статті 3 Бюджетного кодексу України - бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року.
Таким чином для забезпечення виконання бюджетної системи України з метою здійснення контролю з боку держави існує орган Державна казначейська служба України який при взятті бюджетних зобов’язань розпорядниками і одержувачами коштів державного та місцевих бюджетів, що перебувають на казначейському обслуговуванні, для удосконалення механізмів використання бюджетних коштів та управління бюджетними коштами повинні дотримуватися між інших нормативно правових актів Порядком реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України. Затверджений Наказом №309 від 02.03.2012 року Міністерства фінансів України.
Так відповідно до абзацу шостого пункту 2.3. Порядку (Наказу №309) Органи Казначейства звіряють поданий розпорядником Реєстр та підтвердні документи на предмет відповідності даних, уключених до Реєстру.
Підтвердні документи, надані розпорядником бюджетних коштів / розміщені в електронній системі закупівель, опрацьовуються органом Казначейства:
за капітальними видатками - до 5 операційних днів.
Орган Казначейства опрацьовує підтвердні документи у визначені цим пунктом строки, але не пізніше останнього робочого дня поточного бюджетного періоду.
Таким чином для опрацювання та здійснення розрахунків бюджетних зобов’язань розпорядниками і одержувачами коштів державного та місцевих бюджетів Казначейству необхідні 5 (п’ять) операційних днів. Тому відповідно і сформована дата останнього акту виконаних робіт до 25 грудня 2024 року, щоб Казначейска служба мала можливість провести розрахунки за виконані роботи.
Дата відповіді:
08.11.2024 16:25