• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт/модернізація ліфта у адміністративній будівлі ДПС за адресою: м. Київ, Львівська площа, 6 (зав. № Н300284)

Торги не відбулися

2 537 456.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 374.56 UAH
Період уточнення: 29.10.2024 11:38 - 15.11.2024 00:00
Відповідь надана

Навчання з охорони праці

Номер: 264a37192a9949d395d516a2b81d1393
Дата опублікування: 13.11.2024 12:08
Опис: Доброго дня! Відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону України "Про охорону праці" Працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Таким чином, посвідчення та протоколи/витяги з протоколів про проходження навчання з охорони праці є чинними протягом одного року. Враховуючи зазначене, жоден учасник не зможе виконати вимогу Тендерної документації щодо надання дійсних на весь період виконання робіт посвідчень та витягів з протоколів перевірки знань з охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13), оскільки строк виконання робіт за цією процедурою закупівлі становить більше одного року. Тому просимо Вас внести відповідні зміни до п.п. 2.2. п. 2 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації та встановити вимогу щодо надання учасниками на кваліфікованих робітників посвідчень та витягів з протоколів перевірки знань з охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13), які є чинними станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій.
Відповідь: До тендерної документації внесено відповідні зміни.
Дата відповіді: 13.11.2024 17:55
Відповідь надана

Роз'яснення на звернення

Номер: 18b5ba1118474d22ab4d9e1ac6bbd855
Дата опублікування: 08.11.2024 15:50
Опис: Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до абзаців 2,5,6 п. 54 Особливостей, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року, Замовник повинен протягом трьох днів з дня оприлюднення звернень надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.У разі несвоєчасного надання замовником відповіді на звернення електронна система закупівель автоматично зупиняє проведення відкритих торгів. Для поновлення проведення відкритих торгів замовник повинен розмістити відповідь в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менше ніж на чотири дні. На звернення від 31.10.2024 Вами було надано роз'яснення 04.11.2024, тобто на четвертий календарний день, а тому звертаємо увагу на необхідність продовженняи строку подання тендерних пропозицій не менше ніж на чотири дні з метою дотримання чинного закупівельного законодавства та недопущення визнання результатів закупівлі недійсними.
Відповідь: Вітаємо! Оскільки останній день, передбачений для надання відповіді на запитання, припадав на вихідний, згідно з ЦК України днем закінчення строку вважався перший за ним робочий день. Електронною системою закупівель перебіг процедури зупинено не було.
Дата відповіді: 11.11.2024 18:04
Відповідь надана

Просимо надати роз’яснення з наступних питань:

Номер: c62221625dfd4824b7f833c3371f1d1a
Дата опублікування: 08.11.2024 12:31
Опис: Пане Замовник! Просимо надати роз’яснення з наступних питань: 1. В назві предмета закупівлі: Капітальний ремонт і реставрація за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 (Капітальний ремонт/модернізація ліфта у адміністративній будівлі ДПС за адресою: м. Київ, Львівська площа, 6 (зав. №Н300284) присутне визначення «модернізація». Відповідно до ДСТУ 9064:2020 модернізація - комплекс робіт з покращення техніко-експлуатаційних характеристик та подовження терміну служби ліфта шляхом заміни окремих складових частин на нові, що відповідають вимогам чинних нормативних документів безпосередньо на місці експлуатації, без зміни вантажопідіймальності, швидкості та кінематичної схеми, а також величини вертикальних навантажень на несучі елементи конструкції будинків та споруд. Але, в технічної спеціфікіції (додаток 4) до тендерної документації передбачається складання локального кошторису на демонтаж та монтаж ліфтового устаткування в цілому шляхом нормативного розрахунку. Обґрунтовано ли проектними даними, що демонтується та монтується ліфт в/п 1000 кг, що відповідає в/п 1000 кг, та здійснюється за КНУ РЕКН на демонтажні та монтажні роботи без використання нормативних поправок? 2. Обґрунтовано ли проектними даними для складання локального кошторису за КНУ РЕКН на пусконалагоджувальні роботи особливості визначення вартості з використанням відповідних коефіцієнтів до нормативних трудовитрат? Дякуємо.
Відповідь: 1. Передбачено, що демонтажні та монтажні роботи визначаються без використання нормативних поправок. 2. Складання локального кошторису на пусконалагоджувальні роботи здійснюється відповідно до вимог Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва".
Дата відповіді: 11.11.2024 17:53
Відповідь надана

Документи переможця

Номер: 20bf63824f9740429f43a2b4b4b6aa42
Дата опублікування: 08.11.2024 12:10
Опис: Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до абзацу 2 пункту 17 Особливостей, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022, Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. ВІдповідно до абзацу 1 пнкту 17 Особливостей Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Таким чином, чинне законодавство містить вимоги щодо надання переможцями під час укладення договору копіїй ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності. У зв'язку з зазначеним просимо внести зміни до п. 3 Розділу 4 Тендерної документації та видалити зазначену вимогу для переможця.
Відповідь: Добрий день! Ваше питання є незрозумілим, адже саме у розділі 4 тендерної документації немає пункту 3.
Дата відповіді: 11.11.2024 17:46
Відповідь надана

Тех.завдання

Номер: 4e13556f5d5e4b6186f67a13c35dc249
Дата опублікування: 08.11.2024 11:55
Опис: Шановний Замовник, просимо надати роз'яснення, чи потрібно учасникам у складі тендерної пропозиції надавати заповнену таблицю Додатку 4 (вартість одиниці, загальна вартість, витрати труда робітників тощо)?
Відповідь: Дана таблиця наведена для ознайомлення учасників з видами та обсягами робіт. Таблицю заповнювати на етапі подання тендерної пропозиції не потрібно.
Дата відповіді: 11.11.2024 17:27
Відповідь надана

Зварник

Номер: d376d986862941179ca8c0ba394f38aa
Дата опублікування: 08.11.2024 11:52
Опис: Звертаємо Вашу увагу, що посвідчення зварника, яке підтверджує проходження зварником відповідної атестації, не містить інформації про присвоєння відповідного розряду (класу, категорії, групи). Враховуючи зазначене, просимо внести зміни до Тендерної документації та доповнити пп. 2.1.2 п. 2.1 Таблиці 1 Додатку 2 до ТД інформацією, що на зварника, зазначеного у довідці, надається копія посвідчення зварника про проходження періодичної атестації.
Відповідь: До тендерної документації буде внесено зміни.
Дата відповіді: 11.11.2024 17:24
Відповідь надана

Монтажник

Номер: 654a208bbfe54dc3ac55f869035f4427
Дата опублікування: 08.11.2024 11:25
Опис: Звертаємо Вашу увагу, що у класифікаторі професій наявна професійна назва роботи "монтажник електричних підйомників (ліфтів)". Спеціалізовані навчальні установи також проводять навчання професії саме "монтажник електричних підйомників (ліфтів)". У зв'язку з зазначеним, просимо надати роз'яснення - чи буде вважатись належним виконанням вимоги пп. 2.1.2.1 п. 2.1.2 Таблиці 1 Додатку 2 до ТД надання інформації про наявність працівників за посадою саме "монтажник елетричних підйомників (ліфтів)"?
Відповідь: Так, буде. Крім того, до тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Дата відповіді: 11.11.2024 17:09
Відповідь надана

Обладнання

Номер: d5c717c6ea60413385ef95b9acdd7371
Дата опублікування: 08.11.2024 11:24
Опис: Просимо надати роз'яснення - чи буде вважатись належним виконанням вимог пп. 1.2 п. 1 Таблиці 1 Додатку 2 до ТД надання витягів з оборотно-сальдових відомостей на підтвердження наявності власного обладнання, зазначеного у довідці?
Відповідь: Добрий день! Так, буде.
Дата відповіді: 11.11.2024 17:02
Відповідь надана

Парна робота ліфтів

Номер: 02f26a307689461293c2700e65022d10
Дата опублікування: 08.11.2024 09:30
Опис: Шановний Замовник, Новий ліфт повинен працювати в парі з існуючим ліфтом?
Відповідь: Добрий день, ні.
Дата відповіді: 11.11.2024 17:01
Відповідь надана

Дотяжка кабіни до найближчого поверху у разі відключення електроенергії

Номер: 3246efec9e8f4be3ac6ce866c74d93f8
Дата опублікування: 08.11.2024 09:10
Опис: Шановний Замовник, Дотяжку кабіни до найближчого поверху у разі відключення електроенергії включати у вартість ліфта чи ні?
Відповідь: Добрий день! Дотяжка кабіни до найближчого поверху у разі відключення електроенергії передбачена даною процедурою та входить в очікувану вартість.
Дата відповіді: 11.11.2024 17:00