• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт/модернізація ліфта у адміністративній будівлі ДПС за адресою: м. Київ, Львівська площа, 6 (зав. № Н300284)

Торги не відбулися

2 537 456.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 374.56 UAH
Період оскарження: 29.10.2024 11:38 - 15.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів

Номер: 40f54d5682d34bf4bc84bc49e30f815c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-29-005233-a.c1
Назва: Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 02.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.11.2024 17:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.12.2024 16:32
Дата виконання рішення Замовником: 04.12.2024 17:46
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Антимонопольного комітету України виконано.
Автор: ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", Давид Іванов +380662562366 interbudltd@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: c6c7c5c90c3e4598bb8e0972a7100492
Заголовок пункту скарги: Оскаржуємо дію замовника щодо неправомірної відміни процедури відкритих торгів, відповідно до Протоколу уповноваженої особи № 345 від 21.11.2024 року
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо невідповідності тендерної пропозиції Скаржника встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним:
Замовник торгів встановив вимогу, надати документи, зокрема
«- підтвердження наявності групи допуску з електробезпеки для електромеханіків з ліфтів;
- посвідчення про проходження періодичної атестації для зварників.» (цитата).
Крім того,
- кошторисна документація, складена у відповідності до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.21 № 281;
- Договірна ціна з кошторисними розрахунками (у форматі word, excel або pdf), що включає: договірну ціну (договірна ціна має бути тверда), локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів, зведений кошторисний розрахунок.» (цитата).

1. Замовником встановлено, що Скаржником в складі своєї пропозиції не надано документів, зокрема:
- підтвердження наявності групи допуску з електробезпеки для електромеханіків з ліфтів;
- посвідчення про проходження періодичної атестації для зварників.

Хочемо звернути увагу на те, що згідно п. 43 Постанови КМУ від 12.10.2022р. № 1178 (надалі по тексту – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник свідомо порушив права Скаржника, не надавши можливості виправити невідповідність в інформації та/або надати додаткову інформацію.

2. Підставою відхилення на думку уповноваженої особи Замовника Дениса КИНАЛИ є невідповідність пропозиції Скаржника умовам, визначеним у тендерній документації, відсутність в складі пропозиції документів, відповідно до п. 8 та п. 9 Додатку 4:
«8. Кошторисна документація, складена у відповідності до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.
9. Договірна ціна з кошторисними розрахунками (у форматі word, excel або pdf), що включає: *
9.1. договірну ціну (договірна ціна має бути тверда);
9.2. локальні кошториси;
9.3. підсумкову відомість ресурсів;
9.4. зведений кошторисний розрахунок.» (цитата)

Відповідно до вимог тендерної документації Замовника Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, зазначено що документи, які подає учасник у складі пропозиції, повинні бути завантажені у вигляді електронних документів або у вигляді документів, сканованих з оригіналів та/або іхніх копій. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Скаржником в складі своє пропозиції надано файли: «Договірна ціна з розрахунками.pdf.p7s»; «Договірна ціна з розрахунками.zip.p7s».
Отже, виходячи з вищевикладеного, скаржник повністю виконав умови п. 8 та п. 9 Додатку 4 тендерної документації замовника, надавши кошторисну документацію, яка складається з договірної ціни, локальних кошторисів, підсумкової відомості ресурсів, зведеного кошторисного розрахунку в форматах pdf, word та excel. Розрахунки в форматі word та excel є в архіві. Жодних обмежень про формати архівування в тендерній документації замовника зазначено не було.
Завантажені в систему скаржником файли «Договірна ціна з розрахунками.pdf.p7s»; «Договірна ціна з розрахунками.zip.p7s» є файлами в форматі архіву Центрального засвідчувального органу — Міністерство цифрової трансформації України. Цей архів відкривається при перевірці дійсності підпису КЕП на сайті https://czo.gov.ua/verify при завантажені файлу «Договірна ціна з розрахунками.pdf.p7s»; «Договірна ціна з розрахунками.zip.p7s», який наданий скаржником, на сайт https://czo.gov.ua/verify - та сам архів доступний з тими файлами які є в цьому архіві. Жодного додаткового програмного забезпечення для відкриття архіву та формату pdf не потрібно.
Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішенні №7901-р/пк-пз від 29.12 .2022.

Отже, виходячи з вищевикладеного, Замовник не мав законних підстав для відхилення пропозиції Скаржника, вiдповiдно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації.

Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол від 21.11.2024 року № 345;
2. Рішення №7901-р/пк-пз від 29.12 .2022.


Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель

Номер: da2da8e20fc046738c4c83bbfd1a02a0
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-29-005233-a.b3
Назва: СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи: Орган оскарження Замовник Учасник
Дата розгляду скарги: 05.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.01.2025 16:25
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 07.02.2025 17:07
Автор: ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", Давид Іванов +380662562366 interbudltd@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 38dc2adcd3cd4fefa8bc1524aaa1245f
Заголовок пункту скарги: Оскаржуємо дію замовника щодо неправомірної відміни процедури відкритих торгів, відповідно до Протоколу уповноваженої особи № 8 від 17.01.2025 року
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Замовник розпочав процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі – Капітальний ремонт і реставрація – за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7 (Капітальний ремонт/модернізація ліфта у адміністративній будівлі ДПС за адресою: м. Київ, Львівська площа, 6 (зав. № Н300284)).
Скаржник виявив бажання прийняти в ній участь та згідно з тендерною документацією (надалі – Документація) подав свою тендерну пропозицію (надалі – Пропозиція).
Відповідно до протоколу від №8 від 17.01.2025р. Замовником було прийнято рішення про відміну процедури закупівлі.
Відповідно до інформації, що розміщена в електронній системі закупівель:
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг.
Коментар щодо відміни: Видатки для здійснення даної закупівлі у 2025 році не передбачені (більш детальна інформація міститься у протоколі УО ДПС, що додається).

Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відміни процедури закупівлі, виходячи з наступного:
Вважаємо це рішення безпідставним та таким, що порушує наші права.
Скаржником надано усі необхідні документи у складі Пропозиції та зроблено усе необхідне для укладання договору, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.

Відповідно до пп. 3 п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р: Замовник відміняє відкриті торги у разі: скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
На думку Скаржника, замовник у власному рішенні та у інформації, що розміщена в електронній системі закупівель так і не зазначив та документально не підтвердив факт скорочення обсягу видатків.

Враховуючи вищенаведене, Замовник неправомірно відмінив процедуру закупівлю з наведеної вище підстави.
Скаржник висловлює своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.

Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст.
5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. запобігання корупційним діям і зловживанням;
3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник зловживаючи власними правами незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших прав і законних інтересів, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.

Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні Закупівлі" та Конституцією України, –

ПРОСИМО:

1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі – Капітальний ремонт і реставрація – за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7 (Капітальний ремонт/модернізація ліфта у адміністративній будівлі ДПС за адресою: м. Київ, Львівська площа, 6 (зав. № Н300284)) оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-29-005233-a;
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.


Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
1. Копія протоколу від № 8 від 17.01.2025 р на 1 арк;










Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель

Номер: 118de0e6fd614e888ebb5efe54a0370a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-29-005233-a.a2
Назва: СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи: Орган оскарження Замовник Учасник
Дата розгляду скарги: 07.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.12.2024 15:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.01.2025 17:50
Дата виконання рішення Замовником: 10.01.2025 17:00
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Комісії АМКУ виконано.
Автор: ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", Давид Іванов +380662562366 interbudltd@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 1049faeb248b4fc1bba0369d9ebef0f1
Заголовок пункту скарги: Оскаржуємо дію замовника щодо неправомірної відміни процедури відкритих торгів, відповідно до Протоколу уповноваженої особи № 447 від 25.12 .2024 року
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Замовник розпочав процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі – Капітальний ремонт і реставрація – за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7 (Капітальний ремонт/модернізація ліфта у адміністративній будівлі ДПС за адресою: м. Київ, Львівська площа, 6 (зав. № Н300284)).
Скаржник виявив бажання прийняти в ній участь та згідно з тендерною документацією (надалі – Документація) подав свою тендерну пропозицію (надалі – Пропозиція).
Відповідно до протоколу від №447 від 25.12.2024 Замовником було прийнято рішення про відміну процедури закупівлі.
Відповідно до інформації, що розміщена в електронній системі закупівель:
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неукладення договору у строк, визначений законодавством (більш детальна інформація міститься у протоколі УО ДПС, що додається).

Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відміни процедури закупівлі, виходячи з наступного:

Вважаємо це рішення безпідставним та таким, що порушує наші права.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі Пропозиції та зроблено усе необхідне для укладання договору, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Замовник відміняє тендер у разі - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Відповідно до п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р:
Замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Зазначимо, що на нашу думку замовник у власному рішенні та у інформації, що розміщена в електронній системі закупівель так і не зазначив яке саме порушення законодавства у сфері публічних закупівель та якої саме норми закону було здійснено.
Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішенні №8187-р/пк-пз від 16.04.2021.
06.12.2024 року Скаржника було визначено переможцем Процедури закупівлі. Скаржником, в передбачені Документацією та чинним законодавством строки, було надано всі необхідні документи для підписання договору та зроблено все можливе щоб такий договір було підписано.
Крім того, відповідно до абз. 3 п. 49 Постанови №1178 від 12.10.2022 року:
Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
Враховуючи вищенаведене, замовник повинен був скористатися правом щодо продовження строку для укладення договору до 60 днів, проте цього не зробив.
Враховуючи вищенаведене, Замовник неправомірно відмінив процедуру закупівлю з наведеної вище підстави.

Скаржник висловлює своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.

Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст.
5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. запобігання корупційним діям і зловживанням;
3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник зловживаючи власними правами незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших прав і законних інтересів, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.

Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні Закупівлі" та Конституцією України, –


ПРОСИМО:

1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі – Капітальний ремонт і реставрація – за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7 (Капітальний ремонт/модернізація ліфта у адміністративній будівлі ДПС за адресою: м. Київ, Львівська площа, 6 (зав. № Н300284)) оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-29-005233-a;
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.

Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
1. Копія протоколу від № 477 від 25.12.2024 р на 1 арк;




Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)