-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
продукція для чищення
продукція для чищення згідно технічної специфікації
Торги відмінено
546 726.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 500.00 UAH
Період уточнення:
05.06.2018 09:56 - 11.06.2018 10:00
Відповідь надана
Паспорти, сертифікати якості.
Номер:
77fa17f88b544e5d86cc70bb91d5c36c
Дата опублікування:
08.06.2018 20:43
Опис:
Згідно СОУМПП 71.100-077:2004 «Продукція хімічна( товари побутової хімії) Правила приймання» та чинного законодавства, паспорт якості видається виробником на кожну партію товару окремо. Згідно пункту 4.1.2 СОУМПП 71.100-077:2004 партією у споживача вважається кількість однорідної продукції що надійшла в тарі одного типу і розміру за одним супровідним документом (накладні, рахунку тощо). Без наявності підтверджуючого документа, що підтверджує надходження окремої партії надання паспорту якості не можливе.
На момент підготовки пропозицій учаснику невідомо номер партії, яка буде відвантажуватись замовнику а також невідомо номер супровідного документу (накладна, рахунок тощо), в зв’язку з чим, згідно чинного законодавства вимагати у виробника паспорт якості на невідому партію товару учасник не може та не має законодавчих підстав.
Надавати паспорти якості з минулих партій під час підготовки пропозицій є недоцільним та абсурдним оскільки показники якості з паспорту (сертифікату) якості розповсюджуються лише на конкретну партію товару і не є абсолютно ідентичним іншій партії товару. А, так як, у відповідності до Статті 36 Закону основні умови договору не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, це може призвести до ризику постачання партії товару з іншими показниками, необґрунтованих претензій до Постачальника, та спотворенню результатів торгів.
Тому вимагаємо прибрати вимогу щодо паспортів, сертифікатів якості.
Відповідь:
Учасник який бере участь у закупівлі повинен забезпечити товаром що планується до постачання, а отже у нього наявні усі документи щодо якості пропонованих товарів, у тому числі – паспорт якості.
Паспорт якості – це документ у якому зазначені параметри запропонованого товару, витримані виробником та нормативні документи при виробництві запропонованих товарів. Відповідно для підтвердження якості товару одним із передбачених документів є паспорт якості (сертифікат якості), який підтверджує що товар який пропонує Учасник є в наявності та виготовлений із дотриманням зазначених технічних характеристик.
Сферу застосування засобів визначають уповноважені органи МОЗ України на основі медичних, наукових та організаційних критеріїв, встановлених нормативно-правовими документами. Наукові та лабораторні комплекси дозволяють їм здійснювати оцінку товарів (у тому числі хімії) та визначати параметри їх застосування задля безпеки користувачів. Замовник встановив вимоги щодо предмету закупівлі виходячи із даних принципів та призначення предмету, а саме використання у дитячих закладах, де діє ряд підвищених вимог щодо якості та безпечності продуктів та хімічних речовин встановлених нормативами чинними на території України. На ринку існує ряд окремих виробників, які виготовляють товари із зазначеною сферою застосування та володіють належними підтверджуючими документами МОЗ України. Тому враховуючи вищевикладене дискримінуючої складової немає, оскільки є можливість ряду виробників (представників, дилерів) взяти участь у закупівлі на засадах вільної конкуренції, запропонувавши товари що володіють належними підтверджуючими документами МОЗ України та дозволені для застосування у дитячих закладах.
Окрім того, затверджена форма тендерної пропозиції не містить вимог щодо зазначення номеру партії продукції, що планується постачатись, а відповідно до умов проекту договору «Продавець зобов’язаний надавати Покупцю відповідну товаросупроводжувальну документацію видаткову накладну, товарно-транспортну накладну, документи, що підтверджують якість товару, згідно вимог діючого законодавства.»
Просимо більш уважно вивчати умови тендерної документації
Дата відповіді:
12.06.2018 16:31
Відповідь надана
Регламент використування
Номер:
4b3feb295f1341ff946fbcc258d6f1c7
Дата опублікування:
08.06.2018 19:54
Опис:
Такого документу на дані позиції, та й взагалі НЕ ІСНУЄ. Вимагаємо прибрати Регламент використування з Тендерної документації.
Відповідь:
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема статті 22 замовник формує тендерну документацію, зокрема пункт 3 передбачає обов’язок замовника встановити технічні вимоги щодо предмету закупівлі. Спосіб та зміст підтвердження технічних характеристик визначає Замовник, з метою отримання найбільш якісного товару, відповідно до принципів публічних закупівель.
Відповідно Замовником встановлено вимогу щодо надання Регламенту використання, зі змістом інструкції виробника, із розширеним зазначенням параметрів товарів, принципів їх використання, параметрів безпеки тощо, що у свою чергу дозволяє отримати Замовнику повну та всеохоплюючу інформацію щодо пропонованого учасником товару, що відповідає нормам Закону та принципам закупівель.
Дата відповіді:
12.06.2018 16:03
Відповідь надана
Технічні вимоги
Номер:
fc3052658ee9419984d95088495b4de5
Дата опублікування:
08.06.2018 14:17
Опис:
Доброго дня у тендерної пропозиції № 2543313. Додаток 4, А саме: Технічні вимоги. По позиції № 6, А саме: Пральний прошок для автоматичного правння не вказан тара та об"ем.
Чекаємо на відповідь.
Дякуємо.
Відповідь:
Поліетиленова плівка, розфасовка 5 кг.
Дата відповіді:
11.06.2018 10:40