• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

продукція для чищення

продукція для чищення згідно технічної специфікації

Торги відмінено

546 726.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 500.00 UAH
Період оскарження: 05.06.2018 09:56 - 17.06.2018 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Скрага

Номер: ed90193131014863866cafb13310c6e2
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-05-000201-b.c5
Назва: Скрага
Скарга:
Скарга по суті викладена в файлі "Скрага Луцк мойка.pdf"
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення по скарзі: 21.08.2018 16:00
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій", Тараненко Юрій Юрійович 380631726037 406534@ukr.net
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 7caae9bc530d420594a7654f676afd7c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-05-000201-b.c4
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога викладена в файлі Вимога.docx
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на скаргу UA-2018-06-05-000201-b.c4 від 08-06-18
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 11.06.2018 15:24
Підтвердження вирішення: Відповідно до інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах п.5.3 мийні засоби, що використовуються у дошкільних навчальних закладах, повинні мати позитивний висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи про дозвіл на застосування у навчальних закладах. Враховуючи вище викладене вимоги тендерної документації є законодавчо обґрунтованими.
Вимога
Відхилено

Паспорти, сертифікати якості.

Номер: 5e68217ae6274edfbc336bdccf0cc9bd
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-05-000201-b.c3
Назва: Паспорти, сертифікати якості.
Вимога:
Згідно СОУМПП 71.100-077:2004 «Продукція хімічна( товари побутової хімії) Правила приймання» та чинного законодавства, паспорт якості видається виробником на кожну партію товару окремо. Згідно пункту 4.1.2 СОУМПП 71.100-077:2004 партією у споживача вважається кількість однорідної продукції що надійшла в тарі одного типу і розміру за одним супровідним документом (накладні, рахунку тощо). Без наявності підтверджуючого документа, що підтверджує надходження окремої партії надання паспорту якості не можливе. На момент підготовки пропозицій учаснику невідомо номер партії, яка буде відвантажуватись замовнику а також невідомо номер супровідного документу (накладна, рахунок тощо), в зв’язку з чим, згідно чинного законодавства вимагати у виробника паспорт якості на невідому партію товару учасник не може та не має законодавчих підстав. Надавати паспорти якості з минулих партій під час підготовки пропозицій є недоцільним та абсурдним оскільки показники якості з паспорту (сертифікату) якості розповсюджуються лише на конкретну партію товару і не є абсолютно ідентичним іншій партії товару. А, так як, у відповідності до Статті 36 Закону основні умови договору не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, це може призвести до ризику постачання партії товару з іншими показниками, необґрунтованих претензій до Постачальника, та спотворенню результатів торгів. Тому вимагаємо прибрати вимогу щодо паспортів, сертифікатів якості.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: відповідь на скаргу UA-2018-06-05-000201-b.c3
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 12.06.2018 16:31
Підтвердження вирішення: Учасник який бере участь у закупівлі повинен забезпечити товаром що планується до постачання, а отже у нього наявні усі документи щодо якості пропонованих товарів, у тому числі – паспорт якості. Паспорт якості – це документ у якому зазначені параметри запропонованого товару, витримані виробником та нормативні документи при виробництві запропонованих товарів. Відповідно для підтвердження якості товару одним із передбачених документів є паспорт якості (сертифікат якості), який підтверджує що товар який пропонує Учасник є в наявності та виготовлений із дотриманням зазначених технічних характеристик. Сферу застосування засобів визначають уповноважені органи МОЗ України на основі медичних, наукових та організаційних критеріїв, встановлених нормативно-правовими документами. Наукові та лабораторні комплекси дозволяють їм здійснювати оцінку товарів (у тому числі хімії) та визначати параметри їх застосування задля безпеки користувачів. Замовник встановив вимоги щодо предмету закупівлі виходячи із даних принципів та призначення предмету, а саме використання у дитячих закладах, де діє ряд підвищених вимог щодо якості та безпечності продуктів та хімічних речовин встановлених нормативами чинними на території України. На ринку існує ряд окремих виробників, які виготовляють товари із зазначеною сферою застосування та володіють належними підтверджуючими документами МОЗ України. Тому враховуючи вищевикладене дискримінуючої складової немає, оскільки є можливість ряду виробників (представників, дилерів) взяти участь у закупівлі на засадах вільної конкуренції, запропонувавши товари що володіють належними підтверджуючими документами МОЗ України та дозволені для застосування у дитячих закладах. Окрім того, затверджена форма тендерної пропозиції не містить вимог щодо зазначення номеру партії продукції, що планується постачатись, а відповідно до умов проекту договору «Продавець зобов’язаний надавати Покупцю відповідну товаросупроводжувальну документацію видаткову накладну, товарно-транспортну накладну, документи, що підтверджують якість товару, згідно вимог діючого законодавства.» Просимо більш уважно вивчати умови тендерної документації
Вимога
Відхилено

Регламент використування

Номер: 3c153bd7462c432a90097dc658054473
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-05-000201-b.c2
Назва: Регламент використування
Вимога:
Такого документу на дані позиції, та й взагалі НЕ ІСНУЄ. Вимагаємо прибрати Регламент використування з Тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: відповідь на скаргу UA-2018-06-05-000201-b.c2
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 12.06.2018 16:02
Підтвердження вирішення: Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема статті 22 замовник формує тендерну документацію, зокрема пункт 3 передбачає обов’язок замовника встановити технічні вимоги щодо предмету закупівлі. Спосіб та зміст підтвердження технічних характеристик визначає Замовник, з метою отримання найбільш якісного товару, відповідно до принципів публічних закупівель. Відповідно Замовником встановлено вимогу щодо надання Регламенту використання, зі змістом інструкції виробника, із розширеним зазначенням параметрів товарів, принципів їх використання, параметрів безпеки тощо, що у свою чергу дозволяє отримати Замовнику повну та всеохоплюючу інформацію щодо пропонованого учасником товару, що відповідає нормам Закону та принципам закупівель.