-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
охоронні послуги (Подільський лісовий офіс)
Торги відмінено
33 938 378.46
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 169 691.89 UAH
мін. крок: 0.5% або 169 691.89 UAH
Період уточнення:
23.10.2024 20:43 - 12.11.2024 00:00
Відповідь надана
Невиконання рішень АМКУ (2)
Номер:
e08cc6a07f5a466eb08ec28941395836
Дата опублікування:
11.11.2024 15:00
Опис:
Шановний Замовнику!
Прохання обґрунтувати свої дії. Згідно норм тендерної документації Ви мали таку вимогу - 2.2.2.2. Сканована/-і копія/-ї довідки в довільній формі про наявність в учасника станом на дату подання тендерної пропозиції в кожному з регіонів (областях) де розташовані пости охорони, що є предметом Закупівлі, цілодобових груп швидкого реагування та охоронців груп швидкого реагування (надати поіменний перелік охоронців груп швидкого реагування та регіон їх роботи) у загальній кількості, не меншій від кількості транспорту реагування, зазначеного у п 2.2.1.3. Додатково Учасник має надати відскановані оригінали перепусток, виданих комендатурами областей, де розташовуються пости охорони, що є предметом закупівлі, які надають дозвіл на перебування вищезазначених охоронців груп швидкого реагування в певний період доби на території, де запроваджено комендантську годину. Такі перепустки мають містити ПІБ кожного з охоронців груп швидкого реагування учасника та бути чинними станом на дату подання тендерної пропозиції учасником. Окрім того, гарантійним листом, складеним у довільній формі, учасник повинен гарантувати отримання ним відповідних перепусток для охоронців груп швидкого реагування протягом всього періоду надання послуг (у разі укладення договору за результатами закупівлі та при умові законодавчої необхідності в отриманні таких перепусток).
Дану вимогу було оскаржено в АМКУ і рішенням АМКУ визначено, що «Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати відскановані оригінали перепусток, які мають містити ПІБ кожного з охоронців груп швидкого реагування учасника та бути чинними станом на дату подання Пропозиції учасником, видані комендатурами областей, де розташовуються пости охорони, що є предметом закупівлі, які надають дозвіл на перебування вищезазначених охоронців груп швидкого реагування в певний період доби на території, де запроваджено комендантську годину та гарантійний лист, складений у довільній формі з гарантією отримання ним відповідних перепусток для охоронців груп швидкого реагування протягом всього періоду надання послуг (у разі укладення договору за результатами закупівлі та при умові законодавчої необхідності в отриманні таких перепусток). Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Тобто Ви повинні були ПРИБРАТИ/ВИКЛЮЧИТИ незаконну вимогу із документації, а не ПЕРЕПИСАТИ її.
Цікаво, що Ви частину пунктів з рішення АМКУ прибрали з вимог взагалі, як і має бути, а ОКРЕМІ пункти переписали. Яким чином Ви визначали що видалити, а що переписати? Чому про дозвіл перебування у прикордонній смузі Ви виключили взагалі? А про перепустки переписали? І що ж це за такий інший документ, можна поцікавитися? «Замість зазначених вище перепусток учасник може надати інше, передбачене чинним закодавством України, документальне підтвердження наявності правових підстав для перебування зазначених охоронців груп швидкого реагування в певний період доби на територіях, де запроваджено комендантську годину». Закон України це достатнє документальне підтвердження? Або рішення АМКУ?
Нагадуємо Вам, що у нас все ще існує стаття 164-14. Порушення законодавства про закупівлі Кодекс України про адміністративні правопорушення, яким передбачено юридичну відповідальність: Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом, -
тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Вимагаємо виключити дану вимогу із документації, так як це визначено рішенням АМКУ, інакше ми подамо скаргу до ДАСУ, вони проведуть моніторинг закупівлі та притягнуть до відповідальності уповноважену особу, а договір, укладений за результатами закупівлі, визнають нікчемним.
Відповідь:
Шановний учаснику, на ваше питання повідомляємо наступне. За результатами розгляду скарги орган оскарження прийняв рішення у якому встановлено, що замовник не обгрунтував встановлення у документації наведеної вище вимоги У ВКАЗАНІЙ РЕДАКЦІЇ. У рішенні ргану оскарження мова йде про те, що вимога надання інформації в тому форматі, як вимагав замовник, є дискримінаційною по відношенню до суб'єктів господарювання, у тому числі скаржника. Крім того, орган оскарження зобов'язав замовника усунути невідповідності шляхом ВНЕСЕННЯ ВІДПОВІДНИХ ЗМІН до документації в цій частині. Таким чином, орган оскарження НЕ ЗОБОВЯЗУВАВ замовника ПРИБИРАТИ/ВИКЛЮЧАТИ вимогу з документації повністю. Під внесенням відповідних змін мається на увазі виключення дискримінаційних умов, а не вилучення вимоги як такої. На виконання рішення органу оскарження замовником внесено відповідні зміни, а саме учасникам надано альтернативу: або надання перепусток, як вимагалося раніше, або, за неможливості надати перепустки – надати інше, передбачене чинним закодавством України, документальне підтвердження наявності правових підстав для перебування зазначених охоронців груп швидкого реагування в певний період доби на територіях, де запроваджено комендантську годину.
У такій редакції вимога замовника не містить дискримінаційного підгрунтя, так як абсолютно кожен учасник може або надати відповідні перепустки, або в будь-який інший, передбачений чинним законодавством України, спосіб підтвердити наявності правових підстав для перебування охоронців груп швидкого реагування в певний період доби на територіях, де запроваджено комендантську годину.
Стаття 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлює право замовника включити до тендерної документації іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Обмеження щодо перебування під час комендантської години передбачені чинним законодавством України, а для перебування в певний період доби на території, де запроваджено комендантську годину мають бути законні підстави. Тому Замовник і вимагає від учасників підтвердження наявності правових підстав для перебування охоронців груп швидкого реагування в певний період доби на територіях, де запроваджено комендантську годину. Це не «примха» замовника, а встановлене законодавством обмеження. Закуповуючи послуги охорони, в тому числі цілодобове реагування на тривожні сповіщення, замовник має бути впевнений у тому, що охоронці груп швидкого реагування не мають обмежень у перебуванні в час комендантської години на територіях, де її запроваджено та де розташовуються пости охорони.
Враховуючи зазначене, ваша вимога не підлягає задоволенню.
Дата відповіді:
11.11.2024 18:41
Відповідь надана
Невиконання рішень АМКУ
Номер:
b68647874f7842f1955c111f0f0e8e51
Дата опублікування:
11.11.2024 14:33
Опис:
Шановний Замовнику!
Прохання обґрунтувати свої дії. Згідно норм тендерної документації Ви мали таку вимогу - В разі виникнення (або загрози виникнення) ситуації, що не дає можливості забезпечити підтримання порядку на території об’єкта наявними силами охорони, охоронники об’єкту посилюють охорону групою швидкого реагування за допомогою кнопки тривожного виклику. Суб'єкт охоронної діяльності повинен надати в безоплатне користування на строк надання послуг технічні засоби (кнопку тривожного виклику для кожного поста охорони), та самостійно (за власний кошт) підключити відповідні технічні засоби, надані Замовнику у користування від Виконавця. Прибуття мобільної групи швидкого реагування повинно здійснюватися у строк, що не перевищує 10-15 хвилин з моменту натиснення тривожної кнопки. З метою підтвердження наявності в Учасника транспорту реагування та належного функціонування груп швидкого реагування станом на дату подання тендерної пропозиції у кожному з регіонів (областях) надання охоронних послуг, що є предметом закупівлі, учасник у складі документів тендерної пропозиції повинен надати окремо по кожному такому автомобілю ГШР в форматі PDF витяги в частині місць його перебування, відпрацювання тривожних сповіщень, місця стоянки (тобто визначеного місця на якому перебуває автотранспортний засіб під час відсутності роботи) з електронної бази системи позиціонування рухомих об’єктів за період з дати оголошення закупівлі (включно) по дату завантаження тендерної пропозиції учасником (інформацію надати по щонайменше двох автомобілях в кожному з регіонів (областях) надання охоронних послуг, що є предметом закупівлі).
Дану вимогу було оскаржено в АМКУ і рішенням АМКУ визначено, що «Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати окремо по кожному такому автомобілю ГШР в форматі PDF витяги в частині місць його перебування, відпрацювання тривожних сповіщень, місця стоянки (тобто визначеного місця на якому перебуває автотранспортний засіб під час відсутності роботи) з електронної бази системи позиціонування рухомих об’єктів за період з дати оголошення закупівлі (включно) по дату завантаження Пропозиції учасником, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника. Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині».
Тобто Ви повинні були ПРИБРАТИ/ВИКЛЮЧИТИ незаконну вимогу із документації, а не ПЕРЕПИСАТИ її.
Нагадуємо Вам, що у нас все ще існує стаття 164-14. Порушення законодавства про закупівлі Кодекс України про адміністративні правопорушення, яким передбачено юридичну відповідальність: Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом, -
тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Вимагаємо виключити дану вимогу із документації, так як це визначено рішенням АМКУ, інакше ми подамо скаргу до ДАСУ, вони проведуть моніторинг закупівлі та притягнуть до відповідальності уповноважену особу, а договір, укладений за результатами закупівлі, визнають нікчемним.
Відповідь:
Шановний учаснику, на ваше питання повідомляємо наступне. За результатами розгляду скарги орган оскарження прийняв рішення у якому встановлено, що замовник не обгрунтував встановлення у документації наведеної вище вимоги У ВКАЗАНІЙ РЕДАКЦІЇ. У рішенні ргану оскарження мова йде про те, що вимога надання інформації в тому форматі, як вимагав замовник, є дискримінаційною по відношенню до суб'єктів господарювання, у тому числі скаржника. Крім того, орган оскарження зобов'язав замовника усунути невідповідності шляхом ВНЕСЕННЯ ВІДПОВІДНИХ ЗМІН до документації в цій частині. Таким чином, орган оскарження НЕ ЗОБОВЯЗУВАВ замовника ПРИБИРАТИ/ВИКЛЮЧАТИ вимогу з документації повністю. Під внесенням відповідних змін мається на увазі виключення дискримінаційних умов, а не вилучення вимоги як такої. На виконання рішення органу оскарження замовником внесено відповідні зміни, а саме учасникам надано альтернативу: або надання витягів, як вимагалося раніше, або, за неможливості надати витяги - учаснику надано право у складі документів тендерної пропозиції подати відповідний гарантійний лист, у якому обов’язково вказати інформацію про місця постійної дислокації такого автотранспорту груп швидкого реагування (допускається надання інформації без зазначення точної адреси), станом на дату подання тендерної пропозиції. У такій редакції вимога замовника не містить дискримінаційного підгрунтя, так як надати гарантійний лист з відповідною інформацією може абсолютно кожен учасник. Враховуючи зазначене, ваша вимога не підлягає задоволенню
Дата відповіді:
11.11.2024 18:38
Відповідь надана
Аналогічний договір
Номер:
3e13522930ba4352a2625d030329e7b2
Дата опублікування:
11.11.2024 10:18
Опис:
Шановний Замовнику!
ТД, Додаток 2, містить протиріччя у вимозі: "2.1.3. Гарантійний лист за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника, в якому він гарантує, що послуги, які надавалися відповідно до договору/-ів, що наведений/-і учасником в довідці (згідно підпункту 2.1.1. даного додатку) про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів** виконані ним належним чином, судових спорів з приводу виконання договірних зобовязань не було, претензій з боку підприємства/-в (замовника/-ів), для якого/-их виконувався/-лись аналогічний/-ні* за предметом закупівлі договір/-ори** наведений/-і учасником в довідці (згідно підпункту 2.1.1. даного додатку) не надходило. Замість такого гарантійного листа учасник може надати скановану/-і копію/-ї відгука/-ів*** від підприємства/-в (замовника/-ів), для якого/-их виконувався/-лись аналогічний/-ні* за предметом закупівлі договір/-ори** наведений/-і учасником в довідці (згідно підпункту 2.1.1. даного додатку) із зазначенням інформації про номер/-и, дату/-и укладання договору/-ів, якості та строків надання послуг, сканована/-ні копія/-ї якого/-их надана/-ні на виконання вимог підпункту 2.1.2. ", але нижче вказано" *** у разі зазначення у довідці згідно підпункту 2.1.1. даного додатку більш ніж одного підприємства (замовника) належним виконанням підпункту 2.1.3. є надання гарантійного/-их листа/-ів або відгука/-ів щодо/від усіх підприємств (замовників), сканованої/-них копії/-ій договору/-ів, яких надані на виконання вимог підпункту 2.1.2.", що містить пртиріччя.
Що полягає у тому що у вимозі вказано, що гарантійний лист надається безпосередньо учасником, а у "сносці" вказано що підтвердження надається вже замовником за договором.
Просимо Вас виправити це протиріччя.
Відповідь:
Шановний учаснику. Дякуємо за ваше звернення та у відповідь повідомляємо наступне. Вимога щодо надання гарантійного листа стосується саме учасника. Тобто учасник має надати гарантійний лист. В свою чергу, вимога щодо надання відгуку - стосується саме замовників по аналогічним договорам. Таким чином учасник має надати АБО гарантійний лист від нього АБО лист-відгук від замовника по аналогічним договорам. При цьому "сноска" акцентує увагу учасників на тому, що у разі зазначення у довідці згідно підпункту 2.1.1. даного додатку більш ніж одного підприємства (замовника) належним виконанням підпункту 2.1.3. є надання гарантійного/-их листа/-ів або відгука/-ів ЩОДО/ВІД усіх підприємств (замовників), сканованої/-них копії/-ій договору/-ів, яких надані на виконання вимог підпункту 2.1.2.". Тобто, якщо надаєте гарантійний лист - він має бути ЩОДО усіх аналогічних договорів, а якщо надає листи-відгуки, то вони мають бути ВІД усіх замовників по аналогічним договорам. Таким чином, замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
11.11.2024 14:27
Відповідь надана
Додаток ІІ
Номер:
d49bbb4a91f54a32b420a05ff0d71eb6
Дата опублікування:
11.11.2024 09:50
Опис:
Шановний Замовнику!
Згідно вимог: ТД, Учасник повинен надати - "2.2.1.2. про наявність, не менше 1 одиниці для кожного поста, персональних супутникових GPS-трекерів з можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників (із зазначенням їх моделей та наданням у складі документів тендерної пропозиції фото з чіткою видимістю імей коду кожної одиниці).". Відповідно до Ліцензійних вимог провадження охоронної діяльності затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960, відсутнє зобов'язання у суб'єкта охороної діяльності мати персональні супутникові GPS-трекери у кількості, що вимагається у ТД. Кожен такий персональний супутниковий GPS-трекер коштує від 3 000,00 грн. та є додатковими витратами, що можуть собі дозволити не всі учасники. Замовником не обгрунтовано вимогу щодо наявності GPS-трекерів, до визначення учасника переможцем. Учасник після того, як його буде визначено переможцем може придбати необхідну кількість трекерів для того щоб надавати послуги Замовнику. Публічна подача працюючих персональних супутникових GPS-трекерів, порушує права Замовників учасника, яким надаються послуги за допомогою вказаних у ТП персональних супутникових GPS-трекерів. Таким чином Замовник порушує права інших учасників, які не мають у достатній кількості вказані вище трекери на момент подачі пропозицій чим порушують вимоги ЗУ "Про публічні закупівлі".
Тому, вимагаємо прибрати вимогу про підтвердження надання надання підтвердження наявності 40 персональних супутникових GPS-трекерів з ТД. У іншому випадку ми будемо змушені звернутися до АМКУ за захистом порушених прав.
Відповідь:
Шановний учаснику! Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Частиною другою статті 16 Закону встановлено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Законом надане право Замовнику на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору Замовника для належного виконання умов договору, в тому числі перелік необхідної матеріально-технічної бази.
Ця вимога жодним чином не є дискримінаційною, оскільки кожен суб’єкт охоронної діяльності може придбати gps-трекери, Замовник не встановлює жодних обмежень, щодо класу GPS трекерів, їх марки чи стандарту тощо, а отже жодним чином не дискримінує жодного учасника. Крім цього, відповідно до Закону, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. А отже ваша вимога не підлягає задоволенню, так як жодним чином не обмежує коло потенційний учасників, оскільки кожен учасник може як придбати власне обладнання, так і залучити спроможності іншого суб'єкта господарювання. Щодо оскарження даної вимоги в АМКУ повідомляємо, що відповідно до статті 18 Закону, якщо до тендерної документації замовником вносилися зміни, у такому разі після закінчення строку, встановленого для подання скарг, передбаченого абзацом першим цієї частини, положення тендерної документації, до яких зміни не вносилися, НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ОСКАРЖЕННЮ. Вимога замовника щодо наявності персональних супутникових GPS- трекерів не була змінена, тому не підлягає оскарженню на даному етапі проведення закупівлі.
Дата відповіді:
11.11.2024 14:29
Відповідь надана
Аналогічні договори
Номер:
2a1e35228aab40e896450976a8699736
Дата опублікування:
25.10.2024 15:50
Опис:
Шановний замовнику!
Вимога: "2.1.4. Податкову декларацію з податку на додану вартість, податкові накладні за період дії договору, додаток 1 до податкової декларації з податку на додану вартість, квитанція №2 (відмітка (штамп) контролюючого органу про одержання);
2.1.5. Сканована/-і копія/-ї документального підтвердження банківською установою щодо надходження коштів Виконавцю за виконані послуги, згідно договорів вказаних у п.2.1.2." є не обгрунтованою та суперечить вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі, а саме ст. 5 та ст. 22. Таким чином Ви штучно зменшуєте кількість потенційних учасників. Є підриємства, які не є платниками ПДВ, або не були платниками у певний період часу. Також ви вимагаєте документи з підтвердженням від банку, але ці дані є платними і за кожен такий документ потенційний учасник повинен заплатити кошти.
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо за ваше зауваження, ми врахуємо його після розблокування процедури закупівлі.
Дата відповіді:
27.10.2024 16:15
Відповідь надана
Цінова пропозиція
Номер:
ff2fafbf83364286bbab8f47d02fca48
Дата опублікування:
25.10.2024 10:02
Опис:
Доброго ранку! Прохання уточнити: при поданні пропозиції, учасники мають вказувати ціну з ПДВ чи без ПДВ в електронній системі? Дякуємо!
З повагою, потенційний учасник.
Відповідь:
Шановний учаснику, якщо ВИ є платником ПДВ, то тендерну пропозицію необхідно подавати із врахуванням ПДВ.
Дата відповіді:
27.10.2024 16:15
Відповідь надана
Щодо особи відповідальної за попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів
Номер:
ab4a928afbd74a72adc6b2236c7531f5
Дата опублікування:
24.10.2024 17:43
Опис:
Щодо вимоги: Сканована/-і копія/-ї документального підтвердження про те, що Учасник у штаті має особу/-іб, яка/-і відповідальна/-ні за попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів (надати довідку). В додаток до довідки надати сертифікат\диплом\тощо про проходження навчання із методології безпечної поведінки у разі зіткнення з небезпечними предметами (документ про навчання повинен містити реквізити для можливості перевірки його дійсності та чинності - посилання на відповідний сайт або QR-код).
На території Чернівецької та Хмельницької областей не було бойових дій, русня там не проходила, то про які вибухонебезпечні предмети Ви зазначаєте? Чи у Вас там звірі підпільно збирають ядерну зброю??? Чому у закупівлях UA-2024-08-22-009234-a та UA-2024-04-19-000827-a такої вимоги не було??? Хоча ці закупівлі проводили ВИ і предмет був той самий – охоронні послуги! Чим ліс в Дніпропетровській області відрізняється від лісу у Чернівецькій??? Та загалом то у Дніпропетровській області ще можна було б зрозуміти вимогу про вибухонебезпечні предмети, бо там постійні обстріли і тривоги! Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності не вимагають наявності працівників за попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів. Яким нормативно-правовим актом продиктована дана вимога???
Погоджуємося з попередніми авторами, які задавали питання, що зважаючи на все вищесказане ми розуміємо, що наявність сукупності даних вимог може бути вказано виключно для обрання переможцем «конкретного учасника» та унеможливлення участі інших потенційних учасників. Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Відповідь:
Шановний учаснику, дана вимога не є дискримінаційною, оскільки абсолютно кожен учасник закупівлі може визначити особу, відповідальну за попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів. Отримання такою особою сертифікату\диплому\тощо про проходження навчання із методології безпечної поведінки у разі зіткнення з небезпечними предметами, який містить реквізити для можливості перевірки його дійсності та чинності -взагалі не проблема. Такий документ можна отримати абсолютно безкоштовно і в максимально короткі терміни (навіть протягом кількох годин чи доби). Сама ж вимога обумовлена виключно ризиками, які можуть бути пов’язані з умовами воєнного часу, коли вибухонебезпечні предмети можуть спіткати на кожному кроці, навіть там, де бойові дії не відбуваються.
Дата відповіді:
27.10.2024 16:15
Відповідь надана
учасник на дату подання тендерної пропозиції повинен мати представництва (офіси) у кожній області, де дислокуються об’єкти охорони.
Номер:
d50810c826b64e0897567d11efcea3b3
Дата опублікування:
24.10.2024 16:56
Опис:
Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що такий документ Вам зможе надати лише суб'єкт, який зареєстрований у Чернівецькій та Хмельницькій областях. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (привіт, принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). Це велике "по-перше". Велике "по-друге" полягає в тому, що Ви ж розумієте, у разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс, або розмістити свого представника, передислокувати свої групи тощо для того, щоб повно і якісно надавати Вам послуги.
Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із «своїх», але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону! Отже, вимагаємо виключити вимогу про надання документів на представництва (офіси) у кожній області, де дислокуються об’єкти охорони та внести відповідні зміни.
Відповідь:
Шановний учаснику, замовник у своїх тендерних вимогах не вимагає РЕЄСТРАЦІЇ представництв, як філій чи то структурних підрозділів в областях надання охоронних послуг. Вимога стосується наявності офісів та представників у Хмельницькій та Чернівецькій областях, а для цього вчиняти реєстраційні дії не обов’язково. Додатково повідомляємо, що відповідно до ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі, у тендерній документації, серед іншого, зазначається інформація про спосіб підтвердження ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тобто замовнику надається право включити вимоги, які він вважає необхідними задля придбання послуг, які максимально відповідатимуть його вимогам. Таким чином, саме УЧАСНИК, а не ПЕРЕМОЖЕЦЬ має підтвердити його відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації.
Дата відповіді:
27.10.2024 16:14
Відповідь надана
Звітність
Номер:
8cc96a8f3bbe424caae7dd71d197c47d
Дата опублікування:
24.10.2024 16:52
Опис:
Згідно з Вашою вимогою "Сканована/-і копія/-ї документального підтвердження штатної чисельності працівників Учасника, які зазначені в довідці згідно з пунктом 2.2.1., Учасник надає оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію Додатку 1 та Додатку 4 ДФ до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний період з відміткою відповідного органу державної податкової служби України про отримання Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, або з наданням скан-копії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась у електронному вигляді, що підтверджує наявність у штаті Учасника не менше кількості зазначеної в п.2.3.1. У разі прийняття працівника/ів на роботу після звітного періоду, Учасник надає оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію повідомлень про прийняття на роботу (відповідно до постанови КМУ від 17.06.2015 № 413) працівників Учасника, що зазначені у довідці згідно з пунктом 2.3.1.".
Повідомте чи буде вважатися виконанням вище вказаної вимоги надання Форми звіту 1-ПВ?
Відповідь:
Шановний учаснику, тендерною документацією визначено, що учасник повинен надати саме скановану/-і копію/-ї документального підтвердження штатної чисельності працівників Учасника, які зазначені в довідці згідно з пунктом 2.2.1., Учасник надає оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію Додатку 1 та Додатку 4 ДФ до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний період з відміткою відповідного органу державної податкової служби України про отримання Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, або з наданням скан-копії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась у електронному вигляді, що підтверджує наявність у штаті Учасника не менше кількості зазначеної в п.2.3.1. У разі прийняття працівника/ів на роботу після звітного періоду, Учасник надає оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію повідомлень про прийняття на роботу (відповідно до постанови КМУ від 17.06.2015 № 413) працівників Учасника, що зазначені у довідці згідно з пунктом 2.3.1.
Дата відповіді:
27.10.2024 16:13
Відповідь надана
Прозорість та відкритість
Номер:
cf1341bc736d4c00879a848818bc7971
Дата опублікування:
24.10.2024 15:13
Опис:
Шановний Замовнику, одна з Ваших вимог дуже цікава і викликала дуже великий інтерес. Ви встановлюєте вимогу: 2.2.4.1. Оскільки окремі пости, що підлягають охороні, відповідно до Технічних вимог та якісних характеристик предмета закупівлі, визначених у Додатку 1 до тендерної документації, розташовуються у прикордонній смузі Чернівецької області, учасник складі документів тендерної пропозиції повинен надати відскановані оригінали відповідних дозволів для перебування у прикордонній смузі, виданих Чернівецьким прикордонним загоном у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 27 липня 1998 року номер 1147 "Про прикордонний режим" на охоронників та працівників груп швидкого реагування учасника, яких він планує залучати до охорони відповідних постів.
Якщо звернутися на офіційний ресурс: В’їзд, перебування, проживання, провадження робіт і пропуск до 5-кілометрової прикордонної смуги здійснюється на підставі дозволу Державної прикордонної служби. Термін розгляду звернення на дозвіл - 10 днів. Відповідно буковинцям необхідно заздалегідь подбати про його отримання.
Прикордонники контролюють дотримання режиму і порушників притягуватимуть до адміністративної відповідальності з накладенням штрафу.
Звертаємо увагу, що оформити дозволи необхідно не лише військовозобов’язаним, а й жінкам та дітям. Документи необхідні у випадках рибальства, мисливства, пересування на транспортному засобі, провадження робіт тощо. Водночас громадянам, які в’їжджають у прикордонну смугу, щоб перетнути державний кордон в пунктах пропуску, не потрібні спеціальні дозволи.
Ваша закупівля вийшла - 23 жовтня 20:43, подача до 31 жовт. 10:00.
Сподіваємося, Ви розумієте, що 7 днів, які надано на подачу тендерної пропозиції, менше, ніж 10 днів, за які надається відповідний дозвіл.
І тут виникає, УВАГА, дуже цікаве питання: хто ж той чудовий учасник, який вже має такі дозволи? І варіантів не багато, або той учасник корупціонер і заплатив за їх пришвидшену видачу, або корупціонери – Ви, бо «злили» документацію, яка ще не опублікована, вже завчасно відомому переможцю. Ви ж розумієте, що до закупівель з такими цифрами – дуже підвищена увага суспільства, активістів та громадськості. 31 жовтня всі побачать, хто ж той передбачливий учасник, який завчасно замовив дозволи на працівників. Тому не створюйте привід бути на одній шпальті з корупціонерами з МСЕК та корупціонерами-інвалідами з органів прокуратури! Виключіть дану незаконну вимогу та внесіть відповідні зміни!
Відповідь:
Шановний учаснику, дана вимога аргументована виключно вимогами чинного законодавства України та жодним чином не є дискримінаційною, отримання дозволів є законодавчо встановленим обов’язком, видаються вони безкоштовно, тому факт наявності відповідних дозволів ніяк не може бути перевагою.
Положення про прикордонний режим серед іншого встановлює систему режимних заходів у прикордонній смузі та контрольованому прикордонному районі, які регламентують відповідно до законодавства правила в'їзду, перебування, проживання, пересування громадян України та інших осіб, провадження робіт.
Громадяни України, іноземці та особи без громадянства в’їжджають, перебувають, проживають, проваджують роботи і пропускаються у прикордонну смугу з дозволу відповідного органу Державної прикордонної служби, який безпосередньо виконує завдання щодо забезпечення недоторканності державного кордону у визначеній зоні відповідальності, за наявності документів, що посвідчують їх особу.
Таким чином, оскільки охоронники на окремих об’єктах під час виконання обов’язків перебуватимуть у прикордонній смузі, а також можливе виникнення термінової необхідності у прибутті на відповідну територію груп швидкого реагування, замовником під час розробки тендерної документації було прийнято рішення встановити зазначену вище вимогу, яка повністю узгоджується з вимогами законодавства. Крім того, відповідно до ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі, у тендерній документації, серед іншого, зазначається інформація про спосіб підтвердження ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тобто замовнику надається право включити вимоги, які він вважає необхідними задля придбання послуг, які максимально відповідатимуть його вимогам. Таким чином, саме УЧАСНИК має підтвердити його відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації.
Додатково наголошуємо, що відповідно до п.42 Положення, орган Державної прикордонної служби НЕ ПІЗНІШЕ десяти робочих днів з дня надходження звернення про надання/визнання недійсним дозволу та документів, що додаються до нього, приймає рішення про надання дозволу, про відмову в наданні дозволу або про визнання наданого дозволу недійсним. Тобто, встановлений темін не є фіксованим, дозвіл може бути видано і раніше в межах 10-ти денного строку.
Шановний учаснику, оскільки процедура закупівлі заблокована через скаргу Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, тому очікуємо рішення АМКУ.
Дата відповіді:
27.10.2024 16:12