• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

охоронні послуги (Подільський лісовий офіс)

Торги відмінено

33 938 378.46 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 169 691.89 UAH
Період оскарження: 23.10.2024 20:43 - 12.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації при проведенні процедури закупівлі «охоронні послуги (Подільський лісовий офіс) ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги» ДЕРЖАВНИМ СПЕЦІАЛІЗОВАНИМ ГОСПОДАРСЬКИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЛІСИ УКРАЇНИ" (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2024-10-23-016709-a про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю «охоронні послуги (Подільський лісовий офіс) ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги». Оголошення було опубліковано 23 жовтня 2024 року, кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 31 жовтня 2024 року о 10:00. Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, Товариством з обмеженою відповідальністю «ГРІЗЛІ-СТОРОЖ» (далі - Скаржник) було виявлено ряд невідповідностей тендерної документації вимогам чинного законодавства та ряд вимог, які порушують основні принципи та норми публічних закупівель. Відповідно до абзацу 1 пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Оскільки Скаржник є реальним надавачем послуг у сфері охоронної діяльності та претендує на участь та перемогу у закупівлі, то Скаржник використовує своє право на оскарження ряду вимог Тендерної документації Замовника, а саме:

Номер: 4e02750499824b2183b3328d5b7be7e8
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-23-016709-a.b1
Назва: СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації при проведенні процедури закупівлі «охоронні послуги (Подільський лісовий офіс) ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги» ДЕРЖАВНИМ СПЕЦІАЛІЗОВАНИМ ГОСПОДАРСЬКИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЛІСИ УКРАЇНИ" (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2024-10-23-016709-a про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю «охоронні послуги (Подільський лісовий офіс) ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги». Оголошення було опубліковано 23 жовтня 2024 року, кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 31 жовтня 2024 року о 10:00. Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, Товариством з обмеженою відповідальністю «ГРІЗЛІ-СТОРОЖ» (далі - Скаржник) було виявлено ряд невідповідностей тендерної документації вимогам чинного законодавства та ряд вимог, які порушують основні принципи та норми публічних закупівель. Відповідно до абзацу 1 пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Оскільки Скаржник є реальним надавачем послуг у сфері охоронної діяльності та претендує на участь та перемогу у закупівлі, то Скаржник використовує своє право на оскарження ряду вимог Тендерної документації Замовника, а саме:
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 05.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.10.2024 15:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.11.2024 11:17
Дата виконання рішення Замовником: 10.11.2024 09:04
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Антимонопольного комітету України було внесено відповідні зміни до Тендерної документації
Автор: ТОВ "ГРІЗЛІ-СТОРОЖ", Юрій Бибик +380507221240 grizli03@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 693167fe249e46f59492d42ac7f10176
Заголовок пункту скарги: Кількість транспортних засобів для реагування
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Згідно Додатку 1 маємо вимогу тендерної документації:
З метою підтвердження наявності в Учасника транспорту реагування та належного функціонування груп швидкого реагування станом на дату подання тендерної пропозиції у кожному з регіонів (областях) надання охоронних послуг, що є предметом закупівлі, учасник у складі документів тендерної пропозиції повинен надати окремо по кожному такому автомобілю ГШР в форматі PDF витяги в частині місць його перебування, відпрацювання тривожних сповіщень, місця стоянки (тобто визначеного місця на якому перебуває автотранспортний засіб під час відсутності роботи) з електронної бази системи позиціонування рухомих об’єктів за період з дати оголошення закупівлі (включно) по дату завантаження тендерної пропозиції учасником (інформацію надати по щонайменше двох автомобілях в кожному з регіонів (областях) надання охоронних послуг, що є предметом закупівлі).
Послуги згідно технічного завдання закупівлі надаються у двох регіонах – Чернівецькій та Хмельницькій областях.
Тобто 2 автомобілі груп реагування на кожен регіон (яких два), маємо 4 автомобілі.
Згідно Додатку 2 маємо вимогу тендерної документації:
пункт 2.2.1.3. про наявність автотранспорту реагування (не менше 10 одиниць), що буде використовуватись групами негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єктів охорони (у складі документів тендерної пропозиції учасник має надати чіткі фото таких транспортних засобів з видимістю державних номерних знаків та розпізнавальною символікою, що дозволяє ідентифікувати приналежність кожного автомобіля реагування до охоронної структури-Учасника).
Тобто в даному випадку маємо вимогу про 10 автомобілів.
Згідно Додатку 2 маємо вимогу тендерної документації:
пункт 2.2.2.3. Сканована/-і копія/-ї документального підтвердження наявності в Учасника права власності чи правових підстав використання кожної одиниці транспорту реагування, зазначеного у п.2.2.1.3 та копії технічних паспортів на зазначений транспорт.
Маємо суперечність: якщо мінімум треба 4 авто згідно технічного завдання, то чому у кваліфікаційних вимогам йдеться про 10 авто?
Навіщо Замовнику ще додатково 6 автомобілів?
Кількість авто в 10 одиниць є завищеною та не відповідає реальним потребам.
Для Скаржника дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо 10 власних транспортних засобів, але маємо укладений договір реагування (що є іншою правовою підставою використання транспорту реагування) у кількості 4 транспортних засобів. І цього цілком достатньо для надання послуг в межах даної закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 0cae42b4cd1a4d34bcd95483f7eb022f
Заголовок пункту скарги: Приналежність кожного автомобіля реагування до охоронної структури-Учасника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Згідно Додатку 2 маємо вимогу тендерної документації:
пункт 2.2.2.3. Сканована/-і копія/-ї документального підтвердження наявності в Учасника права власності чи правових підстав використання кожної одиниці транспорту реагування, зазначеного у п.2.2.1.3 та копії технічних паспортів на зазначений транспорт.
Тобто учасники можуть подавати інформацію про власний автомобіль, або орендований, або залучений на підставі договору реагування, лізингу тощо.
Згідно Додатку 2 маємо вимогу тендерної документації:
пункт 2.2.1.3. про наявність автотранспорту реагування (не менше 10 одиниць), що буде використовуватись групами негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єктів охорони (у складі документів тендерної пропозиції учасник має надати чіткі фото таких транспортних засобів з видимістю державних номерних знаків та розпізнавальною символікою, що дозволяє ідентифікувати приналежність кожного автомобіля реагування до охоронної структури-Учасника).
Але нюанс полягає в тому, що якщо учасник орендує автомобілі або залучає за договором реагування, то вони НЕ МОЖУТЬ мати приналежність до учасника, бо за технічним паспортом ВЛАСНИКОМ ЗАЛИШАЄТЬСЯ ІНША ФІЗИЧНА ЧИ ЮРИДИЧНА ОСОБА.
Якщо Учасник орендує транспорт або залучає групи за договором реагування, то він ніяк не може надати фото авто з приналежністю до самого себе, бо він має право лише користування майном і ніяк не розпорядженням.
Для Скаржника дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо власних транспортних засобів з приналежністю до нас, але маємо укладений договір реагування з іншим суб’єктом охоронної діяльності та автомобілі, які мають ознаки приналежності до цього суб’єкта господарювання (оскільки він є власником майна).
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 2def0be1d7f1467e99f57ff25a053491
Заголовок пункту скарги: Витяги щодо перебування автомобілів з електронної бази системи позиціонування рухомих об’єктів
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Згідно Додатку 1 та Додатку 2 маємо вимоги тендерної документації:
З метою підтвердження наявності в Учасника транспорту реагування та належного функціонування груп швидкого реагування станом на дату подання тендерної пропозиції у кожному з регіонів (областях) надання охоронних послуг, що є предметом закупівлі, учасник у складі документів тендерної пропозиції повинен надати окремо по кожному такому автомобілю ГШР в форматі PDF витяги в частині місць його перебування, відпрацювання тривожних сповіщень, місця стоянки (тобто визначеного місця на якому перебуває автотранспортний засіб під час відсутності роботи) з електронної бази системи позиціонування рухомих об’єктів за період з дати оголошення закупівлі (включно) по дату завантаження тендерної пропозиції учасником (інформацію надати по щонайменше двох автомобілях в кожному з регіонів (областях) надання охоронних послуг, що є предметом закупівлі).
Згідно статті 505 Цивільного кодексу України:
1. Комерційною таємницею є інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію.
2. Комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці.
Таким чином, варто зазначити, що інформацію про те, де саме перебувають автомобілі груп швидкого реагування, їх маршрути та місце простою є чутливою інформацією організаційного характеру та напряму стосується підприємницької діяльності Скаржника. І тому ця інформація не може бути доступна для всіх і тим паче не може бути викладена для загального доступу у системі Prozorro.
Також варто зазначити, що Замовник закуповує послуги охорони, а не послуги закупівлі програмного забезпечення електронної бази системи позиціонування рухомих об’єктів, де потрібно показати всі її технічні можливості та переваги.
Для Скаржника дана вимога є дискримінаційною, оскільки розголошення зазначеної інформації, яка є для нас комерційною, може завдати нам збитків та поставити під загрозу працівників наших груп швидкого реагування, які перебувають у зазначених транспортних засобах.
Також Замовнику головним має бути, щоб транспортні засоби приїздили на виклик у разі тривоги, а де вони стоять і скільки кілометражу проїхали в якийсь день – Замовника не має стосуватися. Це організаційно-господарські питання учасника закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 5b8182bb643446deb8eb8d5e6b245827
Заголовок пункту скарги: Наявність представництв (офісів) у кожній області, де дислокуються об’єкти охорони
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Згідно Додатку 2 маємо вимогу тендерної документації:
2.2.1.4. Із урахуванням особливостей правового режиму воєнного стану, а саме з метою взаємодії з керівниками підрозділів замовника на місцях організації роботи охоронників та дієвого контролю за роботою охоронників, здійснення змін охоронників у разі нагальної потреби та оперативного посилення постів в разі виникнення позаштатних ситуацій, учасник на дату подання тендерної пропозиції повинен мати представництва (офіси) у кожній області, де дислокуються об’єкти охорони.
Інформація підтверджується наданням по кожному з представництв (офісів) наступної інформації та документів: адреса розташування (надати копії документів, які підтверджують право власності чи підстави використання учасником відповідного/-их приміщення/-нь, копію/-ї повідомлення/-нь за формою 20 – ОПП (Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, яка містить відомості про зазначені об’єкти) та ПІБ, посада та телефон контактної особи в кожному регіоні (області) (надати копії документів, які підтверджують наявність трудових відносин між відповідною особою та Учасником: копію наказу про призначення та/або копію повідомлення про прийняття працівника на роботу та/або копію трудової книжки працівника (перша сторінка з ПІБ та сторінка з записом про працевлаштування в Учасника).
Послуги згідно технічного завдання закупівлі надаються у двох регіонах – Чернівецькій та Хмельницькій областях.
Замовник встановивши в тендерній документації вимогу про наявність (на день подання пропозиції та розкриття пропозицій) в Учасника представництва в Чернівецькій та Хмельницькій областях, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та ст. 22 «Про публічні закупівлі».
Надавачі послуг охорони отримують ліцензію на провадження охоронної діяльності згідно Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960. Ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Також зазначені нормативно-правові акти не зобов’язують надавачів послуг охорони мати цілодобові підрозділи охорони, представництва або офісне приміщення, цілодобовий центр у всіх регіонах України.
Дана вимога має дискримінаційний характер, оскільки взяти участь у закупівлі зможуть тільки ті учасники, які мають власне / орендоване приміщення у Чернівецькій та Хмельницькій областях, на момент подання тендерної пропозиції та позбавляються можливості взяти участь у закупівлі ті учасники, які зареєстровані та мають приміщення в інших регіонах України.
Кожен суб’єкт господарювання, укладаючи договір із новим Замовником, має можливість організувати цілодобову частину, орендувати приміщення чи склад, перевезти (переслати) туди матеріально-технічну базу, необхідну для надання послуг, передислокувати машини, орендувати паркувальне місце, перевезти або підшукати новий персонал, тощо. Тобто вчинити всі необхідні дії для забезпечення охорони.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до Скаржника, оскільки Скаржник зареєстроване у місті Київ і не має на момент подачі тендерної пропозиції та розкриття пропозицій у Чернівецькій та Хмельницькій областях ні власного, ні орендованого приміщення, не має цілодобової частини чи служби та відповідального, але у разі перемоги та укладення договору, ми готові організувати всі необхідні аспекти для якісного надання послуг.
Не дивлячись на те, що Скаржник зареєстрований в іншому регіоні України, він має усі можливості належно надати послуги передбачені умовами даної закупівлі, оскільки надає послуги по всій Україні, тому вище зазначена вимога Замовника обмежує право участі в даній закупівлі Скаржника та інших потенційних учасників.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 5
Номер: 7002fbab7f9c47a6b3d34a72f9807d66
Заголовок пункту скарги: Перепустки на автомобілі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Згідно Додатку 2 маємо вимогу тендерної документації:
Додатково Учасник має надати відскановані оригінали перепусток, виданих комендатурами областей, де розташовуються пости охорони, що є предметом закупівлі, які надають дозвіл на перебування вищезазначених охоронців груп швидкого реагування в певний період доби на території, де запроваджено комендантську годину. Такі перепустки мають містити ПІБ кожного з охоронців груп швидкого реагування учасника та бути чинними станом на дату подання тендерної пропозиції учасником. Окрім того, гарантійним листом, складеним у довільній формі, учасник повинен гарантувати отримання ним відповідних перепусток для охоронців груп швидкого реагування протягом всього періоду надання послуг (у разі укладення договору за результатами закупівлі та при умові законодавчої необхідності в отриманні таких перепусток).
Згідно пункту 8 Постанови Кабінету міністрів України від 8 липня 2020 р. № 573 «Питання запровадження та здійснення деяких заходів правового режиму воєнного стану» на території, де запроваджено комендантську годину дозволяється перебування у визначений період доби на вулицях та в інших громадських місцях, без виданих перепусток особам та рух транспортних засобів Збройних Сил, Держспецтрансслужби, Національної гвардії, Держприкордонслужби, Національної поліції, СБУ, ДФС, ДМС, ДСНС, які залучаються до здійснення заходів під час запровадження комендантської години, транспортним засобам спеціалізованого призначення, які виконують невідкладне службове завдання, за умови ввімкнення спеціальних світлових сигнальних пристроїв, а також адвокатам, призначеним регіональними центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги для надання безоплатної вторинної правової допомоги затриманим у порядку, встановленому Кримінальним процесуальним кодексом України та Кодексом України про адміністративні правопорушення, особам, час прибуття до яких припадає на визначений період доби, зокрема на власних транспортних засобах.
Згідно часини 5 статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI: Транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України.
Згідно пункту 12 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960:
Обладнання транспорту реагування засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами здійснюється з урахуванням таких вимог:
3) на транспорт реагування, обладнаний кольорографічними схемами (написами), установлюються спеціальні світлові сигнальні пристрої автожовтого (оранжевого) кольору та спеціальні звукові сигнали (далі - спеціальні пристрої);
4) використання спеціальних пристроїв дозволяється виключно у випадках оперативного реагування на тривожні сповіщення, що надійшли до пункту централізованого спостереження суб’єкта охоронної діяльності.
Таким чином, транспорт реагування, який використовується суб’єктами охоронної діяльності, являється спеціалізованим транспортним засобом, перепустка на нього не видається, так як він і так має право на рух під час комендантської години у разі виконання невідкладного службового завдання, за умови ввімкнення спеціальних світлових сигнальних пристроїв.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 6
Номер: f4792950166f4a188beed09881dbf547
Заголовок пункту скарги: Щодо дозволів для прикордонної смуги
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Згідно Додатку 2 маємо вимогу тендерної документації:
2.2.4.1. Оскільки окремі пости, що підлягають охороні, відповідно до Технічних вимог та якісних характеристик предмета закупівлі, визначених у Додатку 1 до тендерної документації, розташовуються у прикордонній смузі Чернівецької області, учасник складі документів тендерної пропозиції повинен надати відскановані оригінали відповідних дозволів для перебування у прикордонній смузі, виданих Чернівецьким прикордонним загоном у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 27 липня 1998 року номер 1147 "Про прикордонний режим" на охоронників та працівників груп швидкого реагування учасника, яких він планує залучати до охорони відповідних постів.
Згідно офіційного повідомлення Чернівецької обласної військової адміністрації від 6 червня 2024 року:
Для перебування у прикордонній смузі потрібний дозвіл
В’їзд, перебування, проживання, провадження робіт і пропуск до 5-кілометрової прикордонної смуги здійснюється на підставі дозволу Державної прикордонної служби.
До районів 5-ти кілометрової прикордонної смуги відносяться наступні населені пункти:
- на ділянці відповідальності відділу прикордонної служби «Селятин»: н.п. Сарата, Селятин, Шепіт, Руська;
- на ділянці відповідальності відділу прикордонної служби «Фальків»: н.п. Фальків;
- на ділянці відповідальності відділу прикордонної служби «Красноїльськ»: н.п. Їжівці, Аршиця, Корчивці, хутір Слатіно (смт Красноїльськ);
- на ділянці відповідальності відділу прикордонної служби «Порубне»: н.п. Тереблече, Горбівці, Верхні Синівці, Нижні Синівці, Турятка, Стерче, Багринівка, Черепківці, Старий Вовчинець, Новий Вовчинець, Біла Криниця, Кам’янка;
- на ділянці відповідальності відділу прикордонної служби «Герца»: н.п. Лунка, Великосілля, Могилівка, Куликівка, Тернавка, Герца;
- на ділянці відповідальності відділу прикордонної служби «Мамалига»: н.п. Маршинці, Тарасівці, Ванчиківці, Костичани, Драниця, Мамалига, Подвірне, Несвоя, Козиряни;
- на ділянці відповідальності відділу прикордонної служби «Кельменці»: н.п. Верхня Слобода, Середня Слобода, Вартиківці, Нелипівці, Браїлово, Лукачани, Росошани, Новоселиця, Подвір’ївка, Зелена, Путрине, Козиряни;
- на ділянці відповідальності відділу прикордонної служби «Сокиряни»: н.п. Грубна, Вашківці, Нова Слобода, Новоолексіївка, Олексіївка, Сокиряни, Станція Сокиряни, Волошкове, Гвіздівці.
Термін розгляду звернення на дозвіл - 10 днів. Відповідно буковинцям необхідно заздалегідь подбати про його отримання.
Прикордонники контролюють дотримання режиму і порушників притягуватимуть до адміністративної відповідальності з накладенням штрафу.
Звертаємо увагу, що оформити дозволи необхідно не лише військовозобов’язаним, а й жінкам та дітям. Документи необхідні у випадках рибальства, мисливства, пересування на транспортному засобі, провадження робіт тощо. Водночас громадянам, які в’їжджають у прикордонну смугу, щоб перетнути державний кордон в пунктах пропуску, не потрібні спеціальні дозволи.
Перше: проаналізувавши технічне завдання закупівлі, нами було виявлено, що жоден з населених пунктів, перелічених у технічному завданні не розташовується у 5ти кілометровій зоні від державного кордону.
Єдиний максимально наближений пункт – це Селище Красноїльск, вул. Куза А.І., 6. Але і він, враховуючи дані географічної карти (додається), розташований в 9 км від кордону.
Друге: термін подачі пропозиції - 23 жовт. 20:43 – 31 жовт. 10:00. Тобто 7 днів.
Згідно офіційного повідомлення Чернівецької обласної військової адміністрації від 6 червня 2024 року: термін розгляду звернення – 10 днів.
Таким чином, учасники навіть фізично не встигнуть оформити цей документ за період подання пропозицій.
Для Скаржника дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо дозволів для перебування у прикордонній смузі і не зобов’язані їх мати, бо об’єкти охорони не знаходяться в прикордонній смузі.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 7
Номер: f65b9f8c0c7e487da5e696193cff437d
Заголовок пункту скарги: Дозволу на зберігання зброї
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Згідно Додатку 2 маємо вимогу тендерної документації:
2.3.8.1.Сканована/-і копія/-ї чинного на час розкриття тендерних пропозицій дозволу, кожного залученого працівника учасника згідно п.2.3.8., на зберігання та носіння зброї;
2.3.8.2. Сканована/-і копія/-ї чинного на час розкриття тендерних пропозицій дозволу, виданого МВС України учаснику на право зберігання зброї.
Звертаємо увагу, що з листопада 2023 року припинено видачу дозволів і на заміну їм запроваджено видачу витягів.
Це передбачено Інструкцією про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів, затвердженою Наказом Міністерства внутрішніх справ України 21.08.1998 № 622:
2.5. Відомості з ЄРЗ надаються безоплатно в електронній формі шляхом формування витягу з ЄРЗ, довідки або повідомлення про відмову.
Витяги з ЄРЗ, довідки, Рішення, протоколи огляду зброї, повідомлення про відмову формуються засобами ЄРЗ в електронній формі. Витяги з ЄРЗ, довідки, протоколи огляду зброї, повідомлення про відмову містять QR-код, що дає змогу звернутися в режимі реального часу до відповідного запису в ЄРЗ. У разі, якщо витяги з ЄРЗ, довідки, Рішення, протоколи огляду зброї, повідомлення про відмову містять декілька сторінок, на кожній наступній сторінці проставляються відомості про назву документа, його номер та номер сторінки.
Особа може самостійно сформувати та отримати витяги з ЄРЗ за допомогою ЄВГ або засобами Порталу Дія, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія) (за технічної можливості), або звернутися за їх отриманням до органу (підрозділу) поліції чи магазину з торгівлі зброєю.
Витяг з ЄРЗ є підтвердженням запису в ЄРЗ про наявність в особи відповідного дозволу та використовується у випадках, передбачених законодавством.
За необхідності особа може сформувати витяг з функціональної підсистеми «Єдиний реєстр зброї» єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ про наявні дозвільні документи у сфері обігу предметів і матеріалів (додаток 8).
Дана вимога для Скаржника є дискримінаційною, оскільки ми не маємо витягів, але мио залучаємо ГШР на підставі договору реагування і працівники груп реагування мають саме витяги нового зразку.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації