• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Олива моторна

Завершена

917 018.28 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 9 170.18 UAH
Період уточнення: 23.10.2024 10:42 - 29.10.2024 12:00
Відповідь надана

Вимога про усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі

Номер: 29f83b76702242f590b49a914a4bfaf2
Дата опублікування: 25.10.2024 18:32
Опис: Тендерна документація містить наступні вимоги до технічних характеристик предмету закупівлі: Технічні умови: кодовий номер стандарту NATO - O - 236 (згідно зі стандартом НАТО AFLP-1135) або Shell Rimula R4 15W40 RJ0608, або 15W40 HD7 GNL API Cl-4/CH-4/CF-4/SL; АСЕА E7. Відповідно до ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Тендерна документація містить посилання на еквівалент Shell Rimula R4 15W40 RJ0608, або 15W40 HD7 GNL API Cl-4/CH-4/CF-4/SL; АСЕА E7. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Відповідно до ч. 4. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. В ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, с тому числі за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Також посилання на кодовий номер стандарту NATO теж є дискримінаційною умовою. Кодифікація - це діяльність, спрямована на класифікацію, ідентифікацію та призначення предметам постачання номенклатурних номерів. Кодифікація забезпечує створення бази даних (Каталогу) предметів, які потрібні для функціонування Сил оборони України та їх застосування за призначенням - зразки озброєння та військової техніки, запчастини, предмети форми одягу, медичні засоби, продукти харчування та багато іншого. Призначення номенклатурного номеру НАТО предмету постачання та коду NCAGE суб’єкту господарювання не надає виробнику (постачальнику) будь-яких переваг під час проведення відкритих торгів або пріоритету в укладанні договорів з Міністерством оборони України та Збройними Силами України. Відповідна інформація зокрема, розміщена на сайті Міністерства оборони України за посиланням https://www.mil.gov.ua/diyalnist/uchast-ukraini-u-sistemi-kodifikaczii-nato.html Крім того, нормативно-правові, зокрема законодавчі, акти щодо функціонування системи державного гарантування якості, її організаційної структури, повноважень, функцій та відповідальності державних замовників та виконавців, інших суб’єктів системи державного гарантування якості, які гармонізовані з вимогами стандартів НАТО, специфікації U. S. Army – MIL на даний момент лише розробляються, а тому належний порядок його впровадження/використання та дотримання на території України відсутній. Згідно з чинним законодавством України замовник може вимагати відповідності лише у випадках визначених чинним законодавством України. Таким чином, дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги ч. 4 ст.5 та ч. 4 ст. 22 З Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з вищезазначеним, вимагаємо усунути шляхом видалення дискримінаційних вимог тендерної документації щодо кодового номеру стандарту NATO та надання відповідних підтверджуючих документів щодо кодового номеру стандарту NATO та схвалень від національної організації за відповідним кодом згідно STANAG AFLP-1135, специфікації U. S. Army – MIL, а також усунути порушення щодо посилання на конкретні марки шляхом зазначення: Shell Rimula R4 15W40 RJ0608 або еквівалент, або 15W40 HD7 GNL API Cl-4/CH-4/CF-4/SL; АСЕА E7 або еквівалент.
Відповідь: Шановний суб’єкт господарювання, дякую за запитання. Повідомляємо, що Головний центр капітального будівництва та закупівель Державної прикордонної служби України проводить закупівлю (UA-2024-10-23-003416-a) для забезпечення потреб Державної прикордонної служби України відповідно до наказів, розпоряджень чи інших розпорядчих документів Адміністарції Держприкордонслужби. Відповідно до Положення про Головний центр капітального будівництва, реконструкцій та закупівель Державної прикордонної служби України у нас відсутні правові підстави щодо внесення змін до технічних вимог предмета закупівлі визначених замовником. Також слід зазаначити, що відповідно до ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі, якщо у даних технічних вимогах, чи в інших частинах тендерної документації йде посилання на конкретну марку чи фірму, виробника, патент, тип товару, що закуповується, то вважається, що технічні вимоги містять вираз: «або еквівалент», данний вираз викладено у Додатку №2 Тендерної документації Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Дякуюємо за Ваше розуміння.
Дата відповіді: 28.10.2024 17:53