• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Олива моторна

Завершена

917 018.28 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 9 170.18 UAH
Період оскарження: 23.10.2024 10:42 - 29.10.2024 12:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо відхилення тендерної пропозиції

Номер: d64ca43003ab4b18bded967f4f7c8630
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-23-003416-a.a1
Назва: Щодо відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Згідно з Додатком № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Оливи моторні – за кодом ДК 021:2015 – 09211100-2» (далі – Додаток №2) визначено номенклатуру позиції: олива SAE 15W40 та встановлено наступні технічні характеристики до предмету закупівлі: «1. Технічні умови: кодовий номер стандарту NATO - O - 236 (згідно зі стандартом НАТО AFLP-1135) або Shell Rimula R4 15W40 RJ0608, або 15W40 HD7 GNL API Cl-4/CH-4/CF-4/SL; АСЕА E7.» Крім того, згідно з Приміткою до Додатку № 2: «у разі, якщо у даних технічних вимогах, чи в інших частинах тендерної документації йде посилання на конкретну марку чи фірму, виробника, патент, тип товару, що закуповується, то вважається, що технічні вимоги містять вираз: «або еквівалент».» Також відповіддю Організатора (розміщеною в системі закупівлі https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/UA-2024-10-23-003416-a/ ) від 28.10.2024 17:53 підтверджено, що тендерною документацією Додатком № 2 передбачено для розгляду технічні вимоги до товару, що закуповується, як «еквівалент»: «Також слід заначити, що відповідно до ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі, якщо у даних технічних вимогах, чи в інших частинах тендерної документації йде посилання на конкретну марку чи фірму, виробника, патент, тип товару, що закуповується, то вважається, що технічні вимоги містять вираз: «або еквівалент», данний вираз викладено у Додатку №2 Тендерної документації Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.» Тобто, виключається можливість технічної помилки Організатора в тендерній документації і підтверджено можливість надання еквіваленту товару. Таким чином, предметом закупівлі згідно з Додатком № 2 може бути: - Олива SAE 15W40: з кодовим номером стандарту NATO - O - 236 (згідно зі стандартом НАТО AFLP-1135), або - Олива SAE 15W40: Shell Rimula R4 15W40 RJ0608, або - Олива SAE 15W40: 15W40 HD7 GNL зі специфікаціями API Cl-4/CH-4/CF-4/SL; АСЕА E7 Згідно з протокольним рішенням уповноваженої особи Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель державної прикордонної служби України № 205 від 06.11.2024 відхилено тендерну пропозицію учасника та зазначено: «товар повинен відповідати вище зазначеним технічним вимогам, та підтверджуватись відповідними документами, що засвідчують його відповідність.», «не надано документів, що підтверджує наявності схвалень від національної організації за відповідним кодом згідно STANAG AFLP-1135, яка уповноважена Міністерством оборони країни-члена НАТО здійснювати перевірку та схвалення продукції». Тобто, товар запропонований у тендерній пропозиції має відповідати зокрема Оливі SAE 15W40: 15W40 HD7 GNL зі специфікаціями API Cl-4/CH-4/CF-4/SL; АСЕА E7, та учасником закупівлі можуть надаватися документи, що засвідчують його відповідність Оливі SAE 15W40: 15W40 HD7 GNL зі специфікаціями API Cl-4/CH-4/CF-4/SL; АСЕА E7. Додатком №2 встановлено специфікації Оливи SAE 15W40: 15W40 HD7 GN, а саме: API Cl-4/CH-4/CF-4/SL; АСЕА E7. Передбачена Додатком № 2 Олива SAE 15W40: 15W40 HD7 GNL не має схвалень від національної організації за відповідним кодом згідно STANAG AFLP-1135, яка уповноважена Міністерством оборони країни-члена НАТО здійснювати перевірку та схвалення продукції. Олива моторна HARTOL Endurance 15W-40 повністю відповідає Оливі SAE 15W40: 15W40 HD7 GNL зі специфікаціями API Cl-4/CH-4/CF-4/SL; АСЕА E7 з огляду на наступне. Олива моторна HARTOL Endurance 15W-40 та Олива SAE 15W40: 15W40 HD7 GNL зі специфікаціями API Cl-4/CH-4/CF-4/SL; АСЕА E7 не мають схвалень від національної організації за відповідним кодом згідно STANAG AFLP-1135, яка уповноважена Міністерством оборони країни-члена НАТО здійснювати перевірку та схвалення продукції. Олива моторна HARTOL Endurance 15W-40 відповідає специфікаціям API Cl-4 (яка покриває попередні версії специфікацій API CH-4, API CF-4), відповідає специфікаціям API SL, АСЕА E7. Відповідні документи було надано у складі тендерної пропозиції. Класифікація API - це система класифікації моторних олив Американського інституту палива (American Petroleum Institute). Класифікація API поділяє моторне масло на два види: для бензинових двигунів; для дизельних двигунів. Перша буква кодування означає вид моторної оливи: « S » - для бензинових двигунів; « C » - для дизельних моторів. Клас API CF-4 Моторні оливи для використання в чотиритактних дизельних двигунах, починаючи з 1990 року випуску. Клас API CH-4 (Клас запроваджено 1 грудня 1998 року) Моторні оливи API CH-4 відповідають підвищеним вимогам і повинні містити присадки, що ефективніше запобігають зносу клапанів і утворення нагару на внутрішніх поверхнях. Можуть застосовуватися як замінники моторних олив API CD, API CE, API CF-4 та API CG-4 Клас API CI-4 (Клас запроваджено в 2002 році) Моторні оливи API CI-4 застосовуються в сучасних дизельних двигунах. Клас API CI-4 введений у зв'язку з появою нових, більш жорстких вимог щодо екології та токсичності вихлопних газів, які пред'являються до двигунів, що випускаються з 1 жовтня 2002 р. Моторні оливи API CI-4 можуть застосовуватися як замінники моторних олив класу API CH-4, API CF-4 Клас API SL Моторні оливи для бензинових двигунів машин, випущених після 2000 року. Класифікація ACEA – це класифікація моторних олив Асоціації Європейських Виробників Автомобілів (Association des Constructeurs Europeens de L’Automobile). Кожен клас поділяється на категорії різного рівня експлуатаційних властивостей: для бензинових і легких дизельних двигунів (А1/В1, А3/В3, А3/В4, А5/В5); для бензинових і легких дизельних двигунів, обладнаних каталітичними системами доочистки (С1, С2, С3, С4); для важко навантажених дизельних двигунів (Е4, Е6, Е7, Е9). Категорія ACEA E7. Це моторні оливи для важко навантажених дизельних двигунів, з високими експлуатаційними властивостями, що забезпечують високий контроль за чистотою поршнів і поліровкою стінок циліндрів. Ці моторні оливи також забезпечують поліпшений захист від зносу та утворення сажі, а також стабільність змащувальних властивостей. Рекомендовані для застосування в високооборотних дизельних двигунах, що задовольняють вимогам Euro I, Euro II, Euro III, Euro IV і Euro V. Моторні оливи ACEA E7 Замінюють моторні оливи категорії ACEA E3 і E5 в більш старих двигунах. Моторні оливи цієї категорії якості мають відповідність категорії API CI-4. Таким чином, специфікаціями Олива SAE 15W40: 15W40 HD7 GNL зазначена олива є аналогічною оливі, запропонованій в тендерній пропозиції учасника, якого дискваліфіковано (відхилено пропозицію), а саме Оливі моторній HARTOL Endurance 15W-40. Тобто, Олива моторна HARTOL Endurance 15W-40 є «еквівалентом» Оливи SAE 15W40: 15W40 HD7 GNL, а тендерна пропозиція відповідала вимогам до предмета закупівлі. Посилання на офіційні сайти: http://qil.com.ua/2015/08/19/gnl-hd-7-15w-40/?lang=ua https://hartol.com/uk/product/endurance-sae-15w-40/ Паспорти безпеки також додаються. Відповідно до ч. 5 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Відповідно до ч. 6. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника. Таким чином, протокольним рішенням уповноваженої особи Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель державної прикордонної служби України № 205 від 06.11.2024 безпідставно відхилено тендерну пропозицію учасника. Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Відповідно до ч. 2. ст. 44 Закону України «Про публічні закупівлі» за придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, відповідно до вимог цього Закону, та укладення договорів, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та за порушення вимог цього Закону службові (посадові) особи, уповноважена особа замовника та керівники замовників несуть відповідальність згідно із законами України. У зв’язку з вищезазначеним, просимо: 1. Надати інформацію про наявність для оливи SAE 15W40: 15W40 HD7 GNL зі специфікаціями API Cl-4/CH-4/CF-4/SL; АСЕА E7 документів, що підтверджують отримання схвалень від національної організації за відповідним кодом згідно STANAG AFLP-1135, яка уповноважена Міністерством оборони країни-члена НАТО здійснювати перевірку та схвалення продукції. 2. У випадку відсутності інформації (документів), що зазначені в пункті 1 прохальної частини, просимо скасувати протокольне рішення уповноваженої особи Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель державної прикордонної служби України № 205 від 06.11.2024 яким безпідставно відхилено тендерну пропозицію учасника та визначити ТОВ «САНОКО ТРЕЙДІНГ» переможцем спрощеної закупівлі № UA-2024-10-23-003416-a.
Вирішення: На вимогу Замовника «Надати інформацію про наявність для оливи SAE 15W40: 15W40 HD7 GNL зі специфікаціями API Cl-4/CH-4/CF-4/SL; АСЕА E7 документів, що підтверджують отримання схвалень від національної організації за відповідним кодом згідно STANAG AFLP-1135, яка уповноважена Міністерством оборони країни-члена НАТО здійснювати перевірку та схвалення продукції. У випадку відсутності інформації (документів), що зазначені в пункті 1 прохальної частини, просимо скасувати протокольне рішення уповноваженої особи Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель державної прикордонної служби України № 205 від 06.11.2024 яким безпідставно відхилено тендерну пропозицію учасника та визначити ТОВ «САНОКО ТРЕЙДІНГ» переможцем спрощеної закупівлі № UA-2024-10-23-003416-a.» повідомляємо що, відповідно до пункту 3 Додатку № 2 до Оголошення про спрощену закупівлю якість Товару повинна відповідати вимогам ДСТУ, ГОСТ, ТУ, SAE, API, ACEA, ISO, специфікації U. S. Army – MIL, коду NATO. До кожного предмету закупівлі Постачальник надає документ, що підтверджує еквівалент та якість товару (паспорт якості, сертифікат та/або декларація). Також обов’язковим є надання документів (копій документів) щодо наявності у запропонованих мастильних матеріалів схвалень від національної організації за відповідним кодом згідно STANAG AFLP-1135, яка уповноважена Міністерством оборони країни-члена НАТО здійснювати перевірку та схвалення продукції, або завірених копій (скриншоту) з посиланням на офіційний сайт задля такої перевірки. Учасником закупівлі ТОВ «САНОКО ТРЕЙДІНГ» не надано документів що підтверджує наявності у запропонованих мастильних матеріалів схвалень від національної організації за відповідним кодом згідно STANAG AFLP-1135, яка уповноважена Міністерством оборони країни-члена НАТО здійснювати перевірку та схвалення продукції, або завірених копій (скриншоту) з посиланням на офіційний сайт задля такої перевірки засвідчують та його відповідність технічним вимогам зазначеним у Додатку № 2 до Тендерної документації. Відповідно до п.1 ч.13 статті 14 Закону. Пропозиція учасника, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку №2 до цього Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, буде відхилена на підставі п.1 ч.13 статті 14 Закону.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.11.2024 17:55