Папір (формат А4 — 120 пачок по 500 аркушів у кожній, вироблена в Європейському союзі)
1. Форма оподаткування: будь-яка крім фізичної особи – підприємця груп 1 і 2. 2. Розмістити на електронному майданчику до початку аукціону такі відомості та копії документів: 2.1. копія виписки ЄДРПОУ; 2.2. копія витягу з реєстру платників ПДВ (при наявності); 2.3. свідоцтво платника єдиного податку (при наявності); 2.4. реквізити підприємства, зокрема місцезнаходження, контактний телефон, ім’я контактної особи, адресу електронної скриньки; 2.5. комерційна пропозиція із зазначенням виробника, торгової марки, основних характеристик товару. 3. Доставка товару за адресою: вул. Кирилівська, 113. 4. Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 90 (дев’яносто) календарних днів із моменту поставки. 5. Надати сертифікат та висновки СЕС щодо товару до початку аукціону. 6. Докладні характеристики товару зазначені в окремому файлі.
Період уточнення:07.08.2018 09:59 - 10.08.2018 09:00
Відповідь надана
Про аналоги предмета закупівлі
Номер:46db7a3d81b44e279e682e7e6081db32
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:08.08.2018 12:24
Опис:Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі?
Дякуємо за відповідь!
Відповідь:Оскільки у вимогах до предмету закупівлі ми не посилались на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, тому згідно з п. 9.1. наказу від 13.04.2016 р. №35 ДП «Зовнішторгвидав України» розглядатимемо учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу пропозицію, щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення.