Папір (формат А4 — 120 пачок по 500 аркушів у кожній, вироблена в Європейському союзі)
1. Форма оподаткування: будь-яка крім фізичної особи – підприємця груп 1 і 2. 2. Розмістити на електронному майданчику до початку аукціону такі відомості та копії документів: 2.1. копія виписки ЄДРПОУ; 2.2. копія витягу з реєстру платників ПДВ (при наявності); 2.3. свідоцтво платника єдиного податку (при наявності); 2.4. реквізити підприємства, зокрема місцезнаходження, контактний телефон, ім’я контактної особи, адресу електронної скриньки; 2.5. комерційна пропозиція із зазначенням виробника, торгової марки, основних характеристик товару. 3. Доставка товару за адресою: вул. Кирилівська, 113. 4. Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 90 (дев’яносто) календарних днів із моменту поставки. 5. Надати сертифікат та висновки СЕС щодо товару до початку аукціону. 6. Докладні характеристики товару зазначені в окремому файлі.
Період оскарження:07.08.2018 09:59 - 10.08.2018 09:00
Вимога
Вирішена
Вимога про усунення дискримінаційної вимоги до учасників закупівлі
Номер:8be931c0bb624a39945a246355075866
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2018-08-07-000198-b.b1
Назва:Вимога про усунення дискримінаційної вимоги до учасників закупівлі
Вимога:
ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА"
Світлана Яцина
sv-tender@ukr.net
+380956811518
до Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київекспертиза" Код ЄДРПОУ: 21606480
Вимога щодо електронної закупівлі UA-2018-08-07-000198-b
З метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" ДП «Зовнішторгвидав України» (ДП "Прозорро") видає Наказ №35 від 13.04.2016 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» (далі - Порядок).
На мою думку та згідно Конституції України і Порядку здійснення допороговuх закупівель, замовник, висуваючи вимоги, що: «1. Форма власності: крім фізичної особи – підприємця (дозволяється ФОП групи 3, який є платником ПДВ).
2. Платник ПДВ.» - порушує фундаментальні принципи Конституції України і правила здійснення допорогових закупівель.
Стаття 42 Конституції України – «Кожен має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом.
Підприємницька діяльність депутатів, посадових і службових осіб органів державної влади та органів місцевого самоврядування обмежується законом.
Держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Види і межі монополії визначаються законом.
Держава захищає права споживачів, здійснює контроль за якістю і безпечністю продукції та усіх видів послуг і робіт, сприяє діяльності громадських організацій споживачів.».
1. Конституція затверджує, що не допускаються неправомірне обмеження конкуренції..
2. Згідно п. 6.2 Порядку, замовник допорогової закупівлі повинен дотримуватися наступних принципів здійснення закупівель: «Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників; 5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; 6. запобігання корупційним діям і зловживанням».
Вважаю, що Замовником на час оголошення закупівлі вже порушено принципи: недискримінація учасників та ст. 42 Конституції України.
Вимагаю усунення дискримінаційних вимог та видалення пунктів 1 і 2, де учасник повинен бути «1. Форма власності: крім фізичної особи – підприємця (дозволяється ФОП групи 3, який є платником ПДВ).
2. Платник ПДВ.».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:09.08.2018 13:35
Вирішення:Вашу вимогу про усунення дискримінаційних умов у закупівлі UA-2018-08-07-000198-b задоволено, і в умови закупівлі внесено відповідні зміни.
Статус вимоги:Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:09.08.2018 17:07
Підтвердження вирішення:Вашу вимогу про усунення дискримінаційних умов у закупівлі UA-2018-08-07-000198-b задоволено, і в умови закупівлі внесено відповідні зміни.