• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Папір (формат А4 — 120 пачок по 500 аркушів у кожній, вироблена в Європейському союзі)

1. Форма оподаткування: будь-яка крім фізичної особи – підприємця груп 1 і 2. 2. Розмістити на електронному майданчику до початку аукціону такі відомості та копії документів: 2.1. копія виписки ЄДРПОУ; 2.2. копія витягу з реєстру платників ПДВ (при наявності); 2.3. свідоцтво платника єдиного податку (при наявності); 2.4. реквізити підприємства, зокрема місцезнаходження, контактний телефон, ім’я контактної особи, адресу електронної скриньки; 2.5. комерційна пропозиція із зазначенням виробника, торгової марки, основних характеристик товару. 3. Доставка товару за адресою: вул. Кирилівська, 113. 4. Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 90 (дев’яносто) календарних днів із моменту поставки. 5. Надати сертифікат та висновки СЕС щодо товару до початку аукціону. 6. Докладні характеристики товару зазначені в окремому файлі.

Завершена

10 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 100.00 UAH
Період оскарження: 07.08.2018 09:59 - 10.08.2018 09:00
Вимога
Вирішена

Вимога про усунення дискримінаційної вимоги до учасників закупівлі

Номер: 8be931c0bb624a39945a246355075866
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-07-000198-b.b1
Назва: Вимога про усунення дискримінаційної вимоги до учасників закупівлі
Вимога:
ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА" Світлана Яцина sv-tender@ukr.net +380956811518 до Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київекспертиза" Код ЄДРПОУ: 21606480 Вимога щодо електронної закупівлі UA-2018-08-07-000198-b З метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" ДП «Зовнішторгвидав України» (ДП "Прозорро") видає Наказ №35 від 13.04.2016 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» (далі - Порядок). На мою думку та згідно Конституції України і Порядку здійснення допороговuх закупівель, замовник, висуваючи вимоги, що: «1. Форма власності: крім фізичної особи – підприємця (дозволяється ФОП групи 3, який є платником ПДВ). 2. Платник ПДВ.» - порушує фундаментальні принципи Конституції України і правила здійснення допорогових закупівель. Стаття 42 Конституції України – «Кожен має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом. Підприємницька діяльність депутатів, посадових і службових осіб органів державної влади та органів місцевого самоврядування обмежується законом. Держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Види і межі монополії визначаються законом. Держава захищає права споживачів, здійснює контроль за якістю і безпечністю продукції та усіх видів послуг і робіт, сприяє діяльності громадських організацій споживачів.». 1. Конституція затверджує, що не допускаються неправомірне обмеження конкуренції.. 2. Згідно п. 6.2 Порядку, замовник допорогової закупівлі повинен дотримуватися наступних принципів здійснення закупівель: «Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників; 5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; 6. запобігання корупційним діям і зловживанням». Вважаю, що Замовником на час оголошення закупівлі вже порушено принципи: недискримінація учасників та ст. 42 Конституції України. Вимагаю усунення дискримінаційних вимог та видалення пунктів 1 і 2, де учасник повинен бути «1. Форма власності: крім фізичної особи – підприємця (дозволяється ФОП групи 3, який є платником ПДВ). 2. Платник ПДВ.».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вашу вимогу про усунення дискримінаційних умов у закупівлі UA-2018-08-07-000198-b задоволено, і в умови закупівлі внесено відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 09.08.2018 17:07
Підтвердження вирішення: Вашу вимогу про усунення дискримінаційних умов у закупівлі UA-2018-08-07-000198-b задоволено, і в умови закупівлі внесено відповідні зміни.