• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Канцелярське приладдя

Завершена

2 189 306.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 15 000.00 UAH
Період уточнення: 17.10.2024 16:27 - 22.10.2024 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги щодо пакування

Номер: 34a314d4c49b464bbd252a2ecbbdffb8
Дата опублікування: 21.10.2024 15:56
Опис: Просимо за позиціями № 2 - Ручка масляна MaxOFFICE, ТМ «BUROMAX»,арт. BM.8352-01 (або еквівалент) прибрати вимогу щодо пакування, а саме: Кількість в упаковці – 50шт; за позицією № 3 Ручка кулькова автоматична BASE , ТМ «BUROMAX», арт. BM.8205-01 (або еквівалент) - прибрати вимогу щодо пакування, а саме: Кількість в упаковці -80шт; за позицією № 4 - Стрижень масляний, ТМ «BUROMAX» , арт. BM.8384-01 (або еквівалент) прибрати вимогу щодо пакування, а саме: Кількість в упаковці – 200шт; за позицією №5 - Стрижень кульковий , ТМ «BUROMAX», арт. BM.8003 (або еквівалент) прибрати вимогу щодо пакування, а саме: Кількість в упаковці – 100шт; за позицією № 6 Олівець графітовий з гумкою ТМ «BUROMAX» , арт. BM.8515 (або еквівалент) прибрати вимогу щодо пакування, а саме: Кількість в упаковці – 144шт; за позицією №7 прибрати вимогу щодо пакування, а саме: Кількість в упаковці – 36шт. Невідомо яким чином впливає кількість товару в упаковці на технічні характеристики продукції, минулого року вас влаштовували товари які не мали такий детальний опис та точну кількість в упаковках
Відповідь: Добрий день. Технічні вимоги до товарів, вказані в позиціях №2, №3, №4, №5, №6, №7 Додатку 4 до тендерної документації, зазначені відповідно до потреб Замовника. Тендерна пропозиція подається відповідно до вимог Додатку 4 тендерної документації.
Дата відповіді: 22.10.2024 14:12
Відповідь надана

Дискримінація авторизаційний лист порушення ст.5 Закону України про публічні закупівлі

Номер: b3b5968188c0442694e4f8d413cb8525
Дата опублікування: 21.10.2024 12:35
Опис: По перше, ми закуповуємо товар в більшості у компаній, які пропонують товар канцелярського призначення і не є виробниками/імпортерами, на ринку України вдосталь пропозицій і саме товар, який вони пропонують, повністю відповідає всім якісним, технічним характеристикам, які викладені у Додатку 4 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі Канцелярське приладдя (далі – Додаток 4). Тому в більшості, ми не маємо ніяких контактів з виробниками/імпортерами товарів канцелярського призначення. На підставі вказаного, надати авторизаційний лист безпосередньо від виробників/імпортерів не має можливості, адже встановлені вимоги у Додатку 4 та тендерній документації викладені так, що участь у закупівлі можуть прийняти лише учасники, які безпосередньо мають відносини з виробниками/імпортерами або приймати участь будуть безпосередньо виробники/імпортери. Адже, згідно ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. По друге, відповідно до Додатку 5 Договір про закупівлю канцелярського приладдя (далі – Додаток 5) пунктів 5, 6, 7, саме на учасника, який стає переможцем відкритих торгів, будуть покладатись обов’язки по поставці товарів Додатка 4, а пунктом 6 Додатка 5 передбачено про те, що: 6.1. Постачальник гарантує відповідність якості, кількості та інших характеристик Товару вимогам даного Договору, відповідним стандартам і технічним умовам, зазначеним у Додатку 4. Тобто Замовник не має права вимагати від учасників, які не закуповують безпосередньо товар у виробників/імпортерів продукції та не мають договірних відносин з ними будь яких гарантій щодо постачання товару, які будуть відображені у авторизаційному листі від виробників/імпортерів, а також, який виданий на ім’я Учасника від виробника/офіційного імпортера запропонованого товару, у якому виробник/офіційний імпортер підтверджує партнерські відносини з Учасником, надає повноваження Учаснику представляти продукцію (зазначити перелік ТМ або товару) у процедурі закупівлі та підтверджує можливість поставки запропонованого Учасником товару придатного для використання та в терміни, визначені тендерною документацією із обов’язковим зазначенням Замовника торгів та ідентифікатору закупівлі. Так відповідно до вимог даного пункту 2 Додатка 4 приймати участь у закупівлі учасники зможуть лише за умов, що поставку товару буде здійснювати безпосередньо виробник/імпортер або учасник, який має договірні відносини з виробниками/імпортерами, що є дискримінаційним по відношенню до нас, адже ми не є виробником/імпортером, не маємо договірних відносин з виробниками/імпортерами і поставку будемо здійснювати самостійно. Також вимога про обов’язковість того, що авторизаційний лист повинен бути виданий на ім’я Учасника від виробника/офіційного імпортера запропонованого товару, у якому виробник/офіційний імпортер підтверджує партнерські відносини з Учасником, надає повноваження Учаснику представляти продукцію (зазначити перелік ТМ або товару) у процедурі закупівлі та підтверджує можливість поставки запропонованого Учасником товару придатного для використання та в терміни, визначені тендерною документацією із обов’язковим зазначенням Замовника торгів та ідентифікатору закупівліта, а також інших ознак закупівлі, що дозволяють конкретної її ідентифікації є антиконкурентною та такою, що порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників (стаття 5 ЗУ «Про публічні закупівлі). Вимога щодо надання у складі пропозиції документів від третіх осіб із зазначення номеру оголошення, виданий на ім’я учасника, тощо (та інших ознак закупівлі, що дозволяють конкретної її ідентифікації) дозволяє таким третім особам, що не приймають участі у закупівлі, впливати на перебіг самої закупівлі та склад учасників такої закупівлі. Якщо замовник стурбований своєчасною поставкою товару, якістю товару, тощо то зазначення у листі-гарантії від учасників строку поставки, відповідності технічним характеристикам, які наведені у Додатку 4, кількості товару, тощо є більш ніж достатнім для підтвердження такої можливості. Таким чином на підставі зазначеного вище вимагаємо видалити дискримінаційні та антиконкурентні умови тендерної документації в частині надання авторизаційного листа виключно від виробників/імпортерів виданий на ім’я Учасника від виробника/офіційного імпортера запропонованого товару, у якому виробник/офіційний імпортер підтверджує партнерські відносини з Учасником, надає повноваження Учаснику представляти продукцію (зазначити перелік ТМ або товару) у процедурі закупівлі та підтверджує можливість поставки запропонованого Учасником товару придатного для використання та в терміни, визначені тендерною документацією із обов’язковим зазначенням Замовника торгів та ідентифікатору закупівлі.
Відповідь: Добрий день. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником широко поширена як у приватних закупівлях, так і у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO. Авторизаційний лист від виробника або офіційного імпортера є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше постачання, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного імпортера виробника.
Дата відповіді: 22.10.2024 13:57