-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комплексне обслуговування майнового комплексу Головного управління ДПС у Львівській області
Торги відмінено
3 399 890.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 999.45 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 999.45 UAH
Період уточнення:
17.10.2024 15:15 - 09.11.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо таблиці «В» Додатку 1 до Тендерної документації
Номер:
52d2d53826ee4c19a1018396cc47a5b5
Дата опублікування:
25.10.2024 17:06
Опис:
Просимо надати роз’яснення щодо заповнення таблиці «В» Додатку 1 до Тендерної документації, а саме:
Які посади (професії) для виконання даної закупівлі Замовник вважає «працівниками»?
Які посади (професії) для виконання даної закупівлі Замовник вважає «робітниками»?
Також Замовником в цій таблиці за формою наявна графа «Необхідно додатково прийняти роб.» Просимо уточнити що саме ви маєте на увазі, можливість надати інформацію про залучення працівників яких не має в наявності ні учасник ні субпідрядник, але планує прийняти у разі підписання договору? Тоді яким чином надаються документи про навчання, якщо робітники тільки плануються до взаємовідносин у майбутньому?
Відповідь:
Шановний учаснику! Тендерна документація містить вичерпний перелік вимог, які доступні всім учасникам на рівних умовах, всі терміни визначення відповідають діючим нормативно-правовим документам, та чинному законодавству України.
Дата відповіді:
07.11.2024 11:51
Відповідь надана
Щодо протоколів про перевірку знань
Номер:
cfc7d29846384c14906638dcc3575bee
Дата опублікування:
25.10.2024 17:03
Опис:
Вами встановлено, що на інженера з охорони праці, інженера з газоводопостачання, електрика та спеціаліста/менеджера з технічного обслуговування учасник має надати протоколи про перевірку знань. Зазначаємо, що вимога є надмірною, адже навчальні заклади не надають загальний протокол перевірки знань, бо він містить інформацію про всіх осіб, які проходили навчання, в тому числі, осіб інших суб’єктів господарювання, тому Учасники мають ВИТЯГИ З ПРОТОКОЛІВ. З об’єктивних причин Учасники не можуть надати саме протоколи, тому просимо викласти вимогу в такій редакції, як ви вимагаєте щодо керівника учасника, а саме: «протокол/витяг з протоколу про перевірку знань».
Відповідь:
Шановний учаснику! Відповідно до ч.8. Додатку №2 до тендерної документації передбачені Вимоги до персоналу учасника, зокрема вимагається надання учасниками підтверджуючих документів про проходження навчань з охорони праці. Якщо учасник відповідно до вимог законодавства не повинен складати той чи інший документ, у складі пропозиції надається відповідний лист-пояснення підстав не надання документів. В даній частині зміни вноситись не будуть.
Дата відповіді:
07.11.2024 11:51
Відповідь надана
Щодо свідоцтв про внесення до Переліку суб'єктів господарювання, які здійснюють навчання з питань охорони праці посадових осіб
Номер:
c251daa7985d4219b842543e111eef8a
Дата опублікування:
25.10.2024 17:02
Опис:
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Проте встановлені вами вимоги до навчання персоналу, а саме: надати свідоцтво про внесення до Переліку суб'єктів господарювання, які здійснюють навчання з питань охорони праці посадових осіб є такою, що суперечить чинному законодавству з двох підстав:
1. Правовою підставою проведення навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання є наявність Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань ОП, передбаченої п. 8 Групи Б додатка 2 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107., ТОМУ УЧАСНИКИ З ОБ’ЄКТИВНИХ ПРИЧИН НЕ МОЖУТЬ НАДАТИ СВІДОЦТВА.
2. інформація про Перелік суб’єктів господарювання, які проводять навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання є відкритою і міститься в реєстрі за посиланням: https://smu.dsp.gov.ua/about/reestri/perelik-sub-iektiv-hospodariuvannia-iaki-provodiat-navchannia-z-pytan-okhorony-pratsi-pratsivnykiv-inshykh-sub-iektiv-hospodariuvannia/
На підставі вищевикладеного просимо внести зміни до тендерної документації та прибрати вимогу про надання свідоцтва про внесення до Переліку суб'єктів господарювання, які здійснюють навчання з питань охорони праці посадових осіб.
Відповідь:
Шановний учаснику! Відповідно до ч.8. Додатку №2 до тендерної документації передбачені Вимоги до персоналу учасника, зокрема вимагається надання учасниками документів про проходження навчань з охорони праці. Та документи на підтвердження органу, що проводив такі навчання на наявність відповідних повноважень. Документи видані підприємствами, установами, організаціями без відповідних повноважень Замовником розглядатись не будуть.
Дата відповіді:
07.11.2024 11:51
Відповідь надана
Щодо формату тендерної документації
Номер:
a4836687a78a4b6caf964a1768503289
Дата опублікування:
25.10.2024 17:02
Опис:
Наполегливо просимо завантажити тендерну документацію у форматі Word, бо формат пдф значно ускладнює підготовку тендерної пропозиції. Також звертаємо вашу увагу на якість завантажених вами документів, адже вони мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання)
Відповідь:
Шановний учаснику! Чинним законодавством не передбачено обов’язку Замовників публікувати тендерну документацію у певних форматах, всі учасники в рівних умовах мають доступ до тендерної документації та додатків до неї.
Дата відповіді:
07.11.2024 11:50
Відповідь надана
Щодо розміру забезпечення тендерної пропозиції
Номер:
cf156da6e3c142fba60bdcf0d6038a32
Дата опублікування:
25.10.2024 16:56
Опис:
Вами встановлено вимоги, які суперечать одна одній, а саме: в оголошенні про проведення процедури закупівлі вами встановлено «Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 100 000,00 грн. (сто тисяч гривень 00 копійок).», проте в тендерній документації (сторінка 8) та Додатку 1 (сторінка 9) «Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 15 000,00 грн. (п’ятнадцять тисяч гривень)». Просимо внести зміни до тендерної документації або Оголошення з метою приведення зазначеної вимоги у відповідність.
Відповідь:
Шановний учаснику! Відповідно до абзацу другого пункту 67 Особливостей, що затверджені Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» – Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. У відповідь на ваше запитання повідомляємо, Замовником було внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
07.11.2024 11:49
Відповідь надана
Уточнення щодо строків надання послуг
Номер:
35f625a07285430682ccee80af07dc0e
Дата опублікування:
24.10.2024 16:43
Опис:
Просимо надати роз'яснення чи не помилково опублікована дана процедура закупівлі, де термін надання послуг за такою - до 31.12.2024 року включно. Оскільки виходячи з інформації, що міститься в електронній системі Prozorro станом на сьогодні у вас є діючий договір на термін до 31.12.2024 року
Відповідь:
Шановний учаснику! Інформація щодо строків, та термінів надання послуг вказана вірно.
Дата відповіді:
07.11.2024 11:48
Відповідь надана
Формат тендерної документації
Номер:
5b32b5e6a3e34a2193b40fac5f0c8f03
Дата опублікування:
21.10.2024 12:14
Опис:
Шановний Замовнику. Просимо з урахуванням значної кількості друкованої інформації, у тому числі і таблиць, завантажити тендерну документацію у форматі Ворд. Дякуємо за розуміння потреб потенційного учасника торгів.
Відповідь:
Шановний учаснику! Чинним законодавством не передбачено обов’язку Замовників публікувати тендерну документацію у певних форматах, всі учасники в рівних умовах мають доступ до тендерної документації та додатків до неї.
Дата відповіді:
07.11.2024 11:48
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога щодо договору страхування
Номер:
e19181652b49460c97bc1ba01e8ca0d2
Дата опублікування:
21.10.2024 12:10
Опис:
Додаток 2 до тендерної документації містить розділ «Вимоги до якості надання послуг», який передбачає перелік і умови надання послуг Виконавцем договору. Однак, до цього розділу, всупереч вимогам п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником включено абзац сьомий щодо надання саме Учасником торгів у складі тендерної документації «договору страхування відповідальності за якість послуг заподіяну життю, здоров»ю та майну третіх осіб в результаті недоліків, що надаються Учасником».
Ця вимога Замовника є явно дискримінаційною відносно потенційного Учасника, адже Учасник торгів жодним чином не може завдати шкоди третім особам. Тоді навіщо страхувати його відповідальність? До того ж, слід зауважити, що страхового договору з такою назвою і з таким предметом страхування не існує в природі.
На нашу думку, Замовник, можливо хотів поставити приблизно таку вимогу перед Виконавцем договору. Якщо це так, то пропонуємо вилучити вимогу щодо надання договору страхування Учасником торгів як незаконну і явно дискримінаційну.
Відповідь:
Шановний учаснику! Відповідно до абзацу другого пункту 67 Особливостей, що затверджені Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» – Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. У відповідь на ваше запитання повідомляємо, Замовником було внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
07.11.2024 11:48
Відповідь надана
щодо невідповідності вимог які містяться в тендерній документації чинному законодавству
Номер:
172c6ebf0bf24d00b0e1377a3c9371b5
Дата опублікування:
21.10.2024 11:12
Опис:
Шановний Замовник!
Розглянувши тендерну документацію з додатками до неї та інформацію, розміщену в електронній системі закупівель, зазначаємо про те, що умовами тендерної документації встановлена вимога, що не відповідає чинному законодавству, зокрема містить положення, які на цей час скасовано Законом України № 2573-IX від 06.09.2022 "Про систему громадського здоров’я". Так, в п.8 Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання) встановлена наступна вимога:
«…Учасник повинен документально підтвердити якість і безпечність витратних матеріалів, що будуть застосовуватися шляхом надання необхідних документів у складі пропозиції.
Синтетичні мийні засоби для чищення за кодом дкпп 20.41.32, що будуть застосовуватись повинні відповідати вимогам санітарно-епідеміологічного законодавства, та відповідати встановленим медичним критеріям i показникам безпеки, а саме при застосуванні засобів при максимальних концентрації робочого розчину згідно інструкції з використання залишкові ПАР на поверхнях після обробки не повинні перевищувати 0.15 мкг/см2, залишкові кількості катіонних, аніонних ганеіоногенних ПАР (мкг/см2) на тканинах 5; в змивах на тканинах 0,15; CПAP 20; в робочих концентраціях миючі засоби не повинні мати подразнюючої дії на шкіру та слизові оболонки очей. індекс на стан шкіри людини 0 бал; контроль змиваємості за величиною у відповідності з MB 4548-87, СанПін 6026 б-91, мати позитивний висновок виданий санітарно-епідеміологічної експертизи із зазначенням таких засобів.
Вироби побутової хімії, що будуть застосовуватись повинні відповідати вимогам встановленим медичним критеріям i показникам безпеки, а саме при застосуванні засобів при максимальних концентрації робочого розчину згідно інструкції з використання залишкові ПАР на поверхнях nicля обробки не повинні перевищувати 0.15 мкг/см2, залишкові кількості катіонних, аніонних га неіоногенних ПАР (мкг/см2) на тканинах 5; в змивах на тканинах 0,15; CПAP 20; в робочих концентраціях миючі засоби не повинні мати подразнюючої дії на шкіру та слизові оболонки очей. індекс на стан шкіри людини 0 бал; контроль змиваємості за величиною у відповідності з MB 4548-87, СанПін 6026 б-91, мати позитивний висновок виданий санітарно-епідеміологічної експертизи із зазначенням таких засобів…»
Визначення офіційного документа під назвою «висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи» та його обов’язкову наявність містив Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", який втратив чинність у зв’язку з прийняттям вищезгаданого Закону України № 2573-IX від 06.09.2022 "Про систему громадського здоров’я", а тому вимога тендерної документації щодо надання у складі тендерної пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи суперечить чинному законодавству і повинна бути вилученою.
До того ж, на нашу думку, якщо Замовник вимагає документального підтвердження додержання Учасниками на етапі подання тендерних пропозицій усіх вищевказаних Замовником цифрових показників відповідності синтетичних мийних засобів для чищення та виробів побутової хімії, то він (Замовник) повинен чітко зазначити, які саме документи потрібно надати Учаснику у складі пропозиції для такого підтвердження (окремо по кожному показнику або по групі показників). Це відповідає вимогам ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.»
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо Замовнику усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Відповідь:
Шановний учаснику! Відповідно до абзацу другого пункту 67 Особливостей, що затверджені Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» – Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. У відповідь на ваше запитання повідомляємо, Замовником було внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
07.11.2024 11:47