-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комплексне обслуговування майнового комплексу Головного управління ДПС у Львівській області
Торги відмінено
3 399 890.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 999.45 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 999.45 UAH
Період оскарження:
17.10.2024 15:15 - 09.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення
Номер:
f4c4e67d7a584629b5300c94995fd6d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-17-011608-a.a4
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1._.docx 29.11.2024 16:28
- sign.p7s 29.11.2024 16:40
- Скарга_UA-2024-10-17-011608-a.pdf 29.11.2024 22:17
- 2.3_Свідоцтво_Буденергоатом.pdf 29.11.2024 22:17
- 11_БГ.zip 29.11.2024 22:17
- 3.5_Протокол + посв._24.01.2024.pdf 29.11.2024 22:17
- 3.2_Протокол + посв._26.03.2024_1.PDF 29.11.2024 22:17
- 2.2_Декларація_Буденергоатом.pdf 29.11.2024 22:17
- 1.3_Протокол + посв._18.06.2024.pdf 29.11.2024 22:17
- 2.4_Свідоцтво_Проф.безпека.pdf 29.11.2024 22:17
- 2_БГ.zip 29.11.2024 22:17
- 2.1_Свідоцтво_НВК.pdf 29.11.2024 22:17
- Guarantee_120526_Т-3240 (1).zip 29.11.2024 22:17
- 1.4_Протокол + посв._28.12.2022_1.PDF 29.11.2024 22:17
- 1.1_Протокол + посв._26.03.2024_1.PDF 29.11.2024 22:17
- 3.3_Протокол + посв._17.01.2024.pdf 29.11.2024 22:17
- Довідка досвід.pdf 29.11.2024 22:17
- 3.4_Протокол + посв._26.10.2022_2.PDF 29.11.2024 22:17
- 1.0_Довідка_працівники.pdf 29.11.2024 22:17
- 1.2_Протокол + посв._26.10.2022_2.PDF 29.11.2024 22:17
- 3.1_Довідка_працівники.pdf 29.11.2024 22:17
- Guarantee_120526_Т-3240.zip 29.11.2024 22:17
- рішення від 03.12.2024 № 19145.pdf 03.12.2024 17:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.12.2024 № 19734.pdf 12.12.2024 11:48
- рішення від 11.12.2024 № 19734.pdf 16.12.2024 13:48
- Пояснення по суті скарги.pdf 06.12.2024 10:25
- Пояснення по суті скарги 05.12.2024р.(1).docx 06.12.2024 10:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.11.2024 16:50
Дата розгляду скарги:
11.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.12.2024 17:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.12.2024 13:48
Дата виконання рішення Замовником:
30.12.2024 14:33
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №19734-р/пк-пз від 11.12.2024 року, шляхом Скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції
товариства з обмеженою відповідальністю "ГРІФФІН СЕРВІС" (код ЄДРПОУ: 38748221),
та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "СЕРВІС-ПММ" (код
ЄДРПОУ: 45284770) переможцем процедури закупівлі «Комплексне обслуговування майнового комплексу Головного управління ДПС у Львівській області», (ДК 021:2015:70330000-3: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах), UA-2024-10-17-011608-a
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f76248f65f864584ad82b256f3de1c47
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення нашої тендерної пропозиції, детально в додатках
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Нами надані усі документи у складі нашої пропозиції
×
-
Назва доказу:
1._.docx
-
Повʼязаний документ:
1._.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь
Просимо надати роз'яснення
Номер:
62cb4a4ac5be4cba9f6a5e6050d38170
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-17-011608-a.b3
Назва:
Просимо надати роз'яснення
Вимога:
Просимо надати роз'яснення чому ви не взяли до уваги надані нами протокол та посвідчення №811-22 від 28.11.2022 року видані Семенюку Богдану Івановичу, який є менеджером з технічного обслуговування та зазначили, що нами не було надано документи на менеджера з технічного обслуговування
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.11.2024 11:34
Вирішення:
Шановний учаснику! При розгляді тендерної пропозиції, було розглянуто всі документи подані у складі тендерної пропозиції, та документи надані на виконання вимоги про усунення невідповідностей відповідно до пункту 43 Особливостей. Надані у складі тендерної пропозиції документи не відповідають вимогам Додатку №2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ) до Тендерної документації, частини 8. Послуги щодо очищення і утримання приміщень та прибудинкових територій в адміністративних будинках майнового комплексу Головного управління ДПС у Львівській області Послуги на виконання комплексного прибирання внутрішніх приміщень, Вимоги до персоналу учасника, зокрема в частині відповідності Нормативно-правовим актам з охорони праці (НПАОП).
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Просимо надати роз'яснення
Номер:
d823b031a29b452a91a11783231efc39
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-17-011608-a.a2
Назва:
Просимо надати роз'яснення
Вимога:
Просимо надати роз'яснення, що саме мається на увазі під відхиленням в частині ненадання копії документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, та повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку, що повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням -http://czo.gov.ua/verify
Нами було виконано цю вимогу, що саме потрібно було надати чи що саме не надали ми.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.11.2024 10:58
Вирішення:
Шановний учаснику! Відповідно до Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ч. 3.3. Забезпечення тендерної пропозиції Тендерної документації, зокрема передбачено надання «копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, та повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку, що повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.». У складі вашої тендерної пропозиції відсутній вищезазначений документ, а отже відсутнє підтвердження повноважень особи, котра підписує банківську гарантію. Детально в Протоколі щодо прийняття рішення №26/11/І від 26.11.2024р. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови ТД
Номер:
7f59f15fcb6146eab14e31e773a46904
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-17-011608-a.a1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови ТД
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1.1_Витяг_14.09.2022.pdf 21.10.2024 17:01
- 5_Класифікатор професій.pdf 21.10.2024 17:01
- 3_Про систему громадського здоров'я.pdf 21.10.2024 17:01
- 2_Довідка_корупція.zip 21.10.2024 17:01
- Скарга_UA-2024-10-17-011608-a.pdf 21.10.2024 17:01
- 4_Договір страхування.pdf 21.10.2024 17:01
- 1.2_Рішення від 26.03.2024 №5491.pdf 21.10.2024 17:01
- sign.p7s 21.10.2024 17:03
- Протокольне рішенння УО.pdf 23.10.2024 10:52
- Повідомлення АМКУ.pdf 23.10.2024 10:52
- Повідомлення АМКУ 24.10.24.pdf 24.10.2024 15:45
- рішення від 23.10.2024 №17260.pdf 23.10.2024 16:34
- інформація про резолютивну частину рішення від 31.10.2024 №17701.pdf 01.11.2024 16:32
- рішення від 31.10.2024 №17701.pdf 04.11.2024 17:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.10.2024 17:12
Дата розгляду скарги:
31.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.10.2024 16:34
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
04.11.2024 17:22
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
04.11.2024 17:22
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2bb52fa01cce466eae85047c75247fc9
Заголовок пункту скарги:
Станом на дату публікації даної процедури закупівлі (17.10.2024 р.) Замовником висвітлено в системі Prozorro тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.10.2024 року протокол №17/10/І, яка містить дискримінаційні умови.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1. Взяти участь у даній процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати акт обстеження обʼєктів, який завірений САМЕ представником Замовника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
2. Згідно з п.10.10 р.3 дод.1 до тендерної документації фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує (жодних окремих підтверджень не потрібно подавати в складі тендерної пропозиції), що у попередніх відносинах між Учасником та Замовником таку оперативно-господарську/і санкцію/і, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє, не було застосовано. З метою підтвердження благонадійності потенційного виконавця робіт та з метою запобігання можливим негативним наслідкам у складі пропозиції Учасник надає документ про відсутність/наявність в Єдиному реєстрі досудових розслідувань кримінальних проваджень щодо фізичної особи, фізичної особи-підприємця, уповноважених посадових та/або службових осіб учасника (згідно примітки 1 до ст. 96-3 Кримінального кодексу України), видана органом прокуратури України не раніше дати оголошення процедури закупівлі. За таких умов, вимоги, встановлені Замовником в цій частині, не узгоджуються з положеннями, передбаченими Особливостями, в цій частині.
3. Відповідно до ПРИКІНЦЕВИХ ТА ПЕРЕХІДНИХ ПОЛОЖЕНЬ Закону України №2573-IX від 06.09.2022 «Про систему громадського здоров’я» (файл «3_Про систему громадського здоров'я.pdf»):
1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через 12 місяців з дня набрання ним чинності.
2. Визнати такими, що втратили чинність з дня введення в дію цього Закону, зокрема Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., № 27, ст. 218 із наступними змінами).
За таких умов, вимога тендерної документації в цій частині суперечить положенням чинного законодавства, що не дає можливості Скаржнику належним чином підготувати свою тендерну пропозицію.
4. Станом на сьогодні ТОВ «ГРІФФФІН СЕРВІС» має діючий договір добровільного страхування №103-155-002724 від 28.06.2024 року, з терміном дії до 16.09.2025 року включно (файл «4_Договір страхування.pdf»), проте Скаржник не може використати такий договір, де одна з причин наявність загальної страхової суми не менше 252% від очікуваної вартості закупівлі. Окрім цього, не зрозумілим є встановлення вимоги щодо саме 13 класу страхування та рейтингу фінансової стійкості небанківської установи за національною рейтинговою шкалою на рівні не менше uaAA+.
5. Взяти участь у даній процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати посвідчення щодо проходження відповідного навчання за курсом «Спеціаліст пест контролю» згідно вимог EN 16636:2015, IDT (ДСТУ EN 16636:2015), що єдискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
2. Згідно з п.10.10 р.3 дод.1 до тендерної документації фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує (жодних окремих підтверджень не потрібно подавати в складі тендерної пропозиції), що у попередніх відносинах між Учасником та Замовником таку оперативно-господарську/і санкцію/і, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє, не було застосовано. З метою підтвердження благонадійності потенційного виконавця робіт та з метою запобігання можливим негативним наслідкам у складі пропозиції Учасник надає документ про відсутність/наявність в Єдиному реєстрі досудових розслідувань кримінальних проваджень щодо фізичної особи, фізичної особи-підприємця, уповноважених посадових та/або службових осіб учасника (згідно примітки 1 до ст. 96-3 Кримінального кодексу України), видана органом прокуратури України не раніше дати оголошення процедури закупівлі. За таких умов, вимоги, встановлені Замовником в цій частині, не узгоджуються з положеннями, передбаченими Особливостями, в цій частині.
3. Відповідно до ПРИКІНЦЕВИХ ТА ПЕРЕХІДНИХ ПОЛОЖЕНЬ Закону України №2573-IX від 06.09.2022 «Про систему громадського здоров’я» (файл «3_Про систему громадського здоров'я.pdf»):
1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через 12 місяців з дня набрання ним чинності.
2. Визнати такими, що втратили чинність з дня введення в дію цього Закону, зокрема Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., № 27, ст. 218 із наступними змінами).
За таких умов, вимога тендерної документації в цій частині суперечить положенням чинного законодавства, що не дає можливості Скаржнику належним чином підготувати свою тендерну пропозицію.
4. Станом на сьогодні ТОВ «ГРІФФФІН СЕРВІС» має діючий договір добровільного страхування №103-155-002724 від 28.06.2024 року, з терміном дії до 16.09.2025 року включно (файл «4_Договір страхування.pdf»), проте Скаржник не може використати такий договір, де одна з причин наявність загальної страхової суми не менше 252% від очікуваної вартості закупівлі. Окрім цього, не зрозумілим є встановлення вимоги щодо саме 13 класу страхування та рейтингу фінансової стійкості небанківської установи за національною рейтинговою шкалою на рівні не менше uaAA+.
5. Взяти участь у даній процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати посвідчення щодо проходження відповідного навчання за курсом «Спеціаліст пест контролю» згідно вимог EN 16636:2015, IDT (ДСТУ EN 16636:2015), що єдискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
×
-
Назва доказу:
5_Класифікатор професій.pdf
-
Повʼязаний документ:
5_Класифікатор професій.pdf
-
-
Назва доказу:
4_Договір страхування.pdf
-
Повʼязаний документ:
4_Договір страхування.pdf
-
-
Назва доказу:
3_Про систему громадського здоров'я.pdf
-
Повʼязаний документ:
3_Про систему громадського здоров'я.pdf
-
-
Назва доказу:
2_Довідка_корупція.zip
-
Повʼязаний документ:
2_Довідка_корупція.zip
-
-
Назва доказу:
1.2_Рішення від 26.03.2024 №5491.pdf
-
Повʼязаний документ:
1.2_Рішення від 26.03.2024 №5491.pdf
-
-
Назва доказу:
1.1_Витяг_14.09.2022.pdf
-
Повʼязаний документ:
1.1_Витяг_14.09.2022.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства у сфері публічних закупівель та з урахуванням Особливостей шляхом внесення змін до тендерної документації.