-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Папір офісний А4, немарковані конверти (ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Закупівля проводиться із застосуванням електронного аукціону. Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Завершена
829 161.70
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 145.81 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 145.81 UAH
Період уточнення:
16.10.2024 14:43 - 21.10.2024 00:00
Відповідь надана
Технічні показники предмету закупівлі
Номер:
df2a72734801458db4ae010732543a72
Дата опублікування:
18.10.2024 21:15
Опис:
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2024-10-16-009622-a на закупівлю папір офісний А4, немарковані конверти (ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, де Замовником виступає Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області, нами було встановлено, що деякі технічні параметри до Паперу А4 були встановлені для якоїсь конкретної торгівельної марки паперу. Просимо Вас зробити зміни до Паперу А4: Непрозорість % ISO – не менше 91% для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримати Вами найбільш економічну вигідну пропозицію кращої якості.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Відповідь:
Доброго дня! Розглянувши Ваше звернення за предметом закупівлі: Папір офісний А4, немарковані конверти (ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне), ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2024-10-16-009622-a, повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 54 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – Особливості) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням Особливостей.
Так, статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Умовами тендерної документації, а саме: пунктом 1.2. «Технічні вимоги до паперу офісного А4» Додатку № 1 до тендерної документації передбачено, що відсоток непрозорості ISO 2471 має становити не менше 92.
Непрозорість паперу є важливою характеристикою. Чим вона вища, тим менше просвічуються відбитки.
Звертаємо увагу, що Замовником визначено технічні характеристики виходячи з потреб установи для придбання офісного паперу, який призначений для друку та копіювання на лазерній, струменевій техніці. Окрім того, в даному випадку технічною специфікацією передбачено допустимі значення характеристик «не менше 92», тобто можна 92 та більше, оскільки чим більше показник тим краще папір перешкоджає просвічуванню друкарського зображення, нанесеного із зворотної сторони листу, на його лицьову сторону. Цей показник особливо важливий при двосторонньому копіюванні, коли друк наноситься з обох боків листа паперу.
Таким чином, Замовник жодним чином не обмежує коло можливих учасників та не зазначає в тендерній документації дискримінаційні вимоги.
Дата відповіді:
21.10.2024 15:12