• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Папір офісний А4, немарковані конверти (ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

Закупівля проводиться із застосуванням електронного аукціону. Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.

Завершена

829 161.70 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 145.81 UAH
Номер: ad349becbba84c9a9b68dc5c46b14dac
Внутрішній номер закупівлі: 22913048
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-16-009622-a   
Замовник: Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області
Контактна особа: Олександр Рибченко +380682188227 konkyrencia@ukr.net https://www.pfu.gov.ua/zt/
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 829 161.70 UAH з ПДВ
Період уточнення: 16.10.2024 14:43 - 21.10.2024 00:00
Період прийому пропозицій: 16.10.2024 14:43 - 24.10.2024 00:01
Аукціон: 25.10.2024 11:06 - 25.10.2024 11:35
Період кваліфікації: 25.10.2024 11:35 - 28.10.2024 12:45
Період завантаження договору: 03.11.2024 00:00 - 13.11.2024 00:00

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴829 161.70 Папір офісний А4, немарковані конверти (ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)