-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Папір офісний А4, немарковані конверти (ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Закупівля проводиться із застосуванням електронного аукціону. Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Завершена
829 161.70
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 145.81 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 145.81 UAH
Номер:
ad349becbba84c9a9b68dc5c46b14dac
Внутрішній номер закупівлі:
22913048
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2024-10-16-009622-a
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області
×
-
Код ЄДРПОУ:
13559341
-
Адреса:
10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. ОЛЬЖИЧА , 7
-
Категорія:
Орган соціального страхування
Контактна особа:
Олександр Рибченко +380682188227 konkyrencia@ukr.net https://www.pfu.gov.ua/zt/
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
829 161.70 UAH з ПДВ
Період уточнення:
16.10.2024 14:43 - 21.10.2024 00:00
Період прийому пропозицій:
16.10.2024 14:43 - 24.10.2024 00:01
Аукціон:
25.10.2024 11:06 - 25.10.2024 11:35
Період кваліфікації:
25.10.2024 11:35 - 28.10.2024 12:45
Період завантаження договору:
03.11.2024 00:00 - 13.11.2024 00:00
Тендерна документація до лоту 1
- Лот №1 ₴829 161.70 Папір офісний А4, немарковані конверти (ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)