• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» – Капітальний ремонт будівельних та огороджувальних конструкцій в будівлі Закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 12 «Мальва» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області, за адресою: Одеська область, Одеський район, м. Чорноморськ, вулиця 1 Травня, 11-А

Завершена

3 345 859.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 33 458.59 UAH
Період уточнення: 16.10.2024 11:28 - 28.10.2024 00:00
Відповідь надана

Акт ознайомлення з проєктною документацією

Номер: 7837bcafda1e433694d7a982a9222c8d
Дата опублікування: 18.10.2024 12:06
Опис: Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації зі змінами Замовником вимагається: Акт ознайомлення з проєктною документацією, який повинен містити дату, назву об’єкту, ПІБ та підписи уповноважених ПРЕДСТАВНИКІВ УЧАСНИКА ТА ЗАМОВНИКА. Учаснику процедури закупівлі необхідно ознайомитися з проєктною документацією, обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику. Ознайомлення з проєктною документацією здійснюється уповноваженими на це представником учасника без ідентифікації назви учасника. Вимога встановлена Замовником порушує наші права, як учасника на конфіденційність до моменту розкриття пропозицій і не відповідає вимогам та принципам Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне. За принципами здійснення публічних закупівель, а також приписами частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того, згідно з пунктом 31 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин 1, 4, 6 та 7 статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Відповідно ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Таким чином інформація про закупівлю має бути доступна всім, навіть тим особам, які не беруть участь в закупівлі, Замовником же встановлено такі вимоги, що частину інформації про закупівлі, отримають лише ті особи, які здійснять виїзд до Замовника та здійснять огляд (обстеження) об’єкта надання послуг. Також відповідно ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачена конфіденційність даних про учасників до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. В даному випадку Замовником встановлено такі вимоги, що порушують конфіденційність при участі в закупівлі, оскільки до момент моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій Замовнику будуть відомі всі потенційні учасники закупівлі. Також відповідно п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами, як запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник встановивши оскаржувану вимогу створив при проведенні закупівлі корупційні ризики, оскільки після отримання Учасником АКТУ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРОЄКТНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ, ЩО ПІДПИСАНО УПОВНОВАЖЕНИМ ПРЕДСТАВНИКІВ УЧАСНИКА , Замовнику стає відома інформація про всіх учасників процедури закупівлі до моменту проведення аукціону. Відповідно п. 3 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Замовником порушено принципи відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, оскільки ВСТАНОВЛЕНА НИМ ВИМОГА ПЕРЕДБАЧАЄ, ЩО ЧАСТИНУ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, ОТРИМАЮТЬ ЛИШЕ ТІ ОСОБИ, ЯКІ ЗДІЙСНЯТЬ ВИЇЗД ДО ЗАМОВНИКА. Згідно ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. В даному випадку порушено наше право та інших потенційних учасників на вільний доступ до інформації про закупівлю. Відповідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Таким чином Законом України «Про публічні закупівлі» визначено законний спосіб отримання інформації про закупівлю, а саме зазначення її в тендерній документації. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. ЗА ТАКИХ УМОВ, ВЗЯТИ УЧАСТЬ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ ЗМОЖУТЬ ЛИШЕ ТІ УЧАСНИКИ, ЩО ЗМОЖУТЬ НАДАТИ АКТ ЗА ПІДПИСОМ ЗАМОВНИКА ТА ПРЕДСТАВНИКА УЧАСНИКА, ДАТОВАНИЙ НЕ РАНІШЕ ДАТИ ОГОЛОШЕННЯ ЗАКУПІВЛІ, ТА НЕ ПІЗНІШЕ КІНЦЕВОЇ ДАТИ, ВИЗНАЧЕНОЇ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ, ЩО Є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ ПО ВІДНОШЕННЮ ДО ІНШИХ УЧАСНИКІВ. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Актів огляду об’єкту/ актів обстеження будівельних майданчиків та /або актів ознайомлення з проєктною документацією є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), адже є безліч рішень Антимонопольного комітету України, що ця вимога (акт огляду) є дискримінаційною. Приклад рішень АМКУ: № 7987-р/пк-пз від 06.05.2024, оголошення UA-2024-04-19-012023-a; № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021, оголошення № UA-2021-02-19-001564-b; № 20243-р/пк-пз від 30.10.2020 оголошення UA-2020-09-18-007021-b; рішенні від 13.10.2020 № 19212 оголошення UA-2020-09-18-006970-b. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме прибрати вимогу щодо надання акту ознайомлення з проєктною документацією , та обстеження об’єкту зі складу Тендерної документації. Та надати проектну документацію на дану закупівлю! Таким чином виконати вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» де визначено законний спосіб отримання Учасниками інформації про закупівлю, а саме зазначення її в тендерній документації.
Відповідь: Доброго вечора! Дякуємо за звернення! Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, та відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Замовником було передбачено акт обстеження об'єкту під час строку, визначеного для подання Пропозицій, учасник повинен обов'язково відвідати об'єкт та скласти акт обстеження довільної форми, що має бути підтверджено підписом посадової особи замовника на такому акті. без ідентифікації назви учасника Дана вимога передбачена не для дискримінації учасників, а для того щоб потенційні учасники змогли провести професійний огляд даного об'єкту для ефективного визначення очікуваної вартості, перегляду технічної документації на споруди. В замовника відсутні спеціалісти, а саме - інженери-кошторисники, інженери-проектанти, які могли відповісти на всі запитання учасників через систему. Тому Замовник і передбачив акт огляду об'єкту для ознайомлення з об'єктом на місці. Замовник вважає, що в даному випадку Замовником не порушено вимоги частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
Дата відповіді: 21.10.2024 18:45
Відповідь надана

ЩОДО АНАЛОГІЧНОГО ДОСВІДУ

Номер: 5c3516cf82894d568364c0d0ab4fa623
Дата опублікування: 18.10.2024 11:44
Опис: ЗГІДНО ДО ВИМОГ ДОДАТКУ 1 ТД :*Під аналогічним договором слід розуміти договір на надання послуг з: - Улаштування вимощення (відмостки) з плитки ФЕМ; - Улаштування водостічної системи - Улаштування покрівлі з рулонних матеріалів ПИТАННЯ: ЧОМУ САМЕ НАДАННЯ ПОСЛУГ , ЯКЩО ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ?
Відповідь: Доброго вечора! Дякуємо за запитання! Ваше звернення буде розглянуто, та, у разі необхідності, зміни будуть внесені до оголошення та тендерної докмуентації.
Дата відповіді: 21.10.2024 18:45