-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» – Капітальний ремонт будівельних та огороджувальних конструкцій в будівлі Закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 12 «Мальва» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області, за адресою: Одеська область, Одеський район, м. Чорноморськ, вулиця 1 Травня, 11-А
Завершена
3 345 859.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 33 458.59 UAH
мін. крок: 1% або 33 458.59 UAH
Номер:
c6966bfeb0744358a2daa373bd363d3a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-18-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.11.2024 00:00
Період моніторингу:
18.11.2024 13:01 - 10.12.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.11.2024 Одеса № 231
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 18.11.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2024 № 231
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
4 UA-2024-10-16-004475-a 16.10.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу
моніторингу та перевірки закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, надання роз’яснень на звернення щодо ТД, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 27 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо ТД, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.10.2024 № б/н, ТД зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.10.2024 № б/н, перелік змін до ТД, оприлюднений в електронній системі закупівель 25.10.2024, роз’яснення щодо ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 21.10.2024, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «РОЯЛ СТРОЙ ЛІМІТЕД», протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 01.11.2024 № б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 01.11.2024, договір про виконання робіт з капітального ремонту від 08.11.2024 № 252, пояснення та документи Замовника, отримані 22.11.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
27.11.2024 17:29 - 03.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.11.2024 17:29
Запити/Пояснення
Номер:
0bb517b148a04e9b958c7097123a8f60
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
19.11.2024 17:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
88e8260fe04c4bd3bb40a7943d790e92
Назва:
Відповідь замовника на пояснення
Дата опублікування:
22.11.2024 13:38
Опис:
На ваш запит, що надійшов через веб-порталі Уповноваженого органу, від 19.11.2024 року о 17:27 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт будівельних та огороджувальних конструкцій в будівлі Закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 12 «Мальва» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області, за адресою: Одеська область, Одеський район, м. Чорноморськ, вулиця 1 Травня, 11-А», код ДК 021:2015 – ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» з очікуваною вартістю 3 345 859.00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-16-0004475-a щодо надання пояснень (інформації та документів), а саме: яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо таке:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення здійснено з урахуванням пункту 4 розділу III Методи визначення очікуваної вартості Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 розрахунок очікуваної вартості робіт на основі будівельних норм, а саме очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1–1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Проте, наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281 (далі – наказ № 281) скасовано низку документів з ціноутворення в будівництві, зокрема ДСТУ Б Д.1.1 – 1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 р. № 293.
Наказ № 281 (затверджені ним документи та зміни) набрав чинності з моменту його реєстрації в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (ЄДЕССБ) – 08.11.2021 р. Отже, з цієї дати ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 вже нечинний.
Міністерство економіки України у зв’язку із втратою чинності ДСТУ Б. Д.1.1 – 1:2013 листом від 29.11.2021 р. № 3304 –04/56247 – 06 повідомило, що до приведення у відповідність наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 при визначенні предмета закупівлі робіт згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» за об’єктами будівництва рекомендуємо замовникам враховувати кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом № 281.
На даний час з 23.06.2023 до пункту 4 розділу I, згідно з наказом Міністерства економіки № 1811 від 03.04.2023, внесено зміни до редакції Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 та визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281.
Проектно – кошторисна документація на виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт будівельних та огороджувальних конструкцій в будівлі Закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 12 «Мальва» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області, за адресою: Одеська область, Одеський район, м. Чорноморськ, вулиця 1 Травня, 11-А на суму 4 245 998, 00 грн., на підставі експертного звіту (позитивний) наданого Одеською філією Державного підприємства «НДІпроектреконструкція» місто Одеса № ЕК-5518/02-24 від 17.04.2023 та затвердженого директором Гелебаном Іваном Івановичем 17 квітня 2024 року.
Також, пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України чітко затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Пунктом 4 – 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 (зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 з 19.12.2020) передбачено, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки державних коштів зобов’язані забезпечувати:
– обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
– оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб – сайті (або на офіційному веб – сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Тобто, з урахуванням норм п. 1 цієї постанови відповідні заходи стосуються головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки державних коштів, які використовують кошти державного бюджету.
Що стосується органів місцевого самоврядування, то відповідно до пп.1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб – сайту або офіційного веб – сайту головного розпорядника бюджетних коштів носить рекомендаційний характер та є не обов’язковим.
Надаємо посилання на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://drive.google.com/file/d/1uGJmUdWKOooA9zZFMqBb3FsppH_E7Dk-/view
Додатки:
1. Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду щодо розгляду проектної документації на будівництво «Капітальний ремонт будівельних та огороджувальних конструкцій в будівлі Закладу дошкільної освіти (ясла-садок) No 12 «Мальва» Чорноморської міської ради Одеського
району Одеської області за адресою: Одеська область, Одеський район, м. Чорноморськ, вулиця 1 Травня, 11-А»,
Реєстраційний номер EX01:8306-4059-1955-6714
ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ No ЕК-5518/02-24 від 17 квітня 2024;
2. Наказ Управління освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області № 453 від 11.11.2024 «Про затвердження капітальних видатків Капітальний ремонт будівельних та огороджувальних конструкцій в будівлі Закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 12 «Мальва» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області, за адресою: Одеська область, Одеський район, м. Чорноморськ, вулиця 1 Травня, 11-А.