-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки стадіону по вул. Євгена Маланюка (вул. Кантемирівська), 1 (Самарський район)
Завершена
90 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 450.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 450.00 UAH
Період уточнення:
20.09.2016 16:59 - 23.09.2016 18:00
Відповідь надана
щодо умов оголошення
Номер:
51ebca9331cb4bbb9ef2945010270ef8
Дата опублікування:
23.09.2016 17:47
Опис:
пункт 7 оголошення:
Пропозиція Учасника оформлюється у відповідності до вимог Додатку 3 до цього Оголошення на фірмовому бланку підприємства, подається у вигляді сканованої копії. В паперовому вигляді надається Замовнику Переможцем під час укладання Договору.
Пропозиція повинна містити загальну вартість предмету закупівлі та вартість за одиницю продукції, що відповідають ціновій пропозиції, поданій учасником через систему електронних закупівель до початку аукціону.
Під час аукціону цінова пропозиція може бути зменьшена. Чи не доцільно було б подавати переможцем цінову пропозицію з урахуванням результату аукціону.
Відповідь:
під час подачи пропозицій учасники не можуть знати результата укціону
Відповідь надана
щодо умов оголошення
Номер:
79313f7285bb44dabeb7021a8c275714
Дата опублікування:
23.09.2016 16:14
Опис:
В оголошенні на закупівлю предметом закупівлі є саме розробка проекту землеустроб а не Виконання робіт з актуалізаціїї геодезичної зйомки земельної ділянки зі штампом ГоловАПУ «ПРИДАТНО». Ці роботи входять до складу робіт з розробки проекту землеустрою, не заперечуюси зміст статті 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» наголошую Вам на тому, що роботи з актуалізації геодезичної зйомки, є лише складовою частиною робіт із землеустрою, для виконання яких достатньо сертифікованого інженера землевпорядника т.к. сертифікат цього спеціаліста підтверджує його професійну спроможність виконувати в тому числі топографо-геодезичні і картографічні роботи. Також ще раз звертаю Вашу увагу на положення ст.ст 11, 13 вказанного Вами закону, які визначають види топографо-геодезичних і картографічних робіт, серед яких відсутні роботи з актуалізації геодезичної зйомки.
Відповідь:
Відповідно до технічного завдання , одним із матеріалів, які повинні бути представлені Учасниками за результатами віконних робіт є актуальна геодезична зйомка земельної ділянки зі штампом ГоловАПУ «ПРИДАТНО». Складовою частиною послуг, визначеною технічним завданням до предмету закупівлі, передбачений обсяг топографо-геодезичних та картографічних робіт. Статтею 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» визначено, що Суб'єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Тому в Учасників повинні бути наявні у складі сертифіковані інженери – геодезисти
Відповідь надана
щодо умов оголошення
Номер:
2d2a5cf08664423f84244bc1e5cb3803
Дата опублікування:
23.09.2016 12:59
Опис:
Для отримання відповіді на питання про землевпорядників та геодезистів Вам необхідно створити новий запит на цій сторінці (через обмеження місця для надання відповіді)
Створюю новий запит.
Також наголошую, наявність саме власного приймача є дискримінаційною вимогою, яка обмежує участь в закупівлі, яка ніяким чином не може гарантувати якісне та своєчасне виконання робіт. Матеріально-технічна база має бути достатньою для виконання відповідних робіт та відповідати вимогам наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 11.04.2013 №255.
Також наголошую, що роботу яку Ви намагаєтесь замовити можна виконати взагалі без використання супутникового приймача, при цьому забезпечити точність яка є достатньою для данного виду робіт і це ніяким чином не позначиться на якості надання послуг. Надання послуг саме комунальним підприємства також є виключно дискримінаційною вимогою, і виконанння таких договорів в минулому жодним чином не підтверджує те про що ви написали вище. Також мотив висунення такої вимоги, а саме: що учасник має фінансову спроможність надати послуги передбачені документацією без надання з боку Замовника авансового платежу в процесі виконання робіт, не передбачено законодавством, зокрема ч. 2 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Відповідь:
Свою попередню відповідь на Ваші запитання на цій сторінці та у розділі "Вимоги" вважаємо вичерпною
Відповідь надана
щодо технічного завдання
Номер:
e9e21e4133b147c1a3df70b17d8c19ee
Дата опублікування:
21.09.2016 17:44
Опис:
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ НА ПОСЛУГИ З РОЗРОБКИ ПРОЕКТУ ЗЕМЛЕУСТРОЮ ЩОДО ВІДВЕДЕННЯ ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ СТАДІОНУ ПО ВУЛ. ЄВГЕНА МАЛАНЮКА (ВУЛ. КАНТЕМИРІВСЬКА), 1 (САМАРСЬКИЙ РАЙОН) містить посилання на нечинні нормативно-правові акти, зокрема:
- постанова Кабінету Міністрів від 18 серпня 2010 року N 749 “Про затвердження Тимчасового порядку присвоєння кадастрового номера земельній ділянці” втратила чинність з 01.01.2013 на підставі постанови КМУ №1051 від 17.10.2012;
- постанови Кабінету Міністрів від 23 грудня 2009 року N 1420 “Деякі питання реалізації статті 186-1 Земельного кодексу України”, втратила чинність 21.03.2013 на підставі постанови КМУ від 20.02.2013 №154.
Також в в технічному завданні зазначено:
"акт прийому-передачі межових знаків підписується власником (користувачем) земельної ділянки та виконавцем робіт із землеустрою перед заповненням бланка державного акту на право власності на земельну ділянку, бланка державного акту на право постійного користування земельною ділянкою, або укладанням договору оренди земельної ділянки" Починаючи з 01.01.2013 року державні акти не заповнюються і не реєструються.
"Підготовлений XML файл перевіряється єдиним програмним продуктом для суб’єктів господарювання, територіальних органів Держземагентства, ХРФ ДП “ЦДЗК” (при наявності)". Такого програмного продукту не існує, файли перевіряються управлінням Держгеокадастрі при проведенні державної реєстрації земельної ділянки.
Проект договору не містить пунктів, які б встановлювалди права та обовязки сторін, зокрема обов'язок замовника надати документи необхідня для розробки проекту землеустрою, а саме документи юридичної особи (статут, свідоцтво про державну реєстрацію, витяг з єдр), правовстановлюючі документи на нерухоме майно, технічний паспорт на нерухоме майно та інші документи.
Відповідь:
Запитання: проект договору не містить пунктів, які б встановлювалди права та обовязки сторін, зокрема обов'язок замовника надати документи необхідня для розробки проекту землеустрою, а саме документи юридичної особи (статут, свідоцтво про державну реєстрацію, витяг з єдр), правовстановлюючі документи на нерухоме майно, технічний паспорт на нерухоме майно та інші документи.
Відповідь:проект договору розроблений на підставі типового договору, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 4 березня 2004 р. N 266 «Про затвердження типового договору про розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки». Замовником будуть надані документи юридичної особи.
Відповідь на інше запитання: Дані зауваження будуть враховані Замовником при укладенні договору закупівлі з переможцем аукціону.
Відповідь надана
щодо умов оголошення
Номер:
4022dd5de8af4bfabaf621b3c9ae5cd1
Дата опублікування:
21.09.2016 15:35
Опис:
Статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено принцип недискримінації учасників публічних закупівель. Оголошення щодо проведення закупівлі містить в собі ряд дискримінаційних положень та вимог до учасників, зокрема:
- "Пункт 2.2. оголошення: Очікувана вартість предмета закупівлі: 90000 (дев’яносто тисяч) грн. з ПДВ." Також специфікація (пропозиція) яка є додатком 3 до оголошення передбачає визначення вартості пропозиції з урахуванням ПДВ.
Суб’єкти господарювання, які є розробниками документації із землеустрою не обов’язково повинні бути платниками податку на додану вартість. Наявність вимоги щодо надання цінової пропозиції з урахуванням ПДВ обмежує участь в закупівлі суб’єктів господарювання, які перебувають на спрощеній системі оподаткування, зокрема є платниками єдиного податку, що суперечить положенням ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". У зв’язку з цим просимо внести відповідні зміни до оголошення та додатків до нього, зазначивши, що вартість предмета закупівлі визначається з урахуванням всіх обов’язкових платежів, податків та зборів.
- пункт 3 оголошення - Учасник повинен надати (ДО ПРОВЕДЕННЯ АУКЦІОНУ!!!) в електронному (сканованому в форматі PDF) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- "чинних не менш ніж 2 (двох) кваліфікаційних сертифікатів інженерів-землевпорядників з досвідом роботи у вказаній сфері не менше 3-х років".
Відповідно до положень ст. 26 Закону України "Про землеустрій" розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою, а також фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою.
Статтею 66 вказаного Закону встановлено: сертифікованими інженерами-землевпорядниками є особи, які мають вищу освіту за спеціальностями та кваліфікаціями у галузі знань землеустрою, мають стаж роботи за спеціальністю не менше одного року, склали кваліфікаційний іспит, одержали сертифікат та зареєстровані в Державному реєстрі сертифікованих інженерів-землевпорядників відповідно до цього Закону; кваліфікаційний сертифікат підтверджує відповідність інженера-землевпорядника кваліфікаційним вимогам та його спроможність самостійно складати окремі види документації із землеустрою та документації з оцінки земель, виконувати топографо-геодезичні і картографічні роботи, проводити інвентаризацію земель, перевіряти якість ґрунтових, геоботанічних та інших обстежень земель при здійсненні землеустрою.
Враховуючи, те що характер робіт, зазначених в оголошені не є якимось надзвичайно складним, визначення додаткових кваліфікаційних вимог щодо наявності досвіду роботи не менше трьох років, а також наявності (двох) кваліфікаційних сертифікатів інженерів-землевпорядників, носить дискримінаційний характер та виключає можливість участі в закупівлі фізичних осіб підприємців, які відповідно до положень ст. 26 Закону України "Про землеустрій" є виконавцями робіт із землеустрою. Просимо внести відповідні зміни до оголошення.
- чинних кваліфікаційних сертифікатів інженерів-геодезистів з досвідом роботи у вказаній сфері не менше 3-х років;
В оголошенні іде мова про закупівлю послуг з розробки документації із землеустрою. Вимоги до розробників документації із землеустрою визначені ст. 26 Закону України "Про землеустрій", серед визначених цією статтею вимог відсутня така вимога як наявність у складі розробника працівника, який є сертифікованим інженером-геодезистом. До того ж, статтею 66 Закону України "Про землеустрій" визначено кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника в тому числі підтверджує спроможність цього інженера виконувати топографо-геодезичні і картографічні роботи.
Сертифікація інженерів-геодезистів передбачена Законом України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність", при цьому вимога щодо наявності сертифікованого інженера-геодезиста, пред’являються до суб’єктів топографо-геодезичної і картографічної діяльності, а не до виконавців робіт із землеустрою. Також слід зауважити, що статтями 11, 13 цього Закону визначені види топографо-геодезичні і картографічні робот, які в розумінні цього закону потребують наявності у складі виконавця цих робіт сертифікованого інженера-геодезиста. Серед робіт визначених цими статтями відсутні роботи із землеустрою, або роботи які виконуються при здійсненні землеустрою, зокрема при розробці проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок.
Враховуючи зазначене вимога щодо наявності у учасника чинних кваліфікаційних сертифікатів інженерів-геодезистів з досвідом роботи у вказаній сфері не менше 3-х років носить дискримінаційний характер та виключає можливість участі в закупівлі розробників документації із землеустрою визначених в ст. 26 Закону України "Про землеустрій", які в своєму складі не мають сертифікованих інженерів-геодезистів. Просимо внести відповідні зміни до оголошення.
- довідку в довільній формі, що містить інформацію щодо наявності власного обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема перелік ліцензійних програм для проведення землевпорядних робіт та послуг (не менш ніж 3 робочих місця), наявність двухчастотного супутникового приймача системи глобального позиціювання з можливістю роботи в режимі РТК (RTK), електронний тахеометр (до довідки необхідно додати копії відповідних свідоцтва про проведення перевірки засобів вимірювальної техніки), наявність ліцензійних комплексів обробки картографічної інформації;
Вимоги до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою, затверджені наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 11.04.2013 №255. Серед вказаних вимог відсутні вимоги щодо кількості ліцензійних програм, а також вимоги щодо наявності по-перше власного а по-друге певних технічних засобів для виконання геодезичних робіт при здійсненні робіт із землеустрою, зокрема щодо наявності власного двухчастотного супутникового приймача системи глобального позиціювання з можливістю роботи в режимі РТК (RTK), електронний тахеометр (до довідки необхідно додати копії відповідних свідоцтва про проведення перевірки засобів вимірювальної техніки).
Роботи які заявлені в оголошенні технологічно можуть бути виконані і без використання, наприклад, двухчастотного супутникового приймача системи глобального позиціювання з можливістю роботи в режимі РТК (RTK), а навіть якщо він буде використовуватися то він може бути лише у володінні учасника, зокрема на умовах оренди, а не у власності як це вимагається в оголошенні.
Такі вимоги є дискримінаційними тобто такими, що обмежують участь у публічних закупівлях осіб, які не мають у власност і вказаного обладнання, але в той же час володіють достатнім технічним забезпеченням щоб виконати роботи та відповідно є виконавцями (розробниками) робіт із землеустрою відповідно до закону. І відповідно такі вимоги є необґрунтованими. Просимо внести відповідні зміни, або обґрунтувати наявність таких вимог.
- в довільній формі, що підтверджує наявність досвіду виконання аналогічних землевпорядних робіт для комунальних підприємств;
Виконання аналогічних землевпорядних робіт для комунальних підприємств або будь яких інших підприємств та навіть фізичних осіб нічим не відрізняється, ні технологічно ні технічно.
У зв’язку з цим наявність вимоги щодо виконання аналогічних землевпорядних робіт саме для комунальних підприємств є дискримінаційною та необґрунтованою. Просимо внести відповідні зміни.
Відповідь:
Щодо питання стосовно визначення вартості з урахуванням ПДВ.
Відповідь: У додатку 3 у примітках зазначено, що вартість пропозиції розраховується відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі надання пропозиції Учасником – не платником ПДВ, такі пропозиції надаються без урахування ПДВ та у відповідних графах Пропозиції зазначається ціна/сума без ПДВ, про що учасником робляться відповідні позначки.
Щодо наявності в учасника необхідного обладнання та матеріально – технічної бази.
Двох частотні GPS приймачі, є більш сучасними та мають більш високу точність вимірів. Окрім додаткового резервування і підвищення стійкості до перешкод, важливо що наявність двох частот, які передаються від супутників, дає здатність визначити напряму за допомогою вимірювання, а таким чином і врахувати, похибку іоносферної затримки сигналу даного супутника. Тому, двох частотний GPS приймач є значно точнішим.
Крім того, наявність в Учасників саме у власності обладнання та матеріально – технічної бази, що вимагається Замовником,підтверджує факт того, що учасник зможе надати послуги, якісно та у строк встановлений умовами договору.Відсутність зазначеного матеріально – технічного забезпечення, може негативно вплинути на виконання вказаних робіт (послуг), що в свою чергу може спричинити невиконання та/або неналежне виконання відповідних зобов’язань по договору.
Щодо досвіду виконання аналогічних землевпорядних робіт для комунальних підприємств. Досвід роботи з комунальними підприємствами, підтверджує, що учасник має фінансову спроможність надати послуги передбачені документацією без надання з боку Замовника авансового платежу в процесі виконання робіт.
Для отримання відповіді на питання про землевпорядників та геодезистів Вам необхідно створити новий запит на цій сторінці (через обмеження місця для надання відповіді)