• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

44756 Сітка хірургічна, що використовують у разі абдомінальної грижі, полімерна; 44756 Сітка хірургічна, що використовують у разі абдомінальної грижі, полімерна; 44756 Сітка хірургічна, що використовують у разі абдомінальної грижі, полімерна; 44756 Сітка хірургічна, що використовують у разі абдомінальної грижі, полімерна; 45623 Несудинний провідник загальної призначеності; 58174 Катетер балонний для тромбектомії; 35356 — Канюля аспіраційна, одноразового застосування; 32031 Набір для постійної уретральної катетеризації; 47200 Набір для дренування плевральної порожнини в разі пневмотораксу; 47200 Набір для дренування плевральної порожнини в разі пневмотораксу; 46716 Кошик для усунення жовчних, сечових каменів, багаторазового застосування; 46691 Ендоскопічний провідник одноразового застосування

Завершена

530 825.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 654.12 UAH
Період уточнення: 11.10.2024 14:10 - 18.10.2024 00:00
Відповідь надана

усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації

Номер: d5e637d266a741d6a13f8d1c137d39fc
Дата опублікування: 17.10.2024 19:35
Опис: 11 жовтня 2024 року Замовник оголосив закупівлю, якій в системі електронних торгів присвоєно унікальний №UA-2024-10-11-008535-a, товарів за кодом ДК 021:2015-33140000-3 «Медичні матеріали» з номенклатурою: 1. 44756 Сітка хірургічна, що використовують у разі абдомінальної грижі, полімерна - поліпропіленова сітка 6х11см – 30 шт.; 2. 44756 Сітка хірургічна, що використовують у разі абдомінальної грижі, полімерна - поліпропіленова сітка 8x13 cм – 30 шт.; 3. 44756 Сітка хірургічна, що використовують у разі абдомінальної грижі, полімерна - поліпропіленова сітка 10x15 cм – 30 шт.; 4. 44756 Сітка хірургічна, що використовують у разі абдомінальної грижі, полімерна - поліпропіленова сітка 15x20 cм – 30 шт.; 5. 45623 Несудинний провідник загальної призначеності - полімерний провідник із гідрофільним покриттям ЕНТЕР PPN – 10 шт.; 6. 58174 Катетер балонний для тромбектомії - катетер для емболектомії типу «ФОГАРТІ» діам. в асортименті – 20 шт.; 7. 35356 Канюля аспіраційна, одноразового застосування - катетер для аспірації операційного поля Balton стерильний апірогенний 27F KOPO OB 200 – 200 шт.; 8. 32031 Набір для постійної уретральної катетеризації - катетер уретральний рентгеноконтрасний подвійний Pigtail KMP5F,6F,7F 262O Стент Балтон F5, F6, F7; - 90 шт.; 9. 47200 Набір для дренування плевральної порожнини в разі пневмотораксу - подовжувач дренажа по Бюллау: Fr 30 ( діаметр 10,0 мм) – 100 шт.; 10. 47200 Набір для дренування плевральної порожнини в разі пневмотораксу - дренаж торокальний розмір в асортименті – 100 шт.; 11. 46716 Кошик для усунення жовчних, сечових каменів, багаторазового застосування - кошик для екстракції каменів – 10 шт.; 12. 46691 Ендоскопічний провідник одноразового застосування - нітіноловий провідник – 50 шт. Ознайомившись з тендерною документацією, виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію. А саме: відповідно пункту 2 Основних вимог Медико-технічних вимог Технічної специфікації розділу ІІІ «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 1 до Тендерної документації встановлено дискримінаційні вимоги: 2. З метою попередження поставки фальсифікатів Учасник повинен надати гарантійний лист від виробника або уповноваженого представника виробника на території України, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується Учасником, в належній якості, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника торгів. Стосується позицій 1,2,3,4. Слід зазначити, що виробники або уповноважені представники виробника на території України в будь-якому випадку не можуть гарантувати того що Учасник має можливість поставки товару, який є предметом Закупівлі, у необхідній кількості, строками придатності та в терміни, визначені Тендерною Документацією та пропозицією Учасника, адже виробник або його уповноважений представник не має жодних повноважень щодо здійснення контролю щодо поставки учасником товару, який зазначений у Додатку 2. Скаржник стає залежним від волі виробника або його уповноваженого представника, (дилерів, дистриб'юторів, тощо) в частині надання гарантійного листа від фактично третьої особи, яка немає жодного відношення до Закупівлі. Тим більше виробник не може проконтролювати, що Скаржник поставить ці товари у необхідній кількості та у визначені строки, оскільки в залежності від обставин строки можуть бути змінені. Жодна третя особа (ні виробник, ні уповноважений) не може гарантувати Замовнику вчасне, належної якості, встановленими строками придатності постачання товару будь-яким Учасником. Відповідно до п.8 спільного листа №3301-04/55905-03/01.733810 від 19.12.2018 Мінекономрозвитку та Міністерства охорони здоров’я України: замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість поставки лікарського засобу у визначені строки , оскільки це гарантує своєчасного постачання лікарських засобів та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Аналогічне стосується також товарів медичного призначення. У зв’язку із встановленням вимоги щодо надання гарантійного листа Замовники обмежують кількість учасників закупівлі до певного кола постачальників, які мають можливість отримати такий лист у виробника чи його офіційного уповноваженого. Виходячи з викладеного вище, пункт 2 Основних вимог Медико-технічних вимог Технічної специфікації розділу ІІІ «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 1 Тендерної документації є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників та впливає на можливість Скаржника взяти участь у процедурі відкритих торгів. Наведена вище умова Тендерної документації обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками, Згідно ч.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи вищевикладене, звертаємось до Замовника з вимогою внести зміни до Основних вимог Медико-технічних вимог Технічної специфікації розділу ІІІ «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 1 тендерної документації шляхо виключення пункту 2 в редакції: З метою попередження поставки фальсифікатів Учасник повинен надати гарантійний лист від виробника або уповноваженого представника виробника на території України, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується Учасником, в належній якості, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника торгів. Стосується позицій 1,2,3,4. Повідомляємо, що в разі незадоволення даної вимоги, залишаємо за собою право оскаржити дискримінаційні умови торгів, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, безпосередньо до Антимонопольного комітету України в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі». Дякуємо за розуміння!
Відповідь: В пункті 2 Основних вимог Медико-технічних вимог Технічної специфікації розділу ІІІ «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 1 до Тендерної документації встановлено, що з метою попередження поставки фальсифікатів Учасник повинен надати гарантійний лист від виробника або уповноваженого представника виробника на території України, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується Учасником, в належній якості, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника торгів. Стосується позицій 1,2,3,4. Дана вимога встановлена відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно з яким, замовник має право включити до тендерної документації іншу інформацію , яку вважає за необхідне до неї включити. Дану вимогу включено до тендерної документації з метою убезпечення медичного закладу при закупівлі медичних матеріалів від товару сумнівного походження та контрабанди. Тому що учасник, надаючи лист від виробника (або офіційного представника виробника) підтверджує свою співпрацю безпосередньо з виробником або офіційним представником виробника, а отже і підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, ввезення на територію України, розмитнення тощо. Також, гарантійний лист від виробника (або офіційного представника виробника) є для замовника гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну позицію на фармацевтичному ринку. Ще однією не менш важливою аргументацією для надання гарантійних листів є те, що учасник який напряму співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту має можливість запропонувати найдешевші ціни, що є дуже важливим принципом закупівель. Крім того, наголошуємо що гарантійний лист може бути виданий не тільки виробником медичного виробу, а й офіційним представником виробника. Тобто, якщо учасник не може налагодити договірних відносин з виробником він може звернутися до представників, дистриб’юторів та інших осіб, що здійснюють комерційну діяльність від лиця виробника. Звертаємо Вашу увагу, що в кожного виробника є декілька таких представників і якщо Учасник не може налагодити ділових, комерційних відносин, то ставиться під сумнів його спроможність взяти на себе зобов’язання по виконанню договору та забезпеченню медичними виробами медичного закладу, що може мати негативні наслідки для лікувального процесу. Отже, ми вважаємо, що даний пункт тендерної документації не створює дискримінаційні умови та не обмежує конкуренцію для учасників торгів, а навпаки створює умови для дотримання одного з принципів ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме максимальна економія та ефективність та пропорційність. Також, хочемо наголосити, що у зв'язку з військовими діями на території нашої держави, в Україну для надання медичної допомоги військовим, внутрішньопереміщеним особам та іншим особам, постійно ввозиться велика кількість гуманітарної допомоги у вигляді медичних матеріалів. Для уникнення зловживань недобросовісних постачальників, ми намагаємось таким способом запобігти закупівлі товару завезеного, як гуманітарна допомога з дружніх країн. Саме тому ми просимо учасників виконати наші вимоги прописані в тендерній документації.
Дата відповіді: 18.10.2024 14:01