• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Молоко та вершки

Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – «Ціна», яка є приведеною та визначається за формулою, наведеною в тендерній документації

Завершена

7 079 469.66 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 707.95 UAH
Період уточнення: 03.05.2018 15:08 - 25.05.2018 09:00
Відповідь надана

Зміни до кваліфікаційних вимог

Номер: fcdafed287b04c1594ac33b11944507b
Дата опублікування: 25.05.2018 00:52
Опис: Враховуючи високу соціальну відповідальність за поставку якісної продукції в ДНЗ м.Черкас, вважаємо за доцільне внести зміни по п.2.3 розділу 5 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» (Кваліфікаційні критерії) та викласти в такій редакції: «2.3.Додатково учасник повинен надати в складі пропозиції нотаріально завірену копію  експлуатаційного дозволу із додатками (АКТ складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами), що виданий на виконання вимог відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР та наказу Мінагрополітики від 10.02.2016 р.№ 39 , а також дані про реєстраційний номер потужностей суб’єкта господарювання для транспортування харчових продуктів" Ці вимоги допоможуть більш ретельно вибирати постачальників продуктів харчування в ДНЗ міста (На виконання п.13 . « Н А К А З 01.06.2005 N 242/329» МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ та МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ) .
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що з метою недопущення обмеження конкуренції під час проведення торгів, редакція ч.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» р. ІІІ тендерної документації залишається без змін в частині: Додатково, на підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам за п.2,3, учасник надає: - копію чинного експлуатаційного дозволу для оператора ринку, що проводить діяльність пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, що виданий на виконання ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продктів»; - довідку, у довільній формі, у якій зазначається особистий реєстраційний номер у державному реєстрі потужностей операторів ринку за наступними видами діяльності: зберігання, реалізація харчових продуктів.
Дата відповіді: 25.05.2018 15:02
Відповідь надана

Усунення дискримінаційних вимог

Номер: 18f583876c7f4e0a9454be69f4b6e66e
Дата опублікування: 25.05.2018 00:48
Опис: Просимо усунути дискримінаційні вимоги по підтвердженню кваліфікаційних критерієв для великих підприємств-виробників (що також йдуть в протеріч з п.13 . « Н А К А З 01.06.2005 N 242/329» МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ та МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ) , а саме: ⦁ п.5.3. «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» ( підтвердження наявності офіційно зареєстрованих та проходження ними медоглядів (виписки з трудових книжок та копії санкнижки))- пропонуємо викласти в слідуючий редакції : «3.Наявність працівників відповідної кваліфікації , які будуть безпосередньо задіяні у виконанні договору (або їх мінімальна кількість) (надати копії документів, завірені учасником, які підтверджують наявність офіційно зареєстрованих, найманих працівників та проходження ними мед.оглядів) у т.ч.: ⦁ водіїв; ⦁ комірників; ⦁ вантажників; ⦁ товарознавців.» ⦁ п.5.2.2. «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції»- підтвердження наявності транспортних засобів для перевезення продуктів харчування (копія реєстраційного посвідчення)- пропонуємо викласти в слідуючий редакції : «2.2. транспортні засоби для перевезення продуктів харчування , які будуть безпосередньо задіяні у виконанні договору» (або їх мінімальна кількість). Обгрунтування. Наприклад : На молочному підприємстві «ПАТ «Юрія» (яке є одним із найбільших підприємств м.Черкас) офіційно працює близько 1 000 працівників та має у власності близько 150 одиниць автомобільного транспорту. Деякі категорії працівників, згідно закону, не зобов’язані мати санітарні книжки. Деяка частина автотранспорту задіяна на постійній основі в інших регіонах України. Надання такого об'єму інформації (згідно вимог тендерної документації) ставить в нерівні умови з іншими учасниками та зокрема порушує ст.3 "Закону про публічні закупівлі"-"Оновні принципи закупівель в Україні -недискримінація учасників,максимальна економія та ефективність,об'єктивна та не упереджена оцінка тендерних пропозицій".
Відповідь: внесено зміни в тендерну документацію
Дата відповіді: 25.05.2018 13:13
Відповідь надана

Визначення аналогічного товару

Номер: 02ab2d1f8f684854a85dcb44bd3b10b2
Дата опублікування: 25.05.2018 00:31
Опис: Просимо усунути дискримінаційні вимоги по підтвердженню кваліфікаційних критерієв , а саме –визначення (2 частина п.5.1. «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції») «Аналогічного товару» за ЄЗС ДК 021:2015, Причина- до 2018 року паралельно діяв ДКПП 016:2010 ,тому в договорах та Позитивних відгуках міститься посиланя па продукцію за кодами ДКПП 016:2010. Наприклад ; «Молоко пастеризоване 2,5% », що є предметом закупівлі за ДК продуктів харчування та послуг 016:2010 має код 10.51.1 «Молоко та вершки рідинні,оброблені».Тому така назва і код присутні в аналогічних договорах та відгуках за 2016 рік . Тому просимо додати ДКПП 016:2010 для визначення аналогічного товару або надати роз'яснення. Також , просимо надати роз'яснення о можливості долучення та підтвердження виконнаня аналогічних комерційних договорів, де назва предмету продажу та його об'єм фіксуєтья лише видатковими накладними та актами звірок.
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення надаємо наступні роз’яснення: 1. у складі тендерної пропозиції учасники обов’язково надають відгук та договір постачання. У вищевказаних документах зазначена назва товару, яка дає можливість визначити назву предмету закупівлі та його відповідність ЄЗС ДК 021:2015; 2. учасник може долучити комерційні договори, а також видаткові накладні та акти звірок, в яких зазначена назва предмету закупівлі та об’єм поставок.
Дата відповіді: 25.05.2018 13:51