-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Молоко та вершки
Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – «Ціна», яка є приведеною та визначається за формулою, наведеною в тендерній документації
Завершена
7 079 469.66
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 707.95 UAH
мін. крок: 0% або 707.95 UAH
Номер:
cc38ce7921a0413eb5c1657b85e97807
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-08-21-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.08.2020 00:00
Період моніторингу:
21.08.2020 14:30 - 15.09.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.08.2020 № 52
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о начальника Тетяна Святокум
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 21.08.2020 № 52
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2018-05-03-01114-b 03.05.2018 Органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону та частини 5 статті 8 Закону зі змінами.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення частини 3 статті 17 Закону.
За результатами моніторингу дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
На порушення вимог частини 1 статті 31 Закону не відмінено торги через допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
За результатами аналізу питань відображення закупівлі в річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору (укладання додаткових угод) та їх оприлюднення порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення в подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 вересня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 27.01.2018) (далі – Закон), дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору (укладання додаткових угод) та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради на 2018 рік (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, тендерні пропозиції учасників: товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОД-ЮГ» (далі – ТОВ «ПРОД-ЮГ»), публічне акціонерне товариство «Юрія», товариство з обмеженою відповідальністю «Каштан – Плюс» (далі – ТОВ «Каштан - Плюс»), роз'яснення на звернення за роз'ясненнями щодо тендерної документації, відповідь на звернення товариства з обмеженою відповідальністю «Тален-2001» щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, протокол розгляду тендерних пропозицій від 03.07.2018 № 20, інформація про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОД-ЮГ», рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ) від 27.07.2018 № 7600-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір, договір поставки товару від 17.08.2018 № 24 (далі-Договір), додаткові угоди до Договору від 17.08.2018 № 1, від 14.09.2018 № 2, від 19.11.2018 № 3, від 14.12.2018 № 4, від 31.12.2018 № 5, від 15.01.2019 № 7, від 11.02.2019 № 8, від 11.02.2019 № 9, повідомлення про внесення змін до договору.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, що на порушення вимог частини 3 статті 17 Закону тендерна документація не містить вимог щодо надання переможцем процедури закупівлі документального підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених частиною другою статті 17 Закону.
За результатами моніторингу дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій установлено, що Замовником на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону не визначено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Каштан - Плюс» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, допущено даного учасника до аукціону та визначено його переможцем торгів.
Так, згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом завантаження файлів з документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції.
В пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерної пропозиції зазначено, що вид забезпечення пропозиції конкурсних торгів – електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення пропозиції конкурсних торгів: в термін дії пропозиції конкурсних торгів.
Відповідно до пункту 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу ІІІ тендерної пропозиції, тендерні пропозиції вважаються дійсними до моменту укладання договору з переможцем торгів, або до відміни торгів чи визнання замовником торгів такими, що не відбулись, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів, оприлюдненим в електронній системі закупівель, кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 04.06.2018, 09 год:00 хвилин, тобто, відповідно до частини 1 статті 27 Закону у цей день і час автоматично розкрито частини тендерних пропозицій учасників, а строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними - по 02.11.2018 включно.
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Каштан-Плюс» надана банківська гарантія № G0518/7873, складена 31.05.2018, яка є дійсною до 08.10.2018 року включно, що не відповідає вищезазначеним вимогам тендерної документації.
З урахуванням вищезазначеного, за результатом моніторингу встановлено, що Замовником на порушення вимог частини 1 статті 31 Закону не відмінено торги через допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
За результатами моніторингу оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено, що Замовник на порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону не оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про виконання договору протягом трьох днів з дня виконання договору або його розірвання, при тому, що відповідно до пункту 10.2 розділу 10 Договору строк його дії закінчується 31.12.2018, а відповідно до додаткової угоди від 11.02.2019 № 8 до Договору, дію Договору продовжено на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, згідно з умовами додаткової угоди від 11.02.2019 № 9 до Договору ціна Договору становить 2 960 548,70 гривень.
Також, за результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі – Закон зі змінами) не оприлюднив в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень від 09.09.2020 відповідні пояснення, інформацію або документи.
Період усунення порушень:
15.09.2020 16:34 - 30.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
15.09.2020 16:34
Запити/Пояснення
Номер:
bb8bce2586c64faeba5d57cd13527064
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
09.09.2020 16:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.09.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Молоко та вершки» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2018-05-03-001114-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Просимо надати інформацію щодо стану виконання договору поставки товару від 17.08.2018 № 24 (далі - Договір), укладеного за результатом проведення даних торгів.
У разі, якщо Договір виконаний, просимо надати пояснення стосовно відсутності в електронній системі закупівель, оприлюдненого, відповідно до частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», звіту про виконання договору.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
80259dbf4fb942a79ee978304e7b47d4
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
11.09.2020 14:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.09.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Молоко та вершки» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2018-05-03-001114-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, наказу Державної аудиторської служби України від 04.09.2020 № 250 «Про внесення змін до Інструкції з планування діяльності органів державного фінансового контролю» постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Згідно з умовами додаткових угод від 14.09.2018 № 2, від 19.11.2018 № 3, від 14.12.2018 № 4, від 15.01.2019 № 7, від 11.02.2019 № 9 до договору поставки товару від 17.08.2018 № 24, укладеного Вами з Товариством з обмеженою відповідальністю «Каштан Плюс», внесено зміни до даного договору в частині зміни ціни (підвищення) за одиницю товару.
Просимо надати інформацію та документи, підтверджуючі коливання ціни товару на ринку на підставі яких укладено вищезазначені додаткові угоди.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.