-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
проведення періодичного медичного огляду працівників
Завершена
117 243.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 586.21 UAH
мін. крок: 0.5% або 586.21 UAH
Період уточнення:
09.10.2024 09:15 - 01.11.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо обсягу надання послуг
Номер:
925524fa19cb4b619b577b10c27621fd
Дата опублікування:
30.10.2024 10:00
Опис:
Шановний Замовнику!
Під час повторного ознайомлення з тендерною документацією, за предметом - "проведення періодичного медичного огляду працівників", нами було виявлено наявність неузгодженостей у визначенні кількості працівників, яким необхідно пройти медичний огляд. Зокрема, в результаті нашого попереднього звернення були внесені зміни до пункту 1.1.1 Додатку 3 до тендерної документації, де тепер зазначено кількість осіб – 113, з яких 41 жінка, що відповідає інформації, вказаній у пункті 3.3 розділу 1 тендерної документації.
Однак, звертаємо увагу, що в пункті 1.1 Додатку 3 до тендерної документації, обсяг послуг все ще визначається як огляд для 104 працівників певних категорій, що не відповідає оновленій інформації, яка наведена в пункті 1.1.1. Зазначена розбіжність може призвести до помилок при виконанні договору та ускладнює визначення точного обсягу послуг.
Враховуючи наведене, просимо привести у відповідність тендерну документацію, зокрема, оновити пункт 1.1 Додатку 3 для забезпечення узгодженості кількості працівників, які потребують проходження медичного огляду, та уникнення можливих непорозумінь у подальшій реалізації договору.
Дякуємо за увагу до нашого звернення та очікуємо на відповідні уточнення.
Відповідь:
зміни внесено
Дата відповіді:
30.10.2024 10:08
Відповідь надана
Щодо обсягу послуг
Номер:
0377c22cdc0849db9ff12b5a8716f697
Дата опублікування:
29.10.2024 17:27
Опис:
Згідно пункту 3.3. розділу 1 тендерної документації, встановлено обсяг надання послуг: 113 осіб, в.т.41 жінкок.
Під час ознайомлення з тендерною документацією ми виявили деякі неузгодженості щодо обсягу надання послуг, що потребують уточнення.
Зокрема, в тендерній документації наявні розбіжності щодо кількості працівників, яким необхідно пройти медичний огляд:
1) в пункті 3.3. розділу 1 тендерної документації, вказано 113 осіб, в.т.41 жінка.
2) в пункті 1.1. Додатку 3 зазначено 104 працівники.
3) в пункті 1.1.1. Додатку 3 зазначено 122 особи.
Просимо надати роз'яснення щодо коректної кількості працівників, які потребують медичного огляду?
Відповідь:
зміни внесено
Дата відповіді:
30.10.2024 08:43
Відповідь надана
Дискримінаційні умови
Номер:
09af5a7e6e814d8da8ad9dad86483b23
Дата опублікування:
09.10.2024 14:42
Опис:
Ознайомившись з Вашою відповіддю на нашу вимогу щодо усунення дискримінаційної умови в тендерній документації, змушені констатувати, що наведені Вами аргументи свідчать про нерозуміння базових принципів публічних закупівель та спробу перекласти власні організаційні проблеми на плечі потенційних учасників.
Спростування аргументів Замовника:
1. Територіальне обмеження:
1) Ваше твердження про те, що працівники Вашого підприємства не мають права виїжджати за межі Солом'янського району, є внутрішнім правилом, яке не може обмежувати права інших суб'єктів господарювання та суперечить принципу недискримінації учасників, закріпленому в статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі";
2) Замовник зобов'язаний забезпечити рівні умови участі в закупівлі для всіх потенційних учасників, незалежно від їх місця розташування;
3) Важливо зазначити, що обмеження свободи пересування працівника є порушенням його конституційних прав, гарантованих статтею 33 Конституції України. Законодавство про працю, зокрема Кодекс законів про працю України, не надає роботодавцю права забороняти працівнику перебувати в певному місці поза робочим часом. Це стосується і часу проходження обов'язкового медичного огляду, який, хоч і відбувається в робочий час, але не є частиною трудового процесу.
2. Щодо обмеження пересування під час медичного огляду: Проходження обов'язкового медичного огляду, хоч і відбувається в робочий час, регулюється окремими нормативно-правовими актами, зокрема, Наказом МОЗ України №246 від 21.05.2007 "Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій". Під час медичного огляду працівник не виконує роботу для роботодавця, а реалізує своє право на охоpону здоров'я, гарантоване статтею 49 Конституції України. Роботодавець не має права втручатися в цей процес.
3. Бюджетні обмеження: Відсутність коштів на розвозку працівників не може бути виправданням для порушення законодавства. Відповідно до статті 4 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник самостійно планує свої закупівлі та забезпечує їх фінансування. Якщо в бюджеті не передбачено витрати на логістику, Замовник повинен був врахувати це при плануванні закупівлі та передбачити відповідні кошти, а не обмежувати конкуренцію та дискримінувати учасників.
4. Перекладання витрат на Учасників: Вимога щодо забезпечення перевезення працівників за рахунок Виконавця є абсолютно неприйнятною. Замовник не має права нав'язувати Учасникам додаткові зобов'язання, які не пов'язані з предметом закупівлі. Крім того, така вимога призведе до штучного завищення цін на послуги та спотворить результати тендеру, що суперечить принципу максимальної економії, визначеному в статті 5 Закону "Про публічні закупівлі".
Ще раз наголошуємо, що відповідно частини 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищевикладене, вдруге вимагаємо усунути зазначені порушення шляхом внесення змін до тендерної документації, забезпечивши рівні та недискримінаційні умови участі у торгах для всіх потенційних учасників.
У разі невиконання цієї вимоги будемо змушені звернутися до органу оскарження для захисту своїх прав та інтересів.
Відповідь:
зміни вноситися не будуть. Наполягаємо на тому, що люди не можуть їздити по всій Україні для проходження медичного огляду.
Дата відповіді:
09.10.2024 14:57
Відповідь надана
Дискримінаційні умови
Номер:
df21c1d790554191b474763483fdd7d6
Дата опублікування:
09.10.2024 11:26
Опис:
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) (далі – Особливості), зокрема пунктом 28 та 54 Особливостей та частиною 4 статті 22 Закону, вимагаємо усунути порушення, допущені у тендерній документації (далі — Документація), а саме вимоги, що необґрунтовано звужують коло потенційних учасників та створюють дискримінаційні умови.
1. Необґрунтована вимога до місця надання послуг: Пунктом 3.3. розділу 1 «Загальні положення», пунктом 1.3. розділу 1 «Загальні положення» додатку 3 до тендерної документації, пунктом 2.2 розділу 2 «Технічні вимоги» встановлено, що медичний заклад Учасника повинен бути розташований у м. Києві, Солом'янського району. Вважаємо, що дана вимога є необґрунтованою та дискримінаційною, оскільки:
1) Дискримінації інших Учасників: вищенаведена вимога прописана під тих Учасників, які територіально розташовані поблизу замовника, зокрема в Солом’янському районі міста Києва.
2) Обмежує конкуренцію: Територіальне обмеження штучно звужує коло потенційних учасників, виключаючи з тендеру медичні заклади, які можуть запропонувати якісні послуги за конкурентними цінами, але знаходяться в інших районах міста Києва.
3) Суперечить принципам Закону України "Про публічні закупівлі":
- Недискримінація учасників (стаття 5): Встановлення переваги для учасників, що знаходяться в певному районі, порушує принцип рівних можливостей для всіх учасників тендеру.
- Максимальна економія, ефективність та пропорційність (стаття 5): Обмеження конкуренції може призвести до вибору менш економічно вигідної пропозиції, що суперечить інтересам Замовника.
2. Не має об'єктивного обґрунтування: Зручність розташування медичного закладу не є критичним фактором для проведення періодичного медичного огляду працівників. Сучасні транспортні можливості дозволяють безперешкодно дістатися до будь-якого району міста. Більше того, деякі медичні заклади можуть організувати виїзні бригади, за потреби, для проведення огляду безпосередньо на території Замовника.
Враховуючи вищенаведене вимагаємо:
1) вилучити вимогу щодо розташування медичного закладу Учасника в м. Києві, Солом'янського району або ж збільшити межі розташування медичного закладу до меж міста Києва, аргументувавши доцільність такого обмеження.
Наголошуємо, що відповідно частини 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути зазначені порушення шляхом внесення змін до тендерної документації, забезпечивши рівні та недискримінаційні умови участі у торгах для всіх потенційних учасників.
У разі невиконання цієї вимоги будемо змушені звернутися до органу оскарження для захисту своїх прав та інтересів.
Відповідь:
Доброго дня. Наше підприємство здійснює свою діяльність виключно в солом'янському районі. Виїзджати за межі району працівники не мають права. Окрім того, в бюджеті п-ва не закладено кошти на розвозку людей для проходження медичного огляду. Запропоновані вами зміни можливі тільки за умови внесення додаткового пункту в ТД "забеспечення перевезення людей до місця проведення медичного огляду за рахунок Виконавця".
Дата відповіді:
09.10.2024 13:47