-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт залізничних колій №№ 2, 3, 17, 43, 43А, 44, 44А та стрілочних переводів №№ 56, 313, 101 ДП «МТП «ПІВДЕННИЙ», за адресою: Одеська область, м. Южне, вул. Берегова, 13 (Перший пусковий комплекс. Залізнична колія №2)
Завершена
15 986 691.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 159 866.91 UAH
мін. крок: 1% або 159 866.91 UAH
Період уточнення:
08.10.2024 11:50 - 15.11.2024 00:00
Відповідь надана
Умови договору
Номер:
bd81a6d5f69c487683fc4c808cc74052
Дата опублікування:
31.10.2024 16:43
Опис:
Шановний Замовнику!
1. Пунктом 1.3. проекту договору передбачено можливість внесення змін Замовником в проектну документацію під час виконання робіт. Просимо виключити цю умову, оскільки внесення змін до проектної документації впливає на загальний строк виконання робіт відповідальність за дотримання якого несе Підрядник. Також пунктом 2.4 не передбачається зміна загального строку виконання.
2. Пунктом 2.1. проекту договору передбачено, що строк виконання робіт не повинен перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів з дати початку робіт, що передбачає дострокове виконання робіт і можливість виконання протягом 90 (дев’яносто) днів, при цьому строк дії договору до 31.01.2025 року, що порушує умови пункту 2.1, оскільки на даний час неукладений договір та не визначена дата початку робіт. Просимо внести відповідні зміни до пукту 17.1.
3. Просимо Вас, виключити пункт 12.1. проекту договору, оскільки всі дії щодо введення в експлуатацію виконуються відповідно до постанови Кабінету Міністрів № 461 виключно Замовником, а приймання-передача робіт здійснюється лише на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3).
4. Пунктом 14.2. проекту договору передбачені гарантійні зобов’язання Підрядника протягом 10 (десяти) років з моменту введення в експлуатацію об’єкта, що не відповідає статті 884 ЦКУ, оскільки зазначений строк становить від дня прийняття об'єкта замовником, а саме дати підписання обома сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3). У зв’язку з зазначеним, просимо Вас внести відповідні зміни до проекту договору.
5. Пункт 15.6 проекту договору підлягає виключенню, оскільки жодним чином не може бути домовленістю сторін.
6. Умовами договору не передбачено повернення Підряднику забезпечення виконання договору про закупівлю у разі припинення виконання робіт за ініціативи Замовника, що є порушенням права Підрядника, тому вважаємо доцільним внести відповідні зміни.
Відповідь:
Доброго дня!
1. Умовами пункту 16.3 проекту договору про закупівлю встановлено, що істотні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань Сторонами у повному обсязі, крім випадків, які передбачено пунктом 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. В свою чергу, відповідно до підпункту 4 пункту 19 цих Особливостей встановлено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Вищевказана норма законодавства дозволяє продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, тому у разі внесення будь яких змін до проектної документації строк дії договору про закупівлю та/або строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт буде продовжено.
Враховуючи вищевикладене, Замовником буде внесено зміни до пункту 2.4 проекту договору про закупівлі, а саме видалено наступне «за умови, що загальний строк виконання робіт за Договором не змінюється».
2. Замовником будуть внесені відповідні зміни до пункту 17.1 проекту договору про закупівлю.
3. Замовником будуть внесені відповідні зміни до пункту 12.1 проекту договору про закупівлю.
4. Замовником будуть внесені відповідні зміни до пункту 14.2 проекту договору про закупівлю.
5. Замовником буде виключено пункт 15.6 проекту договору про закупівлю.
6. Замовником будуть внесені відповідні зміни до пункту 19.14 проекту договору про закупівлю.
Дата відповіді:
01.11.2024 14:25
Відповідь надана
забезпечення виконання договору
Номер:
a4e1ccc8154e4cb7b1a3fe8068cc9115
Дата опублікування:
18.10.2024 16:39
Опис:
Шановний Замовнику, відповідно до умов тендерної документації, Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: 5% від суми договору. Враховуючи зменшення об’ємів робіт через воєнні дії в країні та зменшення кількості Замовників, котрі роблять ремонти колії, 5% від суми договору відповідно бюджету закупівлі, це достатньо велика сума, котра є не у всех компаній потенційний учасників, котрі кваліфіковано і гарантовано можуть виконати дані роботи та у котрих є в наявності відповідний персонал. Основні суми зараз з рахунків компаній використовуються на закупівлю матеріалів, логістику обладнання та техніки та зарплати робітникам, котрих і так небагато з причини воєнного призиву. Враховуючи викладене, просимо Вас зменшити суму гарантійного забезпечення виконання договору до 0,5%.
Відповідь:
Доброго дня!
Відповідно до пункту дев’ять частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» забезпечення виконання договору про закупівлю - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником за договором про закупівлю.
Забезпечення виконання договору про закупівлю страхує Замовника від будь-якого порушення зі сторони підрядника умов договору, наприклад, порушення строків виконання робіт, порушення щодо якості виконаних робіт тощо.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не буде виключати з тендерної документації вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору та не буде зменшувати відсоток забезпечення виконання договору.
Дата відповіді:
21.10.2024 09:12
Відповідь надана
Невідповідність предмету договору
Номер:
bd64c13c95e9401b92bdea53a3c286b1
Дата опублікування:
14.10.2024 17:51
Опис:
Пунктом 9.2 проєкту Договору (Додаток 3 до тендерної документації) передбачено, що Замовник та Підрядник оформлюють документи для отримання дозволу на виконання будівельних робіт відповідно до вимог Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 466. Дозвіл на виконання будівельних робіт відповідно до чинного законодавства отримує Замовник, тому пункт Договору 9.2, який не визначає навіть перелік документів, які повинен надати Підрядник не відповідає предмету договору та підлягає виключенню. Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Відповідь:
Доброго дня!
Зазначений пункт стосується Підрядника в частині підготовки документа про призначення особи, відповідальної за виконання будівельних робіт, ліцензії, що дає право на виконання будівельних робіт, згідно з вимогами Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого постановою КМУ від 13.04.2011 № 466.
Згідно пункту 173 Порядку ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, затвердженого постановою КМУ від 23.06.2021 № 681, через електронний кабінет працівника Підрядника здійснюється зокрема внесення відомостей про укладені договори підряду, інформації про відповідального виконавця робіт, який закріплений підрядником за відповідним об’єктом будівництва.
Заяву для отримання дозволу на виконання будівельних робіт до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю подає Замовник через електронний кабінет Реєстру будівельної діяльності.
Дата відповіді:
16.10.2024 08:56
Відповідь надана
Технічні вимоги
Номер:
4c5bac76ae60402b8c6ca76ce7fa7747
Дата опублікування:
14.10.2024 16:49
Опис:
Шановний Замовнику, в Додатку 4 до тендерної документації, розділом Розділ ІІІ «Інформація та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником у Додатку 1 «Технічна специфікація» визначено, що така інформація не вимагається. Але, п.п. 2 п.4 розділу 5 документації, замовником передбачено відхилення пропозиції учасника у разі її невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Яким чином учасник підтверджує, що його пропозиція відповідає технічним вимогам Замовника?
Відповідь:
Доброго дня!
Замовником в Додатку 4 до тендерної документації чітко зазначено, що інформація та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником у Додатку 1 «Технічна специфікація» не вимагається.
Дата відповіді:
16.10.2024 08:26
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
3dc2845ec6e34e989648cbfb094475e9
Дата опублікування:
08.10.2024 16:52
Опис:
Шановний Замовник.
Звертаємо увагу, що у пункті 1 Розділу І Додатку 4 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання копії чинної ліцензії, виданої Учаснику відповідним органом ліцензування, на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми наслідками СС2 (або ІІІ-IV категорії складності) або із значними наслідками СС3 (або V категорії складності) з відповідним переліком видів робіт: 3.00.00 Будівництво об’єктів транспортної інфраструктури: 3.01.00 Залізничних та трамвайних колій.
Така умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників процедури закупівлі, та обмежує право Учасників брати участь в даній закупівлі, так як Замовник вимагає надати документ котрий на даний момент не видається.
Згідно з Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022 в Україні введено воєнний стан.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 № 314 "Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану", передбачено що:
«у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб'єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб'єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності».
Тобто, чинним законодавством України передбачено, що під час дії воєнного стану (а він діє на даний момент) ліцензії видаються у формі декларації.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону, Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи викладене, просимо внести зміни до умов тендерної документації, та передбачити можливість учасникам надати та/або копію Декларації про провадження господарської діяльності відповідно до Постанови КМУ №314 від 18.03.2022 "Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану".
Відповідь:
До Додатку 4 тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
09.10.2024 16:15