• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій

Строк надання послуг – з дня укладання договору до 31.12.2024 року. Вартість послуг визначається відповідно до Примірного меню (згідно Додатку 2 тендерної документації). Приготування калорійних високоякісних страв повинно здійснюватися з використанням сертифікованої сировини та з чітким дотриманням термінів реалізації. Проведення щоденного бракеражу готової продукції за участю медичних працівників навчально-виховних закладів, відповідно до діючого Положення про бракераж їжі на підприємствах громадського харчування та бракераж сировини з обов’язковою наявністю гігієнічних висновків. Продукти повинні бути придбані за середньо-ринковими цінами. Продукти з яких готуються страви, не повинні містити синтетичні барвники, ароматизатори, підсолоджувачі смаку, штучні консерванти; повинні мати сертифікати якості, чи сертифікати відповідності, чи посвідчення про якість, чи інший документ, який засвідчує якість, безпечність та придатність для харчування продуктів.

Завершена

5 301 036.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 53 010.36 UAH
Період уточнення: 04.10.2024 16:46 - 02.11.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо гарантійного листа

Номер: 0bad29d9c01c42758248e722673947be
Дата опублікування: 11.10.2024 12:10
Опис: Шановний Замовнику! Згідно п. 12 Додатку №2 у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист про те, що у Учасника процедури закупівлі за останні 3 роки не було укладено договорів про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б його до дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків. Якщо читати цей пункт буквально, то виходить, що в цій закупівлі можуть взяти участь лише учасники, які за останні 3 роки не укладали договори про закупівлю, тобто не приймали участь у публічних закупівлях. Можливо, пункт не зовсім вдало сформульований. Тому просимо роз’яснити, який гарантійний лист слід надати учасникам, які якраз мають досвід надання послуг з організації харчування та укладали договори про закупівлю.
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовник вимагає гарантії надійності у виконанні умов предмету даної закупівлі Учасника на що просить надати гарантійний лист, в свою чергу Замовник залишає право за собою перевірити достовірність наданої інформації гарантійного листа Учасника всіма можливими передбаченими чинним законодавством України способами. Невиконання даної умови або надання недостовірної інформації Замовник буде змушений відхилити Учаснику в наданні послуг предмета даної закупівлі. Якщо буквально в Учасника не було розірвано договорів за останні 3 роки з Замовником предмета аналогічної закупівлі що призвели до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Учаснику не становить труднощів надати даний гарантійний лист.
Дата відповіді: 11.10.2024 17:08
Відповідь надана

Щодо розціненого меню

Номер: 928964e0b8984445b364f10ee230c7f2
Дата опублікування: 10.10.2024 14:27
Опис: Шановний Замовнику! Згідно п. 8 Додатку № 2 Замовником у Додатку 2 запропоновано примірне чотирьох тижневе меню для закладів дошкільної освіти. Цим же пунктом передбачено, що учасники ТАКОЖ подають меню із зазначенням вартості страв та, відповідно, вартості харчування на одну дитину за один день (вартість 1-го діто-дня) для кожної категорії дітей, яке подане у Додатку 2, при цьому згідно наданих Замовником роз’яснень, це і є «розцінене меню». Враховуючи зазначене, просимо роз’яснити: 1) чи необхідно в складі тендерної пропозиції обов’язково надати меню, запропоноване Замовником у Додатку №2; 2) якщо відповідь на перше питання «так», то чи може учасник надати своє власне розцінене меню, яке буде відрізнятися від меню, запропонованого Замовником у Додатку №2; 3) чи вимагається Замовником надання розціненого меню, яке саме запропоноване Замовником у Додатку №2?
Відповідь: Шановний Учасник, висловлюємо вдячність за зацікавленість прийняти участь в оголошеній процедурі закупівлі та керуючись положеннями пункту 54 Особливостей надаємо роз’яснення стосовно Вашого питання. Прошу звернути увагу на те, що по суті аналогічне питання до даної процедури закупівлі було задано Учасником (08 жовтня 2024 17:55) на яке Замовником була надана відповідь (09 жовтня 2024 14:47). Замовник буде вважати за помилку не розцінене меню подане у Додатку 2 до даної закупівлі.
Дата відповіді: 10.10.2024 15:39
Відповідь надана

Стосовно навчання персоналу

Номер: 7df36e8932194897a6c0e325da6633f2
Дата опублікування: 09.10.2024 09:28
Опис: Шановний Замовнику! В абз. 10-11 п. 2 Додатку 2 до Тендерної документації (Технічна специфікація) визначено, що "Виконавець повинен бути забезпеченим кваліфікованим персоналом який має необхідні знання та досвід з обслуговування та використання приладів альтернативних джерел живлення таких як генератори та посудин що працюють під тиском (балонів із зрідженим газом) і має право надавати доступ до роботи з таким обладнанням виробничий персонал. На підтвердження наявного персоналу надати наказ про призначення, протоколи та посвідчення про проходження відповідних навчань в кваліфікованих навчальних центрах чинні на момент подання тендерної пропозиції". Постає питання що відносити до "відповідних навчань" в даному випадку? Чи можуть це бути навчання з охорони праці в кваліфікованому навчальному центрі?
Відповідь: Шановний учасник, висловлюємо вдячність за зацікавленість прийняти участь в оголошеній процедурі закупівлі та керуючись положеннями пункту 54 Особливостей надаємо роз’яснення стосовно Вашого питання. На виконання Закону України “Про охорону праці” та відповідно до вимог Державних нормативно - правових актів з охорони праці, на підприємстві обов'язково повинна бути особа (працівник) відповідальний за експлуатацію генератора електроенергії, який пройшов інструктаж з охорони праці та пожежної безпеки при експлуатації генератора електроенергії, а також повинен знати будову та принцип роботи генератора. Вищезазначена відповідальна особа призначається наказом, підписаним керівником підприємства, про призначення відповідальних осіб за роботу з обладнання підвищеної небезпеки (генератором електроенергії).
Дата відповіді: 09.10.2024 10:56
Відповідь надана

Стосовно інформації про ТЗ

Номер: d0029c25e25b4e4faaa35533b1d61740
Дата опублікування: 08.10.2024 17:56
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до Додатку 1 до ТД: «У разі наявності в учасника власного транспортного засобу – надати копію свідоцтва про реєстрацію такого транспортного засобу. У свідоцтві повинно бути зазначено, що це спеціалізований вантажний транспорт». Чи правильно розуміти, що вимога про те, що у свідоцтві повинно бути зазначено, що це спеціалізований вантажний транспорт, стосується лише випадків коли учасником надається інформація про власні ТЗ (тобто, ця умова не є обов’язковою у випадку користування учасником транспортними засобами на підставі договору про надання транспортних послуг, або договору оренди транспорту)?
Відповідь: Шановний учасник, висловлюємо вдячність за зацікавленість прийняти участь в оголошеній процедурі закупівлі та керуючись положеннями пункту 54 Особливостей надаємо роз’яснення стосовно Вашого питання. Учасник у своєму складі тендерної пропозиції повинен надати право володіння або скан-копії оригіналу договору про надання транспортних послуг які будуть задіяні учасником для доставки продуктів, які використовуються для приготування харчування. Учасник повинен довести відповідність ТЗ для використання даного виду послуг а саме: надати завірену(і) належним чином копію(ї) діючого(их) договору(ів) на проведення дезінфекції транспорту, (не менше двох транспортних засобів із зазначенням марки та державного номерного знаку автотранспортного засобу), термін закінчення якого не раніше ніж 31 грудня 2024 року, та акти, що підтверджують періодичність проведення дезінфекції транспорту за останні 2 місяці, що саме по собі має бути засвідчене у виробничих потужностях Учасника пов’язаних з транспортуванням харчових продуктів. Замовник буде вважати порушенням вимог ТД при відсутності зазначення в техпаспорті авто відмітки про спеціалізацію ТЗ.
Дата відповіді: 09.10.2024 14:42
Відповідь надана

Щодо розцінення страв

Номер: c294c8b1dd10408d874076d7d6faf744
Дата опублікування: 08.10.2024 17:55
Опис: Шановний Замовнику! Згідно п. 8 Додатку № 2 учасники подають меню із зазначенням вартості страв та, відповідно, вартості харчування на одну дитину за один день (вартість 1-го діто-дня) для кожної категорії дітей, яке подане у Додатку 2. Вартість дітодня має бути врахована при розрахунку загальної вартості тендерної пропозиції. Згідно п. 9 Додатку № 2 учаснику необхідно надати, зокрема, розцінене примірне чотирьох тижневе меню для закладів дошкільної освіти. Питання: 1) чи розуміється під «розцінене меню» згідно п. 9, меню із зазначенням вартості страв згідно п. 8, тобто чи є це одним і тим самим; 2) чи потрібно зазначати вартість страв із меню, яке подане у Додатку 2, на весняний та літній період, враховуючи що послуги, які є предметом даної закупівлі, будуть надаватися лише до 31 грудня 2024 року. Дякуємо!
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість щодо участі в даній процедурі закупівлі, надаємо роз'яснення по Вашому питанню. Замовником у пункті 8. Додатку №2 до тендерної документації запропоновано примірне чотирьох тижневе меню для закладів дошкільної освіти, пунктом 9 цього ж додатку для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, замовник вимагає від учасника надати наступні документи: розцінене примірне чотирьох тижневе меню для закладів дошкільної освіти, що по суті і є меню пункту 8. Даний пункт необхідний Замовнику для контролю відповідності вартості до якості харчування дітей закладів дошкільної освіти, а саме для перевірки відповідності цін згідно середньостатистичної вартості на окремі продовольчі товари в регіоні (Головного управління статистики у Київській області) для усунення спекуляції націнки на окремі групи готових страв.
Дата відповіді: 09.10.2024 14:47
Відповідь надана

Щодо меню

Номер: 4a7e556afb734447a89f669742bacf48
Дата опублікування: 08.10.2024 17:54
Опис: Добрий день! Замовником у Додатку 2 запропоновано примірне чотирьохтижневе меню для закладів дошкільної освіти. Чи повинне меню погоджене з начальником управління державного нагляду, яке подає Учасник згідно п. 2 Додатку № 2 до тендерної документації, відповідати такому запропонованому Замовником меню?
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість щодо участі в даній процедурі закупівлі, надаємо роз'яснення по Вашому питанню. Меню погоджене з начальником управління державного нагляду, яке подає Учасник згідно п. 2 Додатку № 2 до тендерної документації повинно відповідати Постанові КМУ від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», вартості середньостатистичної вартості на окремі продовольчі товари в регіоні згідно статистики на середньомісячні роздрібні ціни Головного управління статистики у Київській області та норми виділення коштів на окремі вікові групи які є предметом даної закупівлі.
Дата відповіді: 09.10.2024 16:43
Відповідь надана

Щодо надання меню

Номер: 1bd65171f68f469682709fe970c209a1
Дата опублікування: 08.10.2024 16:33
Опис: Шановний Замовнику! Пунктом 2 Додатку 2 передбачено подання учасником меню для організації трьох разового харчування дітей закладів дошкільної освіти на осінній період 2024 року, яке погоджене начальником управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства управління безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини Бучанського району. Зазначена вимога (про надання меню на осінній період 2024 року, погодженого в конкретному органі Держпродспоживслужби) є дискримінаційною та значно звужує коло потенційних учасників. При цьому, вона не має суттєвого значення на даному етапі організації харчування та жодним чином не впливає на якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі. Зайвим тому підтвердженням є наступне положення в згаданому пункті про те, що у разі внесення змін примірне чотирьохтижневе меню повторно погоджується з територіальним органом Держпродспоживслужби. Отже, задля виконання певних формальних процедур таке меню доцільно погодити вже після підписання договору про закупівлю та відпрацювання (узгодження) механізму організації харчування з відповідними ЗДО. А наразі ця вимога не відповідає будь-якій розумній меті та обмежує конкуренцію.
Відповідь: Шановний учасник, висловлюємо вдячність за зацікавленість прийняти участь в оголошеній процедурі закупівлі та керуючись положеннями пункту 54 Особливостей надаємо роз’яснення стосовно Вашого питання. Замовник не вбачає Пунктом 2 Додатку 2 передбачено подання учасником меню для організації трьох разового харчування дітей закладів дошкільної освіти на осінній період 2024 року, яке погоджене начальником управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства управління безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини Бучанського району, таким як дискримінаційною, оскільки замовник знаходиться на території Бучанського району, в свою чергу замовник не вимагає розташування виробничих потужностей в Бучанському районі що мало б дискримінаційний характер вимоги за відсутності наявних складських приміщень і відсутності змоги виконати дану вимогу в період подання тендерної пропозиції. В свою чергу учасник виконанням даного пункту ТД засвідчує кваліфікацію свого адміністративно-технічного персоналу, змогу адаптувати меню відповідно то вимог Постанови КМУ від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», вартості середньостатистичної вартості на окремі продовольчі товари в регіоні згідно статистики на середньомісячні роздрібні ціни Головного управління статистики у Київській області та норми виділення коштів на окремі вікові групи які є предметом даної закупівлі.
Дата відповіді: 09.10.2024 15:14