• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

"Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) Кременчуцької міської територіальної громади" (коригування), І-ІІ черги будівництва

Торги не відбулися

58 042 754.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 290 213.77 UAH
Період уточнення: 04.10.2024 08:28 - 07.11.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо чергового внесення змін у ТД

Номер: 4b0ec305fa6b42a6a9cf75095d5abe04
Дата опублікування: 05.11.2024 18:08
Опис: Шановний Замовнику. Поясність, будь ласка, на якій підставі Вами вилучено з тендерної документації пункт наступного змісту: Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Вказане право учаснику гарантоване ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі». І Замовники не мають повноважень чи прав позбавляти учасників права, наданого їм чинним законодавством!!! Отже вилучення цього пункту не має жодного сенсу та юридичної сили, адже Закон України має вищу юридичну силу над іншими нормативними актами, тим паче над тендерною документацією. Своїми діями Ви свідомо продовжуєте спроби звужувати коло потенційних учасників. Крім того своїм постійним внесенням беззмістовних змін Ви затягуєте проведення закупівлі. В одній зі своїх відповідей потенційним учасникам Ви вказали, що враховуючи призначення предмета закупівлі, а саме системи оповіщення, з урахуванням реалій воєнного стану та існуючих загроз, а також близьким завершенням фінансового року, зацікавлені провести закупівлю якнайшвидше. Проте Ваші дії не відповідають Вашим словам. Вимагаємо повернути цей пункт у тендерну документацію та припинити Ваші хаотичні маніпуляції тендерними вимогами, спрямовані на підготовку тендерної документації під одного учасника.
Відповідь: Дякуємо за звернення! Звернення дійсно обгрунтоване вимогами ст. 23 Закону. Вашу вимогу виконано. Повертаємо попередню редакцію тендерної документації та додатків до неї.
Дата відповіді: 05.11.2024 20:22
Відповідь надана

Відповідність Технічному регламенту з електромагнітної сумісності

Номер: b3dd19d0bb5e4e25bf8fb47f8d3aee8e
Дата опублікування: 03.11.2024 17:21
Опис: Шановний Замовник. У Додатку 4 до тендерної документації (редакція від 02.11.2024р.) вимагається у т.ч. підтвердження відповідності компонентів ПКТ МАСЦО Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженому постановою КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1077. Для цього учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати завірені сканкопії декларації про відповідність, сертифіката експертизи типу (модуль В) та протоколів випробувань акредитованих лабораторій (сторінки з ідентифікацією продукції і висновком). Згідно п. 39 Технічного регламенту з електромагнітної сумісності відповідність апаратури суттєвим вимогам, визначеним у додатку 1, доводиться шляхом застосування однієї з таких процедур оцінки відповідності: внутрішнього контролю виробництва згідно з додатком 2 (Модуль А); експертизи типу в поєднанні з відповідністю типу на основі внутрішнього контролю виробництва згідно з додатком 3 (Модуль В). Отже виробник або розповсюджувач може обрати одну з цих двох процедур оцінки відповідності. Так як від внесення змін до подачі пропозиції мало часу, потенційний учасник не встигне отримати сертифікат експертизи типу. При цьому він може підтвердити відповідність своєї продукції Технічному регламенту з електромагнітної сумісності декларацією відповідності і протоколами випробувань, – як це визначено даним технічним регламентом. У зв’язку із вищевказаним, просимо Вас внести зміни до тендерної документації та викласти вимогу про відповідність Технічному регламенту з електромагнітної сумісності наступним чином: Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати завірені сканкопії декларації про відповідність та протоколів випробувань акредитованих лабораторій або завірені сканкопії декларації про відповідність, сертифіката експертизи типу (модуль В) та протоколів випробувань акредитованих лабораторій (сторінки з ідентифікацією продукції і висновком).
Відповідь: Дякуємо за звернення. Дане питання було розглянуто у скарзі UA-2024-10-04-000200-a.a1, що була направлена на розгляд Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. За результатами розгляду скарги це питання було залишено без розгляду (вимога щодо усунення не задоволена). Просимо звернути увагу на п 2.3. рішення №17405-р/пк-пз від 25.10.2024 Комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата відповіді: 05.11.2024 09:27
Відповідь надана

Корупція, лобіювання головою міської ради, народним депутатом закупівлі по завищеним цінам обладнання ТОВ Бранд майстер

Номер: d36952b59fbd466c8a8cb07378cbf48e
Дата опублікування: 03.11.2024 11:56
Опис: Шановний замовнику. Ми Громадська організація «Всеукраїнська асоціація соціального партнерства». Протягом тривалого часу нами здійснюються заходи по запобіганню корупції в центральних та місцевих органах виконавчої влади, особливо, коли це стосується бюджетних коштів. В нашій команді представники ЗМІ, народні депутати ВРУ. Всі свої «добрі справи» ми завжди доводимо до законного результату. Прикро і боляче спостерігати, як посадові особи Кременчуцької міської ради з квітня місяця хочуть впровадити корупційну схему та закупити обладнання по завищеним цінам і в додаток нажитися на цінах на зайве обладнання, яке не є комплектуючим систем оповіщення. При цьому все це хочуть зробити через компанію ТОВ «IT-Інтегратор» та ТОВ «НВФ «Бранд Майстер». 40 уточнень надали можливі учасники та отримали формальні відповіді. АМКУ задовольнив скаргу ТОВ «Екобудбезпека». Встановив порушення норм чинного законодавства. При цьому Кременчуцька міська рада понесла витрати 85 тис грн, оплата скарги (прямі збитки), до цього 76 тис грн бюджетних коштів було витрачено міською радою на коригування проекту який розроблено ТОВ «IT-Інтегратор». Ми повністю підтримуємо потенційних учасників, які подали стільки уточнень. Але, як вбачається посадові особи все-таки не прийшли до тями та продовжують своїми діями звужувати коло учасників. Шановні, не виконуйте злочинні вказівки. Адже на цій стадії це посягання на розкрадання бюджетних коштів, а коли будуть виплачені гроші – це вже розкрадання і це інша стаття ККУ. Хочемо зазначити, що найближчим часом буде закінчено журналістське розслідування і будуть опубліковані матеріали з яких вбачається розкрадання бюджетних коштів. Нами отримано комерційні пропозиції від вітчизняних виробників вартості обладнання і ці матеріали передані журналістам. Нам також стало відомо, що саме голова міської ради В. Малецький та народний депутат Ю. Шаповалов лобіюють ці завищені ціни на закупівлю обладнання. Зверніть увагу, що на теперішній час по Ю. Шаповалову правоохоронні органи почали проводити розслідування за співпрацю з російським агресором та контрабанду нафтопродуктів (https://www.google.com/search?q=%D1%88%D0%B0%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D0%B2+%D1%8E%D1%80%D1%96%D0%B9+%D0%BD%D0%B0%D1%84%D1%82%D0%BE%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BA%D1%82%D0%B8&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=ru-ua&client=safari). Ми за проведення тендеру по розумним цінам, адже вже були журналістські розслідування з цього приводу. Прислухайтесь до учасників, які задають питання та зробіть тендер прозорим. Приберіть всі ті сертифікати, протоколи, тощо. Приберіть зайве обладнання. Це дасть можливість заощадити кошти місцевого бюджету. Ви повинні розуміти, що ДАСУ, ГПУ не допустить розкрадання коштів.
Відповідь: Дякуємо за звернення, інформація прийнята до уваги. Підкреслюємо в черговий раз, що тендерна документація ( в тому числі її технічна частина) складена на підставі змісту проєктно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт (в тому числі у кошторисній її частині), завдання на проєктування та технічного завдання на будівництво і відповідає вимогам чинного законодавства. Щодо інших звернень окремих учасників закупівлі (авторів повідомлень), які не мають відношення до предмету закупівлі, то вони сприймаються замовником як тиск, погрози та намагання схилити замовника до неправомірних дій. В даній ситуації ми вимушені звернутися за захистом до правоохоронних органів на предмет їх відповідності вимогам законодавста України та наданням їм правової оцінки.
Дата відповіді: 05.11.2024 11:55
Відповідь надана

підписання прямого контракту

Номер: 9e5e8baf10a24125a12781fa66659017
Дата опублікування: 02.11.2024 23:00
Опис: Шановний Замовник. Пропонуємо Вам розглянути можливість підписання прямого контракту з ТОВ «Екобудбезпека» на улаштування системи оповіщення. Це значно полегшить та пришвидшить процедуру впровадження МАСЦО. В іншому випадку залишається право залучати міжфракційне депутатське об’єднання «За техногенну та екологічну безпеку в паливно-енергетичному комплексі, залізничному та трубопровідному транспорті», ГО «Центр запобігання та моніторингу надзвичайних ситуацій», Український союз промисловців і підприємців та інші юрридичні особи яки будуть писати скарги на предмет закупівлі до контролюючих органів частково зазначених у попередньому зверненні.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за звернення. Але підписання прямого контракту (договору) по предмету закупівлі з будь-яким учасником закупівлі є грубим порушенням «Закону України про публічні закупівлі», в разі якого настає адміністративна відповідальність Замовника (ст.16414 КпАП). Вам достеменно відомо, що відповідно до ст. 3 «Закону України про публічні закупівлі» проведення процедури закупівлі є обов’язковим для « замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень». Таким чином, Ваша пропозиція є незаконною і може бути розцінена замовником, як провокація. З якою метою це робиться – незрозуміло.
Дата відповіді: 04.11.2024 13:34
Відповідь надана

Завищені ціни, невідпоідність проекту технічному завданню та тендерній документації, подвійна оплата за зайве обладнання, перевитрати бюджетних коштів

Номер: f7644caf43de4b408e8310e5bbbfb537
Дата опублікування: 02.11.2024 16:42
Опис: Шановний замовнику! Ваші дії, як і в квітні поточного року, так і при проведенні даного тендеру - це пряма корупція, перевитрати бюджетних коштів та їх нецільове використання. І ці дії повинні розслідувати ДАСУ, ГПУ, ДБР. 1. Перевитрати коштів – подвійна оплата за ключі шифрування AES256, так як шифрування передбачено в базовій комплектації. 2. Невідповідність завдання на проектування виготовленому проекту та тендерній документації (ТД), а саме: в завданні на проектування (затверджено директором цивільного захисту) вказується 2 ретранслятори, відсутні посилання на портативні радіостанції, а в ТД – 6 ретрансляторів і 40 портативних радіостанцій (загальна кількість портативних радіостанцій – 277 штук, І-ІІІ черги). 3. Розроблено проект ТОВ «IT-Інтегратор». Коригування за бюджетні кошти і внесення змін до проекту здійснило ТОВ «IT-Інтегратор». В тендері в квітні місяці ТОВ «IT-Інтегратор» запропонував 86 млн грн, інша компанія 78 млн грн. Тендер скасували. В даному тендері за 1-3 чергу впровадження передбачили очікувану вартість – 79,2 млн грн, що на 1,2 млн грн більше, ніж було запропоновано учасником в попередньому тендері. Таким чином, Кременчуцька міська рада вже нерозумно підійшла до ціноутворення. 4. Дана закупівля повинна складати набагато меншу ціну за всі 3 черги. Наша компанія, учасник ринку багато років і ми з усією відповідальністю це зазначаємо. 5. Підвищення в п.1 розділі 3 ТД підпункт 9 до 58 млн грн не витримує критики. Це дискримінація і звуження кола учасників до одного – ТОВ «IT-Інтегратор». Адже в вільному публічному доступі є інформація про компанії, в тому числі про ТОВ «Екобудбезпека» компанія, яка подала скаргу в АМКУ. Також вбачається, що ця компанія є дистриб'ютором виробника систем оповіщення компанії «Telegrafia» (Словаччина). А хто вам так добре порадив вчинити, щоб ознайомитись з статистичними даними компанії ТОВ «Екобудбезпека» (56,7 млн грн в 2023 році) і внести зміни в ТД з 50% до 58 млн грн (на 1,3 млн грн більше ніж в названої компанії). Ви реально зменшуєте коло учасників і здійснюєте заходи, щоб ТОВ «IT-Інтегратор» був одним учасником. 6. Ви також вимагаєте надання сертифікату експертизи типу (Модуль В), що до подання скарги і винесення рішення АМКУ в тендерній документації не було в додатку № 4 ТД. Всі прекрасно розуміють, що даний сертифікат за 5 днів виготовити неможливо і цими діями ви звужуєте коло учасників. Сподіваємось, що ми доступно і зрозуміло описали вашу ситуацію, як кажуть в’язниця за вами плаче, адже це кошти бюджетні. Ви перевитрачаєте десятки мільйонів гривень. Користуючись нагодою завіряємо вас, що наша компанія готова підписати прямий контракт на улаштування системи оповіщення набагато менше очікуваної вартості і улаштувати обладнання за 3-5 місяців при гарантії оплати після введення в експлуатацію. Ви вказуєте, що хочете якнайшвидше улаштувати системи - приберіть портативні радіостанції, зайві 4 ретранслятори, ключі шифрування AES256, зменшіть очікувану вартість, приберіть різного роду сертифікати, протоколи,декларації і цим ви розширити коло учасників, заощадите мільйони бюджетних коштів, замість кримінальних проваджень. В рамках кримінального провадження буде проведена експертиза цін, обладнання з залученням ДАСУ, ДСНС. Проект і всі матеріали будуть вилучені, як речові докази і передані в КНІСЕ. Не будуйте ілюзій. Ст 191 ККУ передбачає не тільки великі строки увʼязнення, а ще й конфіскацію майна винних осіб.
Відповідь: Дякуємо за звернення. З метою залучення до закупівлі більшої кількості учасників Замовник не буде вносити зміни в проєкт, змінювати предмет закупівлі та відміняти тендерну процедуру закупівлі аби підписати прямий контракт (договір) з одним із потенційних учасників закупівлі. Це свідоме порушення Замовником вимог чинного законодавства України.
Дата відповіді: 04.11.2024 16:33
Відповідь надана

Щодо підтвердження фінансової спроможності

Номер: f556186ba0184b3a81e7fc54814b11e0
Дата опублікування: 02.11.2024 12:08
Опис: Шановний Замовнику та чиновники, що діють від його імені. Ваша відповідь на наше запитання про раптове, нічим необґрунтоване підвищення вдвічі вимоги щодо фінансової спроможності учасника, є формальною, не відповідає дійсності і не має відношення до суті питання. Вам було достеменно відомо хто саме подав скаргу і хто бажає взяти участь у закупівлі, а також, що його фінансовий стан (чистий дохід) за 2023 рік відповідно до відкритих джерел з мережі Інтернет https://clarity-project.info/edr/43906405/finances становить 56 755 700 грн. Офіційно підтверджуємо, що наш обіг складає 56 755 700 грн. і на 100% дозволяє нам виконати роботи цієї закупівлі. Але своїм рішенням про підвищення рівня фінансової спроможності Ви позбавляєте нас права взяти участь у конкурентній закупівлі і подати пропозицію, яка буде значно нижчою, ніж очікувана вартість закупівлі. Таким чином зниження вимоги про фінансову спроможність всього на 3 % (1,3 млн. грн.) дозволить Вам заощадити мільйони бюджетних коштів! Або, якщо Ви вважаєте, що фінансова спроможність учасника повинна відповідати вартості робіт за договором, то, враховуючи, що учасники можуть та будуть надавати пропозиції, нижчі за очікувану вартість, пропонуємо Вам встановити вимогу про фінансову спроможність у наступній редакції: - чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) (код рядка 2000 форми №2 або форми №2-м або форми №2-мс) за звітний період повинен становити не менше 58 млн. грн. або не менше ціни пропозиції учасника. Дана вимога у такій редакції дозволить Замовнику переконатися у спроможності учасника на 100% виконати умови закупівлі, як вказано у Вашій відповіді. Також це дозволить забезпечити належний рівень конкуренції та підтвердити, що фінансова спроможність учасника відповідає ціні його пропозиції та фактичній вартості робіт, що будуть закуповуватися.
Відповідь: Дякуємо за звернення. Ше раз звертаємо увагу на те, що відповідно до інформації Національного Банку України від 31.10.2024 (https://bank.gov.ua/ua/news/all/natsionalniy-bank-ukrayini-zberig-oblikovu-stavku-na-rivni-13-19668) зберігаються ризики подальшого зниження економічного потенціалу, зокрема через втрати людей, територій і виробництв. Зазначена інформація спонукала замовника уточнити зміст тендерної документації, аби звести до мінімуму ризики при укладенні договору за результатами закупівлі з переможцем торгів. Усвідомлюючи важливість будівництва системи оповіщення, Замовник має право переконатися у фінансовій спроможності Учасника відповідно до п.3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Дана вимога дозволить Замовнику переконатися у спроможності учасника на 100% виконати умови закупівлі. Також у Замовника відсутні повноваження на трактування п.3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» у версії автора звернення. Адже у Законі прописанно «очікувана вартість предмета закупівлі», що не є тотожним з «ціною пропозиції учасника», як зазначено у зверненні. Таким чином, зміст звернення спонукає замовника порушити вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 04.11.2024 11:31
Відповідь надана

Щодо внесення змін від 02.11.2024р.

Номер: a37241d930814177a30db25e3db23d8b
Дата опублікування: 02.11.2024 11:49
Опис: Шановна Уповноважена особа Замовника. Ваші спроби приховати незаконні дії щодо маніпулювання тендерними вимогами, що мають ознаки перевищення службових повноважень, є очевидними для всіх. Протоколом №38 від 01.11.2024р. Вами були внесені зміни нібито відповідно до рішення Комісії АМКУ. В той же день оприлюднено нову редакцію тендерної документації від 01.11.2024р. зі змінами згідно з Протоколом №38. 02.11.2024 Протоколом №39 Вами знову вносяться ті ж самі зміни. При цьому протокол №38 та зміни, що ним були внесені, не скасовано. Згідно з чинним законодавством зміни вносяться до попередньої редакції тендерної документації. В тендерній документації від 01.11.2024 вже вилучені ті вимоги, які Ви знову вилучаєте сьогодні!!! Як таке може бути?! Такими діями Ви порушуєте всі можливі положення законодавства про публічні закупівлі! Вимагаємо перестати маніпулювати тендерною документацією та скасувати всі встановлені Вами нібито з власної ініціативи зміни, які були внесені під виглядом виконання рішення АМКУ. Уповноважена особа зобов’язана діяти в інтересах Замовника та забезпечити чесне та об'єктивне проведення процедури закупівлі. Відповідно до чинного законодавства жодних змін, окрім тих, що стосуються виконання рішення АМКУ, не могло бути на даному етапі закупівлі. Ці зміни внесені Вами з ціллю маніпулювати тендерною документацією і бажанням щодо недопущення до закупівлі конкретних учасників. Ще раз нагадуємо, що це бюджетні кошти. Тому економія коштів та розширення кола потенційних учасників має бути Вашою пріоритетною метою.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за звернення! Ваше тлумачення законодавства не є істиною останньої інстанції. За зверненням учасника закупівлі було складено протокол уповноваженої особи від 02.11.2024 №39, в якому додатками були додані конкретні зміни, що були внесені у тендерну документацію на виконання вимог рішення АМКУ та за власною ініціативою замовника. При цьому скасування протоколу уповноваженої особи №38 від 01.11.2024 викликало б в учасника ще більше запитань та претензій. Протоколом уповноваженої особи від 02.11.2024 №39 затверджена тендерна документація у останній редакції, яка з відповідним позначенням дати редакції та номеру протоколу разом з переліком змін, внесених до тендерної документації, з позначенням дати і номеру протокола, яким вони затверджені, оприлюднені на сайті електронних закупівель. Чинною та діючою є остання редакція тендерної документації на підставі переліку внесених змін, які затверджені останнім протоколом уповноваженої особи. Відповідно до частини другої п. 2 ст. 24 "Закону України про публічні закупівлі" - Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Дата відповіді: 02.11.2024 13:26
Відповідь надана

Перенесення строків подання тендерної пропозиції

Номер: 0e46fb7a4aad4f38bbad9005aa714c6a
Дата опублікування: 02.11.2024 08:32
Опис: Вимагаємо перенести або подовжити строки подання пропозицій до 01.02.2025. Вимога обумовлена поданням нової фінансової звітності за 2024 рік. Надайте відповідь терміново!!!
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за звернення. Замовник враховуючи призначення предмета закупівлі, а саме системи оповіщення, з урахуванням реалій воєнного стану та існуючих загроз, а також близьким завершенням фінансового року, зацікавлений провести закупівлю якнайшвидше.
Дата відповіді: 02.11.2024 09:59
Відповідь надана

Щодо внесення змін у вимогу про підтвердження фінансової спроможності

Номер: c568b7a5728f41ba849536eb92a8eb76
Дата опублікування: 01.11.2024 20:21
Опис: Шановний Замовнику!! ТОВ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА» у встановленому законодавством порядку подало скаргу № UA-2024-10-04-000200-a.a1 до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) на дискримінаційні умови тендерної документації. Рішенням Комісії № 17405-р/пк-пз від 25.10.2024 було задоволено скаргу ТОВ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА» частково та зобов’язано Замовника внести зміни у тендерну документацію з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. 01.11.2024 року Замовником оприлюднено Протокол від 01.11.2024р №38 «Про виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України», яким внесено зміни до тендерної документації на виконання рішення Комісії № 17405-р/пк-пз від 25.10. 2024. Також Замовник оприлюднив тендерну документацію в новій редакції, що затверджена цим рішенням (№38 від 01.11.2024). В новій редакції ТД раптом з’явилися інші зміни, що не стосуються виконання рішення Комісії № 17405-р/пк-пз від 25.10.2024, і які є дискримінаційними по відношенню до ТОВ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА» та позбавляють нас права взяти участь у закупівлі. Згідно з частиною 17 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» після оприлюднення в електронній системі закупівель скарги електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює рішення замовника про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі. Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. Відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. З Вашого рішення від 01.11.2024р. вбачається, що Вами внесено зміни на підставі рішення органу оскарження. Відповідно до Переліку змін, внесених у тендерну документації згідно з протоколом №38 від 01.11.2024 року, Вами зокрема внесено зміни у підпункт 9 пункту 1 розділу 3 ТД, а також у пункт 4 додатку 2 тендерної документації та змінено вимогу про підтвердження Учасником наявності фінансової спроможності з «не менше 50% очікуваної вартості закупівлі» на «не менше 58 млн. грн.». Тобто на 29 мільйонів більше. Проте умова тендерної документації про підтвердження фінансової спроможності учасника, а саме чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) (код рядка 2000 форми №2 або форми №2-м або форми №2-мс) за звітний період у розмірі не менше 50 % очікуваної вартості закупівлі не була предметом розгляду ані в зверненнях потенційних учасників, ані в скарзі ТОВ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА» № UA-2024-10-04-000200-a.a1, ані в рішенні Комісії № 17405-р/пк-пз від 25.10. 2024. При тому, що Законом заборонено вносити зміни на цьому етапі закупівлі, що не стосуються усунення порушень, зазначених у скарзі, Замовником на власний розсуд було внесено зміни, якими без жодних обґрунтувань вдвічі підвищено (на 29 мільйонів!) розмір фінансової спроможності учасників закупівлі. ТОВ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА» вважає, що це було зроблено Замовником умисно, щоб не дати ТОВ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА», яке прямо заявило у скарзі UA-2024-10-04-000200-a.a1 про намір взяти участь у закупівлі, взяти участь у конкурентній публічній закупівлі. Це грубо порушує норми та принципи Закону України «Про публічні закупівлі», а також Закону України «Про захист економічної конкуренції», і може кваліфікуватися як антиконкурентні узгоджені дії. Замовнику стало відомо, що ТОВ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА» є потенційним учасником закупівлі, адже під час подання скарги інформація про скаржника доступна для всіх, на відміну від звернень у період уточнень. В період оскарження Замовник, знаючи нашу назву і ЄДРПОУ, отримав можливість знайти інформацію про фінансову спроможність підприємства у відкритих джерелах мережі Інтернет, наприклад Опендатабот, Clarity Project тощо. Як доказ надаємо посилання на сайт Clarity Project, де міститься інформація про фінансову звітність ТОВ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА» за 2023 рік (https://clarity-project.info/edr/43906405/finances). Маємо всі підстави вважати, що Замовник, побачивши чистий дохід ТОВ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА» за 2023 рік, який становить 56 755 700 грн., вніс зміну та встановив фінансову спроможність на рівні 58 млн. грн таким чином, щоб учасник процедури ТОВ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА» не зміг виконати цю вимогу. Підкреслюємо, що ТОВ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА» вже є учасником цієї закупівлі, оскільки у передбачений тендерною документацією в редакції від 04.10.2024р. час вже подало свою пропозицію, а тепер вказаними змінами, знаючи фінансову спроможність учасника, Замовник власними діями позбавляє учасника взяти участь у закупівлі. Такими діями Замовник грубо порушив антикорупційне законодавство, закупівельне законодавство, та законодавство щодо захисту конкуренції. Відповідно до частини 2 статті 4 Закону України «Про захист економічної конкуренції» суб’єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Такі дії Замовника спрямовані на звуження кола потенційних учасників, зокрема недопущення до участі ТОВ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА», порушують основоположні принципи здійснення публічних закупівель, а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, добросовісна конкуренція серед учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням. Офіційно повідомляємо, що наша компанія бажає і має можливість взяти участь у закупівлі та надати пропозицію за ціною, що буде значно нижчою, ніж очікувана вартість та дозволить зекономити Замовнику мільйони гривень. Зроблене Вами необґрунтоване підвищення вимоги щодо фінансової спроможності учасника не дозволить нам взяти участь та подати пропозицію, яка на мільйони гривень нижча, аніж встановлена Вами очікувана вартість та відповідно забезпечити належний рівень конкуренції, економію мільйонів бюджетних коштів!!! Також це може стати підставою для перевірки Державною аудиторською службою України щодо наявності порушень Замовником норм Постанови КМУ від 11.10.2016р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» під час проведення цієї закупівлі. Шановний Замовнику та чиновники, що його представляють. Відомості з Prozorro не видаляються і нікуди не подінуться, тому будьте впевнені, що ваші дії, як і ваше нереагування, отримають належну оцінку правоохоронних та антикорупційних органів. Вимагаємо видалити вказану зміну, яка не відноситься до виконання рішення Комісії № 17405-р/пк-пз від 25.10.2024, із тендерної документації!!! Або встановити рівень фінансової спроможності, який дозволить нам взяти участь, а саме 56 млн. грн. Адже таке несуттєве зниження фінансової спроможності дозволить подати нам конкурентну пропозицію, а Вам заощадити мільйони бюджетних коштів та підтвердити свою неупередженість. У випадку відсутності належного реагування на наше звернення, будемо повторно звертатися до Комісії АМКУ зі скаргою на зазначені вище зміни та проханням надати оцінку таким діям Замовника, а також до правоохоронних органів та ДАСУ.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за інтерес до закупівлі. У Замовника відсутня можливість перевірити автора запитань на майданчику. Автори запитань приховані. Так само як і приховані учасники, які подають свої пропозиці і яких ми можемо побачити тільки на етапі розкриття поданих тендерних пропозицій на аукціоні. Тому ми не можемо знати, скільки учасників згодилось взяти участь у закупівлі: один, декілька або жодного та хто з них подав свої тендерні пропозиції. Крім того. Звертаємо увагу, що відповідно до інформації Національного Банку України від 31.10.2024 ( https://bank.gov.ua/ua/news/all/natsionalniy-bank-ukrayini-zberig-oblikovu-stavku-na-rivni-13-19668 ) зберігаються ризики подальшого зниження економічного потенціалу, зокрема через втрати людей, територій і виробництв. Зазначена інформація спонукала замовника уточнити зміст тендерної документації аби звести до мінімуму ризики при укладенні договору за результатами закупівлі з переможцем торгів. Усвідомлюючи важливість будівництва системи оповіщення, Замовник має право переконатися у фінансовій спроможності Учасника відповідно до п.3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Дана вимога дозволить Замовнику переконатися у спроможності учасника на 100% виконати умови закупівлі (це щодо внесених змін у тендерну документацію). Також згідно п. 2 ст. 24 «Закону України про публічні закупівлі», Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Таким чином, у разі усунення порушень, визначених рішенням АМКУ, замовник має право з власної ініціативи внести зміни у тендерну документацію. Такі зімни можуть бути оскаржені учасниками закупівлі відповідно до вимог п. 8 ст. 18 «Закону України про публічні закупівлі». Замовником було усунуто порушення, які були зазначені у рішенні АМКУ від 25.01.2024 №17405-р/пк-пз, що зазначено у протоколі уповноваженої особи від 01.11.2024 №38. На ваше зверненя будуть внесені зміни у тендерній документації з визначенням змін, внесених окремо на виконання рішення АМКУ та з власної ініціативи замовника.
Дата відповіді: 02.11.2024 07:56
Відповідь надана

Не передбачено нтеграцію Кременчуцької МАСЦО в ТАСЦО

Номер: 2095e071f0424d2c8bbe554715e2bfb7
Дата опублікування: 15.10.2024 17:58
Опис: Шановний Замовнику, дякуємо за Вашу відповідь за запитання від 14.10.2024 о 10:23, але вона має формальний характер В проєктній документації, на яку ви посилаєтесь в розділі 5.4. «Взаємодія МАСЦО з ТАСЦО/ЛАСЦО, оповіщення респондентів», відсутня інформація щодо взаємодії з модернізованою ТАСЦО «Сигнал-ВО» Полтавської ОВА. Нагадуємо, що експертна компанія перевіряє дотримання норм у сфері будівництва і не має ніякого відношення до рішень в ПКД щодо автоматизованих систем. Вимагаємо відмінити тендерну закупівлю та внести зміни в проектно-кошторисну документацію щодо РЕАЛЬНОЇ інтеграції в ТАСЦО Полтавської ОВА.
Відповідь: Дякуємо за звернення. Найменування предмета закупівлі – ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) Кременчуцької міської територіальної громади» (коригування), І-ІІ черги будівництва) за адресою: Полтавська область, м. Кременчук). У Замовника відсутні підстави сумніватися у компетенції екпертної організації. Всі необхідні для проведення закупівлі та підготовки тендерних пропозицій документи, завантажені у складі тендерної документації та додатків до неї. Проєктом передбачено порядок взаємодії МАСЦО та ТАСЦО, що зазначено у позитивному експертному звіті. Просимо Вас уважно ознайомитись з наданими Замовником документами.
Дата відповіді: 17.10.2024 09:16