-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015- 66510000-8 — Страхові послуги (Послуги обов’язкового особистого страхування від нещасних випадків на транспорті бригад екстреної медичної допомоги)
Завершена
263 833.20
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 319.17 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 319.17 UAH
Період уточнення:
03.10.2024 16:36 - 09.10.2024 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
e96b4a30e47049288d3e92d719f0207e
Дата опублікування:
05.10.2024 18:08
Опис:
Шановний Замовнику!
Просимо видалити вимоги, які є дискримінаційними, а саме:
Вимоги до учасників:
4.Довідка в довільній формі про входження учасника в ТОП 10 страхових компаній України за показниками: Активи страхових компаній, страхові резерви, за 3 місяці 2024 року (спосіб перевірки – офіційний сайт https://forinsurer.com/).
5.Довідка в довільній формі про фінансові показники Учасника за 3 місяців 2024 року згідно рейтингів https://forinsurer.com/ відповідають наступним вимогам:
- «Розмір активів, грн.» є більшим ніж 1 600 000 000 (один мільярд шістсот мільйонів) гривень;
- «Страхові премії » є більшими ніж 400 000 000 (чотириста мільйонів) гривень;
- «Страхові виплати» є більшими ніж 150 000 000 (сто п’ятдесят мільйонів) гривень;
- «Страхові резерви» є більшими ніж 800 00 000 (вісімсот мільйонів) гривень.
6. Учасник закупівлі не повинен мати загальний відсоток виплат за 3 місяців 2024р. більше ніж 40%, підтверджується Довідкою в довільній формі (спосіб перевірки – офіційний сайт https://forinsurer.com/ratings/nonlife/24/3/10).
7.Учасник закупівлі повинен мати темп зростання страхових премій за 1 кв. 2024р. понад 40%.
10.Наявність представництв у районних центрах Київської області:
Ірпінь, Вишгород, Макарів, Бородянка, Фастів, Васильків, Біла Церква, Сквира, Узин, Бородянка, Іванків, Димер, Бровари, Бориспіль, Баришівка, Переяслав, Кагарлик, Миронівка, Яготин, Обухів.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі мають здійснюватись за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням. При цьому учасником процедури закупівлі могла бути будь-яка фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка письмово підтвердила намір взяти участь у процедурі закупівлі та/або подала пропозицію конкурсних торгів, або цінову пропозицію, або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Що стосується наявності у страховика фінансових показників, які Замовник встановив в ТД, то повідомляємо, що згідно положень чинного законодавства страхові компанії не зобов’язані мати зазначені Вами фінансові показники. Згідно ст.38 Закону України від 18.11.2021 № 1909-ІХ “Про страхування” ( "Вимоги до платоспроможності Страховика ") :
" 1. Страховик та кожний власник істотної участі у страховику зобов’язані підтримувати платоспроможність страховика. Платоспроможність страховика забезпечується шляхом дотримання вимог до капіталу платоспроможності та мінімального капіталу.
2. Страховик зобов’язаний на постійній основі забезпечувати дотримання вимог до капіталу платоспроможності.
Вимоги до капіталу платоспроможності, а також складові та пропорції складових регулятивного капіталу, що є прийнятними для виконання вимог до капіталу платоспроможності (далі - прийнятний регулятивний капітал для виконання вимог до капіталу платоспроможності), встановлюються нормативно-правовими актами Регулятора.
Розмір прийнятного регулятивного капіталу для виконання вимог до капіталу платоспроможності повинен перевищувати розмір капіталу платоспроможності.
3. Страховик зобов’язаний на постійній основі забезпечувати дотримання вимог до мінімального капіталу."
Нашим Товариством дотримано вимог частин другої та третьої статті 38 Закону України від 18.11.2021 № 1909-ІХ “Про страхування”, а саме станом на 01.07.2024 розмір прийнятного регулятивного капіталу Товариства для виконання вимог до капіталу платоспроможності перевищує розмір капіталу платоспроможності , а також розмір прийнятного регулятивного капіталу Товариства для виконання вимог до мінімального капіталу перевищує мінімальний капітал, що піжтверджується відповідним рішенням регулятора страхової діяльності в Україні (Національним Банком України), проте через встановлені Вами специфічні обмеження наша компанія не може взяти участь в закупівлі.
Крім того, наша компанія є фінансово надійною (стійкою) страховою компанією відповідно Вимог до рейтингів фінансової надійності (стійкості) страховиків та перестраховиків-нерезидентів, що підтверджено одним з національних рейтингових агентств, але через встановлені Замовником дискримінаційні вимоги ми не можемо взяти участь в закупівлі. Впевнені, що маємо можливість надати послуги страхування за вказаним в закупівлі видом страхування та для вказаної в технічному завданні кількості застрахованих осіб, а також відшкодувати збитки у разі настання страхового випадку.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу, що вимоги Замовника у Тендерній документації щодо наявності у страховика представництв у районних центрах Київської області: Ірпінь, Вишгород, Макарів, Бородянка, Фастів, Васильків, Біла Церква, Сквира, Узин, Бородянка, Іванків, Димер, Бровари, Бориспіль, Баришівка, Переяслав, Кагарлик, Миронівка, Яготин, Обухів - не передбачені (не встановлені) положеннями Законів та нормативно-правових актів, що регулюють страхову діяльність в Україні, та за дотримання (або не дотримання) яких страховикам надавалось би (або обмежувалось би) право укладати зі страхувальниками договори страхування. На сьогодні кожен потенційний Учасник може мати і законодавством не заборонено, відповідні Договори про надання страхових агентських послуг з тією чи іншою організацією-надавачем таких послуг, згідно яких ці організації забезпечують надання послуг, зокрема: отримання документів від застрахованих осіб, надання їм консультацій, врегулювання страхових подій, тощо, по всій території України. Звертаємо увагу, що страхові випадки при наданні послуг з обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на всій території України більшістю страховиків супроводжуються та врегульовуються цілодобовою асистанською службою (з наявним безкоштовним телефонним зв’язком), а страхові виплати здійснюються на підставі надісланих заяв та наданих документів, що підтверджують факт настання страхового випадку та інших документів, передбачених чинним законодаством, шляхом перерахування грошових коштів страхової виплати за вказаними у заяві банківськими реквізитами. Тим більше, враховуючи нинішню ситуацію в країні, більшість страхових компаній надають послуги віддаленого врегулювання збитків, що дозволяє істотно заощадити час клієнта. Наша компанія, як потенцйний учасник, має укладений договір про надання ЕКСПЕРТНИХ ПОСЛУГ, який діє ПО ВСІЙ ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ, що дає можливість швидко та вчасно прибути на місце здійснення страхового випадку та зробити огляд і оцінку понесених збитків.
Зазначаючи вказані вимоги в ТД, Замовник штучно суттєво обмежує коло учасників закупівлі. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Вважаємо, що Замовник свідомо встановив вищезазначені вимоги до учасників Процедури закупівлі, які є надмірними порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору страхування. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи іншим страховикам, які спроможні виконати умови договору страхування, що є предметом Процедури закупівлі, взяти участь у конкурсі.
Отже, дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують положення п. 4 ч. 1 ст. 5 та ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також права та законні інтереси Учасників, пов’язані з їх неможливістю прийняти участь у процедурі закупівлі. Враховуючи наведене, вважаємо, що всі зазначені вище обов’язкові вимоги Тендерної документації є дискримінаційними та незаконними та порушують права і законні інтереси потенційних учасників, пов’язаних із участю у процедурі закупівлі та мають бути видалені Замовником. Виходячи з вищесказаного, просимо Вас внести зміни та усунути дискримінаційні вимоги, що встановлені в Тендерній документації.
Заздалегідь вдячні!
Відповідь:
Доброго дня! Найближчім часом буде внесено зміни до ТД
Дата відповіді:
07.10.2024 16:21
Відповідь надана
Щодо договору
Номер:
f1202d3d231a41b5a8f507265f9c96f8
Дата опублікування:
05.10.2024 17:54
Опис:
Шановний Замовнику.
В зв'язку з тим, що з 1 липня 2024р. НБУ встановив нові вимоги до укладання договорів страхування ( новий ЗУ "Про страхування"), просимо Вас додатково повідомити чи розглядаєте укладання Договору в редакції Учасника.
З 01.07.2024 страховик повинен підписати лише СВІЙ зразок договору, який відповідає розробленому ним же страховому продукту за кожним видом страхування. Договір, вкладений у тендерній документації, зовсім не відповідає вимогам Закону України "Про страхування», що вступив в дію з 01.01.2024р. В ньому невірний предмет договору, відсутній розділ про об'єкт страхування, відсутнє посилання на ЗУСП (загальні умови страхового продукту), відсутній клас страхування, відсутня інформація про посередника, про порядок розрахунку страхових виплат, потрібно вказати частку витрат, пов’язаних безпосередньо з укладенням і виконанням цього договору страхування і т.д.. Поділу на ДОБРОВІЛЬНІ і ОБОВ'ЯЗКОВІ види вже немає (крім ОСЦПВВНТЗ, яке окремо регулюється законом про ОСЦПВВНТЗ). Тому договір не може називатись - Договір ОБОВ₴ЯЗКОВОГО особистого страхування від нещасних випадків на транспорті
Разом з тим, предмет Договору згідно Статті 89 ЗУ Про страхування є ( і аж ніяк не майнові інтереси Страхувальника, що не суперечать законодавству України, пов'язані з життям, здоров’ям та працездатністю Застрахованих осіб) :
4. Предметом договору страхування є передача страхувальником за плату ризику, пов’язаного з об’єктом страхування, страховику на умовах, визначених договором страхування або законодавством України.
5. Об’єктом страхування можуть бути:
1) життя, здоров’я, працездатність та/або пенсійне забезпечення;
2) майно на праві володіння, користування і розпорядження майном та/або можливі збитки чи витрати;
3) відповідальність за заподіяну шкоду особі або її майну.
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1909-20#Text
Чи можете Ви на даному етапі замінити сам Додаток з проектом Договору та викласти лише істотні умови до договору, які потім будуть враховані при укладання договору з переможцем, шляхом укладання ДУ до НАШОГО договору в день підписання Договору? Є закупівлі, де Замовники так роблять і це набагато полегшує процедуру погодження та укладання Договору. Дякуємо за відповідь.
Відповідь:
Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне: Послуги зі страхування, на які оголошена закупівля, регулюються Положенням «Про обов’язкове особисте страхування від нещасних випадків на транспорті», затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 14 серпня 1996р. № 959. У даному випадку пріоритетними є норми ЗУ «Про публічні закупівлі», який не передбачає можливість укладення договору на умовах страховика (передбачено протилежне). Проект договору страхування містить усі обов’язкові умови передбачені частиною 2 статті 89 Закону України «Про страхування». 3. Вимоги «Положення про особливості укладення договорів страхування зі споживачами», затвердженого Постановою Правління НБУ від 20.12.2023 № 175 не поширюються на договори страхування, особливості укладання яких визначаються Кабінетом Міністрів України.
Також звертаємо Вашу увагу на Пункт 11.5 згідно якого визначено частку витрат на ведення справи
Дата відповіді:
07.10.2024 15:34