-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015- 66510000-8 — Страхові послуги (Послуги обов’язкового особистого страхування від нещасних випадків на транспорті бригад екстреної медичної допомоги)
Завершена
263 833.20
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 319.17 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 319.17 UAH
Період оскарження:
03.10.2024 16:36 - 09.10.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо незаконної дискваліфікації
Номер:
3fe17870c44e47ba921f97655b3002c8
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-03-011764-a.c2
Назва:
Скарга щодо незаконної дискваліфікації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол відхилення.pdf 13.11.2024 12:31
- Скарга до АМКУ - КНП КОР КОЦЕМД та МК.docx 13.11.2024 12:31
- Скарга до АМКУ - КНП КОР КОЦЕМД та МК.pdf.p7s 13.11.2024 12:31
- 1.4.9.5 Щодо врегулювання.pdf 13.11.2024 12:31
- Скарга до АМКУ - КНП КОР КОЦЕМД та МК.pdf 13.11.2024 12:31
- sign.p7s 13.11.2024 12:32
- рішення від 15.11.2024 № 18427.pdf 15.11.2024 15:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.11.2024 № 18758.pdf 25.11.2024 16:06
- рішення від 22.11.2024 № 18758.pdf 27.11.2024 08:44
- Додаток 1 зі змінами до тендерної документації (Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції).docx 18.11.2024 13:24
- Заперечення_Validation_Report.pdf 18.11.2024 13:24
- 1.4.9.5 Щодо врегулювання.pdf 18.11.2024 13:24
- Заперечення.doc.asice 18.11.2024 13:24
- Заперечення.doc 18.11.2024 13:24
- Протокол про відміну прийнятого рішення щодо відхилення учасника за результатом розгляду скарги АМКУ.pdf 27.11.2024 12:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.11.2024 12:58
Дата розгляду скарги:
22.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.11.2024 15:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.11.2024 08:44
Дата виконання рішення Замовником:
27.11.2024 12:13
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Згідно рішення АМКУ сксовано рішення дискваліфікації Учасника
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
cc51a5294f2842a8acb6a0750e4f8b44
Заголовок пункту скарги:
11.11.2024 року Замовник незаконно відхилив тендерну пропозицію Скаржника на підставі пп. 2 п. 44 Особливостей
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
11.11.2024 року Замовник незаконно відхилив тендерну пропозицію Скаржника на підставі пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме з тих підстав, що довідка Скаржника за вих. № 1.4.9.5 від 10.10.2024 р. не відповідає вимогам Тендерної документації (підпункту 5 пункту 4.9 Додатку № 1 до Тендерної документації), оскільки вказана довідка не містить (на думку Замовника) підтвердження наявності центру врегулювання збитків у Київській області. Додатково, Замовником вказано, що згідно відомостей інтернет-сайту Скаржника, - у останнього відсутні представництва у Київській області.
Відомості про відхилення тендерної пропозиції Скаржника викладено Замовником у Протокольному рішенні (протокол) уповноваженої особи Замовника № 01/11/11 від 11.11.2024 р. (далі – Рішення), яке 11.11.2024 р. о 13:29 год. було розміщено Замовником в електронній системі закупівель.
Зазначені дії порушують права і законні інтереси Скаржника в першу чергу як учасника, який очікує на прийняття Замовником рішення про визнання його переможцем.
Підпунктом 5 пункту 4.9 Додатку № 1 до Тендерної документації вимагалась наявність центру врегулювання збитків в м. Києві та Київській області.
Жодним законодавчим актом та/або тендерною документацією Замовника не визначено, що таке центр врегулювання збитків (у тому числі, в м. Києві та Київській області) та спосіб і місце його реєстрації та знаходження.
На підтвердження наявності центру врегулювання збитків в м. Києві та Київській області Скаржник, у складі своєї тендерної пропозиції, надав довідку (файл 1.4.9.5 Щодо врегулювання) із зазначенням Відділу врегулювання збитків (Київ, Київська область), місце розташування якого: 03066, м. Київ, вул. Журавлина, буд. 4, оф. 222.
Звертаємо увагу Колегії АМКУ на той факт, що значна кількість підприємств, які працюють по Київській області, а також обласних органів державної влади та місцевого самоврядування (ОДА, ОВА, суди, Управління поліції тощо) знаходяться у м. Києві, який, в свою чергу є обласним центром Київської області!
Також, Скаржник наголошує на тому, що жодних вимог, щодо наявності у Учасника представництв у Київській області та з відомостями про це на сайті Учасника, - умови Тендерної документації не містять.
Отже, викладені в оскаржуваному Рішенні Замовника висновки про ненадання документів, які вимагались пп. 5 п. 4.9 Тендерної документації є надуманими та не відповідають дійсності, а посилання Замовника на пп. 2 п. 44 Особливостей є неправильними та незаконними.
Відомості про відхилення тендерної пропозиції Скаржника викладено Замовником у Протокольному рішенні (протокол) уповноваженої особи Замовника № 01/11/11 від 11.11.2024 р. (далі – Рішення), яке 11.11.2024 р. о 13:29 год. було розміщено Замовником в електронній системі закупівель.
Зазначені дії порушують права і законні інтереси Скаржника в першу чергу як учасника, який очікує на прийняття Замовником рішення про визнання його переможцем.
Підпунктом 5 пункту 4.9 Додатку № 1 до Тендерної документації вимагалась наявність центру врегулювання збитків в м. Києві та Київській області.
Жодним законодавчим актом та/або тендерною документацією Замовника не визначено, що таке центр врегулювання збитків (у тому числі, в м. Києві та Київській області) та спосіб і місце його реєстрації та знаходження.
На підтвердження наявності центру врегулювання збитків в м. Києві та Київській області Скаржник, у складі своєї тендерної пропозиції, надав довідку (файл 1.4.9.5 Щодо врегулювання) із зазначенням Відділу врегулювання збитків (Київ, Київська область), місце розташування якого: 03066, м. Київ, вул. Журавлина, буд. 4, оф. 222.
Звертаємо увагу Колегії АМКУ на той факт, що значна кількість підприємств, які працюють по Київській області, а також обласних органів державної влади та місцевого самоврядування (ОДА, ОВА, суди, Управління поліції тощо) знаходяться у м. Києві, який, в свою чергу є обласним центром Київської області!
Також, Скаржник наголошує на тому, що жодних вимог, щодо наявності у Учасника представництв у Київській області та з відомостями про це на сайті Учасника, - умови Тендерної документації не містять.
Отже, викладені в оскаржуваному Рішенні Замовника висновки про ненадання документів, які вимагались пп. 5 п. 4.9 Тендерної документації є надуманими та не відповідають дійсності, а посилання Замовника на пп. 2 п. 44 Особливостей є неправильними та незаконними.
×
-
Назва доказу:
2. Файл 1.4.9.5 Щодо врегулювання (довідка від 10.10.2024 р.).
-
Повʼязаний документ:
1.4.9.5 Щодо врегулювання.pdf
-
-
Назва доказу:
1. Протокольне рішення Уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ» № 01/11/11 від 11.11.2024 р.;
-
Повʼязаний документ:
Протокол відхилення.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ» скасувати протокольне рішення № 01/11/11 від 11.11.2024 р. про відхилення тендерної пропозиції Скаржника;
Скарга
Скасована
КЕП
Дискримінаційні вимоги ТД
Номер:
528e7fbc06cc491daff1d546043bf745
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-03-011764-a.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги ТД
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Ultra Alians DMS dohovir.pdf 07.10.2024 16:42
- Скарга до АМКУ - КНП КОР КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ.docx 07.10.2024 16:42
- Лист НБУ від 28.08.2024 р..pdf 07.10.2024 16:42
- 01_ТА-202401_UAas УЛЬТРА АЛЬЯНС АСІСТ.pdf 07.10.2024 16:42
- Ultra Alians DMS dohovir. Pidpys 33152597.p7s 07.10.2024 16:42
- Ultra Alians DMS dohovir. Pidpys 43812574.p7s 07.10.2024 16:42
- Скарга до АМКУ - КНП КОР КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ.pdf 07.10.2024 16:42
- Договір_Укравтоекспертиза.pdf 07.10.2024 16:42
- sign.p7s 07.10.2024 16:44
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
09.10.2024 00:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2424dfc6eb6f4222b3b8d8c617905e9a
Заголовок пункту скарги:
1. Щодо фінансових критеріїв (пп.пп. 4, 5, 6, 7 п. 4.9. розд. 4 Дод. № 1 до ТД)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Підпунктами 4, 5, 6, 7 пункту 4.9. розд. 4 Додатку № 1 до Тендерної документації, Замовником встановлені обов’язкові вимоги, яким повинен відповідати або виконати Учасник, а саме Учасник повинен надати довідку в довільній формі про:
- входження учасника в ТОП 10 страхових компаній України за показниками: Активи страхових компаній, страхові резерви, за 3 місяці 2024 року;
- «Розмір активів, грн.» є більшим ніж 1 600 000 000 (один мільярд шістсот мільйонів) гривень;
- «Страхові премії » є більшими ніж 400 000 000 (чотириста мільйонів) гривень;
- «Страхові виплати» є більшими ніж 150 000 000 (сто п’ятдесят мільйонів) гривень;
- «Страхові резерви» є більшими ніж 800 00 000 (вісімсот мільйонів) гривень;
- Учасник закупівлі не повинен мати загальний відсоток виплат за 3 місяців 2024р. більше ніж 40%, підтверджується Довідкою в довільній формі;
- Учасник закупівлі повинен мати темп зростання страхових премій за 1 кв. 2024р. понад 40%.
1. Щодо фінансових критеріїв (пп.пп. 4, 5, 6, 7 п. 4.9. розд. 4 Дод. № 1 до ТД)
Прийняти участь в закупівлі може виключно той Учасник, який, зокрема, входить в ТОП 10 страхових компаній України за показниками: Активи страхових компаній, страхові резерви, за 3 місяці 2024 року, має розмір активів, що є більшим ніж 1 600 000 000,00 гривень, має страхові премії, що є більшими ніж 400 000 000,00 гривень, здійснював страхові виплати, що є більшими ніж 150 000 000 гривень, має страхові резерви, що є більшими ніж 800 000 000,00 гривень, не має загальний відсоток виплат за 3 місяців 2024р. більше ніж 40%, повинен мати темп зростання страхових премій за 1 кв. 2024р. понад 40%.
Скаржник не має можливості виконати вищевказані обов’язкові умови ТД та отримати вказані Замовником фінансові показники, а відтак і взяти участь у закупівлі.
Тому, вважаємо, що умови ТД, щодо наявності в учасників закупівлі вищевказаних фінансових показників порушує принцип недискримінації учасників закупівлі та суперечить законодавству, виходячи з нижченаведеного.
Як вже було зазначено вище, Скаржник не має вказаних Замовником фінансових показників і більше того, не зобов’язаний їх мати згідно положень чинного законодавства.
Зазначаючи вказані вимоги в ТД, Замовник штучно суттєво обмежує коло учасників закупівлі, адже відповідати ВСІМ РАЗОМ вищевказаним рейтингам можуть лише не більше 10 (десяти) страховиків із 86 існуючих (доказ: https://forinsurer.com/news/24/03/12/43560), що відразу суттєво обмежує коло потенційних учасників закупівлі та позбавляє учасників, які мають нижчі фінансові показники, можливості взяти участь у закупівлі, у тому числі і Скаржника.
Враховуючи те, що Скаржник не має вищевказаних фінансових показників, - Скаржник позбавлений можливості і надати відповідні довідки для підтвердження розміру наведених вище обов’язкових фінансових показників.
Окремо звертаємо увагу Колегії АМКУ на той факт, що Скаржник дотримується встановлених законодавством вимог щодо платоспроможності страховика. Крім того, Скаржник має значне перевищення фактичного запасу платоспроможності над розрахунковим нормативним запасом платоспроможності та адекватний і достатній страховий резерв, що також підтверджується листом НБУ від 28.08.2024 р. (копія листа НБУ додається).
Отже, Скаржник вважає, що зазначені вище обов’язкові вимоги Тендерної документації є дискримінаційними та порушують права і законні інтереси Скаржника й інших потенційних учасників, які не мають вказаних Замовником обов’язкових фінансових показників і мають бути видалені Замовником.
- входження учасника в ТОП 10 страхових компаній України за показниками: Активи страхових компаній, страхові резерви, за 3 місяці 2024 року;
- «Розмір активів, грн.» є більшим ніж 1 600 000 000 (один мільярд шістсот мільйонів) гривень;
- «Страхові премії » є більшими ніж 400 000 000 (чотириста мільйонів) гривень;
- «Страхові виплати» є більшими ніж 150 000 000 (сто п’ятдесят мільйонів) гривень;
- «Страхові резерви» є більшими ніж 800 00 000 (вісімсот мільйонів) гривень;
- Учасник закупівлі не повинен мати загальний відсоток виплат за 3 місяців 2024р. більше ніж 40%, підтверджується Довідкою в довільній формі;
- Учасник закупівлі повинен мати темп зростання страхових премій за 1 кв. 2024р. понад 40%.
1. Щодо фінансових критеріїв (пп.пп. 4, 5, 6, 7 п. 4.9. розд. 4 Дод. № 1 до ТД)
Прийняти участь в закупівлі може виключно той Учасник, який, зокрема, входить в ТОП 10 страхових компаній України за показниками: Активи страхових компаній, страхові резерви, за 3 місяці 2024 року, має розмір активів, що є більшим ніж 1 600 000 000,00 гривень, має страхові премії, що є більшими ніж 400 000 000,00 гривень, здійснював страхові виплати, що є більшими ніж 150 000 000 гривень, має страхові резерви, що є більшими ніж 800 000 000,00 гривень, не має загальний відсоток виплат за 3 місяців 2024р. більше ніж 40%, повинен мати темп зростання страхових премій за 1 кв. 2024р. понад 40%.
Скаржник не має можливості виконати вищевказані обов’язкові умови ТД та отримати вказані Замовником фінансові показники, а відтак і взяти участь у закупівлі.
Тому, вважаємо, що умови ТД, щодо наявності в учасників закупівлі вищевказаних фінансових показників порушує принцип недискримінації учасників закупівлі та суперечить законодавству, виходячи з нижченаведеного.
Як вже було зазначено вище, Скаржник не має вказаних Замовником фінансових показників і більше того, не зобов’язаний їх мати згідно положень чинного законодавства.
Зазначаючи вказані вимоги в ТД, Замовник штучно суттєво обмежує коло учасників закупівлі, адже відповідати ВСІМ РАЗОМ вищевказаним рейтингам можуть лише не більше 10 (десяти) страховиків із 86 існуючих (доказ: https://forinsurer.com/news/24/03/12/43560), що відразу суттєво обмежує коло потенційних учасників закупівлі та позбавляє учасників, які мають нижчі фінансові показники, можливості взяти участь у закупівлі, у тому числі і Скаржника.
Враховуючи те, що Скаржник не має вищевказаних фінансових показників, - Скаржник позбавлений можливості і надати відповідні довідки для підтвердження розміру наведених вище обов’язкових фінансових показників.
Окремо звертаємо увагу Колегії АМКУ на той факт, що Скаржник дотримується встановлених законодавством вимог щодо платоспроможності страховика. Крім того, Скаржник має значне перевищення фактичного запасу платоспроможності над розрахунковим нормативним запасом платоспроможності та адекватний і достатній страховий резерв, що також підтверджується листом НБУ від 28.08.2024 р. (копія листа НБУ додається).
Отже, Скаржник вважає, що зазначені вище обов’язкові вимоги Тендерної документації є дискримінаційними та порушують права і законні інтереси Скаржника й інших потенційних учасників, які не мають вказаних Замовником обов’язкових фінансових показників і мають бути видалені Замовником.
×
-
Назва доказу:
1. Лист НБУ від 28.08.2024 р.;
-
Повʼязаний документ:
Лист НБУ від 28.08.2024 р..pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ» внести зміни в Тендерну документацію у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації зазначені у тексті цієї скарги.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
d8da6e3856f549e7b3d643d7ddc6d582
Заголовок пункту скарги:
2. Щодо структурних підрозділів (пп.пп. 9, 10 п. 4.9. розд. 4 Дод. № 1 до ТД)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Підпунктами 9, 10 пункту 4.9. розд. 4 Додатку № 1 до Тендерної документації, Замовником регламентовано, що Учасник повинен мати центр врегулювання збитків в м. Києві, та Київській області та представництва у районних центрах Київської області: Ірпінь, Вишгород, Макарів, Бородянка, Фастів, Васильків, Біла Церква, Сквира, Узин, Іванків, Димер, Бровари, Бориспіль, Баришівка, Переяслав, Кагарлик, Миронівка, Яготин, Обухів.
2. Щодо структурних підрозділів (пп.пп. 9, 10 п. 4.9. розд. 4 Дод. № 1 до ТД)
Отже, прийняти участь у даній закупівлі може лише той учасник, який має центр врегулювання збитків у Київській області, а також представництва у районних центрах Київської області: Ірпінь, Вишгород, Макарів, Бородянка, Фастів, Васильків, Біла Церква, Сквира, Узин, Іванків, Димер, Бровари, Бориспіль, Баришівка, Переяслав, Кагарлик, Миронівка, Яготин, Обухів.
Вказана обов’язкова вимога Замовника є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають центру врегулювання збитків у Київській області, а також представництва у районних центрах Київської області: Ірпінь, Вишгород, Макарів, Бородянка, Фастів, Васильків, Біла Церква, Сквира, Узин, Іванків, Димер, Бровари, Бориспіль, Баришівка, Переяслав, Кагарлик, Миронівка, Яготин, Обухів, але можуть надавати страхові послуги по всій території України (крім тимчасово окупованих територій), шляхом укладання договорів/угод тощо з підприємствами, які забезпечують надання послуг, у тому числі із виїздом уповноваженої особи до місця події, отриманням документів від страхувальника та потерпілих осіб, надання їм консультацій, врегулювання страхових подій, тощо, по всій території України (крім тимчасово окупованих територій), в тому числі і у Київській області у відповідності до чинного законодавства України.
Згідно абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Скаржник не має у своєму складі центру врегулювання збитків у Київській області, а також представництва у районних центрах Київської області: Ірпінь, Вишгород, Макарів, Бородянка, Фастів, Васильків, Біла Церква, Сквира, Узин, Іванків, Димер, Бровари, Бориспіль, Баришівка, Переяслав, Кагарлик, Миронівка, Яготин, Обухів, відповідно, - не може надати про це відповідну довідку, а тому і не має можливості прийняти участь у даній закупівлі.
Скаржник має відповідні договори-доручення, згідно яких ТОВ «Асистуюча компанія «Укравтоекспертиза», ТОВ «УЛЬТРА АЛЬЯНС АСІСТ» та ТОВ «Еншурія Оперейшнз Україна» забезпечують надання послуг Скаржнику, зокрема: отримання документів від страхувальників, потерпілих та застрахованих осіб, надання їм консультацій, виїзд на місце пригоди та його огляд, врегулювання страхових подій, тощо, на всій території України (копії договорів додаються).
Також, зазначаємо, що діюче законодавство не зобов’язує страхові компанії відкривати відокремлені підрозділи/філії/представництва/центри в тих чи інших регіонах і дає можливість страховикам надавати послуги в інший спосіб (договори доручення, агентські угоди тощо).
Отже, Скаржник вважає, що зазначені вище обов’язкові вимоги Тендерної документації є дискримінаційними і такими, що не відповідають діючому законодавству та порушують права і законні інтереси Скаржника й інших потенційних учасників, пов’язаних з їх неможливістю взяти участь у процедурі закупівлі та мають бути видалені Замовником.
2. Щодо структурних підрозділів (пп.пп. 9, 10 п. 4.9. розд. 4 Дод. № 1 до ТД)
Отже, прийняти участь у даній закупівлі може лише той учасник, який має центр врегулювання збитків у Київській області, а також представництва у районних центрах Київської області: Ірпінь, Вишгород, Макарів, Бородянка, Фастів, Васильків, Біла Церква, Сквира, Узин, Іванків, Димер, Бровари, Бориспіль, Баришівка, Переяслав, Кагарлик, Миронівка, Яготин, Обухів.
Вказана обов’язкова вимога Замовника є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають центру врегулювання збитків у Київській області, а також представництва у районних центрах Київської області: Ірпінь, Вишгород, Макарів, Бородянка, Фастів, Васильків, Біла Церква, Сквира, Узин, Іванків, Димер, Бровари, Бориспіль, Баришівка, Переяслав, Кагарлик, Миронівка, Яготин, Обухів, але можуть надавати страхові послуги по всій території України (крім тимчасово окупованих територій), шляхом укладання договорів/угод тощо з підприємствами, які забезпечують надання послуг, у тому числі із виїздом уповноваженої особи до місця події, отриманням документів від страхувальника та потерпілих осіб, надання їм консультацій, врегулювання страхових подій, тощо, по всій території України (крім тимчасово окупованих територій), в тому числі і у Київській області у відповідності до чинного законодавства України.
Згідно абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Скаржник не має у своєму складі центру врегулювання збитків у Київській області, а також представництва у районних центрах Київської області: Ірпінь, Вишгород, Макарів, Бородянка, Фастів, Васильків, Біла Церква, Сквира, Узин, Іванків, Димер, Бровари, Бориспіль, Баришівка, Переяслав, Кагарлик, Миронівка, Яготин, Обухів, відповідно, - не може надати про це відповідну довідку, а тому і не має можливості прийняти участь у даній закупівлі.
Скаржник має відповідні договори-доручення, згідно яких ТОВ «Асистуюча компанія «Укравтоекспертиза», ТОВ «УЛЬТРА АЛЬЯНС АСІСТ» та ТОВ «Еншурія Оперейшнз Україна» забезпечують надання послуг Скаржнику, зокрема: отримання документів від страхувальників, потерпілих та застрахованих осіб, надання їм консультацій, виїзд на місце пригоди та його огляд, врегулювання страхових подій, тощо, на всій території України (копії договорів додаються).
Також, зазначаємо, що діюче законодавство не зобов’язує страхові компанії відкривати відокремлені підрозділи/філії/представництва/центри в тих чи інших регіонах і дає можливість страховикам надавати послуги в інший спосіб (договори доручення, агентські угоди тощо).
Отже, Скаржник вважає, що зазначені вище обов’язкові вимоги Тендерної документації є дискримінаційними і такими, що не відповідають діючому законодавству та порушують права і законні інтереси Скаржника й інших потенційних учасників, пов’язаних з їх неможливістю взяти участь у процедурі закупівлі та мають бути видалені Замовником.
×
-
Назва доказу:
6. Договір про надання асистанських послуг № 01/ТА-202401/UAas від 18.01.2024 р.
-
Повʼязаний документ:
01_ТА-202401_UAas УЛЬТРА АЛЬЯНС АСІСТ.pdf
-
-
Назва доказу:
5. Договір доручення № 2020/01/СК щодо організації надання послуг асістанса від 09.03.2020 р.;
-
Повʼязаний документ:
Договір_Укравтоекспертиза.pdf
-
-
Назва доказу:
4. Файл електронного підпису 43812574;
-
Повʼязаний документ:
Ultra Alians DMS dohovir. Pidpys 43812574.p7s
-
-
Назва доказу:
3. Файл електронного підпису 33152597;
-
Повʼязаний документ:
Ultra Alians DMS dohovir. Pidpys 33152597.p7s
-
-
Назва доказу:
2. Договір доручення № INA02/08 від 01.08.2024 р.;
-
Повʼязаний документ:
Ultra Alians DMS dohovir.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ» внести зміни в Тендерну документацію у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації зазначені у тексті цієї скарги.