• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Оцінка для цілей бухгалтерського обліку активів підприємства (необоротних активів) станом на 31.12.2023 року, код 79210000-9 за ДК 021:2015 «Бухгалтерські та аудиторські послуги»

Завершена

1 320 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 600.00 UAH
Період уточнення: 03.10.2024 12:07 - 19.10.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо кваліфікації оцінювачів

Номер: 2ed98ca162a84d4faa872c21b9fcb4c1
Дата опублікування: 17.10.2024 11:06
Опис: Шановний Замовнику, згідно тендерної документації в наданому переліку майна є об’єкт №19 - Фунікулер, за адресою м. Київ, вул. П.Сагайдачного, 3, що являється об’єктом культурної цінності України. Для оцінки Фунікулеру оцінювач повинен мати кваліфікаційне свідоцтво за спеціалізацію 1.6 "Оцінка рухомих речей, що становлять культурну цінність" та підвищення кваліфікації за даною спеціалізацією. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня! Положенням про видачу сертифікатів суб'єктів оціночної діяльності затвердженим наказом Фонду державного майна України 14 березня 2002 року № 479 (у редакції наказу Фонду державного майна України від 24 березня 2015 року №402) та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10 квітня 2015 р. за № 02/26847 передбачено наявність сертифікату за спеціалізацією 1.6 "Оцінка рухомих речей, що становлять культурну цінність". Охоронним договором на об’єкт культурної спадщини за адресою: вул. Петра Сагайдачного,3 від 25. 04. 2019 р. №4072 укладеним між Департаментом охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та КП «Київпастранс» до об’єкта культурної спадщини віднесено фунікулер (Михайлівський механічний підйом) по вул. Петра Сагайдачного,3 у Подільському районі м. Києва. Актом від 21. 09. 2018 р №1 технічного стану щойно виявленого об’єкта культурної спадщини за адресою вул. Петра Сагайдачного,3 зазначено, що інженерно- транспортна споруда фунікулер складається з верхньої та нижньої станцій з посадковими платформами та шляхопроводу по якому прокладено рейки для 2-х пасажирських вагонів, павільйон верхньої станції одноповерховий. Тобто, до об’єктів культурної спадщини віднесені об’єкти нерухомості, а саме, будівлі, споруди та передавальні пристрої. Об’єкти рухомого майна, а саме, вагони, вищевказаним охоронним договором, не віднесені до речей, що становлять культурну цінність. З врахуванням вищевказаного, відсутні підстави для внесення зміни до тендерної документації про необхідність оцінювачу мати кваліфікаційне свідоцтво за спеціалізацією 1.6 "Оцінка рухомих речей, що становлять культурну цінність".
Дата відповіді: 18.10.2024 11:36
Відповідь надана

Усунення дискримінаційних вимог,

Номер: 41d673b7cfdb48f090a3eb10d766ada1
Дата опублікування: 06.10.2024 14:02
Опис: Шановний Замовнику, додатком 1 до тендерної документації: « п.п.2.4. Довідка про наявність в Учасника не менше 1 (одного) працівника, який отримав сертифікат AICPA&CIMA, що свідчать про володіння знаннями з МСФЗ.» Дана вимога дискримінаційна, суперечить принципам добросовісної конкуренції та створює перешкоди для участі в тендері кваліфікованих фахівців, які мають сертифікати інших авторитетних міжнародних організацій. Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) дискримінація учасників заборонена. Дискримінація учасників публічних закупівель — це обмеження прав когось із них, встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Відповідно до статті 23 Закону України “Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність” суб’єкт аудиторської діяльності для надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності має забезпечити, зокрема достатній рівень кваліфікації та досвіду аудиторів і персоналу, який залучається до надання послуг відповідно до міжнародних стандартів аудиту. Перелік професійних організацій, сертифікат (диплом) яких свідчить про високий рівень відповідних знань, затверджується Радою нагляду за аудиторською діяльністю. Протокольним рішенням Ради нагляду за аудиторською діяльністю від 13.12.2018 № 6 затверджено Перелік професійних організацій, сертифікат (диплом) яких свідчить про високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності: • Асоціація присяжних сертифікованих бухгалтерів (Association of Chartered Certified Accountants – АССА), у т. ч. Diploma in International Financial reporting (DipIFR); • Американський інститут сертифікованих громадських бухгалтерів (Association of International Certified Professional Accountants – AICPA); • Інститут присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (The Institute of Chartered Accountants in England and Wales – ICAEW). Виходячи з вище наведеного, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації, та викласти в наступній редакції: «2.4. Довідка про наявність в учасника не менше 1 (одного) працівника, який отримав сертифікат АССА або AICPA&CIMA або ICAEW, що свідчать про володіння знаннями з МСФЗ». У разі невиконання вимоги щодо внесення змін та усунення дискримінаційних вимог, ми будемо змушені звернутися з офіційною скаргою до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 08.10.2024 09:04
Відповідь надана

Щодо сертифікатів AICPA&CIMA

Номер: 087103efb20a4b2689d0b159b60872b0
Дата опублікування: 04.10.2024 17:56
Опис: Шановний Замовнику, керуючись нормами Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, а також умовами тендерної документації звертаємось до Вас із зверненням щодо внесення змін до тендерної документації та виключення з неї дискримінаційних вимог. Ознайомившись з умовами оприлюдненої тендерної документації ми звертаємо увагу на наступне. Умовами додатку 1 до тендерної документації встановлено, що на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність в учасника не менше 1 (одного) працівника, який отримав сертифікат AICPA&CIMA, що свідчать про володіння знаннями з МСФЗ. Наголошуємо, що відповідно до статті 23 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» перелік професійних організацій, сертифікат (диплом) яких свідчить про високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності, затверджується Радою нагляду за аудиторською діяльністю та оприлюднюється на її офіційному сайті. Відповідно до інформації, оприлюдненої на офіційному сайті Ради нагляду за аудиторською діяльністю, до таких сертифікатів (дипломів) належать: • Асоціація присяжних сертифікованих бухгалтерів (Association of Chartered Certified Accountants – АССА), у т. ч. Diploma in International Financial reporting (DipIFR) (якщо такий диплом був виданий до 01 січня 2024 року); • Американський інститут сертифікованих громадських бухгалтерів (Association of International Certified Professional Accountants – AICPA); • Інститут присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (The Institute of Chartered Accountants in England and Wales – ICAEW). Таким чином Замовник, встановивши вимогу щодо наявності у учасника виключно працівника, який має сертифікат AICPA&CIMA, протиправно та штучно обмежив коло потенційних учасників процедури закупівлі, зокрема позбавивши нас можливості прийняти участь у ній. У зв’язку із вищевикладеним, просимо внести зміни в тендерну документацію та викласти вимогу в наступному вигляді: «2.4. Довідка про наявність в учасника не менше 1 (одного) працівника, який отримав сертифікат АССА (у т. ч. Diploma in International Financial reporting (DipIFR) якщо такий диплом був виданий до 01 січня 2024 року) AICPA&CIMA або ICAEW, що свідчать про володіння знаннями з МСФЗ».
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 07.10.2024 17:10