• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Виконання проектних, науково-проектних та вишукувальних робіт по об'єкту: "Нове будівництво споруди цивільного захисту із властивостями протирадіаційного укриття на території Комунального закладу «Дніпропетровський дитячий будинок-інтернат» Дніпропетровської обласної ради за адресою: вул. Надії Алексеєнко, 167, м. Дніпро, Дніпропетровська область"

Завершена

1 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період уточнення: 30.09.2024 16:55 - 06.11.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо необідності надання копії ліцензії на право користування програмним комплексом

Номер: a1181d3a37bb417798e4b0e9267f6584
Дата опублікування: 29.10.2024 12:25
Опис: Згідно з пп.8 п.3 "Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців" додатку №1 до тендерної документації Замовником вимагається надання Учасником "Кольорової скан-копії з оригіналу ліцензії, виданої на ім’я Учасника на право користування програмним комплексом, яким він користувався під час формування кошторисних розрахунків або така ліцензія повинна бути видана на працівника Учасника - безпосереднього виконавця робіт, разом із копією трудового договору або цивільно-правового договору або наказу про призначення на посаду такого працівника або Учасник надає інший документ, який підтверджує його право на користування вказаною ліцензією на підставі договірних відносин". Проте, згідно з технічним завданням на проєктування, необхідно виконати роботи з підготовки стадії ТЕО - Техніко-економічного обґрунтування об'єкту будівництва, що не передбачає розробку кошторисної документації за об'єктом будівництва. Таким чином, вимога щодо надання копії ліцензії на право користування програмним комплексом для формування кошторисних розрахунків є безпідставною та підлягає виключенню. На підстави вищевикладеного, просимо виключити вказану вимогу до Учасника з Тендерної документації.
Відповідь: Внесено зміни до ТД
Дата відповіді: 29.10.2024 12:53
Відповідь надана

Щодо проєкту Договору

Номер: ad2422a02fad4e9fb0ab41b87ec5f511
Дата опублікування: 08.10.2024 14:39
Опис: Шановний Замовнику! Згідно Додатку 3 тендерної документації, Замовником визначено наступні стадії проектування і перелік робіт: Інженерно-геологічні роботи Топо-геодезичні роботи, Проектні роботи (Стадія ТЕО) Чому у п. 1.5. проєкту Договору (Додаток 4 тендерної документації) зазначено, що виконавець за дорученням Замовника подає на проходження експертизи розроблений ним робочий проєкт, розробка якого не передбачена Додатком 3 тендерної документації.
Відповідь: Ця стадія проектування не є обов'язковою для проходження експертизи, але враховуючи складність виконання цього проекту (проектування в умовах обмеженості майданчика будівництва тощо) Замовник має право вимагати підтвердження експертами правильність прийнятих рішень, тобто отримання проектувальником позитивного експертного звіту
Дата відповіді: 09.10.2024 16:50
Відповідь надана

Технічне завдання або Завдання на проектування

Номер: 9be489331655479098b11b19af87eff9
Дата опублікування: 08.10.2024 14:35
Опис: Шановний Замовнику! Додатком 3 тендерної документації, який визначає ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, передбачено, що якщо пропозиція закупівлі учасника містить не весь перелік робіт або зміну обсягів та складу робіт (та/або не розцінені всі пункти технічного завдання) згідно з документацією закупівлі або відсутня взагалі, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється Замовником. Разом з тим, у цьому Додатку 3 наявна лише таблиця, в якій зазначено найменування проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та стадія проектування. Технічне завдання або Завдання на проектування відсутнє. Чому у Додатку 3 ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ відсутнє Технічне завдання або завдання на проектування і за яким критерієм, виходячи зі змісту Додатку 3, Замовник буде визначати чи всі пункти технічного завдання розцінені учасником? З метою дотримання принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель прохання внести зміни до ТД шляхом внесення до Додатку 3 Технічного завдання або завдання на проектування.
Відповідь: Документацію доповнено
Дата відповіді: 09.10.2024 16:45
Відповідь надана

Щодо Акту огляду

Номер: 3eed41eb0413463ab92b7906acb324f4
Дата опублікування: 02.10.2024 14:03
Опис: Шановний Замовнику! Ваша аргументація зовсім не підходить по одній простій причині - у Вас НОВЕ будівництво, не капітальний ремонт, не реконструкція. Якій об’єкт Ви пропонуєте оглядати? Той факт, шо у Вас немає фахівця, який може скласти завдання на проєктування, не означає, що до цього повинні прикладати руку потенційні учасники. Для формування вартості пропозиції по таким об’єктам цілком достатньо надати інформацію щодо кількості людей, які будуть переховуватись. Також звертаємо, в черговий раз, Вашу увагу на чітку позицію АМКУ щодо надання Учасником на вимогу Замовника Акту огляду об’єкту, а саме Рішення АМКУ: від 13.12.2019 №18550; від 13.05.2020 №9264; від 29.05.2020 №10669; від 12.02.2021 №2596-р/пк-п. Дані рішенні АМКУ вказують, що вищезазначені вимоги у тендерній документації – є вимогами, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що суперечить вимогам ст.ст. 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Тож рекомендуємо виключити цю вимогу з тендерної документації, в іншому випадку, будемо змушені звернутись до органу оскарження (АМКУ), а це призведе, як мінімум до блокування електронною системою даної закупівлі, її призупинення, при цьому Вам слід враховувати багаточисельні рішення АМКУ з даного приводу та обов’язковість виконання Замовником рішення АМКУ.
Відповідь: Документацію оновлено
Дата відповіді: 04.10.2024 10:12
Відповідь надана

Щодо Акту огляду

Номер: 8f7d2ac941e24438a4107e7447b71452
Дата опублікування: 01.10.2024 15:54
Опис: Шановний Замовнику, згідно з п/п 17 п. 3 Додатку 1 до тендерної документації, Ви вимагаєте наступне: «Учасники, до подання своїх тендерних пропозицій, обов’язково повинні ознайомитись з об’єктом (виконання робіт) для уникнення хибних розрахунків при формуванні ціни пропозиції. На підтвердження ознайомлення у складі тендених пропозицій повинен бути наданий акт огляду довільної форми з підписами посадової особи учасника та замовника». Звертаємо Вашу увагу, що вимога щодо Актів обстеження, оглядів і т.п. до тендеру вже давно визнана АМКУ НЕДОПУСТИМОЮ та ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, оскільки порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям, добросовісній конкуренції серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт з обстеження об'єкту, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Учасники понесли збитків. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі. Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи. Встановивши вимогу про акт огляду об’єкта, про що повинно бути документально зафіксовано у вигляді акту огляду об’єкта за підписом Замовника. Таким чином, Замовник обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів, так як учасники, які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників та відповідають всім встановленим вимогам, однак не змогли відвідати об’єкт, не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть даній вимозі, яка встановлена у Тендерній документації. Встановивши дану вимогу, Замовник цілеспрямовано або ні, але обмежує коло потенційних учасників, які зареєстровані в інших містах та областях. Отже, просимо вилучити вимогу про акт огляду об’єкту, як таку, що є дискримінаційною, обмежує коло учасників та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. Даною дискримінаційною вимогою Замовник порушує частину першу статті 5 «Про публічні закупівлі», а також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового акт обстеження об’єкту (огляду об'єкту), була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021№2596-р/пк-п
Відповідь: Учасник веде мову про теоретичну можливість, та висуває ні чим не підкріплені звинувачення Замовнику в униканні підписання акту огляду. На теперішні час жодному із учасників, які звернулися до Замовника (у робочі часи (з 9 до 16) з понеділка по п’ятницю), не було відмовлено у підписанні Акту. Рішення Антимонопольного комітету України є актами індивідуальної дії, у кожному конкретному випадку та в залежності від обставин справи і не мають преюдиційної сили
Дата відповіді: 02.10.2024 11:24