-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ЕЕЦ-24Т_11_ВО: Послуга з оцінки вартості активів АТ «Укрзалізниця», які використовуються в ліцензійній діяльності з розподілу електричної енергії, для переходу на стимулююче тарифоутворення (RAB-тариф)
Завершена
2 000 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Період уточнення:
30.09.2024 14:01 - 07.12.2024 00:00
Відповідь надана
дискримінаційні вимоги для потенційних Учасників
Номер:
e325703ec2f44b5c95ce35229bed3f88
Дата опублікування:
04.11.2024 13:34
Опис:
Замовником виставлена вимога щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
На підтвердження наявності в учасника відповідного досвіду, повинен надати:
1. Довідку, яка складається за наведеною формою, що засвідчує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох) у період з 2017 по 2024 роки на території України, з підтвердженням наявності в Учасника досвіду з оцінки значної кількості активів у кожному індивідуальному проекті з оцінки активів (не менше 30 тисяч активів у складі Замовника). Результатом виконання аналогічних договорів має бути наявність позитивної рецензії Фонду державного майна України.
Відповідно до положень Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей здійснення закупівель в умовах воєнного стану (постанова Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року), зокрема пункту 47, замовник не має права обмежувати учасників виключно певними роками для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Зокрема:
Закон України "Про публічні закупівлі", стаття 5 — встановлює загальні принципи недискримінації, рівності учасників та забезпечення конкуренції. Замовник зобов'язаний уникати будь-яких обмежень, що можуть дискримінувати учасників або надавати перевагу певним суб’єктам господарювання.
Особливості здійснення публічних закупівель в умовах воєнного стану (постанова № 1178), пункт 47 — чітко визначає, що замовник не має права обмежувати учасників в частині подання аналогічних договорів лише певними роками, що забезпечує можливість більш широкого кола учасників брати участь у закупівлі.
Ці положення покликані забезпечити справедливі умови участі в публічних закупівлях та сприяти прозорій конкуренції.
Вимагаємо виключити з вимоги підтвердження досвіду аналогічних договорів за певний період часу.
Відповідь:
Згідно Тендерної документації послуга повинна надаватися відповідно до законодавства України та нормативних актів з питань оцінки вартості активів, у тому числі Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні», національних стандартів з питань оцінки активів, а саме Національного стандарту № 1 «Загальні засади оцінки майна і майнових прав», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 10.09.2003 № 1440, Методики оцінки активів суб’єктів природних монополій, суб’єктів господарювання на суміжних ринках у сфері комбінованого виробництва електричної та теплової енергії, затвердженої Наказом ФДМУ від 12.03.2013 № 293 (далі – Методика).
13.04.2017 був опублікований Закон України «Про ринок електричної енергії» (далі – Закон), яким було змінено розподіл прав, обов’язків та функцій суб’єктів на ринку електричної енергії, а також введено та/або відокремлено частину видів ліцензійної діяльності. У якості одного з підзаконних актів 05.10.2018 було прийнято Постанову НКРЕКП № 1175 «Про затвердження Порядку встановлення (формування) тарифів на послуги з розподілу електричної енергії», якої було визначено, зокрема, порядок переходу операторів систем розподілу на стимулююче тарифоутворення. З урахуванням вищевказаних змін законодавства вносилися зміни в інші нормативні документи, в тому числі і в Методику. Також було переглянуто перелік визначених Законом суб’єктів, оцінка активів яких за Методикою могла бути застосована для переходу на стимулююче тарифоутворення (RAB-тариф), а отже до вищезазначених змін законодавства (до 2017 року) суб’єкти оціночної діяльності в принципі не мали можливості отримати досвід, що міг би бути врахований як аналогічний для предмету закупівлі.
При цьому, з метою недопущення штучного обмеження конкуренції та для розширення кола можливих учасників закупівлі, Замовником враховуються договори оцінки за весь період дії Закону, хоча положення Закону України «Про ринок електричної енергії» вступали в дію поетапно, а також діяв нормативно визначений півторарічний термін дії оцінки (п.3.12 Методики), внаслідок чого перші факти переходу суб’єктів ринку електричної енергії на стимулююче тарифоутворення датовані 2021-м роком.
Дата відповіді:
07.11.2024 16:41