-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Послуги з перевірки технічного стану діючих електроустановок та вимірювання опору розтікання на основних заземлювачах і заземлення магістралей і устаткування у закладах освіти Подільського району міста Києва на 2024 рік» згідно код ДК 021:2015 - 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Завершена
779 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 796.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 796.00 UAH
Період уточнення:
26.09.2024 16:06 - 11.11.2024 00:00
Відповідь надана
вимоги
Номер:
0da328db48814dc384953901be5b3345
Дата опублікування:
04.10.2024 17:29
Опис:
Замовник зазначив, що клас наслідків обєктів - СС3.
Запитання :
1. На якій підставі це було визначено ?
2. З якою метою це було визначено ?
Відповідь:
Клас наслідків визначається згідно ДСТУ 8855:2019 Будівлі та споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності) у зв’язку з дією Закону “Про регулювання містобудівної діяльності”, визначення категорії складності об’єктів будівництва та їхніх класів наслідків (відповідальності)
Дата відповіді:
07.10.2024 11:04
Відповідь надана
вимоги
Номер:
6cf8afe76fb24d4789a1c6faf693fd45
Дата опублікування:
04.10.2024 17:24
Опис:
Замовник: "З урахуваннням того, що послуги надаються у закладах освіти, в тому числі, в закладах, які належать до пам`яток архітектурної спадщини, Учасник повинен оцінювати пожежний ризик ризику під час виконання робіт, з урахуванням вимог стандарту ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012, IDT) «Інжинiринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення».
До відома Замовника, згідно Закону, умови закупівлі повинні бути виписані чітко.
Запитання: Які саме заклади (із наданого переліку) відносяться до пам`яток архітектурної спадщини ?
Відповідь:
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ визначена згідно Додатку 4.
Дата відповіді:
07.10.2024 11:05
Відповідь надана
ISO
Номер:
f210eb366750421cad420a91024b6d30
Дата опублікування:
04.10.2024 16:46
Опис:
Щодо ISO 45001:2018.
До відома Замовника, згідно ISO 45001:2018:
"Застосування системи управління охороною здоров’я і безпекою праці (ОЗіБП) спрямоване
на те, щоб дати змогу організації забезпечити безпечні та здорові умови праці на РОБОЧОМУ МІСЦІ, запобігти
виробничим травмам і погіршенню стану здоров’я, а також постійно удосконалювати показники у сфері ОЗіБП."
Тобто, це не підрядник, а Замовник повинен забезпечити працівникам підрядника безпечні та здорові умови праці на РОБОЧОМУ МІСЦІ.
Таким чином, нормативи ISO 45001:2018 передбачають наявність РОБОЧОГО МІСЦЯ на підприємстві.
В даному випадку, такими підприємствами є заклади освіти, котрі не мають робочих місць для працівників із вимірювання опору ізоляції, контуру заземлення, петлі "фаза-нуль".
Отже, це Замовник повинен мати сертифікат ISO 45001:2018 для того, щоб підрядник знав, що його працівники на території об'єктів замовника були забезпечені здоровими умовами праці (як, наприклад, Замовник має поставити вентилятор біля щитової, де проводитимуться вимірювання).
Запитання: Коли Замовник відмінить вимогу ISO 45001:2018 для учасників закупівлі ?
Відповідь:
Шановний Учаснику.
Просимо звернути Вашу увагу, що чинне законодавство України не містить вичерпного переліку вимог та документів, який Замовник має право вимагати від Учасників для надання послуг, передбачених предметом закупівлі. Відовідно до ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Відовідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено норми щодо застосування Замовниками під час проведення закупівель вимог до технічних специфікацій, маркувань, сертифікатів, протоколів випробувань та інших засобів підтвердження відповідності. Отже, наявність в умовах тендерної документації вищезазначених сертифікатів дозволено та передбачено чинним законодавством України. Таким чином, така вимога є законною та такою, що жодним чином не порушує права та законні інтереси Учасників торгів. Звертаємо Вашу увагу, що предметом закупівлі є послуги, що належать до робіт підвищеної небезпеки, які потребують додаткового підтвердження їх якості та безпечності . Також, просимо Вас звернути увагу на практику АМКУ в цій сфері, аджн АМКУ вже давно визначив вимогу щодо надання сертифікатів ДСТУ ISO такою що не є дискримінаційною.
Дата відповіді:
07.10.2024 11:01
Відповідь надана
вимоги
Номер:
9e30224694d44086a5d257ef0e7b7481
Дата опублікування:
04.10.2024 16:25
Опис:
Замовник надав відповідь: "Просимо звернути Вашу увагу, що чинне законодавство України не містить вичерпного переліку вимог та документів, який Замовник має право вимагати від Учасників для надання послуг, передбачених предметом закупівлі. Така вимога не є дискримінаційною, адже Атестація робочих місць за умовами праці проводиться на підприємствах і організаціях незалежно від форм власності й господарювання, де технологічний процес, використовуване обладнання, сировина та матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть несприятливо впливати на стан здоров'я працюючих, а також на їхніх нащадків як тепер, так і в майбутньому. Атестація робочих місць є обов'язковою за наявності шкідливих та небезпечних умов праці. При виконанні робіт згідно вимог предмету закупівлі працівники учасника будуть піддаватись шкідливим умовам праці зумовлені такими чинниками виробничого середовища, які передбачені додатком 3 "Критерії оцінки умов праці" Методичних рекомендацій для проведення атестації робочих місць за умовами праці (затверджених Постановою № 41 від 1 вересня 1992 р.), а саме: - вмістом різних видів пилу, зокрема пилу цементу, вапна, гіпсу тощо у повітрі робочої зони при виконанні монтажних робіт; - вмістом шкідливих хімічних речовин у повітрі робочої зони (робота з лаками, фарбами, тощо); - впливом шуму (не постійний, імпульсний), інфразвуку під час виконання монтажних робіт; - важкістю праці, що зумовлена такими параметрами: фізичне навантаження (статичне, динамічне), піднімання та перенесення обладнання, їх монтаж і інш; - незручна, вимушена робоча поза; - нахили тулуба; - ризиком для життя та інш. Таким чином, вищезазначена вимога сформована згідно вимог чинного законодавства та є обгрунтованою з огляду на предмет закупівлі. Ознайомтесть з рішення АМКУ : № 6614-р/пк-пз від 08.11.2022 р.; №7398-р/пк-пз від 14.12.2022 р.; № 3291-р/пк-пз від 16.02.2022 р. тощо. АМКУ вже давно визнав таку вимогу законною та такою, що жодним чином, не порушує права Учасників."
До відома Замовника, згідно законодавства України,
Атестація робочих місць за умовами праці це процедура, яка проводиться на підприємствах і організаціях незалежно від форм власності й господарювання, де технологічний процес, використовуване обладнання, сировина та матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть несприятливо впливати на стан здоров'я працюючих.
Атестація проводиться атестаційною комісією, склад і повноваження котрої визначаються у строки, прередбачені колективним договором (не рідше ніж один раз на п'ять років) наказом по підприємству, організації.
До складу комісії включається уповноважений представник виборного органу первинної профспілкової організації, а у разі відсутності профспілкової організації - уповноважена найманими працівниками особа.
Як зазначено у постанові Верховного Суду від 26.10.2022 р. у справі № 947/6744/21 (провадження № 61-8268св22), робоче місце працівника — це певна зона, де працівник знаходиться і працює із застосуванням у процесі роботи різних технічних та/або інших засобів. Основою визначення робочого місця є функціональний розподіл праці у взаємозв`язку із засобами праці, що дозволяє розглядати робоче місце як місце докладання робочої сили працівників.
Трудова діяльність працівника може здійснюватися (а відповідно його робоче місце може знаходиться) безпосередньо на підприємстві (фіксоване робоче місце). Для цього існують накази по підприємству, в даному випадку - заклади освіти, тобто, для проведення атестації робочих місць вони повинні бути визначені та зафіксовані в наказі по підприємству.
1. Запитання: А що, в закладах освіти Подільського району є накази із визначення та фіксації робочого місця, як то:
а- працівників із вимірювання опору ізоляції
б- працівників із вимірювання контуру заземлення
в- працівників із вимірювання петлі"фаза-нуль" ?
Звісно ж, немає, адже об 'єкти Замовника не є підприємствами із шкідливими та небезпечними умовами праці (в правильному розумінні цих слів) !
Так от, в даному випадку, фіксованого робочого місця для працівників підрядника теж не існує.
Крім того, принагідно нагадати, що атестація робочих місць проводиться балансоутримувачем для своїх працівників, але, аж ніяк не третьою особою, в даному випадку, підрядником.
2. Запитання: А, що вже вийшов Закон, що заклади освіти - підприємства господарювання, де технологічний процес, використовуване обладнання, сировина та матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть несприятливо впливати на стан здоров'я працюючих.?
До відома Замовника, заклади освіти не є підприємствами із шкідливими та небезпечними умовами праці, а тому вимога Замовника про проведення атестації робочих місць на цих об'єктах є абсурдною та суперечить тому документу, на який і посилається Замовник.
Крім того, роботи(послуги) за предметом закупівлі (вимірювання опору ізоляції, контур заземлення, т.п., до речі - до 1 кВ) ніколи не були та не є роботами підвищеної небезпеки, згідно переліку Кабміну України.
Замовник ПОВИНЕН відмінити (зняти) вимогу про атестацію робочих місць, як таку, що не відповідає предмету закупівлі
Відповідь:
Шановний Учаснику, ознайомтесь будь ласка з рішеннями АМКУ щодо такої вимоги.
Для прикладу, Рішення АМКУ № 6614-р/пк-пз від 08.11.2022р.; №7398-р/пк-пз від 14.12.2022 р.; № 3291-р/пк-пз від 16.02.2022 р.
Дата відповіді:
07.10.2024 10:54
Відповідь надана
медичні книжки
Номер:
61c1dd1bf81b460bbb2ba223a03aad54
Дата опублікування:
04.10.2024 15:39
Опис:
Замовник надав відповідь: "Шановний Учасник! Просимо звернути Вашу увагу, що чинне законодавство України не містить вичерпного переліку вимог та документів, який Замовник має право вимагати від Учасників для надання послуг, передбачених предметом закупівлі. Згідно ст.5 ЗУ «Про охорону праці», працівнику не може пропонуватися робота, яка за медичним висновком протипоказана йому за станом здоров'я. До виконання робіт підвищеної небезпеки допускаються особи за наявності висновку психофізіологічної експертизи. Наказ Міністерства охорони здоров‘я України № 246 від 21.05.2007 року «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23 липня 2007 р. за N 846/14113, в якому вказано: – п.2.13 «…Працівники, зайняті на роботах, що потребують професійного добору, повинні надати Комісії, яка проводить медичний огляд, висновок психофізіологічної експертизи…»; – п.3.2 «…До виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору, допускаються особи за наявності висновку психофізіологічної експертизи». Спільний наказ Міністерства охорони здоров‘я України та Державного Комітету по нагляду за охороною праці від 23 вересня 1994 року № 263/121 "Про затвердження Переліку робіт, де є потреби у професійному доборі" (зі змінами, внесеними наказом від 6 червня 1995 року № 102/85), яким визначено перелік видів робіт, де є потреба у професійному доборі, та психофізіологічні показники для його проведення. Відповідно наказу, необхідне проведення психофізіологічної експертизи для таких видів робіт, в тому числі: - роботи на висоті, верхолазні роботи, роботи, пов‘язані з підйомом на висоту. Отже, наявність медичних довідок підтверджує про відповідність працівника професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки є законною вимогою, яка підтверджує кваліфікаційний критерій - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід."
До відома Замовника,
Задля "встановлення єдиного порядку організації і виконання робіт на висоті» було розроблено Правила охорони праці при роботі на висоті, затверджені наказом Держгірпромнагляду від 27.03.2007 № 62 (НПАОП 0.00-1.15-07; далі — Правила).
До таких робіт належать:
• роботи на риштуваннях і помостах;
• у кузові транспортного засобу;
• стаціонарних платформах і колисках;
• на сцені або естакаді (наприклад, під час концерту, зйомки);
• поруч з виїмками (котлованами, траншеями, колодязями), а також у разі використання для доступу опори або каната.
При цьому до робіт на висоті не відносять переміщення по стаціонарних драбинах.
Крім того, хотілося б запитати у Замовника, коли він бачив працівника з мегомметром при вимірюванні опору ізоляції кабельних ліній, чи при вимірювання опору контуру заземлення на риштуваннях та ще й з монтажним поясом ?
Також, ПБЕЕС не передбачають виконання робіт на висоті за предметом закупівлі.
А тому, Замовник повинен зняти цю абсурдну вимогу про роботу на висоті та про МЕДИЧНІ КНИЖКИ (робота на висоті), як таку, що не відповідає предмету закупівлі.
Відповідь:
Шановний Учаснику.
Звертаємо Вашу увагу, що МЕДИЧНІ КНИЖКИ не видаються на предмет закупівлі.
Для нас, як Замовника, не зрозуміло, яким чином така вимога порушує права Учасника, якщо він дотримується норм чинного законодавства України та дбає про життя та здоров`я своїх порацівників під час виконання ними своїх обов`язків ?
Адже, відповідно до ст. 169 Кодексу законів про працю України та ст. 17 Закону України "Про охорону праці" роботодавець зобов’язаний за свої кошти організувати проведення попереднього (при прийнятті на роботу) і періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, а також щорічного обов’язкового медичного огляду осіб віком до 21 року.
Попередній медичний огляд проводиться під час прийняття на роботу з метою: - визначення стану здоров'я працівника і реєстрації вихідних об'єктивних показників здоров'я та можливості виконання без погіршення стану здоров'я професійних обов'язків в умовах дії конкретних шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу; - виявлення професійних захворювань (отруєнь), що виникли раніше при роботі на попередніх виробництвах, та попередження виробничо зумовлених і професійних захворювань (отруєнь).
Періодичні медичні огляди проводяться з метою: - своєчасного виявлення ранніх ознак гострих і хронічних професійних захворювань (отруєнь), загальних та виробничо зумовлених захворювань у працівників; - забезпечення динамічного спостереження за станом здоров'я працівників в умовах дії шкідливих та небезпечних виробничих факторів і трудового процесу; - вирішення питання щодо можливості працівника продовжувати роботу в умовах дії конкретних шкідливих та небезпечних виробничих факторів і трудового процесу; - розробки індивідуальних та групових закладів охорони здоров'я та реабілітаційних заходів працівникам, що віднесені за результатами медичного огляду до групи ризику; - проведення відповідних оздоровчих заходів.
Метою будь-якого медичного огляду працівника є визначення стану його здоров’я, зокрема, можливості виконання ним певних трудових обов’язків, своєчасного виявлення гострих чи хронічних професійних захворювань, встановлення у разі необхідності медичних протипоказань щодо здійснення окремих видів робіт, а також попередження виникненню та розповсюдженню інфекційних хвороб.
Отже, така вимога є не лише дискримінаційною, а є такою, що передбачена нормами чинного законодавства України. Замовник жодним чином не порушує права Учасників торгів.
Дата відповіді:
07.10.2024 10:50
Відповідь надана
Щодо надання сертифікатів ДСТУ ISO
Номер:
a1b349109efe437f80b191108d5b0725
Дата опублікування:
04.10.2024 11:13
Опис:
У відповідь на наше звернення щодо вилучення з тендерної документації вимоги про надання сертифікатів: сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012, IDT) Ви нам відмовили та повідомили, що АМКУ вже давно визначив вимогу щодо надання сертифікатів ДСТУ ISO такою що не є дискримінаційною. Просимо надати реквізити відповідних рішень АМКУ.
Відповідь:
Шановний Учаснику, з рішеннями АМКУ ви можете ознайомитися за посиланням https://amcu.gov.ua/tag/rishennya-ta-rozporyadzhennya
Дата відповіді:
07.10.2024 10:48
Відповідь надана
Щодо вимог тендерної документації
Номер:
6f9e3cf7b15f4df7a9008f277de832a8
Дата опублікування:
27.09.2024 16:41
Опис:
В тендерній документації зазначено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати на працівників які будуть задіяні у наданні послуг, що зазначені у довідці копії медичних книжок форми 1-ОМК затверджених Наказом МОЗ України № 150, в яких міститься відповідний запис підтверджуючий вчасне проходження медичного огляду.
Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з пунктом 2 статті 11 Закону України «Про інформацію» «Не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, СТАН ЗДОРОВ'Я, а також адреса, дата і місце народження.»
Зважаючи на це просимо Вас вилучити з тендерної документації вимогу про надання конфіденційної інформації про стан здоров’я працівників - копії медичних книжок.
Відповідь:
Шановний Учасник! Просимо звернути Вашу увагу, що чинне законодавство України не містить вичерпного переліку вимог та документів, який Замовник має право вимагати від Учасників для надання послуг, передбачених предметом закупівлі.
Згідно ст.5 ЗУ «Про охорону праці», працівнику не може пропонуватися робота, яка за медичним висновком протипоказана йому за станом здоров'я. До виконання робіт підвищеної небезпеки допускаються особи за наявності висновку психофізіологічної експертизи.
Наказ Міністерства охорони здоров‘я України № 246 від 21.05.2007 року «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23 липня 2007 р. за N 846/14113, в якому вказано:
– п.2.13 «…Працівники, зайняті на роботах, що потребують професійного добору, повинні надати Комісії, яка проводить медичний огляд, висновок психофізіологічної експертизи…»;
– п.3.2 «…До виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору, допускаються особи за наявності висновку психофізіологічної експертизи».
Спільний наказ Міністерства охорони здоров‘я України та Державного Комітету по нагляду за охороною праці від 23 вересня 1994 року № 263/121 "Про затвердження Переліку робіт, де є потреби у професійному доборі" (зі змінами, внесеними наказом від 6 червня 1995 року № 102/85), яким визначено перелік видів робіт, де є потреба у професійному доборі, та психофізіологічні показники для його проведення. Відповідно наказу, необхідне проведення психофізіологічної експертизи для таких видів робіт, в тому числі:
- роботи на висоті, верхолазні роботи, роботи, пов‘язані з підйомом на висоту.
Отже, наявність медичних довідок підтверджує про відповідність працівника професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки є законною вимогою, яка підтверджує кваліфікаційний критерій - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Дата відповіді:
01.10.2024 20:37
Відповідь надана
Щодо вимог тендерної документації
Номер:
d5852002d8f74a658492251c6aec250b
Дата опублікування:
27.09.2024 16:41
Опис:
В тендерній документації зазначено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати завірену учасником копія звіту з праці (форма № 1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист (довідка/інформація тощо) від органу статистики про те, що даний учасник не ввійшов до вибіркової сукупності респондентів, які у 2024 році підлягають обстеженню за формами №1-ПВ.
Згідно з вимогами ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Зважаючи на вище викладене просимо Вас вилучити з тендерної документації цю дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
Просимо звернути Вашу увагу, що чинне законодавство України не містить вичерпного переліку вимог та документів, який Замовник має право вимагати від Учасників для надання послуг, передбачених предметом закупівлі. Обов’язок юридичних осіб подавати статистичну звітність закріплює пункт 1 частини 2 статті 26 Закону України «Про офіційну статистику» від 16.08.2022 № 2524-IX.
Звіт за формою № 1-ПВ подають юридичні особи, відокремлені підрозділи юридичних осіб за переліком, який визначає Держстат.
Таким чином, дана вимога не лише є обгрунтованою , а і відповідає нормам чинного законодавства України.
Дата відповіді:
01.10.2024 20:38
Відповідь надана
Щодо вимог тендерної документації
Номер:
a4b902e410f04ae29a39c4bc1ebda0d7
Дата опублікування:
27.09.2024 16:41
Опис:
В тендерній документації зазначено, що учасник у зв’язку з наявністю шкідливих та небезпечних умов праці на об’єкті та керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документ (акт, або довідку, або інший документ) щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць Учасника або субпідрядної організації за умовами праці, виданий територіальним органом управління Держпраці або проектною та науково-дослідною організацією або технічною інспекцією праці профспілок.
Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з Додатком 1 до Методичних рекомендацій для проведення атестації робочих місць за умовами праці, затверджених постановою Міністерства праці України від 01.09.1992 № 41, «Робоче місце- місце постійного або тимчасового перебування працівника в процесі трудової діяльності». Таким чином, згідно з Вашою вимогою учасник повинен надати результати атестації робочих місць, на яких будуть надаватись послуги з перевірки технічного стану діючих електроустановок та вимірювання опору розтікання на основних заземлювачах і заземлення магістралей і устаткування у закладах освіти Подільського району міста Києва.
Наголошуємо, що провести атестацію цих робочих міст міг лише той учасник, який завчасно знав про дану закупівлю, а отже дана вимога була висунута конкретно під нього.
Згідно з вимогами ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Зважаючи на вище викладене просимо Вас вилучити з тендерної документації цю дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
Просимо звернути Вашу увагу, що чинне законодавство України не містить вичерпного переліку вимог та документів, який Замовник має право вимагати від Учасників для надання послуг, передбачених предметом закупівлі.
Така вимога не є дискримінаційною, адже Атестація робочих місць за умовами праці проводиться на підприємствах і організаціях незалежно від форм власності й господарювання, де технологічний процес, використовуване обладнання, сировина та матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть несприятливо впливати на стан здоров'я працюючих, а також на їхніх нащадків як тепер, так і в майбутньому.
Атестація робочих місць є обов'язковою за наявності шкідливих та небезпечних умов праці.
При виконанні робіт згідно вимог предмету закупівлі працівники учасника будуть піддаватись шкідливим умовам праці зумовлені такими чинниками виробничого середовища, які передбачені додатком 3 "Критерії оцінки умов праці" Методичних рекомендацій для проведення атестації робочих місць за умовами праці (затверджених Постановою № 41 від 1 вересня 1992 р.), а саме:
- вмістом різних видів пилу, зокрема пилу цементу, вапна, гіпсу тощо у повітрі робочої зони при виконанні монтажних робіт;
- вмістом шкідливих хімічних речовин у повітрі робочої зони (робота з лаками, фарбами, тощо);
- впливом шуму (не постійний, імпульсний), інфразвуку під час виконання монтажних робіт;
- важкістю праці, що зумовлена такими параметрами: фізичне навантаження (статичне, динамічне), піднімання та перенесення обладнання, їх монтаж і інш;
- незручна, вимушена робоча поза;
- нахили тулуба;
- ризиком для життя та інш.
Таким чином, вищезазначена вимога сформована згідно вимог чинного законодавства та є обгрунтованою з огляду на предмет закупівлі.
Ознайомтесть з рішення АМКУ : № 6614-р/пк-пз від 08.11.2022 р.; №7398-р/пк-пз від 14.12.2022 р.; № 3291-р/пк-пз від 16.02.2022 р. тощо. АМКУ вже давно визнав таку вимогу законною та такою, що жодним чином, не порушує права Учасників.
Дата відповіді:
01.10.2024 20:39
Відповідь надана
Щодо вимог тендерної документації
Номер:
f2784fca60b948c8910d35051bafe53a
Дата опублікування:
27.09.2024 16:41
Опис:
В тендерній документації зазначено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати кваліфікаційний атестат виконавця на провадження діяльності з проведення аудиту енергетичної ефективності.
Згідно з підпунктом 6 пункту 1 статті 1 Закону України «Про енергетичну ефективність будівель» «енергетичний аудит будівель - систематизований процес оцінки ефективності споживання (використання) енергії будівлею або групою будівель у межах обсягу робіт, визначених замовником енергетичного аудиту будівлі, з метою визначення економічно обґрунтованих рекомендацій щодо підвищення рівня енергетичної ефективності будівлі або групи будівель».
Звертаємо Вашу увагу на те, що послуги з перевірки технічного стану діючих електроустановок та вимірювання опору розтікання на основних заземлювачах і заземлення магістралей і устаткування у закладах освіти не підпадають під зазначене вище поняття «енергетичний аудит будівель».
Згідно з вимогами ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Зважаючи на вище зазначене просимо Вас вилучити з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо надання кваліфікаційного атестата виконавця на провадження діяльності з проведення аудиту енергетичної ефективності
Відповідь:
Просимо звернути Вашу увагу, що чинне законодавство України не містить вичерпного переліку вимог та документів, який Замовник має право вимагати від Учасників для надання послуг, передбачених предметом закупівлі.
Просимо врахувати, що жоден нормативний документ не встановлює обмежень щодо професій та кваліфікації працівників даного виду послуг. Відповідно до ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Отже, Замовник самостійно визначеє вимоги, в тому числі, до працівників з урахуванням кількісних, якісних, технічних характеристик предмету закупівлі.
У зв`язку з тим, що Технічне завдання (Об`єми робіт ) передбачають тепловізійне обстеження (аудит) електроустаткування (визначення температури тепловізором), Замовник передбачив наявніть фахівця, який має кваліфікаційний атестат на провадження діяльності з проведення аудиту енергетичної ефективності.
Таким чином, вищезазначена вимога сформована згідно вимог чинного законодавства та є обгрунтованою з огляду на предмет закупівлі.
Дата відповіді:
01.10.2024 20:41