-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Виготовлення технічної документації з нормативнoї грошoвої оцiнки земельних ділянок Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району, Дніпропетровської області
Комплексні інженерні послуги
Завершена
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
Період уточнення:
23.09.2024 18:24 - 28.09.2024 00:00
Відповідь надана
дискримінаційні вимоги
Номер:
837f0969bdbe494f842c7d32abb2fcb3
Дата опублікування:
27.09.2024 15:28
Опис:
Шановний Замовник Уважно вивчивши Умови закупівлі маємо наступні зауваження: У додатку №1 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА Розділ 1. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: Критерій 1, підтвердження відповідностей: 1.4. Своє представництво чи філію у Дніпропетровській області (надати відповідний документ (документ, що посвідчує право власності, договір оренди, тощо) про місце знаходження офісного приміщення у Дніпропетровській області;нам як учаснику взагалі не зрозуміло як це буде впливати на виготовлення технічної документації з нормативнoї грошoвої оцiнки земельних ділянок Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району, Дніпропетровської області та як офісне приміщення саме у Вашій області буде вливати на якість роботи, тим більше Ви ж вимагаєте і наявність автомобіля мабуть для того щоб мати змогу у разі потреби приїхати до Вас у нас, як учасника, є власні офісні приміщення в сусідніх областях, тож навіщо нам оформлювати ще оренду лише для подачі документів у Ваші закупівлі, зрозуміло лише одне…. Ви навмисно зменшуєте коло учасників, для того щоб були залучені учасники з якими Вам подобається працювати. Теж саме стосується вимоги: 1.5. У зв’язку із військовою агресією Російської федерації проти України, та посилення обстрілів по території України, а також можливими пошкодженнями енергетичної інфраструктури, учасник зобов’язаний підтвердити спроможність виконувати роботи на період виникнення проблем з електроенергією, а саме:
- надати довідку, складену у довільній формі про наявність альтернативних джерел електроенергії (генератор 7,5 кВт). Наразі з світлом все добре. Просимо прибрати дискримінаційні вимоги п. 1.4. Своє представництво чи філію у Дніпропетровській області (надати відповідний документ (документ, що посвідчує право власності, договір оренди, тощо) про місце знаходження офісного приміщення у Дніпропетровській області та
1.5. У зв’язку із військовою агресією Російської федерації проти України, та посилення обстрілів по території України, а також можливими пошкодженнями енергетичної інфраструктури, учасник зобов’язаний підтвердити спроможність виконувати роботи на період виникнення проблем з електроенергією, а саме:
- надати довідку, складену у довільній формі про наявність альтернативних джерел електроенергії (генератор 7,5 кВт).
Ваші дії містять ознаки дискримінації учасників, що тягне за собою відповідальність за порушення відповідних норм та Законів України. У разі ігнорування нашої вимоги, до Державної аудиторської служби України буде направлено окремого листа для проведення перевірки за даною закупівлею.
Відповідь:
Добрий день шановний Учасник закупівлі. По вказаному запитанню уповноважена особа з публічних закупівель вивчила та проаналізувала Ваше звернення та надає наступну відповідь:
Згідно ст. 16 Законом України “Про публічні закупівлі” - Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв у тому числі і критерій як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
Тобто - ці вимоги, які замовник встановлює до учасників закупівель. Вони допомагають замовнику пересвідчитися, що учасник може належно та в строк надати конкретні послуги чи виконати роботи, або ж вчасно доставити необхідні товари у потрібному замовникові обсязі. Як визначає закупівельне законодавство, у процедурах закупівлі, зокрема, й у відкритих торгах з Особливостями, учасники мають проходити кваліфікацію. Таким чином, замовник має право вимагати від них відповідні документи.
Метою цих критеріїв є підтвердження учасником наявності необхідних ресурсів, за допомогою яких учасник зможе виконати зобов’язання за договором про надання послуги.
Наявність автотранспортного засобу та альтернативних джерел електроенергії це ті мінімальні критерії які повинні бути у будь якого Учасника закупівлі у наш час тому у Вашому зверненні не вказано у чому полягає дискримінація саме у Вас як Учасника. Наявність матеріально-технічної бази на території Дніпропетровської області (реєстрація, філія чи представництво Учасника) обумовлене також виконанням послуг із постійним контактуванням як з Замовником так і постійні виїзди на територію послуги якої виконуються. Більш того під час проведення розрахунку НГО, такий розрахунок здійснюватиметься за участі територіальних органів Держгеокадастру. Територіальним органом Держгеокадастру за нашим місцем знаходження являється - Головне управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області. Тому частково це також вплинуло на те що і потенційні учасники повинні бути (або мати представництва чи філії) саме з нашої області.
Ми як замовники хочемо заключити Договір з компанією яка його виконає. Так як даний договір передбачає виконання 23-х послуг то і Переможець в майбутньому повинен бути спроможнім виконати до кінця бюджетного року дані послуги.
Дата відповіді:
30.09.2024 16:08
Відповідь надана
Предмет закупівлі
Номер:
d8f8c5149cc148b1ac25b10c37f7d721
Дата опублікування:
26.09.2024 17:02
Опис:
Об’єктом закупівлі є виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки окремих 24-х земельних ділянок Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району, Дніпропетровської області за межами населених пунктів та виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населеного пункту. Тобто передбачається виготовлення двох технічних документацій з нормативної грошової оцінки
Таке визначення об’єкту закупівлі суперечить вимогам Методики нормативної грошової оцінки земельних ділянок, затвердженої постановою КМУ від 03.11.2021 № 1147 (далі – Методика). Так, пунктом 19 Методики визначено, що за результатами проведення нормативної грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація з нормативної грошової оцінки земельних ділянок. До затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок у межах територіальної громади для визначення нормативної грошової оцінки окремої земельної ділянки за межами населених пунктів може складатися технічна документація з нормативної грошової оцінки земельної ділянки. Тобто, на кожну окрему земельну ділянку складається окрема технічна документації, склад та зміст якої визначається цим же пунктом.
Таким чином об’єктом закупівлі повинні бути 24 окремі технічні документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки та технічна документація з нормативної грошової оцінки земельних ділянок села Дніпрове Дніпровського району, Дніпропетровської області.
Пропонуємо привести назву об’єкту закупівлі у відповідність до вимог чинного законодавства.
Відповідь:
Добрий день шановний Учасник закупівлі. По вказаному запитанню уповноважена особа з публічних закупівель вивчила та проаналізувала Ваше звернення та надає наступну відповідь:
Предмет закупівлі послуги визначається замовником згідно з пунктом 15 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника відповідно до порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708.
Ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” дає визначення предмету закупівлі, а саме - предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;
Предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708.
Предмет закупівлі товарів і послуг згідно з Порядком має визначатися за показником четвертої цифри, тобто за класом. Клас вказають перші чотири цифри (XXXX0000-Y).
Предмет закупівлі у нас має назву – «Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району, Дніпропетровської області» та має класифікацію за ДК 021:2015: - 71340000-3 - Комплексні інженерні послуги. Згідно умов тендерної документації у вказаній закупівлі будуть виконуватись 23-ри послуги. 22 послуги це оцінка земель за межами населеного пункту та одна послуга це оцінка земель населеного пункту. Усі послуги як за межами так і в населеному пункті є повністю ідентичними з точки зору визначення предмета закупівлі, є автентичними одному коду КД 021-2015 та для виконання яких потрібні ідентичні - обладнання, матеріально-технічна база, технологія, працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Отже в рамках чинного законодавства одним договором можливо виконувати декілька ідентичних послу.
Інформація Учасника закупівлі про те, що є суперечність з вимогами Методики нормативної грошової оцінки земельних ділянок, затвердженої постановою КМУ від 03.11.2021 № 1147 – не знайшла свого підтвердження оскільки сама методика не містить заборони про проведення закупівлі (заключення Договору) грошової оцінки земель як за межами населеного пункту так і самого населеного пункту а лише інформують про те, що по результатам кожної з послуг виготовляється окрема технічна документація. Роз’яснюємо про те, що усі послуги які будуть виконуватись в рамках нашої закупівлі будуть мати окрему технічну документацію.
Дата відповіді:
27.09.2024 15:15
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога (наявність генератора 7,5 кВт)
Номер:
f00a624c46b2433a922ec9aa44321620
Дата опублікування:
26.09.2024 16:04
Опис:
Доброго дня! У переліці документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та інщим вимогам замовника в критерії "Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій" зазначена дискримінаціфна умова "У зв’язку із військовою агресією Російської федерації проти України, та посилення обстрілів по території України, а також можливими пошкодженнями енергетичної інфраструктури, учасник зобов’язаний підтвердити спроможність виконувати роботи на період виникнення проблем з електроенергією, а саме:
- надати довідку, складену у довільній формі про наявність альтернативних джерел електроенергії (генератор 7,5 кВт). " Для виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок немає необхідності в альтернативних джерел електроенергії, ще й уточнюєте наявність генератора 7,5 кВт. Просимо виключити дикримінаційну вимогу.
Відповідь:
Добрий день шановний Учасник закупівлі. По вказаному запитанню уповноважена особа з публічних закупівель вивчила та проаналізувала Ваше звернення та надає наступну відповідь:
- У Вашу зверненні не вказано у чому полягає дискримінація Учасників закупівлі вказана Вами вимога про наявності у Учасника альтернативних джерел енергії. Ми як замовники хочемо заключити Договір з компанією яка його виконає. Нажаль живемо в такий час, що світло не постійно є. На даний час йде похолодання та з телевізорів вказують про відключення світла на досить тривалий час на добу. Дані послуги виконуються здебільшого на комп’ютерній техніці яка потребує електроенергії. Так як даний договір передбачає виконання аж 23-х послуг то і Переможець в майбутньому повинен бути спроможнім виконати до кінця бюджетного року дані послуги а тому як мінімум у його штаті повинні бути працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у тій кількості які вимагаються умовами тендерної документації та обмеженнями бюджетного року. Кожен відповідний працівник повинен мати доступ до свого робочого місяця з безперешкодним забезпеченням електроенергією.
Згідно рекомендаційних норм встановлюється, що для приватної будівлі рекомендовано встановлювати альтернативні джерела енергії від 1,5 до 6-ти кВт., а для установ, організацій та підприємства рекомендована потужність для забезпечення потреб складає від 7 кВт. Всі альтернативні джерела енергії цього діапазону витримують як мінімум потужність 7,5 кВт. Тому вважаємо що вказана вимога не є дискримінаційною.
Дата відповіді:
27.09.2024 15:14
Відповідь надана
Дискримінаціні вимоги
Номер:
efa2facb97e8445ba053906c0f2c3538
Дата опублікування:
24.09.2024 13:22
Опис:
Доброго дня шановний Замовник!
У додатку № 1 до тендерної документації у пункті 2.1. зазначено: в довідці повинна бути відображена в повному обсязі інформація про наявність:
- двох сертифікованих інженерів-землевпорядників за основним місцем роботи з чинними сертифікатами, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою;
- не менше двох працівників (інженери-землевпорядники, інженери-геодезисти) із землевпорядною або геодезичною вищою освітою .
Звертаємо вашу увагу що відповідно до частини 3 статті 7 "Про оцінку земель" розробниками технічної документації з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок є особи, які згідно із Законом України "Про землеустрій" мають право на здійснення діяльності у сфері землеустрою. Відповідно до статті 26 Закону України "Про землеустрій" Розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою.
Тобто, вимога Замовника щодо наявності в учасника двох сертифікованих інженерів-землевпорядників та двох інженерів - геодезистів ВЗАГАЛІ не відповідає вимогам чинного законодавства та є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ!!!
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації!
Відповідь:
Добрий день шановний Учасник закупівлі. Надаємо відповідь на це питання.
А саме: ст. 26 Закону України «Про землеустрій» встановлює мінімальні вимоги для юридичної особи щодо надання відповідних послуг згідно нашого предмета закупівлі. Тобто вказується про те, що розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою. У нашому випадку виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок буде проводитись у кількості 23 (двадцять три) послуг, виконання яких потребує великої кількості людино/годинного ресурсу. ст. 26 Закону України «Про землеустрій» не встановлює заборони про максимальну кількість працівників відповідних професій та не встановлює максимальну кількість наявності відповідного технічного забезпечення. Все це регулюється виключно штатним розписом відповідної юридичної особи та її статутом а також наказами на передачу на баланс підприємства майно що є в подальшому її технічним забезпеченням. Дана вимога прописана для отримання нами якісної послуги та в рамках дії заключного договору (дія договору обмежена дією бюджетного року а саме до 31.12.2024 року) а строк виконання послуг вказується до 25.12.2024 року через фізичну змогу здійснити і платежі через органи казначейської служби.
Додатково зазначаємо, що Вами не вказано взагалі в чому полягає дискримінація потенційних учасників а також відсутні посилання на законодавство в частині заборони чи порушення до якого призводить наші вимоги тендерної документації.
Дата відповіді:
24.09.2024 13:48
Відповідь надана
Щодо площі земельної ділянки
Номер:
1e5ed52ef1d24d078caa0130203d792d
Дата опублікування:
24.09.2024 12:00
Опис:
Яка площа кожної земельної ділянки для яких буде виготовляться технічна документація з НГО?
Відповідь:
Добрий день. Дякуємо за запитання. В тендерну документацію внесено зміни з урахуванням Вашого запитання.
Дата відповіді:
24.09.2024 13:47
Відповідь надана
Технічне завдання
Номер:
8fa98facf12e4f878a88e6b1bd35582d
Дата опублікування:
24.09.2024 10:16
Опис:
Згідно додатку 2 "технічне завдання" є Примітки: *Характеристики повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці. Усі посилання у технічному завданні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Але саме таблиця відсутня в тендерній документації. Просимо додати.
Відповідь:
Добрий день. Дякуємо за запитання. В тендерну документацію внесено зміни з урахуванням Вашого запитання.
Дата відповіді:
24.09.2024 10:48