• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Київська, с. Стоянка, Бучанського району, Київської області (Код ДК 021:2015 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Завершена

3 272 464.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 362.32 UAH
Період уточнення: 23.09.2024 16:44 - 05.10.2024 00:00
Відповідь надана

відвідування об'єкта

Номер: 6c73d9329a8b43a1802cc34ec79959ea
Дата опублікування: 27.09.2024 14:47
Опис: Просимо видалити з документації вимогу про відвідування об'єкта. Є численні рішення АМКУ про те, що це дискримінація. рішення №5448 -р/пк-пз від 26.03.2024 закупівля UA-2024-03-12-002148-a; рішення № 5470 -р/пк-пз від 26.03.2024 закупівля UA-2024-03-12-001292-a; рішення № 5489-р/пк-пз від 26.03.2024 закупівля UA-2024-03-12-010753-a, рішення №5491-р/пк-пз від 26.03.2024 закупівля UA-2024-03-12-009843-a; рішення №3640 -р/пк-пз від 23.03.2023 закупівля UA-2023-03-10-010212-a; рішення № 22302-р/пк-пз від 30.09.2021 закупівля UA-2021-09-09-003358-b; рішення № 8533-р/пк-пз від 14.05.2024 закупівля UA-2024-04-30-004589-a У нас на даний час організаційні обставини не дозволяють відвідати об'єкт. Тим більше ця закупівля проводиться вдруге. Всі необхідні дані вказані у технічному завданні. Просимо врахувати позицію АМКУ з даного приводу та віддати їй належну оцінку.
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до частини 1 статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Ч. 2 ст. 22 Закону визначає відомості, які повинні міститися в тендерній документації, зокрема у п. 3 зазначено, у тендерній документації зазначаються такі відомості, окрім іншого, як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Частина 3 статті 22 Закону встановлює, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, згідно частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Враховуючи відсутність будь-яких заборон в чинному законодавстві, Замовником була встановлена вимога у Додатку 1 та Додатку 3 до Тендерної документації про те, що для можливості виконання всього обсягу робіт Учасник повинен в період звернення за роз’ясненнями відвідати об’єкт та ознайомитися з проектною документацією, на якому буде здійснюватися даний капітальний ремонт, і скласти акт огляду об’єкту та ознайомлення з проектною документацією, завірений представником Замовника та представником учасника. Необхідно зазначити, що вимога щодо попереднього огляду об’єкта та ознайомитися з проектною документацією спрямована на те, щоб потенційні Учасники в першу чергу мали змогу в реальному часі на місці оглянути об’єкт, на якому будуть здійснюватися відповідні роботи, і мати можливість максимально точно скласти свою тендерну пропозицію (договірну ціну) і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципам максимальної економії та ефективності. Варто також наголосити, що Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами. В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб. Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Зважаючи на вищевикладене, немає підстав стверджувати, що встановлена Замовником вимога щодо обстеження об’єкта та ознайомитися з проектною документацією є дискримінаційною, адже будь-хто із учасників, який виявив бажання взяти участь в закупівлі може безперешкодно оглянути об’єкт будівництва, скласти і отримати акт обстеження завірений Замовником. Замовник не чинить жодних перепон в обстеженні учасниками об’єкту будівництва, складанні та отриманні завірених актів обстеження.
Дата відповіді: 30.09.2024 13:29