-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Фарба (код ДК 021:2015 44810000-1 Фарби)
Завершена
130 344.43
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 303.44 UAH
мін. крок: 1% або 1 303.44 UAH
Період уточнення:
20.09.2024 13:20 - 29.09.2024 00:00
Відповідь надана
Документація Чудова!
Номер:
5ac6038f2b4047379a26f6d714995a3e
Дата опублікування:
27.09.2024 11:45
Опис:
Шановний Замовнику, документація чудова - нами вже подано Тендерну пропозицію. Прохання НЕ вносити більше ніякі зміни.
Полісан обожнює писати різні питання, тому не ведіться на їх провокації...
Відповідь:
“Шановний Учаснику, дякуємо за звернення! Всі звернення учасників мають будути розглянуті та взяті до уваги."
Дата відповіді:
27.09.2024 15:18
Відповідь надана
Емаль автомобільна
Номер:
ae06d82e3fa14406aa84d5d2a3e4abe1
Дата опублікування:
27.09.2024 10:47
Опис:
Шановний Замовнику.
Учасники задавали питання вам потрібна алкідна чи акрилова емаль автомобільна.
Ви відповіли що будуть внесені зміни, при цьому відповіді на це питання не надали.
Потім вносити зміни якими прибираєте з назви позицій слово "аерозольна" та змінюєте одиниці вимірювання з мілілітрів на кілограми та кількість.
А де буде відповідь на питання алкідна потрібна фарба чи акрилова?
То вам потрібна аерозольна автомобільна фарба чи не аерозольна?
Ваші зміни не відповідають ні запитам, ні вашим відповідям та ускладнюють підготовку пропозицій Учасникам, адже взагалі не зрозуміло що саме вам потрібно.
Відповідь:
“Шановний Учаснику, у тендерній документації вказано “Тип: однокомпонентна алкідна емаль””.
Дата відповіді:
27.09.2024 14:50
Відповідь надана
Стосовно виду пігменту
Номер:
5995f16c0a8448719d1675f6953ebd5b
Дата опублікування:
27.09.2024 10:33
Опис:
Добрий день.
Шановний Замовнику, у ваших вимогах є позиція "Пігмент для водоемульсійної фарби", тобто в самій назві ви вже вказуєте вид фарб, для яких має підходити пігмент, а саме водоемульсійних.
В роз'ясненнях ви пишете що вам потрібен універсальний пігмент, який підходить дла колорування ще й алкідних фарб.
Ви розумієте, що дві графи вашого тех завдання та роз'яснення суперечать одна одній?
Якщо вам потрібен пігмент для водоемульсійної фарби, то приберіть у вимогах, що він має підходити до всіх типів фарб, і пропишіть "для водоемульсійних фарб", або приберіть з назви позиції "для водоемульсійної фарби" і залиште в вимогах "для всіх типів фарб".
Приведіть будь ласка умовим закупівлі у відповідності до одна одній.
Дякуємо
Відповідь:
“Шановний Учаснику, дякуємо за запитання! Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації."
Дата відповіді:
27.09.2024 14:49
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
cc52b2693c6e41f69b00da639f541449
Дата опублікування:
26.09.2024 14:43
Опис:
Добрий день, шановний Замовнику!
Просимо зазначити, чи користуєтеся Ви електронним документообігом (для укладання договорів тощо)?
Електронний документообіг значно пришвидшує процес укладання договорів, додаткових угод, обміну іншими документами тощо. До прикладу, для укладання договору на паперовому примірнику виникає необхідність скористатися послугами поштових операторів (Укрпошта або Нова пошта), що не працюють під час повітряної тривоги та загрозі артилерійського обстрілу, а персонал та відвідувачі мають пройти до найближчого укриття, що є вимушеною дією для безпеки життя співробітників та клієнтів. За останній час ракетні атаки/артилерійські обстріли є активнішими, що призводить до тривалих повітряних тривог та унеможливлює своєчасну відправку та отримання документів.
Укладання договору через сервіси електронного документообігу (напр., Вчасно) проводиться «в декілька кліків» за наявності світла та Інтернету.
Також спостерігається тенденція серед замовників щодо переходу на електронний документообіг.
Крім того, наведено дозволяє економити як витрати (на поштовий обіг, папір тощо), так і зменшувати негативний вплив на навколишнє середовище.
Тож пропонуємо розглянути подібний варіант документообігу та при згоді, якщо Ви маєте можливість підписувати документи КЕПом (УЕП), необхідно внести доповнення до проєкту договору для відповідності ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг», до прикладу:
1. Сторони домовилися, що підписання документів (Договору, додаткових угод до нього, Додатків тощо, що є невід'ємною частиною Договору та (або) спрямовані на його виконання) (надалі – «Документи») можливе в електронному вигляді уповноваженими особами Сторін з використанням кваліфікованих або удосконалених електронних підписів, що базуються на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа (надалі – «КЕП/УЕП») у погодженій Сторонами системі електронного обміну документами Вчасно.
2.Сторони домовилися, що КЕП/УЕП не засвідчується електронною (кваліфікованою/удосконаленою) печаткою.
3.Сторони домовилися про обмін електронними Документами за допомогою системи електронного обміну документами Вчасно з використанням наступних електронних адрес Сторін: електронна пошта Покупця –______________, електронна пошта Постачальника –_____________.
4. Сторони погодили, що датою Документів є дата підпису Сторін, а у випадку, якщо Документи підписано Сторонами в різні дати – дата підпису Сторони, яка підписала такий документ останньою.
Наведені доповнення не є істотними умовами договору , тож можуть бути внесені і на етапі укладання договору з переможцем.
Відповідь:
“Шановний Учаснику, проєктом договору не передбачені можливості електронного підписання договору, процедури обміну електронними даними.”
Дата відповіді:
26.09.2024 17:47
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
8ac203a5172b476ba3564fee9f9b2195
Дата опублікування:
26.09.2024 14:42
Опис:
У пункті 5.4. зазначено, що За невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань за даним Договором Постачальник сплачує Замовнику пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від вартості товару за кожний день прострочення. Нарахування пені здійснюється протягом всього строку порушення зобов’язання.
Шановний Замовник, умови договору повинні базуватися на засадах рівності та справедливості для кожної із Сторін. Відповідальність, що передбачена для Постачальника у п.6.3. є надмірно великою, що може значно перевищувати розміри заподіяної шкоди Замовнику. Умови договору є такими, що звужує коло прав Постачальника та ставить його у нерівне правове положення із Замовником.
Згідно зі ст.233 ГКУ у разі якщо належні до сплати штрафні санкції надмірно великі порівняно із збитками кредитора, суд має право зменшити розмір санкцій. При цьому повинно бути взято до уваги: ступінь виконання зобов'язання боржником; майновий стан сторін, які беруть участь у зобов'язанні; не лише майнові, але й інші інтереси сторін, що заслуговують на увагу. Якщо порушення зобов'язання не завдало збитків іншим учасникам господарських відносин, суд може з урахуванням інтересів боржника зменшити розмір належних до сплати штрафних санкцій. Відповідно до частини третьої ст. 551 ЦКУ розмір неустойки може бути зменшений за рішенням суду, якщо він значно перевищує розмір збитків, та за наявності інших обставин, які мають істотне значення. У ч.2 ст.231 ГК України зазначено, що за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. Враховуючи вище викладене, просимо внести зміни:
5.4. За невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань за даним Договором Постачальник сплачує Замовнику пеню 0,1 відсотка від вартості непоставленого товару за кожний день прострочення.
Відповідь:
“Шановний Учаснику, ми уважно ознайомилися з Вашим листом і розуміємо Вашу позицію. Однак, після детального розгляду, ми, на жаль, не можемо погодитися з запропонованими змінами.”.
Дата відповіді:
26.09.2024 17:47
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
d9b37f430c874c12a8a89fd75d527100
Дата опублікування:
26.09.2024 14:42
Опис:
У п.5.3. зазначено, що Жодна із Сторін не несе відповідальність за невиконання чи неналежне виконання своїх зобов'язань по цьому Договору, якщо це невиконання чи неналежне виконання зумовлені дією обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин). Сторона, для якої склались форс-мажорні обставини, зобов'язана не пізніше 3 календарних днів з дати настання таких обставин повідомити у письмовій формі іншу Сторону.
Шановний Замовник, у разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 5 днів у письмовій формі не є достатнім, оскільки в перші дні форс-мажору у співробітників може не бути доступу до робочого місця через роботу відповідних служб (ДСНС, Національної поліції України тощо). До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж відсутність у отримувача кореспонденції з об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції. До прикладу, під час бойових дій на території Сумської області, жоден поштовий оператор не працював до квітня 2022 року, будь-які поштові відправлення не надходили, тощо. При цьому, жоден суб'єкт не захищений від втрати поштового відправлення поштовим оператором. Також у пункті 8.4 проєкту договору зазначений строк повідомлення «7 календарних днів». Просимо привести п.5.3 у відповідність до умов пункту 8.4:
5.3. Жодна із Сторін не несе відповідальність за невиконання чи неналежне виконання своїх зобов'язань по цьому Договору, якщо це невиконання чи неналежне виконання зумовлені дією обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин). Сторона, для якої склались форс-мажорні обставини, зобов'язана не пізніше 7 календарних днів з дати настання таких обставин повідомити у письмовій формі (електронною поштою/телефоном тощо) іншу Сторону.
Відповідь:
“Шановний Учаснику, ми уважно ознайомилися з Вашим листом і розуміємо Вашу позицію. Однак, після детального розгляду, ми, на жаль, не можемо погодитися з запропонованими змінами.”.
Дата відповіді:
26.09.2024 17:46
Відповідь надана
Емаль аерозольна
Номер:
6fcf42e91a5f41f798c90379b0fb1230
Дата опублікування:
26.09.2024 12:29
Опис:
Доброго дня.
Емаль універсальна автомобільна аерозольна чорна та червона потрібна акрилова чи алкідна?
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за запитання! Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації."
Дата відповіді:
26.09.2024 17:46
Відповідь надана
Стосовно пігменту
Номер:
4d3fada24045430ca6d486d8e01d672b
Дата опублікування:
25.09.2024 12:18
Опис:
Добрий день.
Частиною предмету закупівлі Замовником визначений пігмент для водоемульсійної фарби (позиції 2-3).
Проте в технічних характеристиках до цих позицій зазначено "Тип матеріалів для колорування: для всіх типів фарб".
Інформуємо, на ринку присутні два види пігментів:
ті, що використовуються для колорування тільки фарб на водній основі (є дещо дешевшими),
та
універсальні - що можуть використовуватись як для водоемульсійних фарб так і для алкідних (є дещо дорожчими).
У разі, якщо Замовнику пігмент потрібен для колорування виключно водоемульсійної фарби просимо замінити у вимогах Додатку №4 по позиціям 2 та 3 формулювання зі "для всіх типів фарб" на "для водоемільсіних фарб".
Дякуємо
Відповідь:
“Шановний Учаснику, у вимогах Додатку №4 по позиціям 2 та 3 вказана вимога “Тип матеріалів для колорування: для всіх типів фарб”, що означає універсальний тип використання даного товару, який підходить як для водоемульсійних фарб так і для алкідних.”
Дата відповіді:
25.09.2024 14:54
Відповідь надана
Стосовно одиниць вимірювання
Номер:
f43c6fe878b1436cac6e18e63a90f821
Дата опублікування:
25.09.2024 12:03
Опис:
Добрий день, шановний Замовнику.
В Додатку №4 визначені одиниці вимірювання для: позицій 1-5, 8-10 - літри,
позицій 6-7 - мілілітри.
Звертаємо увагу Замовника, що стандартною одиницею вимірювання в якій здійснюється реалізація лакофарбової продукції є ШТУКИ, у відповідному фасуванні.
Тим паче, що наприклад пігменти здебільшого фасуються у пляшки по 100 мілілітрів. а не літрах.
Враховуючи зазначене, просимо вснести зміни до тендерної документації та зазначити кількість продукції в штуках у відповідному фасуванні.
Заздалегідь вдячні
Відповідь:
“Шановний Учаснику, дякуємо за запитання! Під час підготовки тендерної документації та вивченні ринку лакофарбової продукції було встановлено, що існує безліч варіацій фасування продукції, щоб не обмежувати Учасників і тому було прийнято рішення внести до тендерної документації загальну кількість продукції (товару) в визначених одиницях вимірювання, а варіанти її фасування залишаються на розгляд Учасника."
Дата відповіді:
25.09.2024 14:47