-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з виконання робіт по вогнебіозахисту частини дерев'яних конструкцій покрівлі Броварського ліцею № 9 Броварської міської ради Броварського району Київської області
Завершена
295 000.00
UAH з ПДВ
Період уточнення:
17.09.2024 18:49 - 12.10.2024 00:00
Відповідь надана
нісенітниця
Номер:
1a6b5e95408a494181d7b0877a9112f4
Дата опублікування:
18.09.2024 14:00
Опис:
Шановний Замовнику! В додатку 2 ви вимагаєте надати кошторисну документацію, яка має бути "скріплена печаткою (у разі наявності) та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та сертифікованого інженера-проектувальника в частині дотримання вимог пожежної безпеки". Відколи інженер-проектувальник в частині дотримання вимог пожежної безпеки підписує кошторис???!!!! Де ви таке взяли??? Яке відношення інженер-проектувальник в частині дотримання вимог пожежної безпеки має до кошторисів??? Це не регламентується жодним документом, законом, тощо! Розробляє і підписує кошторисну документацію інженер-проектувальник в частині кошторисної документації! Ця безглузда вимога також визнана дистримінаційною Рішенням АМКУ № 13433-р/пк-пз від 07.08.2024р.
Вимагаємо прибрати цю нісенітницю з тендерної документації.
Відповідь:
Шановний Учаснику, повідомляємо, що роботи за предметом даної закупівлі відносяться до робіт протипожежного призначення. На підтвердження відповідності розрахункових кошторисних документів до технічного завдання, зокрема вимогам як в частині технології виконання робіт, так і в частині усіх обсягів та показників, тендерною документацією вимагається надання розрахункових кошторисних документів скріплених печаткою (у разі наявності) та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та сертифікованого інженера-проектувальника в частині дотримання вимог пожежної безпеки.
Дата відповіді:
20.09.2024 10:48
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
d48f751d068a412e8b120c91e546b16e
Дата опублікування:
18.09.2024 13:54
Опис:
Шановний Замовнику! ДОДАТОК 2 містить дискримінаційні вимоги, які штучно звужує коло потенційних учасників, а саме:
"Учасники перед поданням своїх пропозицій зобов’язані оглянути Об’єкт для перевірки правильності складення та відповідності робіт у Дефектному акті Замовника, ознайомитися з проєктною документацією, та подати Акт огляду об’єкта завірений (підписаний) представником Замовника у своїх пропозиціях".
Встановлення такої вимоги несе у собі корупційні ризики, адже задля участі в закупівлі Акт огляду об’єкту необхідно підписати у представника Замовника та завірити його печаткою. За таких умов представник Замовника може не погодитися підписати акт огляду об’єкту або уникати його підписання та погодження, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення пропозиції. Таким чином, необхідність огляду об’єкту є недоречною та обмежує коло потенційних учасників. Відповідно до ч.1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Огляд об'єкта потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням Акту огляду об’єкту за результатами огляду об’єкта виконання робіт. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання потенційним учасником акту огляду об’єкту, підписаний представником до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання та погодження такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Також зазначаємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкових оглядів об’єктів, підписаних представником Замовника та документального оформлення таких оглядів, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема -Рішення №20243-р/пк-пз від 30.10.2020 року -Рішення № 19212-р/пк-пз 13.10.2020 року -Рішення № №4448-р/пк-пз від 05.05.2022 року -Рішення від 06.09.2022 №5702., РІшення № 13433-р/пк-пз від 07.08.2024 р. та ще багато інших. Отже, просимо не порушувати вимоги чинного законодавства в сфері закупівель та прибрати дискримінаційну вимогу стосовно здійснення огляду об'єкта та надання документу "Акт огляду об’єкта завірений (підписаний) представником Замовника у своїх пропозиціях" в складі пропозиції.
Відповідь:
Шановний Учаснику, в документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
20.09.2024 10:47
Відповідь надана
нісенітниця
Номер:
0d3a2b8ca443422fbabf5ce6aeb8b739
Дата опублікування:
18.09.2024 13:44
Опис:
Шановний Замовнику! Додатком 2 до тендерної документації ви вимагаєте надати сертифікат: "ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT) «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування», сфера діяльності – вогнезахист та/або просочування дерев’яних конструкцій". Питання перше: яке відношення має державний стандарт, який регламентує встановлення, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ до ВОГНЕЗАХИСНОЇ ОБРОБКИ??? - Взагалі НІЯКОГО. Питання друге: як у державному стандатрі на встановлення, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ може бути сфера діяльності - вогнезахист та/або просочування дерев’яних конструкцій???
Монтування пожежної сигналізації та вогнезахисна обробка - це два ЗОВСІМ РІЗНІ види протипожежних послуг, які не пов'язані один з одним.
Приберіть вимогу з тендерної документації: надати сертифікат: "ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 (CEN/TS 54-14:2018, IDT) «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування», сфера діяльності – вогнезахист та/або просочування дерев’яних конструкцій". В іншому випадку буде подана скарга в АМКУ.
Відповідь:
Шановний учаснику, висловлюємо Вам щиру подяку за знайдену помилку. Так, дійсно, була допущена механічна помилка при складанні тендерної документації. Помилка буде виправлена та внесено зміни до тендерної документації згідно чинного законодавства.
Дата відповіді:
20.09.2024 10:47
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
008e26a5f4e44f128be64ab2c2ad4081
Дата опублікування:
18.09.2024 13:29
Опис:
Шановний Замовнику! В Додатку 1 до тендерної документації ви вимагаєте надати "сертифікат чи диплом про проходження навчання щодо АВК чи іншого програмного комплексу, сумісного з ним в частині обміну даними". Повідомляємо Вам, що досвідченість та відповідність кваліфікаційним критеріям при виведенні розрахунків підтверджується виключно двома документами державного зразка - дипломом (державного зразка про одержання вищої освіти) та кваліфікаційним сертифікатом інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, які видаються навчальними закладами згідно Законом України "Про вищу освіту". Диплом та кваліфікаційний сертифікат є єдиними достатніми та необхідними документами для підтвердження кваліфікації інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та можливістю займатися професійною діяльністю. Жоден вищий навчальний заклад не видає диплом про проходження навчання АВК. Програма навчання у ВУЗах затверджується в Міністерстві освіти і не залежить від бажань студентів, викладачів, а тим більше, від бажань та вимог Замовників та уповноваженої особи з публічних закупівель. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та прибрати безглузду вимогу про надання "сертифікату чи диплому про проходження навчання щодо АВК чи іншого програмного комплексу, сумісного з ним в частині обміну даними". В іншому випадку буде подана скарга в АМКУ і закупівля буде заблокована. Не затягуйте час.
Відповідь:
Шановний учаснику у відповідь на ваше запитання повідомляємо що, відповідно до вимог тендерної документації, зокрема п. 8 Додатку 4, кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 (або аналог) останньої версії. Таким чином, для підтвердження знань в частині користування програмним комплексом для проведення кошторисних розрахунків інженером-проектувальником в частині кошторисної документації вимагається сертифікат чи диплом про проходження навчання щодо АВК чи іншого програмного комплексу, сумісного з ним в частині обміну даними.
Дата відповіді:
20.09.2024 10:46