• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги у сфері інформатизації, а саме: Послуга з використання серверних потужностей ДАТА-Центру та каналів передачі даних для потреб міста Дніпра

Завершена

2 999 988.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 999.94 UAH
Період уточнення: 17.09.2024 15:19 - 22.09.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо дискримінаційності вимог тендерної документації

Номер: 1ae48b8270cf42ed80eca612cc8f64fa
Дата опублікування: 18.09.2024 16:42
Опис: Шановний Замовнику! Ознайомившись з вимогами тендерної документації, нами, як потенційним учасником, було виявлено дискримінаційні та неправомірні вимоги, які полягають у наступному. Відповідно до п. 1 Розділу 3 тендерної документації, тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2), — згідно з Додатком 2 до тендерної документації. Відповідно до п. 1.1.1. технічної специфікації, що міститься у Додатку 2 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» зазначається, що однією з основних вимог до постачальника послуг є наявність у постачальника площадки на території м. Дніпро, яка знаходяться у власності або оренді в учасника, та яка знаходиться на відстані яка забезпечить довжину фізичних каналів до 20 км. Ідентична вимога також міститься у проекті договору про закупівлю (Додаток 3). Повідомляємо, що вищезазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які мають можливість належним чином надати послуги, які є предметом даної закупівлі, відповідають встановленим кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам, проте центр обробки даних (площадка) яких розміщений в Україні, але поза межами м. Дніпро з довжиною фізичних каналів понад 20 кілометрів. Принагідно повідомляємо, що фізичне розташування центру обробки даних (площадки) та/або довжина фізичних каналів не має жодного значення для успішного надання послуг, які є предметом закупівлі. Швидкість передачі даних через провідні мережі дозволяє успішно та без затримок здійснювати обмін та передання даних по всьому світу на відстані у десятки тисяч кілометрів без затримок, які могли б хоч якимось чином позначитися на роботі Замовника. Таким чином, Замовник неправомірно обмежує участь у закупівлі за територіальним принципом, фактично заборонивши брати участь у закупівлі учасникам, центри обробки даних (площадки) яких розміщено не у 20-кілометровому радіусі від Замовника. Інформуємо, що якщо у Замовника є сумніви щодо здатності коректної роботи центрів обробки даних (площадок), які розташовані на відстані більше 20 кілометрів, в такому випадку є можливість встановити відповідні мінімальні показники швидкості передання даних у технічному завданні. Таке рішення дозволить гарантувати отримання Замовником необхідних послуг з потрібною швидкістю, а з іншої сторони не буде дискримінувати учасників. Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім цього, відповідно до статті 5 Закону, одним з принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Керуючись вищезазначеними доводами, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційну вимогу про наявність у постачальника площадки на території м. Дніпро, яка знаходяться у власності або оренді в учасника, та яка знаходиться на відстані яка забезпечить довжину фізичних каналів до 20 км. В іншому випадку будемо змушені звернутися зі скаргою до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідь: Питання передано до управління інформаційно-телекомунікаційних систем департаменту інформаційних технологій Дніпровської міської ради для розгляду питання та підготовки змін у Додаток №2 до Тендерної документації
Дата відповіді: 19.09.2024 16:21
Відповідь надана

Атестат Відповідності системи технічного захисту інформації ДССЗЗІ

Номер: 480514377388425584670dbfb575db50
Дата опублікування: 17.09.2024 18:36
Опис: В Додатку № 2 до ТД зазначено: "У складі пропозиції Учасник повинен надати Атестат Відповідності системи технічного захисту інформації Державної Служби Спеціального Зв’язку та Захисту Інформації України терміном дії не менше ніж 31.12.2024 року." Просимо Замовника уточнити: 1) яким чином система ТЗІ ДССЗЗІ України стосується закупівлі Замовника? 2) яким чином учасники можуть мати доступ до Атестату Відповідності системи технічного захисту інформації ДССЗЗІ? Можливо мається на увазі Атестат відповідності КСЗІ на серверні потужності учасника, на яких буде надаватись послуга, виданий ДССЗЗІ?
Відповідь: Питання передано до управління інформаційно-телекомунікаційних систем департаменту інформаційних технологій Дніпровської міської ради для розгляду питання та підготовки змін у Додаток №2 до Тендерної документації
Дата відповіді: 19.09.2024 16:21