-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги у сфері інформатизації, а саме: Послуга з використання серверних потужностей ДАТА-Центру та каналів передачі даних для потреб міста Дніпра
Завершена
2 999 988.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 999.94 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 999.94 UAH
Період оскарження:
17.09.2024 15:19 - 22.09.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА на рішення та дії замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АНТЕ МЕДІАМ»
Номер:
3bfa0948e5c1400e88a94e468289adb1
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-17-010727-a.c3
Назва:
ВИМОГА на рішення та дії замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АНТЕ МЕДІАМ»
Вимога:
Протокольним рішенням (протокол) № 59-3 уповноваженої особи Департаменту інформаційних технологій Дніпровської міської ради від 11 жовтня 2024 року (далі – Рішення) Замовник розглянув тендерну пропозицію ТОВ «АНТЕ МЕДІАМ», яка визначена найбільш економічно вигідною та відхилив її.
ТОВ «АНТЕ МЕДІАМ» не погоджується з вказаним Рішенням Замовника та вважає, що воно порушує права ТОВ «АНТЕ МЕДІАМ» на чесні та прозорі торги та порушує законодавство у сфері публічних закупівель, виходячи з такого.
Враховуючи той факт, що Рішення Замовника ґрунтується на виявлених недоліках у Довідці в довільній формі про наявність обладнання (надається на відповідність кваліфікаційному критерію, що визначено у Додатку 1) таке Рішення порушує пункт 43 Особливостей, адже Замовника мав би розмістити у визначений строк повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Таким чином, враховуючи всю вище викладену інформацію керуючись абзацом 2 пункту 46 та підпунктом 2 пункту 50 Особливостей вимагаємо:
1) Надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ТОВ «АНТЕ МЕДІАМ» зокрема умовам технічної специфікації, з урахуванням того, що ТОВ «АНТЕ МЕДІАМ» було надано в повному обсязі документи/інформацію які вимагалися тендерною документацією на відповідність технічним вимогам. Обґрунтувати чому не було застосовано пункт 43 Особливостей, адже Довідка в довільній формі про наявність обладнання вимагалася на відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям.
2) Відмінити відкриті торги через неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, враховуючи, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «АНТЕ МЕДІАМ» та на даному етапі проведення процедури закупівлі Замовник має можливості усунути таке порушення лише шляхом відміни процедури закупівлі.
Детальну інформацію та докази, щодо порушення Замовником Закону наведено у доданому файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.pdf 15.10.2024 14:03
- Протокол відповідь на Вимогу від 17.10.2024 № 59-4.pdf 17.10.2024 14:53
Дата подачі:
15.10.2024 14:03
Вирішення:
Відповідно до пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
15.10.2024 о 14:03 за Київським часом в електронній системі закупівель оприлюднено Вимогу, яка зареєстрована за ідентифікатором UA-2024-09-17-010727-a.c3, такого змісту:
«Вимога:1) Надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ТОВ «АНТЕ МЕДІАМ» зокрема умовам технічної специфікації, з урахуванням того, що ТОВ «АНТЕ МЕДІАМ» було надано в повному обсязі документи/інформацію які вимагалися тендерною документацією на відповідність технічним вимогам. Обґрунтувати чому не було застосовано пункт 43 Особливостей, адже Довідка в довільній формі про наявність обладнання вимагалася на відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям.».
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, необхідно надати додаткову інформацію на Вимогу такого змісту:
Замовником у Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, серед інших документів (інформації), в тому числі вимагалась Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах. Тобто, у довільній формі Замовник просив підтвердити наявність обладнання, яке за своїми характеристиками здатне (не будь-яке!) забезпечити надання послуг, визначених у технічних вимогах.
Технічні вимоги до предмета закупівлі зазначено у Додатку 2 до тендерної документації
Необхідно зазначити, що учасник ТОВ «АНТЕ МЕДІАМ» (далі - Учасник) у рядку 4 таблиці без номеру Довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах від 23.09.2024 № 1126-24 (далі - Таблиця), наданої ТОВ «АНТЕ МЕДІАМ» у складі тендерної пропозиції, вказав обладнання - Комутатор Cisco Catalist C3560G. Згідно документа ID 1503008394563220 від 17.08.2017 сайту виробника обладнання cisco.com (посилання https://www.cisco.com/c/en/us/products/collateral/switches/catalyst-3750-series-switches/eol_c51-696372.html) останній термін надання технічної підтримки, зазначений виробником - 31 січня 2018 року.
Це є порушенням пункту 1.1.2 технічного завдання, оскільки обладнання не може мати наявну офіційну підтримку від виробника на даний час.
У рядку 2 Таблиці Учасником зазначене обладнання Сервер Dell EMC VSAN Ready Node R640, а у рядку 4 Комутатор Cisco Catalyst C3560G.
Згідно сайтам виробників cisco.com та dell.com обладнання у рядку 2 Таблиці має інтерфейс керування iDRAC та OpenManage, обладнання у рядку 4 Таблиці має інтерфейси керування Data Center Network Manager. Тобто, обладнання має різні інтерфейси. Це порушує п 1.1.4 технічного завдання, що сервери та комутаційне обладнання повинні мати один інтерфейс керування.
Враховуючи викладене, на підставі службової записки робочої групи, створеної відповідно до наказу департаменту інформаційних технологій Дніпровської міської ради від 07.10.2024 № 07-10/1з, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
У даному випадку, саме виправлення таких помилок неможливо в принципі протягом 24 годин, відведених на такі виправлення, оскільки технічна підтримка комутатора Cisco Catalist C3560G завершилась 31.01.2018, а заявлені Учасником сервери та комутаційне обладнання не мають єдиного інтерфейсу керування.
Учасник не заперечує факт того, що Комутатор Cisco Catalist C3560G не має наявної офіційної підтримки від виробника на даний час, а сервери та комутаційне обладнання не мають єдиного інтерфейсу керування.».
Крім того, Учасник розмістив за тим же ідентифікатором другу вимогу наступного змісту:
«Вимога: 2) Відмінити відкриті торги через неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, враховуючи, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «АНТЕ МЕДІАМ» та на даному етапі проведення процедури закупівлі Замовник має можливості усунути таке порушення лише шляхом відміни процедури закупівлі.»
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, необхідно надати відповідь на Вимогу такого змісту:
«Вимога Учасника щодо відміни процедури закупівлі не може бути задоволена, оскільки ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні Особливостями не передбачена відміна відкритих торгів у разі відхилення одного з учасників».
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
250b42ad46fc40af892594c87b813141
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-17-010727-a.c2
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2024-09-17-010727-a_Validation_Report.pdf 19.09.2024 17:07
- Скарга UA-2024-09-17-010727-a.docx 19.09.2024 17:07
- Скарга UA-2024-09-17-010727-a.pdf 19.09.2024 17:07
- Скарга UA-2024-09-17-010727-a.pdf.p7s 19.09.2024 17:07
- Витяг_ЕВ_ІКС_СХО_Validation_Report.pdf 19.09.2024 17:08
- Атестат_КСЗІ_Validation_Report.pdf 19.09.2024 17:08
- Витяг_з_наказу_997_Validation_Report.pdf 19.09.2024 17:08
- Атестат_КСЗІ.pdf.p7s 19.09.2024 17:08
- Витяг_з_наказу_997.pdf 19.09.2024 17:08
- Атестат_КСЗІ.pdf 19.09.2024 17:08
- Витяг_з_наказу_997.pdf.p7s 19.09.2024 17:08
- Довіреність_Краснощок_Validation_Report.pdf 19.09.2024 17:08
- Договір № КРХ-010123 від 10.01.2023_Validation_Report.pdf 19.09.2024 17:08
- Довіреність_Краснощок.pdf.p7s 19.09.2024 17:08
- Довіреність_Краснощок.pdf 19.09.2024 17:08
- Наказ_призначення_директора_Курочко_Validation_Report.pdf 19.09.2024 17:09
- Наказ_призначення_директора_Курочко.pdf 19.09.2024 17:09
- Протокол_12_ТОВ_Гігаклауд_Validation_Report.pdf 19.09.2024 17:09
- Наказ_призначення_директора_Курочко.pdf.p7s 19.09.2024 17:09
- Витяг_ЕВ_ІКС_СХО.pdf 19.09.2024 17:09
- Витяг_ЕВ_ІКС_СХО.pdf.p7s 19.09.2024 17:09
- Договір № КРХ-010123 від 10.01.2023.pdf 19.09.2024 17:09
- Протокол_12_ТОВ_Гігаклауд.pdf 19.09.2024 17:09
- Протокол_12_ТОВ_Гігаклауд.pdf.p7s 19.09.2024 17:09
- Договір № КРХ-010123 від 10.01.2023.pdf.p7s 19.09.2024 17:09
- Про хмарні послуги .pdf 19.09.2024 17:09
- Про публічні закупівлі.pdf 19.09.2024 17:09
- Особливості.pdf 19.09.2024 17:09
- sign.p7s 19.09.2024 17:14
- протокольне рішення 59-2.pdf 23.09.2024 12:20
- Перелік змін 20.09.2024.docx 23.09.2024 12:20
- Пояснення АМКУ 23.09.2024.pdf 23.09.2024 12:20
- Додаток 2 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx 23.09.2024 12:20
- Пояснення по суті скарги ТОВ ГІГАКЛАУД від 23.09.2024 № 6-8-47.pdf 25.09.2024 10:23
- Додаток № 4 до Тендерної документації НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf 25.09.2024 10:23
- Перелік змін Тендерної документації.pdf 25.09.2024 10:23
- Додаток № 6 до Тендерної документації НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf 25.09.2024 10:23
- Додаток № 2 до Тендерної документації НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf 25.09.2024 10:23
- протокол від 20.09.2024 № 59-2.pdf 25.09.2024 10:23
- протокол від 20.09.2024 № 59-2.docx 25.09.2024 10:23
- Додаток № 2 до Тендерної документації НОВА РЕДАКЦІЯ.docx 25.09.2024 10:23
- Скарга ТОВ ГІГАКЛАУД від 19.09.2024 № 1909-01-24.pdf 25.09.2024 10:23
- Додаток № 5 до Тендерної документації НОВА РЕДАКЦІЯ.docx 25.09.2024 10:23
- Рішення Комісії АМКУз розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.09.2024 №15617.pdf 25.09.2024 10:23
- Додаток № 1 до Тендерної документації НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf 25.09.2024 10:23
- Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf 25.09.2024 10:23
- Додаток № 4 до Тендерної документації НОВА РЕДАКЦІЯ.docx 25.09.2024 10:23
- Пояснення АМКУ 24.09.2024 ПОВТОРНО.pdf 25.09.2024 10:23
- Додаток № 1 до Тендерної документації НОВА РЕДАКЦІЯ.docx 25.09.2024 10:23
- Додаток № 5 до Тендерної документації НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf 25.09.2024 10:23
- Пояснення АМКУ 24.09.2024 ПОВТОРНО.docx 25.09.2024 10:23
- Додаток № 3 до Тендерної документації НОВА РЕДАКЦІЯ.docx 25.09.2024 10:23
- Перелік змін Тендерної документації.docx 25.09.2024 10:23
- Додаток № 3 до Тендерної документації НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf 25.09.2024 10:23
- Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.docx 25.09.2024 10:23
- Додаток № 6 до Тендерної документації НОВА РЕДАКЦІЯ.docx 25.09.2024 10:23
- рішення від 23.09.2024 №15617.pdf 23.09.2024 14:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.09.2024 №16013.pdf 01.10.2024 14:15
- рішення від 30.09.2024 №16013.pdf 02.10.2024 17:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.09.2024 12:20
Дата розгляду скарги:
30.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.09.2024 15:00
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
02.10.2024 17:15
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a7b882f1f3714b31b75e921b584575eb
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога щодо розташування центру обробки даних
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
вимоги Додатку 2 та Додатку 3 тендерної документації щодо знаходження центру обробки даних (площадки) саме у м. Дніпро та на відстані, яка забезпечить довжину фізичних каналів до 20 км (тобто не більше 20 км від місцезнаходження Замовника) є дискримінаційними по відношенню до Скаржника та такими, що неправомірно обмежують участь Скаржника у Закупівлі, оскільки Скаржник може надати послуги, що є предметом закупівлі та має для цього всі необхідні ресурси, але не має хмарного центру обробки інформації у м. Дніпро (або на відстані не більше 20 км від місцезнаходження Замовника), тоді як наявність хмарного центру обробки даних у м. Дніпро (або на відстані не більше 20 км від місцезнаходження Замовника) у свою чергу не є обов’язковим для надання послуг, які є предметом закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Договір від 13.01.2023 про надання послуг №КРХ-010123
-
Повʼязаний документ:
Договір № КРХ-010123 від 10.01.2023.pdf
-
-
Назва доказу:
Витяг з наказу №997/23 від 15.02.2023 року «Про затвердження місць розташування технічних майданчиків ТОВ «ГІГАКЛАУД»
-
Повʼязаний документ:
Витяг_з_наказу_997.pdf
-
-
Назва доказу:
Витяг з експертного висновку (додаток до атестата відповідності №442В від 09 червня 2023 року)
-
Повʼязаний документ:
Витяг_ЕВ_ІКС_СХО.pdf
-
-
Назва доказу:
Титульна сторінку атестата відповідності системи технічного захисту інформації інформаційно-комунікаційної системи Скаржника №442В від 09 червня 2023 року
-
Повʼязаний документ:
Атестат_КСЗІ.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації, описані у скарзі, шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
90679495759c42338a7ba4571afd2568
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога щодо Атестату Відповідності системи технічного захисту інформації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 2 «Загальні вимоги до предмету закупівлі», у складі пропозиції учасник повинен надати Атестат Відповідності системи технічного захисту інформації Державної Служби Спеціального Зв’язку та Захисту Інформації України терміном дії не менше ніж 31.12.2024 року.
Таким чином, відповідно до зазначеного Замовником формулювання учасники фактично повинні надати атестат Відповідності системи технічного захисту інформації сторонньої організації, яка не має жодного відношення до даної Закупівлі - Державної Служби Спеціального Зв’язку та Захисту Інформації України.
Скаржник не має жодного відношення до системи технічного захисту інформації Державної Служби Спеціального Зв’язку та Захисту Інформації України, відтак не може отримати та надати у складі тендерної пропозиції такий документ.
Таким чином, відповідно до зазначеного Замовником формулювання учасники фактично повинні надати атестат Відповідності системи технічного захисту інформації сторонньої організації, яка не має жодного відношення до даної Закупівлі - Державної Служби Спеціального Зв’язку та Захисту Інформації України.
Скаржник не має жодного відношення до системи технічного захисту інформації Державної Служби Спеціального Зв’язку та Захисту Інформації України, відтак не може отримати та надати у складі тендерної пропозиції такий документ.
×
-
Назва доказу:
Титульна сторінку атестата відповідності системи технічного захисту інформації інформаційно-комунікаційної системи Скаржника №442В від 09 червня 2023 року
-
Повʼязаний документ:
Атестат_КСЗІ.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації, описані у скарзі, шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
fb917fb12ec8459889ca18eb2c420706
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-17-010727-a.a1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Витяг_ЕВ_ІКС_СХО_Validation_Report.pdf 19.09.2024 15:30
- Атестат_КСЗІ_Validation_Report.pdf 19.09.2024 15:30
- Атестат_КСЗІ.pdf.p7s 19.09.2024 15:30
- Атестат_КСЗІ.pdf 19.09.2024 15:30
- Витяг_з_наказу_997.pdf 19.09.2024 15:30
- Витяг_з_наказу_997_Validation_Report.pdf 19.09.2024 15:30
- Витяг_з_наказу_997.pdf.p7s 19.09.2024 15:30
- Довіреність_Краснощок_Validation_Report.pdf 19.09.2024 15:30
- Витяг_ЕВ_ІКС_СХО.pdf.p7s 19.09.2024 15:30
- Витяг_ЕВ_ІКС_СХО.pdf 19.09.2024 15:30
- Довіреність_Краснощок.pdf 19.09.2024 15:30
- Довіреність_Краснощок.pdf.p7s 19.09.2024 15:30
- Договір № КРХ-010123 від 10.01.2023_Validation_Report.pdf 19.09.2024 15:30
- Наказ_призначення_директора_Курочко_Validation_Report.pdf 19.09.2024 15:30
- Протокол_12_ТОВ_Гігаклауд_Validation_Report.pdf 19.09.2024 15:30
- Договір № КРХ-010123 від 10.01.2023.pdf 19.09.2024 15:30
- Наказ_призначення_директора_Курочко.pdf 19.09.2024 15:30
- Протокол_12_ТОВ_Гігаклауд.pdf.p7s 19.09.2024 15:30
- Договір № КРХ-010123 від 10.01.2023.pdf.p7s 19.09.2024 15:30
- Наказ_призначення_директора_Курочко.pdf.p7s 19.09.2024 15:30
- Скарга UA-2024-09-17-010727-a.docx 19.09.2024 15:30
- Скарга UA-2024-09-17-010727-a_Validation_Report.pdf 19.09.2024 15:30
- Протокол_12_ТОВ_Гігаклауд.pdf 19.09.2024 15:30
- Скарга UA-2024-09-17-010727-a.pdf 19.09.2024 15:30
- Скарга UA-2024-09-17-010727-a.pdf.p7s 19.09.2024 15:30
- Про хмарні послуги .pdf 19.09.2024 15:32
- Про публічні закупівлі.pdf 19.09.2024 15:32
- Особливості.pdf 19.09.2024 15:32
- sign.p7s 19.09.2024 15:48
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
19.09.2024 16:33
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
bcd2c3b69aa24befa1873783b0056953
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога щодо розташування центру обробки даних
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
вимоги Додатку 2 та Додатку 3 тендерної документації щодо знаходження центру обробки даних (площадки) саме у м. Дніпро та на відстані, яка забезпечить довжину фізичних каналів до 20 км (тобто не більше 20 км від місцезнаходження Замовника) є дискримінаційними по відношенню до Скаржника та такими, що неправомірно обмежують участь Скаржника у Закупівлі, оскільки Скаржник може надати послуги, що є предметом закупівлі та має для цього всі необхідні ресурси, але не має хмарного центру обробки інформації у м. Дніпро (або на відстані не більше 20 км від місцезнаходження Замовника), тоді як наявність хмарного центру обробки даних у м. Дніпро (або на відстані не більше 20 км від місцезнаходження Замовника) у свою чергу не є обов’язковим для надання послуг, які є предметом закупівлі.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації, описані у скарзі, шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації