• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Забезпечення продуктами харчування (молоко незбиране згущене з цукром 8,5 % жиру).

Увага зміни!

Завершена

176 758.55 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 883.79 UAH
Період уточнення: 17.09.2024 12:42 - 22.09.2024 00:00
Відповідь надана

Вимога на умови тендерної документації

Номер: 863b2d254c7f4875801c5180a462d102
Дата опублікування: 20.09.2024 14:59
Опис: Згідно Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток №3 до Тендерної документації), Учасники мають надати наступні документи: - Скан-копію експертного висновку, виданого Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) на відповідність ДСТУ 4274:2019 «Консерви молочні, Молоко незбиране згущене з цукром. Технічні умови» - Скан-копії протоколу випробувань та/або експертного висновку та/або аналогічного за змістом документу на згущене молоко (предмет закупівлі), виданий/видані відповідною акредитованою лабораторією, щодо відповідності вимогам ДСТУ 4274:2019 «Консерви молочні. Молоко незбиране згущене з цукром. Технічні умови». Відповідно пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Пунктом 4 частини 2 статті 22 Закону також зазначено, що у тендерній документації зазначається інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Звертаємо Вашу увагу на вираз у дужках – у разі потреби. Якою потребою Замовник може обґрунтувати вимогу про надання результатів одного і того ж дослідження від двох різних установ? Що лабораторія Держпродспоживслужби, що інші акредитовані державні лабораторії проводять дослідження продуктів харчування на відповідність державному стандарту за одним установленим алгоритмом, вони обидві мають акредитацію від Національного агентства з акредитації України, що означає мають законне право проводити дане дослідження і якщо простими словами, результати їх досліджень мають повністю рівнозначне значення і єдиною різницею є лише назва установи, яка саме видала ці результати дослідження. Тому встановлення даних вимог є необґрунтовано надмірним та порушують принципи здійснення закупівель, встановлені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та встановити вимогу про надання учасниками (та при поставці) на вибір одного із двох перелічених документів, а саме вказати її у такій редакції: «Надати один з перелічених документів : - скан-копію експертного висновку, виданого Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) на відповідність ДСТУ 4274:2019 «Консерви молочні, Молоко незбиране згущене з цукром. Технічні умови» АБО - скан-копії протоколу випробувань та/або експертного висновку та/або аналогічного за змістом документу на згущене молоко (предмет закупівлі), виданий/видані відповідною акредитованою лабораторією, щодо відповідності вимогам ДСТУ 4274:2019 «Консерви молочні. Молоко незбиране згущене з цукром. Технічні умови».
Відповідь: Дякую за ретельне вивчення тендерної документації. Закупівля здійснюється за принципами ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них;об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Відповідно ст.22 п.3 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Дата відповіді: 21.09.2024 20:41
Відповідь надана

Звернення

Номер: 0f18705d9ee1449baa4f5b51bf28f66e
Дата опублікування: 18.09.2024 13:58
Опис: Шановний замовник, Вами вірогідно було допущено технічну помилку, при встановлені вимоги: "Залишковий термін придатності на момент поставки складає не менше, ніж 80% загального терміну придатності продукту до споживання. Відповідно до гарантії заводу-виробника продукції, але не менше 12 місяців з дати виготовлення товару. Учасник надає гарантійний лист." Згідно діючого ДСТУ 4274:2019, продукт зберігають за температури від 0 до 10 С і відносній вологості повітря не вищій 85 % в герметичній тарі НЕ БІЛЬШЕ 12 місяців з дня виготовлення, а - в негерметичній тарі - не більше 8 місяців з дня виготовлення. Тобто строк зберігання не може бути більшим за 12 місяців, а меншим може. Крім того, вказаний державний стандарт встановлює саме граничний максимальний строк зберігання, а не мінімальний. Згідно викладеного, просимо усунути помилку в тендерній документації та встановити вимоги, які відповідають діючій нормативній документації.
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за вивчення нашої ТД. Зауваження приняті до уваги будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 18.09.2024 16:35
Відповідь надана

Гарантійні терміни

Номер: 46a1bea0b59245dbb15f3cbae53ded9f
Дата опублікування: 18.09.2024 12:46
Опис: Згідно ДСТУ 4274:2019 "Продукт зберігають за температури від 0 до 10 0С і відносній вологості повітря не вищій 85 % в герметичній тарі не більше 12 місяців з дня виготовлення, а - в негерметичній тарі - не більше 8 місяців з дня виготовлення". Прописана норма ДСТУ суперечить вимогам до товару, що зазначені в п 4.2 Додатку 3 до ТД.
Відповідь: Добрий день.Дякую за звернення. Замовником буде проаналізовано ваше запитання.
Дата відповіді: 18.09.2024 16:26